Skoči na vsebino

Yamaha Tenere 700 (2019)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

Odnos Yamahe do strank, potencialnih kupcev:slap:..........tu bi se lahko od Bavarcev:worship: končno kaj naučili

Objavljeno

Odnos Yamahe do strank, potencialnih kupcev:slap:..........tu bi se lahko od Bavarcev:worship: končno kaj naučili

 

 

 

Ne nakladaj, če nimaš izkušenj iz BMW SLO.

Če nisi zeeeeelo tečna in zeeeelllooooo zahtevna stranka  BMW SLO boli k-urac zate kot kupca. BMW mopedi se prodajajo sami brez reklame, in polizanci v palači v Ljubljanskem BTCju zanje postavljajo takšne cene, kot se jim dvigne m-lahavi otepač. Stranke pa stojimo v vrsti, veliiiiika večina na lizing, poslovni najem, kredit, fafing,........

In ko te nategnejo 5x, nastaviš rito še šestič, ko predstavijo nov model.:pos:

Yamaha ima vsaj v Ljubljani te zadeve bolje rešene, preverjeno večkrat. Tudi zadeve v garanciji laufajo OK, večkrat preverjeno.

 

lp, andrej

Objavljeno

Jaz osebno nimam z Yamaha servisom nobenih težav....celo zelooo zadovoljen sem. Je pa res, da ne hodim k Motonautiki. Ampak se mi zdi, da je servis odvisen bolj od serviserja kot od znamke. Verjetno se najdejo tako za bmw kot Yamaho dobri in zanič servisi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 34 minutami, THOMPSON pravi:

Odnos Yamahe do strank, potencialnih kupcev:slap:..........tu bi se lahko od Bavarcev:worship: končno kaj naučili

 

 

 

Ne nakladaj, če nimaš izkušenj iz BMW SLO.

Če nisi zeeeeelo tečna in zeeeelllooooo zahtevna stranka  BMW SLO boli k-urac zate kot kupca. BMW mopedi se prodajajo sami brez reklame, in polizanci v palači v Ljubljanskem BTCju zanje postavljajo takšne cene, kot se jim dvigne m-lahavi otepač. Stranke pa stojimo v vrsti, veliiiiika večina na lizing, poslovni najem, kredit, fafing,........

In ko te nategnejo 5x, nastaviš rito še šestič, ko predstavijo nov model.:pos:

Yamaha ima vsaj v Ljubljani te zadeve bolje rešene, preverjeno večkrat. Tudi zadeve v garanciji laufajo OK, večkrat preverjeno.

 

lp, andrej

Neeeeee, mojega serviserja vedno pohvalim, sam če bi se napalil na Tenere700 in jo hotel kupit..... Že ena tri leta rajcajo, zdaj ko naj bi prišla ven , pa še vedno nič, kot da jih denar ne zanima.... No res imamo srečo, kdor ima predhodnico, da stare mašine laufajo.....Bavarci ti vmes prodajo dva motorja , pa še par servisov zraven.....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Emm tle si malo brcnil mimo. Bavarci imajo dolge intervale med menjavo modelov. Tudi sicer jim nic ne manjka kar se vzdrzljivosti in zanesljivosti tice.

Objavljeno
pred 3 urami, krucymucy pravi:

Bavarci imajo dolge intervale med menjavo modelov.

Točno 5 let (no skoraj skoraj). Kar dobro skrbijo za "pomlajevanje". Dodajo kak "kubik", spremenijo krmiljenje ventilov, "polepšajo" plastiko, podražijo za jurja in voila.

Polizdelki? Nikoli dokončani. Pri novi seriji 750/850 so na novo odkrili "kestl" na starem mestu, čeprav so ob predstavitvi 800 modelov ravno tank pod sedežem reklamirali kot, to je to, ker je težišče nizko.

PS, v Angliji se govori o ceni 9K funtov?

Objavljeno

xt Tenere dobiva počasi svojo naslednico, navadna xt 660 r (xt600) pa zgleda, da odhaja žal v pozabo....najmanj v lahkotnosti presega opevano Tenerejko. Čudovit motor za potepanja....

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Še zadnji pravi izdelki za poslednje mohikance.

Prihaja obdobje PegPerego plastik "advenčerjev".

Objavljeno
On 11/21/2018 at 8:51 PM, krucymucy said:

Tam morajo imeti dober odnos ker so stalno na servisih.

lp snecer

Res sem tam trikrat na leto, vsakih 10.000km. S kakšnim Tenere mlinčkom najbrž ne bi imel volje delati toliko km. 

Objavljeno
On 11/22/2018 at 9:30 AM, MiNa said:

Točno 5 let (no skoraj skoraj). Kar dobro skrbijo za "pomlajevanje". Dodajo kak "kubik", spremenijo krmiljenje ventilov, "polepšajo" plastiko, podražijo za jurja in voila.

Polizdelki? Nikoli dokončani. Pri novi seriji 750/850 so na novo odkrili "kestl" na starem mestu, čeprav so ob predstavitvi 800 modelov ravno tank pod sedežem reklamirali kot, to je to, ker je težišče nizko.

PS, v Angliji se govori o ceni 9K funtov?

Pomlajevanje ni menjava modela. Nov 1250 ni nič dražji od prejšnjega 1200. Razlika v ceni je samo v tem, da ima nov TFT števec serijsko, pri prejšnjem za doplačilo. Zdaj, ali hočeš ali nočeš tak števec je druga stvar...

Objavljeno

Pojdite “srat” v drugo temo!

Radirka!!!!! Delo imaš! 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, motolover pravi:

Res sem tam trikrat na leto, vsakih 10.000km. S kakšnim Tenere mlinčkom najbrž ne bi imel volje delati toliko km

Če gre za pretežni del po avtocestah se povsem strinjam s tabo, če temu ni tako, pa je večji problem v glavi kot v Tenerejki.....

Načeloma občudujem GS-a , sem razmišljal o zamenjavi, ga šel preizkusit.........še vedno mislim, da je super motor, a sem potem misel na zamenjavo opustil.....tenerejka je na rang lestvici pri meni še pridobila

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Se mi zdi, da noben ekstrem ni v redu, ne pretirane hvalnice ne graje. Sem vozil oba motorja, o katerima se tu prereka. Bokser ima prednosti in slabosti, nič ni idealno, kot je nekdo zapisal. Med motorjema ni taka razlika, kot je razlika v ceni in kubikih. Na začetku, ko sem vozil BMW, sem se spraševal, v čem je toliko boljši. Po asfaltu je malo boljši bokser, je pa tudi Tenere šla 160 po števcu in to kar hitro, na vsaki malo daljši ravnini. Se spomnim, ko sem od GO do Tolmina sledil parim cestakom, samo na parih ravninah so se malo odpeljali. Sem pa večinoma Tenere vozil "do konca", kot moped in vožnja je bila nasplošno hitrejša, kot sedaj z GS-om, ko se pelje bolj umirjeno, tudi poraba je bila višja na Tenerejki. Mogoče bi ju moral bolj direktno primerjat, ker so bili vmes še drugi motorji, ampak tako, po spominu...

Če bi sedaj kupoval nekaj novega, bi se težko odločil med Tenere 700 (najlepša), Afriko 100, GS, 1250 - 850, ...

Africa je neka sredina, tudi po karakteristikah, samo mi oblika ni všeč. Imajo pa japonci pri meni rahlo prednost...

Popravljeno . Popravil vandrovec
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če se da in kdor zmore, ostanite pri naslovu teme. Tenere 700.

Če bi kdo rad primerjave delal, pa naj odpre temo XX vs XY v grupi splošno.

Objavljeno (popravljeno)
Ob 24. 11. 2018 ob 15:18, xtzs pravi:

xt Tenere dobiva počasi svojo naslednico, navadna xt 660 r (xt600) pa zgleda, da odhaja žal v pozabo....najmanj v lahkotnosti presega opevano Tenerejko. Čudovit motor za potepanja....

 

Ob 24. 11. 2018 ob 16:23, BIF pravi:

Še zadnji pravi izdelki za poslednje mohikance.

V bistvu, če me spomin na vara, tenerejka je bila samo oblečena xt-ejka.

Na vem zakaj nebi pri yamahi naredili budget vatjante te tenerejke in bi nastala XT 700...pač dvocilindraš. Edino, kar bi se lahko od BMW-ja naučil, je, kako šparat težo; če primerjaš XT 660 in G 650  xchallenge, ima slednji več moči in 50 kil manj.

Zakaj se opuščajo enocilindraši smo pa tudi že razložili.

 

Si pa želim, da nebi krenili po poti Honde, ki nima nobenga pravga dualsporta več, ampak kot je napisal Bif:

pegPerego plastične advečurje...v smislu NC-jke.

Popravljeno . Popravil Buschi
Objavljeno
pred 34 minutami, motolover pravi:

V Gruziji sem se del poti vozil z mladim Nemcem, ki gre z njim okoli sveta. Še vedno se vozi, zdaj je nekje v Laosu. 

Ampak ta nima več 150 kg, se je kar v redu "poredila" B)

Objavljeno
Pravkar, motolover pravi:

samo še začeti moraš...

kilometrino že imam za okoli, motorja še nimam, cirka 2 meseca pa sem okoli

Objavljeno
3 hours ago, Snecer said:

tud tank je 9,5l, torej za 100km :) 

če gledaš, da so stara jajca (Pegaso) z isto mašino imela 175kg pri tanku 21l, pol Xchallenge ni prehudo poseben..

9.5l na tem mopedu je najmanj za dobrih dvesto km. Z dodatnim tankom ki prinese dodatno težo seveda pa delaš komot med 400 in 500. V primerjavi s Tererejko je tudi z dodatnim tankom lažji in bolj okreten (vsaj meni*), jaz sem presenečen, kako glomazna in težka je Tenerejka v resnici (ko sem se nanjo usedel direkt iz XC-ja). Mašina je res precej zamorjena, sploh če jo primerjaš š čimer koli sodobnim. Ampak po mojem ravno to pomaga k vzdržljivosti in nizki porabi.

Ima še par drugih napak in ja, definitivno je manj motorja kot Tenerejka (zato ni čudno da je tudi nižja teža). Veliko elementov je dejansko minimalno dimenzioniranih, baterija komaj da obrne zaganjač. Se moraš obrnit vzporedno z ekvatorjem da še zemljino vrtenje pomaga :D Btw. motorja ne delajo več tako da so primerjave brezvezne. Ven je prišu 2007 in že takrat ni bil višek tehnike.

Zdaj odvisno kaj iščeš, Tenerejka je več motorja ob večji teži in zapletenosti, XC pa manj motorja, ter je lažji.

*jaz imam XCoutrija, ne XChalengerja ampak razlike niso prav velike (razen bolj udobnega sedeža).

Objavljeno
pred 12 urami, skalar36 pravi:

No kje je zdej kak modeŁator?

Se pardoniram ker ne morem 24/7/365 paziti na zgubljene forumske owčke...

 

No takole bo. Naslednji ki tule zagnoji s Trumpom gre v Banovce do 1.1. 2019. Mogoče 2020 če bom lih slabe volje. OK?

 

Update - ker se je prispekov o Xchallenge nabralo kar nekaj sem jih prestavil v primerno temo.

 

 

Objavljeno
pred 12 urami, Dimen pravi:

Za adventure bike je 200 kg ok, čene že super! 

Ko se enkrat odmontira tisti dimnik ob strani... bo vsaj ene sedem kil manj. Vprašanje kolko se jo bo dalo shujšati. Pa kolko bo top heavy zaradi motorja in kesla precej na višini. Upgrade vzmetenja itak vemo da bo rabla... ni še blo japonca z dobrim serijskim vzmetenjem v tem segmentu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • makib
    • ftp



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!