Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

joooj, spet so ga šraufali :(

Pixlr_20161030110058304.jpg

Objavljeno (popravljeno)

1. jaz kupujem motorje z očmi..moram met...tega sem moral imeti

2. zavedal sem se da je servisna mreža manj razvejana, kar v primeru reklamacij pomeni da moram dlje skakat za odpravo problemov

3. Kmet do takrat ni jamral o toliko problemih, kot sedaj, čeprav njemu ni tak problem peljati mopeda do Jamnika. Dokler nisem kupil mopeda je veljalo, da so mu vse napake odpravili v garanciji

4. zavedal sem se, da več kot ima moped opreme, več se mu lahko pokvari, moj je imel nekaj porodnih težav, a smo jih odpravili, seveda sem pri tem moral malce težiti. Tu ne smem delati nobene antireklame KTMju

5. ne ni res da je BMW edina alternativa KTMju, lahko ti rečem da je Kawa in to SX na boljšem nivoju izdelave, pa še porodnih težav ni imel. Stane pa manj. 

ps. kawa je začela delati na kvaliteti, honda pa yamaha na kvantiteti...kar mal poglej kako mečejo ven nove modele, njihovo zanesljivost, okvare, šalabajzersvo pri izdelavi itd..

Imiđ...ali celostna podoba, to je vse kar imajo. Res kupil sem KTM, z mopedom sem zadovoljen (uf pa še kako), ampak prav imiđ je tisti al bo naslednji model spet KTM, al ne bo.

Da mene prepričajo mora biti model nekaj posebnega (GT je bil), kot ugotavljam, so jih v trenutku ulovili pri Kavi (nov SX ma vse kar jaz rabim) pa še cenej bo. Tako se potem zgodi, da sta ti dva ali trije mopedi različnih znamk všeč. Četudi ne gledaš finančno, recimo da zanemariš razliko v ceni, boš gledal poporodajno podporo in imiđ. Pa smo tam, bom naslednji moped raj vzel tistega, kjer so hitrejši, cenejši, kjer mi naredijo več uslug, kjer porabim manj časa in kjer imam možnost da bo moped imel manj reklamacij..

pa še nekaj sem pozabil povedat:

o reklamacijah in podpori smo začeli šele letos bolj resno debatirati, opozarjati na probleme itd..ker kot izgleda, se povečuje število lastnikov, s tem pa tudi izpostavljenost določenih problemov, ki jih znamka nosi.

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Sam sem imel na svojem Duku v dveh sezonah in 17k km zgolj dva problema in enega pri dodatno kupljeni opremi. Oba so pri Selesu rešili v trenutku za dodatno kupljen nosilček tablice pa sem moral kar nekajkrat poklicati in odgovor je bil, da ne dobijo nobenega odgovora iz Avstrije. Na koncu je Jaka sam naročil in plačal(sam mu verjamem) komplet nosilček in mi ga predal.

Vglavnem za enkrat brez pritožb, nisem pa vedel, da se da podaljšat garancijo kot ste omenili v drugi temi kar bi me utegnilo zanimat naslednjo sezono.

 

Pa še malo upgrejta za naslednjo sezono. Zvok je končno tak kot se za singla spodobi. 

 

 

Lp, samo

14980847_10210552633667615_7440742393537909059_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, DAMI34 said:

1. jaz kupujem motorje z očmi..moram met...tega sem moral imeti

2. zavedal sem se da je servisna mreža manj razvejana, kar v primeru reklamacij pomeni da moram dlje skakat za odpravo problemov

3. Kmet do takrat ni jamral o toliko problemih, kot sedaj, čeprav njemu ni tak problem peljati mopeda do Jamnika. Dokler nisem kupil mopeda je veljalo, da so mu vse napake odpravili v garanciji

4. zavedal sem se, da več kot ima moped opreme, več se mu lahko pokvari, moj je imel nekaj porodnih težav, a smo jih odpravili, seveda sem pri tem moral malce težiti. Tu ne smem delati nobene antireklame KTMju

5. ne ni res da je BMW edina alternativa KTMju, lahko ti rečem da je Kawa in to SX na boljšem nivoju izdelave, pa še porodnih težav ni imel. Stane pa manj. 

ps. kawa je začela delati na kvaliteti, honda pa yamaha na kvantiteti...kar mal poglej kako mečejo ven nove modele, njihovo zanesljivost, okvare, šalabajzersvo pri izdelavi itd..

Imiđ...ali celostna podoba, to je vse kar imajo. Res kupil sem KTM, z mopedom sem zadovoljen (uf pa še kako), ampak prav imiđ je tisti al bo naslednji model spet KTM, al ne bo.

Da mene prepričajo mora biti model nekaj posebnega (GT je bil), kot ugotavljam, so jih v trenutku ulovili pri Kavi (nov SX ma vse kar jaz rabim) pa še cenej bo. Tako se potem zgodi, da sta ti dva ali trije mopedi različnih znamk všeč. Četudi ne gledaš finančno, recimo da zanemariš razliko v ceni, boš gledal poporodajno podporo in imiđ. Pa smo tam, bom naslednji moped raj vzel tistega, kjer so hitrejši, cenejši, kjer mi naredijo več uslug, kjer porabim manj časa in kjer imam možnost da bo moped imel manj reklamacij..

pa še nekaj sem pozabil povedat:

o reklamacijah in podpori smo začeli šele letos bolj resno debatirati, opozarjati na probleme itd..ker kot izgleda, se povečuje število lastnikov, s tem pa tudi izpostavljenost določenih problemov, ki jih znamka nosi.

 

lej, men so ful predelč novi motorji. Tako SX kot KTM. Se mi pa zdi grdo primerjat ta dva. GT je zelo poseben, SX pa....res ni. SX je personifikacija pojma UJM. Universake japanese motorcycle. Dobra sodobna kugla za dober denar. brez posebnosti. Ti si ga mel, in veš da več kot pokrije vse potrebe. 

 

Da honda in Yamaha spuščata kriterije nit ne opažam. Primerjajmo zastavonoše. Versys1000 pa supertenere al pa crosstourer. Isti segment, in klasa, ampak u resnici niso primerljivi. Dejmo Versota zraven EU konkurence na 17" kolesih. proti XR, GT caponordu in multistradi....pizdaa, se ne odreže lih najbol, a? Primerjat Tracerja s flagshipi ni korektno. Kawe so ble best buy, tu se ne spremeni dost. 

 

Nimajo pa imiđa redi tu rejs. niso opazne. Verjetno nikoli ne bodo. 

 

to je moj pogled na zadevo. Ker sm pragmatik mislim, da ktm ducati in podobni blingbling stroji niso zame, ampak ko v oglasnikih vidim SM-T....lej, si ne zaupam več čist 100% 

 

 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno
pred 2 minutami, Cartman pravi:

lej, men so ful predelč novi motorji. Tako SX kot KTM. Se mi pa zdi grdo primerjat ta dva. GT je zelo poseben, SX pa....res ni. SX je personifikacija pojma UJM. Universake japanese motorcycle. Dobra sodobna kugla za dober denar. brez posebnosti. 

Primerjam, ker sem imel in vozil oba, ker spremljam napredek SXa, ker je to moj segment, ker berem tuje forume in kjer nimajo skoraj nobenega problema na sxu in kjer skoraj ni nikogar ki nima problema na GTju :D

Primerjam, ker SXa kupiš in voziš, minimalni stroški vzdrževanja, moj bivši 2011 se vrti že prot 90kkm, moj pokojni 2015 se je do 22kkm vrtel brez kakršnihkoli problemov.

 

Da honda in Yamaha spuščata kriterije nit ne opažam. Primerjajmo zastavonoše. Versys1000 pa supertenere al pa crosstourer. Isti segment, in klasa, ampak u resnici niso primerljivi. Dejmo Versota zraven EU konkurence na 17" kolesih. proti XR, GT caponordu in multistradi....pizdaa, se ne odreže lih najbol, a? Primerjat Tracerja s flagshipi ni korektno. Kawe so ble best buy, tu se ne spremeni dost. 

Tracerja lahko primerjaš z versotom, trejser ima kup problemov v nasprotju z zaneslivostjo versota, trejser je zmazek v primerjavi z versotom, je pa cenejši...a vidiš kam ciljajo?

Če pa versota dam prot 17colski konkurenci: zanesljiv, poceni. To je to. Sedeš voziš. Velik ljudi ima rado da je tako. Če pa primerjam vzmetenje, kljub konkurenci ki ima ohohoho naloudane zadeve, je versiova klasika popolnoma zadovoljiva, no pravzaprav zelo dobra in zanesljiva. Pa še nekaj: GT ne gre v ta segment, njegov okvir, mere itd so popolnoma identične superduku1290, kar pomeni, da ga lahko primerjaš samo z izpeljankami nagcov (z1000, r1000s), ki ohranjajo enake dimenzije, vendar so naredili izpeljanko z oklepom. Torej lahko ga primerjam z SXom

Nimajho pa imiđa redi tu rejs. niso opazne. Verjetno nikoli ne bodo. 

Majo drug imiđ, XR, MTS...so mašine z imiđem. In sigurno s podobnimi problemi kot GT, nekateri celo z večjimi, al pa imajo manj fun faktorja.

 

to je moj pogled na zadevo. Ker sm pragmatik mislim, da ktm ducati in podobni blingbling stroji niso zame, ampak ko v oglasnikih vidim SM-T....lej, si ne zaupam več čist 100% 

KTM, no vsaj po mojem z novejšimi modeli, bi moral imeti celo manj problemov in je cenejši na vzdrževanju kot ducati (katere si zgoraj opisal), namreč tu se ne gre za zanesljivost, niti ne za stroške vzdrževanja, ki so cca 20-30% višji kot pri kavi, a sigurno nižji kot pri dučetu, zato težko rečem enemu 1290 lc8 agregatu bling bling. Agregat je zanesljiv, stroški: servis na 15kkm, kontrola ventilov na 30, to je relativno ugodno, z dovolj velikim razponov in agregat ki lahko dela zlo dobre kilometre, preden bo imel kake probleme.

Poglej stroške vzdrževanja dučeta :(

 

 

kawa je motor k je u moji glavi napisan kot prvi. Čeprav ni bil, in mi 

Kawa , kawa bo tut pr men vedno prvi....sam še šuške zberem :D al bo ninja 650 za vsakodnevno drajsanje, al pa celo SX...tut za vsakodnevno drajsanje :P

 

 

Objavljeno

n vem, men se zdi de skor isto govoriva. Ma GT mi je nek posebnega, SX pa ne. mel bi GTja, kupil SXa. Očitno enako misliš tud ti. Ker je GT nek posebnega, in je bla prilika, si ga kupil. Zdej si ugotovil, de je morda rahlo nepotreben, da redi-tu-rejs in dodan fun factor verjetno ne odtehtata enostavnosti in brezskrbnosti. V tistem območju kjer se največ vozimo tebi vsi cukrčki, overkill grušt in vzmetenje ne pride tako do izraza kot morda Kmetu, k je večji in težji......ne vem...poudaril bi da je common sense pr nas precej zapostavljena komoditeta. redko se bere da bi človek downsizal, ker mu "slabši" bajk pomeni enako ali večjo zabavo. Ampak do tega pridemo z leti. 

 

Ko sem 09 kupoval motor je bil u igri mini kreditek pa bmw r1150r. takrat se mi je zdel največja možna kanta. VTR me je 5×bol zabaval. Danes mi je tist isti bmf dost bol smiselen.....spremenu sm se. Ampak do tega mormo sami pridet.  

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja in ne

pred 1 uro, Cartman pravi:

 Ma GT mi je nek posebnega, SX pa ne. mel bi GTja, kupil SXa. Očitno enako misliš tud ti. Ker je GT nek posebnega, in je bla prilika, si ga kupil. Zdej si ugotovil, de je morda rahlo nepotreben, da redi-tu-rejs in dodan fun factor verjetno ne odtehtata enostavnosti in brezskrbnosti. V tistem območju kjer se največ vozimo tebi vsi cukrčki, overkill grušt in vzmetenje ne pride tako do izraza kot morda Kmetu, k je večji in težji......ne vem...poudaril bi da je common sense pr nas precej zapostavljena komoditeta. redko se bere da bi človek downsizal, ker mu "slabši" bajk pomeni enako ali večjo zabavo. Ampak do tega pridemo z leti. 

Ugotovil sem da prehitro nabiram kilometre :D samo to, pa da mi je servis nekoliko od rok, pa da je za odtenek servisiranje dražje, pa da so pizde od kawe morale nardit prav zdaj tako lepga in opremljenega SXa, ki ima skoraj popolnoma vse kot GT (z izjemo semiactiv vzmetenja) Tako da ja, kar rabim vse kar ima GT, od cornering lights, do vseh kratic. No v bistvu so mi te kratice pri kavi boljše, ker jih lahko posamezno določam, medtem ko mi KTM tega ne pusti...ampak to so že detajli, nianse.

Tako da, vedno rabim vse dodatke, sploh ker se velik vozim v dvoje, pa tut natrpani kufri itd. Vendar vse to je zmogel SX, še bolje zmore GT, oziroma bom popravil, pri GTju elektronika poskrbi za pravilno vzmetenje, ki se prilagodi moji vožnji, na SXu sem moral pa ročno obračati nastavitve vzmetenja.

Kar se tiče performans in upravljanja, manj zahteven je GT, velik lažje ga je metat skoz ovinke, zaradi narave agregata, tut lepše pade v ovinek, je pa slabši za umirjena kruzanja, za vožnjo po makedamu (predolga prva, moč agregata) kar pa se tiče performans tja do nekih 250km/h sta pa oba nekje tam tam. Kar je viška itak pokuri elektronska varnostna pamet.

Drgač pa, neki posebnega, vsaj za videz bo 1290 superduke R 2017 :D

2017-KTM-1290-SuperDuke-11-750x380.jpg

pa še s ta pravim rorom :004

2017_1290_superduker_static_8.jpg

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Ja in ne

Ugotovil sem da prehitro nabiram kilometre :D samo to, pa da mi je servis nekoliko od rok, pa da je za odtenek servisiranje dražje, pa da so pizde od kawe morale nardit prav zdaj tako lepga in opremljenega SXa, ki ima skoraj popolnoma vse kot GT (z izjemo semiactiv vzmetenja) Tako da ja, kar rabim vse kar ima GT, od cornering lights, do vseh kratic. No v bistvu so mi te kratice pri kavi boljše, ker jih lahko posamezno določam, medtem ko mi KTM tega ne pusti...ampak to so že detajli, nianse.

Tako da, vedno rabim vse dodatke, sploh ker se velik vozim v dvoje, pa tut natrpani kufri itd. Vendar vse to je zmogel SX, še bolje zmore GT, oziroma bom popravil, pri GTju elektronika poskrbi za pravilno vzmetenje, ki se prilagodi moji vožnji, na SXu sem moral pa ročno obračati nastavitve vzmetenja.

Kar se tiče performans in upravljanja, manj zahteven je GT, velik lažje ga je metat skoz ovinke, zaradi narave agregata, tut lepše pade v ovinek, je pa slabši za umirjena kruzanja, za vožnjo po makedamu (predolga prva, moč agregata) kar pa se tiče performans tja do nekih 250km/h sta pa oba nekje tam tam. Kar je viška itak pokuri elektronska varnostna pamet.

Drgač pa, neki posebnega, vsaj za videz bo 1290 superduke R 2017 :D

2017-KTM-1290-SuperDuke-11-750x380.jpg

pa še s ta pravim rorom :004

2017_1290_superduker_static_8.jpg

 

Servis imaš v Kromberku. Zelo blizu, kajne.

Sedaj počasi priznavaš, da si se zaj... s kateemom. Se zgodi. Upam, da boš ponovno srečen s kawasakijem. 

Geteja sem vozil in je dober stroj, vendar ni zame. Vozil sem tudi 1190, kateri je super in popolnoma zame. 

Je pa žalostno, da je pri kateeemu kupec prijatelj, ko plačuje in sovražnik, ko uveljavlja, kar mu pripada.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 urami, Borutt pravi:

Servis imaš v Kromberku. Zelo blizu, kajne.

Sedaj počasi priznavaš, da si se zaj... s kateemom. Se zgodi. Upam, da boš ponovno srečen s kawasakijem. 

Geteja sem vozil in je dober stroj, vendar ni zame. Vozil sem tudi 1190, kateri je super in popolnoma zame. 

Je pa žalostno, da je pri kateeemu kupec prijatelj, ko plačuje in sovražnik, ko uveljavlja, kar mu pripada.

Vozil si 1050 ...1190 ni za pokovce kot ti ...premočna zadeva :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 29 minutami, Kmet2 pravi:

Vozil si 1050 ...1190 ni za pokovce kot ti ...premočna zadeva :P

Stlic, spumin vm nagaja :lol1:.

Objavljeno (popravljeno)
pred 13 urami, Borutt pravi:

Servis imaš v Kromberku. Zelo blizu, kajne.

Sedaj počasi priznavaš, da si se zaj... s kateemom. Se zgodi. Upam, da boš ponovno srečen s kawasakijem. 

Geteja sem vozil in je dober stroj, vendar ni zame. Vozil sem tudi 1190, kateri je super in popolnoma zame. 

Je pa žalostno, da je pri kateeemu kupec prijatelj, ko plačuje in sovražnik, ko uveljavlja, kar mu pripada.

Le zakaj bi me vsi radi prepričali da sem zajebal s KTM? oziroma z GTjem?

Apetiti so mi zrasli, pa tak sm ratal kot Kmet, vse bi mel vse. Pa tak sm ratal kot Pik, še 2 petka sta mi ostala, pa bi rad užival, pol pa še gledam te luštkane nove modele na Eicmi, pa se mi kr mau meša :P

 

Se pa strinjam do neke mere z zadnjim stavkom, drgač pa nihče od proizvajalcev ne mara reklamacij, tut kava (DKS) ne.

Kdo ma KTM servis v Kromberku? In kar je bolj pomembno, kake so njegove reference, ker vsak šalabajzer mi ne bo šraufal mopeda.

Tebi bi pa vsekakor bolj sedel 1050, sploh ker rad voziš moped na 2000 obratov.

Najmanj trese od vseh, moč ima konstantno, menjalnik je nekoliko krajši, kar je samo dobrodošlo, fun faktor pa ostaja. Moči in navora, pa kjub temu dovolj.

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

hmm .. kaj pa recimo v avtriji? so tudi takšni odzivi na servisu oziroma pri uveljavljanju garancije ali pa je to samo pri nas tako?

Objavljeno
pred 3 minutami, Texo pravi:

hmm .. kaj pa recimo v avtriji? so tudi takšni odzivi na servisu oziroma pri uveljavljanju garancije ali pa je to samo pri nas tako?

To pa ne bi vedel, čist spet odvisno od dilerja (vsaj za Italijo to velja) in da ne bo dvomov, jaz sem svoje garancije vse uspešno uveljavil, seveda gre zahvala Jamniku in Axlu, nekje je bilo pač potrebno mal več urgiranja.

So pa ostali (1290SA) kjer se jim zadeve vlečejo, al pa se dela uvoznik gluhega.

Mene osebno celo bolj moti, da imajo mašine, ki stanejo preko 15k€ toliko napak. Tu bi moral proizvajalec dati več na imiđ in urediti vpoklice, ne pa da se pri nas (pri odpravi problemov) sklicujejo na prodajne kvote. Mar si potem moj GT ne zasluži nobene podpore, ker so samo enega prodali pri nas. Logika pa taka...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ni dvomov, spremljam teme o ktm-jih in mi je jasno, nisem prišel pljuvat čez znamko .. :D

saj, ravno zaradi tega .. ne zdi se mi normalno, da eni tako dolgo čakajo na dele in da se nekaj komplicira pri reklamacijah, ki se tičejo več modelov, torej niso osamljeni primer .. me zanima, če je to na globalni ravni tako ali pa se pri "naših" zatika ..

Objavljeno

Ni samo pri nas tako, po celem svetu jamrajo.....

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Le zakaj bi me vsi radi prepričali da sem zajebal s KTM? oziroma z GTjem?

Apetiti so mi zrasli, pa tak sm ratal kot Kmet, vse bi mel vse. Pa tak sm ratal kot Pik, še 2 petka sta mi ostala, pa bi rad užival, pol pa še gledam te luštkane nove modele na Eicmi, pa se mi kr mau meša :P

 

Se pa strinjam do neke mere z zadnjim stavkom, drgač pa nihče od proizvajalcev ne mara reklamacij, tut kava (DKS) ne.

Kdo ma KTM servis v Kromberku? In kar je bolj pomembno, kake so njegove reference, ker vsak šalabajzer mi ne bo šraufal mopeda.

Tebi bi pa vsekakor bolj sedel 1050, sploh ker rad voziš moped na 2000 obratov.

Najmanj trese od vseh, moč ima konstantno, menjalnik je nekoliko krajši, kar je samo dobrodošlo, fun faktor pa ostaja. Moči in navora, pa kjub temu dovolj.

 

Nihče te ne prepričuje, ampak sam poveš in napišeš. 

Serviser v Kromberku je znan, kvaliteten in pošten. Odločitev je tvoja. 

Moj motor se vrti na nekoliko višjih vrtljajih. Je pa poraba smešno nizka. 

Objavljeno
1 minute ago, Texo said:

ni dvomov, spremljam teme o ktm-jih in mi je jasno, nisem prišel pljuvat čez znamko .. :D

saj, ravno zaradi tega .. ne zdi se mi normalno, da eni tako dolgo čakajo na dele in da se nekaj komplicira pri reklamacijah, ki se tičejo več modelov, torej niso osamljeni primer .. me zanima, če je to na globalni ravni tako ali pa se pri "naših" zatika ..

Vpoklici se izvajajo na globalni ravni in ce proizvajalec tega ne naredi, ni krivda pri "nasih". Na zalost Je to strategija proizvajalca, ker se mu trenutno bolj splaca nategovat kliantelo do onemoglosti in obravnavat "globalne" probleme ( prva platisca ipd ) individualno.

Defiinitivno je pa taka nategunska strategija na dolgi rok pusiona.

Enkrat jih bo izucilo... tako proizvajalce, kakor kupce.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Nearrain pravi:

Vpoklici se izvajajo na globalni ravni in ce proizvajalec tega ne naredi, ni krivda pri "nasih". Na zalost Je to strategija proizvajalca, ker se mu trenutno bolj splaca nategovat kliantelo do onemoglosti in obravnavat "globalne" probleme ( prva platisca ipd ) individualno.

Defiinitivno je pa taka nategunska strategija na dolgi rok pusiona.

Enkrat jih bo izucilo... tako proizvajalce, kakor kupce.

Vem, da ni isto, a vseeno. Audi v Avstriji je neke zadeve uredil, medtem ko naš ni priznaval teh napak. In so tudi Slovenci hodili gor reševat reklamacije, četudi niso servisirali na original servisu, vsaj sodeč po pisanju na forumih. Torej se da nekaj urediti tudi v dogovoru z proizvajalcem, četudi ni vpoklica. Smo premajhni ali enostavno ni interesa servisa v reševanju teh reklamacij ali kar je še najslabše - nategujejo 2kratno - pokasirajo od proizvajalca denar, del ali kaj tretjega plus dobijo denar od kupca, ki se vseeno odloči sam plačati popravilo? Se pa strinjam, kar sem označil v tvojem postu. S tem, da bi tukaj dodal tudi prodajalce oz. servise.

Popravljeno . Popravil Arzen
Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, Borutt pravi:

Nihče te ne prepričuje, ampak sam poveš in napišeš. 

Serviser v Kromberku je znan, kvaliteten in pošten. Odločitev je tvoja. 

Moj motor se vrti na nekoliko višjih vrtljajih. Je pa poraba smešno nizka. 

Ne vem, kje bi pisal, da sm se nasral (mogoče lahko poiščeš?), ali pa samo ti tako bereš. :P Vpraši Kmeta, če sem kdaj konkretno jokal čez moped. Nism, mi ustreza in odgovarja, so pa drugi detajli, ki so mi manj všeč, eden od teh je razvejana servisna mreža, poprodajna podpora, manjši problemi, ki jih imajo njihovi mopedi itd...

ne smeš pa enačit primerjav, ki jih delam med mopedi za jokanje, da sm se nasral.

še zdaj ne vem, kdo v Kromberku servisira ktmje, res ne, če ti ni težko napiši.

tut 1050 se lahko (pa še zlo rad) vrti čez 2 jurja :P

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
pred 40 minutami, DAMI34 pravi:

Ne vem, kje bi pisal, da sm se nasral (mogoče lahko poiščeš?), ali pa samo ti tako bereš. :P Vpraši Kmeta, če sem kdaj konkretno jokal čez moped. Nism, mi ustreza in odgovarja, so pa drugi detajli, ki so mi manj všeč, eden od teh je razvejana servisna mreža, poprodajna podpora, manjši problemi, ki jih imajo njihovi mopedi itd...

ne smeš pa enačit primerjav, ki jih delam med mopedi za jokanje, da sm se nasral.

še zdaj ne vem, kdo v Kromberku servisira ktmje, res ne, če ti ni težko napiši.

tut 1050 se lahko (pa še zlo rad) vrti čez 2 jurja :P

 

Ma kaj se skoz sekiraš , vidiš da te skoz prca na sofisticiran način ;) drugače pa si odgovoren samo za to kar napišeš , ne pa kako to kdo razume ....a štekaš :cool:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Ma kaj se skoz sekiraš , vidiš da te skoz prca na sofisticiran način ;) drugače pa si odgovoren samo za to kar napišeš , ne pa kako to kdo razume ....a štekaš :cool:

štekam :P

ampak, sej veš, če ljudje ne razumejo, pa jim gre težko v bučo, ja pol jim moraš 100x ponovit.

OPOZORILO:

Vsaka podobnost z MS člani je zgolj naključje. Pred branjem Damijevih objav se posvetujte s svojim zdravnikom ali psihiatrom. Nihče vam ne jamči, da bo po posvetovanju kaj bolje :D

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Saj sem hotel kupiti kateema, da bi lahko kaj napisal iz lastnih izkušenj :P

Servis je Motomehanika pod Merkurjem. Vem, da je servisiral ali pa še servisira za Axle. Vprašaj, da dobiš informacijo iz prve roke. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!