Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

js mam letnik 17 in me ne moti nič... nevem pa če so ista kot na novem modelu.....

obvezno pa kupi original od kake druge yamahe, kawe.... ne kupuj pa kitajskih za male pare ker iz izkusenj vem da so neuporabna... vijak in matice iz putra, ob treslajih se premika vse itd....

Objavljeno

Bom moral nekaj nabavit, ja. Ta ogledala so za meter-cvancig osebe. Yamaha je sparala prevec. 

Objavljeno
Ob 12. 3. 2021 ob 15:27, bajkr88 pravi:

js mam letnik 17 in me ne moti nič... nevem pa če so ista kot na novem modelu.....

obvezno pa kupi original od kake druge yamahe, kawe.... ne kupuj pa kitajskih za male pare ker iz izkusenj vem da so neuporabna... vijak in matice iz putra, ob treslajih se premika vse itd....

Sem pogledal še v detajle; mislim da rabim le podaljške za ogledala, torej da bi jih podaljšal. Vprašanje, če Yamaha prodaja to kot originalno opremo. 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Torej...prevozil sem enih 300 km do sedaj, nič več. Ogledala sem porihtal z after-market zadevo.

 

Moji prvi vtisi; motor dobro potegne, menjalnik je trenutno še malo trd. Vetrobransko steklo je pa bolj ali manj le za okras....ali ga potegnem gor do največje višine ali je nizko, ni nobene razlike. Vetrobransko steklo ustvarja zračne vrtince okoli čelade (pri višji nastavitvi še celo malo bolj), pa sem visok 178 cm. To ne reši tudi touring vetrobransko steklo iz dodatne ponudbe Yamahe....tako da škoda kupovati. Razen, če ima voznik/voznica okoli 165 - 170 cm višine.

 

Po moje je velik minus na tej Yamahi podvozje - je sicer povsem nastavljivo tako spredaj kot zadaj, s tovarniškimi nastavitvami motor poskakuje preko lukenj (ne toliko preko dolgih neravnin). Po uri in pol vožnje me je začelo boleti v križu kot 100 hudičev, pa imam dodatno oblazinjen sedež (dodatna oprema za večji komfort).

 

Torej podvozje ne blaži po moje dovolj pri majhnih hitrostih, tu je pa seveda problem mesto in pa stranske poti. Pa tudi glavne ceste, kjer so omejitve hitrosti do 50 km/h.....polno lukenj in razritega asfalta. Tako da sem nastavil povratni hod povsem na mehko, tu pa se mi je pojavil problem, da sem povsem izgubil občutek - kaj se dogaja s kolesi v ovinku :hmm:

Pa tudi poskakovanje s povsem soft nastavitvami ni izginilo.

 

Po eni strani se pa ne čudim...pri zadnjem amortizerju lahko recimo nastaviš povratni hod in prednapetost....ampak zareze za prednapetost (jih je 7) so narejene tako (nekvalitetno), da bi po moje še domači fušar pod kozolcem sfušal bolje. Mislim....Yamaha je šparala. Preveč. Ob pogledu na zadnji amortizer me je kar minilo...kot da bi kupil nekaj za 50 € s Kitajske, po pravici povedano.

Objavljeno

sedež komfort sem imel in prodal ... je trši in manj udoben.... pa naj piše  na njem kar če.... original je cisto ok... za dolge fure za celi dan si dam pa čez zic eno doma narejeno zadevo in je top.... 

šipa tudi meni ne ustreza nobena, tamalo original sem še odrezal da je nižja in ne bobni več... meni je zdej ok 

kar se tiče fedrou... ne vidim nikol težav, nobenega skakanja itd, pelje se super, edin zategnu zadnji fedr za dva zoba da je na sredini zdej... 

Objavljeno
Ob 14. 5. 2021 ob 15:26, bajkr88 pravi:

sedež komfort sem imel in prodal ... je trši in manj udoben.... pa naj piše  na njem kar če.... original je cisto ok... za dolge fure za celi dan si dam pa čez zic eno doma narejeno zadevo in je top.... 

šipa tudi meni ne ustreza nobena, tamalo original sem še odrezal da je nižja in ne bobni več... meni je zdej ok 

kar se tiče fedrou... ne vidim nikol težav, nobenega skakanja itd, pelje se super, edin zategnu zadnji fedr za dva zoba da je na sredini zdej... 

Komfortni sedez na novem modelu so spremenili, naj bi bil se udobnejsi kot prejsnji. Lahko poskusim z originalnim, ga se imam. 

 

Sem tudi razmisljal, da bi original sipo odrezal, ker rada bobni...ko se pa recimo dvignem malo med voznjo, pa bobnenje povsem utihne.

 

Zadnji amortizer imam na sredini, torej nastavitev 4. Je tudi dovolj mehak, testirano na mestu. Povratni hod sem dal skoraj na najbolj soft, pq vseeno grdo poskakuje.

 

Cez motor nimam nic za reci, dovolj kvalitetno. Me pa moti amortizacija, na cesto postavljen me je prisel 9 jurjev. In Yama ni mogla poslihtati vzmetenja...tu jim dam en velik velik minus. Sramota.

 

Bom sel najverjetneje Carmanu, da mi vzmetenje poslihta.

Objavljeno
pred 37 minutami, spartanbp pravi:

Komfortni sedez na novem modelu so spremenili, naj bi bil se udobnejsi kot prejsnji. Lahko poskusim z originalnim, ga se imam. 

 

Sem tudi razmisljal, da bi original sipo odrezal, ker rada bobni...ko se pa recimo dvignem malo med voznjo, pa bobnenje povsem utihne.

 

Zadnji amortizer imam na sredini, torej nastavitev 4. Je tudi dovolj mehak, testirano na mestu. Povratni hod sem dal skoraj na najbolj soft, pq vseeno grdo poskakuje.

 

Cez motor nimam nic za reci, dovolj kvalitetno. Me pa moti amortizacija, na cesto postavljen me je prisel 9 jurjev. In Yama ni mogla poslihtati vzmetenja...tu jim dam en velik velik minus. Sramota.

 

Bom sel najverjetneje Carmanu, da mi vzmetenje poslihta.

Wilbers=Čarman in mir, če ga boš še imel.

Vzmetenje je na tracer700 že na oko skromno, spredaj niti USD vilici, zadaj nek odlitek, šparanje. 

Tracer 700 nisem peljal, 900ko sem, sedež dejansko kot hlod, nič ergonomije.

Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

Wilbers=Čarman in mir, če ga boš še imel.

Vzmetenje je na tracer700 že na oko skromno, spredaj niti USD vilici, zadaj nek odlitek, šparanje. 

Tracer 700 nisem peljal, 900ko sem, sedež dejansko kot hlod, nič ergonomije.

Sem poskusil z originalnim sedezem. Je se slabse...poskakuje kot kobila. Vglavnem...original vzmetenje so nekvalitetna jajca.

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 urami, Snečer pravi:

Wilbers=Čarman in mir, če ga boš še imel.

Vzmetenje je na tracer700 že na oko skromno, spredaj niti USD vilici, zadaj nek odlitek, šparanje. 

Tracer 700 nisem peljal, 900ko sem, sedež dejansko kot hlod, nič ergonomije.

Sem poskusil z originalnim sedezem. Je se slabse...poskakuje kot kobila. Vglavnem...original vzmetenje so nekvalitetna jajca.

Trenutno sem dal najbolj na soft, tukaj ni vec manevrskega prostora....ce se zelim udobneje vozit.

Malo se lahko poigram prihodnjic se s prednapetostjo vzmeti, to pa je vse. Je pa komforten sedez dober nakup, vsaj pri tem modelu. 

 

Bo se zanimivo, sploh ko se bova 2 na mopedu peljala. 

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno
Ob 16. 5. 2021 ob 13:18, Snečer pravi:

Wilbers=Čarman in mir, če ga boš še imel.

Vzmetenje je na tracer700 že na oko skromno, spredaj niti USD vilici, zadaj nek odlitek, šparanje. 

Tracer 700 nisem peljal, 900ko sem, sedež dejansko kot hlod, nič ergonomije.

Wilbers = Čarman = zlatarna ;)

 

 

Objavljeno
pred 3 minutami, spartanbp pravi:

Wilbers = Čarman = zlatarna ;)

 

 

naročiš tam material v akciji, montiraš sam ali drugje, če je zlatarsko

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

naročiš tam material v akciji, montiraš sam ali drugje, če je zlatarsko

Zmontiram lahko sam, brez težav. Kdaj imajo pa akcije? Pa vprašanje, če točno vedo kaj naj priporočijo, saj je nov model.

Objavljeno
pred eno uro, spartanbp pravi:

Wilbers = Čarman = zlatarna 

...ko je moja :inlove: vozila MT07 je pri Čarmanu Wibers dobila najceneje, pa ni blo v času popustov. Razlika v vožnji pa "astronomska".

Za primerjavo, ponujajo na AN motorje z Akrapovičem. Zamenjava vzmetenja na MT-jki je bila pol cene omenjenega "auspuha", ki da ali pa ne kakega konja, in kak dB, na kvaliteti vožnje se pa ne pozna.

Pri budget motorjih se za boljšo vožnji splača vlagat samo v vzmetenje, mogoče še kaka izboljšava na zavorah, za vse ostalo pa motor iz...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 minutami, MiNa pravi:

...ko je moja :inlove: vozila MT07 je pri Čarmanu Wibers dobila najceneje, pa ni blo v času popustov. Razlika v vožnji pa "astronomska".

Za primerjavo, ponujajo na AN motorje z Akrapovičem. Zamenjava vzmetenja na MT-jki je bila pol cene omenjenega "auspuha", ki da ali pa ne kakega konja, in kak dB, na kvaliteti vožnje se pa ne pozna.

Pri budget motorjih se za boljšo vožnji splača vlagat samo v vzmetenje, mogoče še kaka izboljšava na zavorah, za vse ostalo pa motor iz...

Koliko je pa bila cena potem?

 

Drugače me je prišel motor na cesto postavljen 9 jurjev....to ni ravno budget. Sem se pozanimal na servisu, težave so imeli tudi modeli MT 09 in Tracer 900 (stari modeli).

Objavljeno
pred 4 urami, spartanbp pravi:

Koliko je pa bila cena potem?

 

Drugače me je prišel motor na cesto postavljen 9 jurjev....to ni ravno budget. Sem se pozanimal na servisu, težave so imeli tudi modeli MT 09 in Tracer 900 (stari modeli).

Za svojega sem dal spredaj in zadaj mislim da 530 EUR (spredaj progresivne, zadaj vzmet v izbrani barvi).

Potem pa mi je moj mehanik obe servisu zamenjal + olje.

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 31 minutami, Snečer pravi:

Za svojega sem dal spredaj in zadaj mislim da 530 EUR (spredaj progresivne, zadaj vzmet v izbrani barvi).

Potem pa mi je moj mehanik obe servisu zamenjal + olje.

 

Pa že imaš kartušni sistem spredaj? 

 

Drugače progresivne vzmeti spredaj ne rabim, ker vilice ob zaviranju ne posedajo extremno. Povsem povprečno. Težava je, da ne blažijo lukenj po cesti oz. poskakujejo...tako spredaj kot zadaj.

 

Bi pa rekel, da so prednje vilice boljši del vzmetenja kot zadnji amortizer, čeprav lahko rečem, da tako mehkega aluminija na prednjih vilicah še nisem srečal :D

Na Wilbersovi spletni strani pa sploh ni produktov za moj moped, le za modelno leto 2019 max.

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno
pred 9 minutami, spartanbp pravi:

Pa že imaš kartušni sistem spredaj? 

za drug motor sem ti napisal... ne za tracer 700, bo kar podobna cena

kakšne kartuše?

Objavljeno
pred 3 minutami, Snečer pravi:

za drug motor sem ti napisal... ne za tracer 700, bo kar podobna cena

kakšne kartuše?

Kartušni sistem..... Če menjaš kartuše, menjaš potem vse...le demontiraš in vstaviš ter zadeva deluje. Poglej spodaj.

 

 

Brez naslova.png

Objavljeno (popravljeno)
pred 16 minutami, Snečer pravi:

ne, spredaj samo druge fedre in olje...

Na svojem 30 let starem old-timerju Kwaki sem spredaj dal nove vzmeti (Wilbers progresivne) in mehkejše olje (standardno olje je pretrdo) z vsemi tesnili. Zadaj pa nove Ikon (prednapetost in povratni hod se da štelati). Gre kot po maslu....na novi Yamahi pa poskakuje :BUA: Jajca :BUA:

V opremi GT pride tanova Yamaha skoraj 10 jurjev. Da dol padeš :BUA:

Poleg tega mi zadnji del v ovinkih, kjer je luknjasti asfalt ali grbine "zaplava" :BUA:

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, spartanbp pravi:

motor na cesto postavljen 9 jurjev

Hja pa smo tam. Osnovna cena je Budget...

Potem pa malo dodatne opremice (pri propelerjih to doda skoraj četrtino dodatka pri ) in si hitro s ceno na ceni motocikla iz naslednje stopničke...

 

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, spartanbp pravi:

kjer je luknjasti asfalt ali grbine "zaplava" 

Pri plavanju nimaš pravilno nastavljen "rebound".

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 14 urami, MiNa pravi:

Pri plavanju nimaš pravilno nastavljen "rebound".

Če ni na najbolj mehko nastavljen rebound, pa rita kot konj. 

Objavljeno
pred 52 minutami, spartanbp pravi:

Če ni na najbolj mehko nastavljen rebound, pa rita kot konj. 

Zrel si za uporabo premium znamke, tam prilagodiš vzmetenje med vožnjo (vse elektronsko). Je pa cena takega konjička enaka 2kratniku tvojega :P.

 

Objavljeno

Ja, al pa da še 1x nastaviš vzmetenje, začenjši s posedom, potem pa dalje.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!