Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Se  cist strinjam z zivim norcem. SUV in naked sta kar naporna za hrbtenico. sedis kot zakelj krompirja in cist vse dobis direkt po vertikali. Z nizko balanco nek casa obremenjujes hrbet, nek casa noge, roke….najbol vazno pa je da ne nabija v hrbtenico, kompenziras z naklonom.  Prodaj, kupi r7 :)

predvsem pa srecno z zdravljenjem. 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 urami, spartanbp pravi:

Hvala za nasvete in vzpodbudne besede :)

Jaz bi na tvojem nestu tudi počakal s prodajo. Razen, če res nujno rabiš denar.

Hrbrenica rada v enem obdobju zelo nagaja, pride pa čas, ko je bolje. Sploh, če se uspe okrepiti mišice.

Ne vem kako je pri Tracerki 7, sam imam 8 in tu se da nekoliko nastavit krmilo in tačke, da lažje dobiš položaj, ki ti odgovarja. M9eda je pri 7 podobno...

Objavljeno
pred 3 urami, Endlich pravi:

Jaz bi na tvojem nestu tudi počakal s prodajo. Razen, če res nujno rabiš denar.

Hrbrenica rada v enem obdobju zelo nagaja, pride pa čas, ko je bolje. Sploh, če se uspe okrepiti mišice.

Ne vem kako je pri Tracerki 7, sam imam 8 in tu se da nekoliko nastavit krmilo in tačke, da lažje dobiš položaj, ki ti odgovarja. M9eda je pri 7 podobno...

Ne, tako nujno res ne rabim. Se bo pa pocasi motor prodal...

Nameravam kupiti udobnejsi avto, nekaj visjega, mehkejsega in po verjetnosti avtomatika. Ker trenutno je voznja z avtomobilom kar neprijetna. 

Na Tracer 7 drugace dobro sedim, to ni tezava. Krmilo in vse ostalo (rocke, ogledala) sem si nastavil tako, da mi ustrezajo, motor mi je prav. Tudi komforten sedez in sploh nastavljivo podvozje prinesejo dodatno udobje...

Kako pa bo, pa ne vem....upam na najboljse :) 

 

Objavljeno (popravljeno)

Da pa ne bo govora le o tezavah s križom 😃, prilagam link do tuniranja motorja CP-2. Imajo izkušnje s tuniranjem CP-2 motorja.

Odvisno od konfiguracije (ali je na motorju bolj odprt izpuh ali je vgrajen zračni filter z več pretoka), se moč poveca min. 4 KS ter 4 Nm navzgor (velja za serijski motor).

Gre za optimiranje moči motorja. Čeprav je CP-2 močan, pridejo dodatni konji seveda prav, da ne govorim o "peglanju" krivulje navora in še bolj zveznem pospeševanju.

Sam sem nameraval prihodnjo sezono iti v to firmo in individualno prilagoditi za še več moči (ja, tukaj si ne morem pomagati, takšen sem;)

https://www.motofreaktuning.hr/

 😀

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno (popravljeno)

Da naredim malo reklame 😊

Komfortni sedez za Tracer 7 - ga dam za 100 €, menim da je to fer cena(uradna cena je 208 € v Slo, vendar ga pooblascenci prodajajo za 180 €).

Nosilec za kovcek - ga dam za 60 €, novi pride 120 €. Pase tudi na stari model 700.

Zadnji amortizer HyperPro - novi pride 650 € (ima dodatno odveden rezervoar za "rebound"). Dam ga za 350 € (prevozenih 2.500 km z njim, servis za ta amortizer je predviden na 20.000 km). Pase tudi na stari model 700

Kovcek Kappa 57 l - nov pride 250 €, dam za 150 €. Je kot nov. Skoraj nic prevozenih km.

Popravljeno . Popravil spartanbp
  • 5 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

Lansko leto sem presedlal z čoperjev, zadnji je bil vn900 custom na Tracerja 7 gt. Vzel sem novega 22 letnik iz zaloge v mesecu avgustu.

Imel sem nekaj težav z vetrom. Uspešno sem rešil zadevo z menjavo vizirja puig z poviškom in samim naklonom vizirja. Je bolj položen. 

Z  ženo se zdaj komot peljeva 150 na avtocesti in imam glavo dokaj pri miru...visok sem pa 181cm,vizir  je na najnižji poziciji.  Trenutno rešujem še hrup v nolan čeladi n100-5 . 

Zadelal sem že vse luknje , dodatno namestil tesnila pri mehanizmu zapiranja. Ojačal ovratnik, zdaj moram še  prešit z umetnim usnjem to zaslonko pri bradi, ker je en del mrežast in prepusti precej hrupa. In potem smo zmagali.

Z samim motorjem sem zadovoljen , moči ima čisto dovolj za najinih skupnih 130kg.  Se pa komot peljeva 500km z enim postankom.... kar prej ni bilo možno.  Malo se lovim še z vzmetenjem ampak na splošno je ok.

Dodatno sem nabavil določene zadeve, tank torbo, merilec tlaka v pnevmatikah (iz firbca da malo vidiš kolko se dejansko tlak dviguje in temperatura), nosilec kamere , zaščito za olje zadnje zavore, zaščito motorja in vilic. Dodelal sem zaščito zadnjega amortizerja. Vse kar je na cesti, leti na njega, od kamenčkov vode itd... Znano težavo z mehanizmom vizirja sem pa rešil,da sem zalepil med drsne površine 1mm debeli gumi trak in  drži zdaj fiksno. Ne drsi več navzdol.

 

 

Imel bi pa dve resni vprašanji....   Je možno montirat original quickshifter na ta letnik?  Sprašujem iz prakse.  Ne iz teorije in prebranega v navodilih.

In pa če se da dobiti a ta model steering damper za krmilo? In kakšen ?

Letos naredil/a celo skoraj 7000km ob dveh 8 in 5 let starih otrocih.  Se počasi vračamo nazaj na stare tire glede motociklizma.  

 

Sem si pa po prodaji čoperja in rojstvu otroka  omislil ,  ker itaq ne moreš bit brez dveh koles, ko si celo življenje z tem, skoraj novo yamaha xmax 400 z akrapovičem in športnim variomatom.  Ta zadeva me je pa skoraj 3x vrgla. Zadeva je šla brutalno. Sploh z mesta. Končna pa skoraj 180kmh, probal pa po 3 letih prodal.

 

Prosim za koristne informacije glede tisteh dveh zadev.

lp

Uroš

Objavljeno
pred 50 minutami, Urosj1 pravi:

Pozdravljeni,

 

Lansko leto sem presedlal z čoperjev, zadnji je bil vn900 custom na Tracerja 7 gt. Vzel sem novega 22 letnik iz zaloge v mesecu avgustu.

Imel sem nekaj težav z vetrom. Uspešno sem rešil zadevo z menjavo vizirja puig z poviškom in samim naklonom vizirja. Je bolj položen. 

Z  ženo se zdaj komot peljeva 150 na avtocesti in imam glavo dokaj pri miru...visok sem pa 181cm,vizir  je na najnižji poziciji.  Trenutno rešujem še hrup v nolan čeladi n100-5 . 

Zadelal sem že vse luknje , dodatno namestil tesnila pri mehanizmu zapiranja. Ojačal ovratnik, zdaj moram še  prešit z umetnim usnjem to zaslonko pri bradi, ker je en del mrežast in prepusti precej hrupa. In potem smo zmagali.

Z samim motorjem sem zadovoljen , moči ima čisto dovolj za najinih skupnih 130kg.  Se pa komot peljeva 500km z enim postankom.... kar prej ni bilo možno.  Malo se lovim še z vzmetenjem ampak na splošno je ok.

Dodatno sem nabavil določene zadeve, tank torbo, merilec tlaka v pnevmatikah (iz firbca da malo vidiš kolko se dejansko tlak dviguje in temperatura), nosilec kamere , zaščito za olje zadnje zavore, zaščito motorja in vilic. Dodelal sem zaščito zadnjega amortizerja. Vse kar je na cesti, leti na njega, od kamenčkov vode itd... Znano težavo z mehanizmom vizirja sem pa rešil,da sem zalepil med drsne površine 1mm debeli gumi trak in  drži zdaj fiksno. Ne drsi več navzdol.

 

 

Imel bi pa dve resni vprašanji....   Je možno montirat original quickshifter na ta letnik?  Sprašujem iz prakse.  Ne iz teorije in prebranega v navodilih.

In pa če se da dobiti a ta model steering damper za krmilo? In kakšen ?

Letos naredil/a celo skoraj 7000km ob dveh 8 in 5 let starih otrocih.  Se počasi vračamo nazaj na stare tire glede motociklizma.  

 

Sem si pa po prodaji čoperja in rojstvu otroka  omislil ,  ker itaq ne moreš bit brez dveh koles, ko si celo življenje z tem, skoraj novo yamaha xmax 400 z akrapovičem in športnim variomatom.  Ta zadeva me je pa skoraj 3x vrgla. Zadeva je šla brutalno. Sploh z mesta. Končna pa skoraj 180kmh, probal pa po 3 letih prodal.

 

Prosim za koristne informacije glede tisteh dveh zadev.

lp

Uroš

mal pobrskaj v tejle temi.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!