bosa Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 Odnos Yamahe do strank, potencialnih kupcev..........tu bi se lahko od Bavarcev končno kaj naučili
THOMPSON Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 Report post Posted 1 hour ago Odnos Yamahe do strank, potencialnih kupcev..........tu bi se lahko od Bavarcev končno kaj naučili Ne nakladaj, če nimaš izkušenj iz BMW SLO. Če nisi zeeeeelo tečna in zeeeelllooooo zahtevna stranka BMW SLO boli k-urac zate kot kupca. BMW mopedi se prodajajo sami brez reklame, in polizanci v palači v Ljubljanskem BTCju zanje postavljajo takšne cene, kot se jim dvigne m-lahavi otepač. Stranke pa stojimo v vrsti, veliiiiika večina na lizing, poslovni najem, kredit, fafing,........ In ko te nategnejo 5x, nastaviš rito še šestič, ko predstavijo nov model. Yamaha ima vsaj v Ljubljani te zadeve bolje rešene, preverjeno večkrat. Tudi zadeve v garanciji laufajo OK, večkrat preverjeno. lp, andrej bosa 1
BIF Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 Jaz osebno nimam z Yamaha servisom nobenih težav....celo zelooo zadovoljen sem. Je pa res, da ne hodim k Motonautiki. Ampak se mi zdi, da je servis odvisen bolj od serviserja kot od znamke. Verjetno se najdejo tako za bmw kot Yamaho dobri in zanič servisi. MiNa in GULI 2
bosa Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 pred 34 minutami, THOMPSON pravi: Report post Posted 1 hour ago Odnos Yamahe do strank, potencialnih kupcev..........tu bi se lahko od Bavarcev končno kaj naučili Ne nakladaj, če nimaš izkušenj iz BMW SLO. Če nisi zeeeeelo tečna in zeeeelllooooo zahtevna stranka BMW SLO boli k-urac zate kot kupca. BMW mopedi se prodajajo sami brez reklame, in polizanci v palači v Ljubljanskem BTCju zanje postavljajo takšne cene, kot se jim dvigne m-lahavi otepač. Stranke pa stojimo v vrsti, veliiiiika večina na lizing, poslovni najem, kredit, fafing,........ In ko te nategnejo 5x, nastaviš rito še šestič, ko predstavijo nov model. Yamaha ima vsaj v Ljubljani te zadeve bolje rešene, preverjeno večkrat. Tudi zadeve v garanciji laufajo OK, večkrat preverjeno. lp, andrej Neeeeee, mojega serviserja vedno pohvalim, sam če bi se napalil na Tenere700 in jo hotel kupit..... Že ena tri leta rajcajo, zdaj ko naj bi prišla ven , pa še vedno nič, kot da jih denar ne zanima.... No res imamo srečo, kdor ima predhodnico, da stare mašine laufajo.....Bavarci ti vmes prodajo dva motorja , pa še par servisov zraven..... BIF in MiNa 2
krucymucy Objavljeno November 22, 2018 Opozori Objavljeno November 22, 2018 Emm tle si malo brcnil mimo. Bavarci imajo dolge intervale med menjavo modelov. Tudi sicer jim nic ne manjka kar se vzdrzljivosti in zanesljivosti tice.
MiNa Objavljeno November 22, 2018 Opozori Objavljeno November 22, 2018 pred 3 urami, krucymucy pravi: Bavarci imajo dolge intervale med menjavo modelov. Točno 5 let (no skoraj skoraj). Kar dobro skrbijo za "pomlajevanje". Dodajo kak "kubik", spremenijo krmiljenje ventilov, "polepšajo" plastiko, podražijo za jurja in voila. Polizdelki? Nikoli dokončani. Pri novi seriji 750/850 so na novo odkrili "kestl" na starem mestu, čeprav so ob predstavitvi 800 modelov ravno tank pod sedežem reklamirali kot, to je to, ker je težišče nizko. PS, v Angliji se govori o ceni 9K funtov? bosa 1
Turca Objavljeno November 22, 2018 Opozori Objavljeno November 22, 2018 Če kdp prodaja staro xt660Z se priporočam za info na ZS.
MitcH' Objavljeno November 23, 2018 Opozori Objavljeno November 23, 2018 Ob 21. 11. 2018 ob 10:31, TTONE pravi: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13680877 Tak oglas lahko vsak prilima na Avtonet. krucymucy 1
bosa Objavljeno November 24, 2018 Opozori Objavljeno November 24, 2018 xt Tenere dobiva počasi svojo naslednico, navadna xt 660 r (xt600) pa zgleda, da odhaja žal v pozabo....najmanj v lahkotnosti presega opevano Tenerejko. Čudovit motor za potepanja.... skalar36 in BIF 2
BIF Objavljeno November 24, 2018 Opozori Objavljeno November 24, 2018 Še zadnji pravi izdelki za poslednje mohikance. Prihaja obdobje PegPerego plastik "advenčerjev".
motolover Objavljeno November 24, 2018 Opozori Objavljeno November 24, 2018 On 11/21/2018 at 8:51 PM, krucymucy said: Tam morajo imeti dober odnos ker so stalno na servisih. lp snecer Res sem tam trikrat na leto, vsakih 10.000km. S kakšnim Tenere mlinčkom najbrž ne bi imel volje delati toliko km.
motolover Objavljeno November 24, 2018 Opozori Objavljeno November 24, 2018 On 11/22/2018 at 9:30 AM, MiNa said: Točno 5 let (no skoraj skoraj). Kar dobro skrbijo za "pomlajevanje". Dodajo kak "kubik", spremenijo krmiljenje ventilov, "polepšajo" plastiko, podražijo za jurja in voila. Polizdelki? Nikoli dokončani. Pri novi seriji 750/850 so na novo odkrili "kestl" na starem mestu, čeprav so ob predstavitvi 800 modelov ravno tank pod sedežem reklamirali kot, to je to, ker je težišče nizko. PS, v Angliji se govori o ceni 9K funtov? Pomlajevanje ni menjava modela. Nov 1250 ni nič dražji od prejšnjega 1200. Razlika v ceni je samo v tem, da ima nov TFT števec serijsko, pri prejšnjem za doplačilo. Zdaj, ali hočeš ali nočeš tak števec je druga stvar...
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno November 24, 2018 Opozori Objavljeno November 24, 2018 Pojdite “srat” v drugo temo! Radirka!!!!! Delo imaš! DAMI34 in MiNa 2
bosa Objavljeno November 24, 2018 Opozori Objavljeno November 24, 2018 pred 2 urami, motolover pravi: Res sem tam trikrat na leto, vsakih 10.000km. S kakšnim Tenere mlinčkom najbrž ne bi imel volje delati toliko km. Če gre za pretežni del po avtocestah se povsem strinjam s tabo, če temu ni tako, pa je večji problem v glavi kot v Tenerejki..... Načeloma občudujem GS-a , sem razmišljal o zamenjavi, ga šel preizkusit.........še vedno mislim, da je super motor, a sem potem misel na zamenjavo opustil.....tenerejka je na rang lestvici pri meni še pridobila MiNa in BIF 2
Popularna objava BIF Objavljeno November 24, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno November 24, 2018 Ne vem zakaj se nekateri specifični modeli nenehno tako zavzeto vsajate v vse kar nima znaka bavarske vetrnice. Kaj je tako nerazumljivega v tem, da nismo vsi navdušeni nad vodoravnimi cilindri, ki mimogrede izgledajo kot štrleča ušesa tistega retardiranca z benđotom v filmu Deliverance? Kaj vas nenazdnje briga kaj drugi vozimo ko sami lebdite meter nad zemljo v svoji vzvišenosti? Dajte razumet, da vam nihče nič noče in, da vam želimo vse lepo v vaših užitkih in da nam je prav malo mar za njih in, da ne prosimo nobene razlage o tem, kako vi uživate. Takšni ste kot LGBT skupnost...nenehno se počutite ogrožene in nenehno pojasnjujete svojo drugačnost. Ok...razumeli smo...ste drugačni in nas, ki pač razmišljamo drugače, pustite pri miru. Zdaj boste imeli svojo novoletno zabavo in tam lahko v miru orgijate na svoje modele. Mi, ki ne razmišljamo kot vi imamo pač svoje veselje in to veselje ne vključuje vaša nenehna pridiganja za katera se čutite poklicani, o tem kaj ostali vozimo in kaj bi po vašem mnenju morali vozit. Ob nakupu naših motorjev smo dobili ključe in račun...brez zaveze k enoumju in neumju... crasher, imker, luxsa in 12 others 8 3 3 1
vandrovec Objavljeno November 25, 2018 Opozori Objavljeno November 25, 2018 (popravljeno) Se mi zdi, da noben ekstrem ni v redu, ne pretirane hvalnice ne graje. Sem vozil oba motorja, o katerima se tu prereka. Bokser ima prednosti in slabosti, nič ni idealno, kot je nekdo zapisal. Med motorjema ni taka razlika, kot je razlika v ceni in kubikih. Na začetku, ko sem vozil BMW, sem se spraševal, v čem je toliko boljši. Po asfaltu je malo boljši bokser, je pa tudi Tenere šla 160 po števcu in to kar hitro, na vsaki malo daljši ravnini. Se spomnim, ko sem od GO do Tolmina sledil parim cestakom, samo na parih ravninah so se malo odpeljali. Sem pa večinoma Tenere vozil "do konca", kot moped in vožnja je bila nasplošno hitrejša, kot sedaj z GS-om, ko se pelje bolj umirjeno, tudi poraba je bila višja na Tenerejki. Mogoče bi ju moral bolj direktno primerjat, ker so bili vmes še drugi motorji, ampak tako, po spominu... Če bi sedaj kupoval nekaj novega, bi se težko odločil med Tenere 700 (najlepša), Afriko 100, GS, 1250 - 850, ... Africa je neka sredina, tudi po karakteristikah, samo mi oblika ni všeč. Imajo pa japonci pri meni rahlo prednost... Popravljeno November 25, 2018. Popravil vandrovec MiNa in BIF 2
DAMI34 Objavljeno November 25, 2018 Opozori Objavljeno November 25, 2018 Če se da in kdor zmore, ostanite pri naslovu teme. Tenere 700. Če bi kdo rad primerjave delal, pa naj odpre temo XX vs XY v grupi splošno. skalar36 in BIF 1 1
Buschi Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 (popravljeno) Ob 24. 11. 2018 ob 15:18, xtzs pravi: xt Tenere dobiva počasi svojo naslednico, navadna xt 660 r (xt600) pa zgleda, da odhaja žal v pozabo....najmanj v lahkotnosti presega opevano Tenerejko. Čudovit motor za potepanja.... Ob 24. 11. 2018 ob 16:23, BIF pravi: Še zadnji pravi izdelki za poslednje mohikance. V bistvu, če me spomin na vara, tenerejka je bila samo oblečena xt-ejka. Na vem zakaj nebi pri yamahi naredili budget vatjante te tenerejke in bi nastala XT 700...pač dvocilindraš. Edino, kar bi se lahko od BMW-ja naučil, je, kako šparat težo; če primerjaš XT 660 in G 650 xchallenge, ima slednji več moči in 50 kil manj. Zakaj se opuščajo enocilindraši smo pa tudi že razložili. Si pa želim, da nebi krenili po poti Honde, ki nima nobenga pravga dualsporta več, ampak kot je napisal Bif: pegPerego plastične advečurje...v smislu NC-jke. Popravljeno November 27, 2018. Popravil Buschi BIF 1
Snečer Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 po moje je tenerejka bolj uporabna za allrounderja BIF in fazerčk 2
Popularna objava Dimen Objavljeno November 27, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno November 27, 2018 (popravljeno) Berem temo pa ugotavljam da mešate hruške in jabolka. Kakor berem gre vsem v nos teža T700. Pa jst menim, da je japancem kr dobr ratal. 200kg za adventure twina je OK. Motor sem videl v živo, na njem tudi sedel in nimam pripomb. Svetlobna leta pred staro xt660z. Treba si je končno priznat da xt-ka trese k pr norcih, ima premalo navora v nizkih obratih in ima premalo konjev za fun faktor, ki ga ponuja konkurenca. Ma ni šanse, da jo vzdignem na zadnjo, razen v prvi prestavi, ki je zmanjka takoj, ko spelješ. Tudi v ovinke jo težko pripraviš, da jo odnese kaj šele da bi potegnu linijo ene 30 metov iz ovinka. Enostavno nima moči, pa šaltat je treba faking non stop. Tko na terenu kot na odprti cesti. Še dobro, da imam quick shifter, da mi saj na gor ni treba sklopke stiskat, ko prehitevam. Na turi po Črni gori sem imel muskl fiber v levo roko od stalnega stiskanja sklopke, mislm da tut zametek enga žulja. Da o vzmetenju, ki pride z motorjem sploh ne zgublam besed, totalen poraz. Še več, menim, da je serijsko vzmetenje v resnici nevarno in lahko povzroči resne poškodbe, če si naprimer omisliš TET Balkan traso in voziš zmerno agresivno. Enostavno ne dohaja in zgublja stik s podlago. In tukaj druge, progresivne vzmeti ne igrajo bistvene vloga. Stik s podlago zagotavlja hidravlika, rebound, compresion, low in high speed, torej kvaliteta in nastavitve amortizerja. Pa večina na xt-ke pol gor naveste cel kup prtljage, nosilce, kovčke, železne zaščite, ki je u bistvu sploh ne rabi, pa še ženo po možnosti. In pol gre vsaj polovici folka v nos teža. Lepo vas prosim. Za adventure bike je 200 kg ok, čene že super! Če bi govorili o enduro je valda 200kg tu mač. Podobno težo ima v resnic tudi xt-ka. Sam da bo T700 ponudla cel kup novosti, posodobitve, navora v nižjih obratih, mirno tekla in potegnila kot se zagre. Ko sem delal izpit sem 20 ur vozil motor s tem agregatom in nimam pripomb. T700 s tem agregatom bo na terenu raketa. Počakam ene tri leta, da rata znosna cena in menjam brez pomisleka. Do takrat mi bo pa moja xt-ka risala nasmehe na obrazu vsakič, ko jo zajaham :-)) Je odličen motor, ko si ga prikrojiš svojim potrebam, T700 bo pa še boljša, nedvomno! Popravljeno November 27, 2018. Popravil Dimen SAR-Solo Adventure rider, TakeALookAround, krucymucy in 9 others 12
vandrovec Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 pred 34 minutami, motolover pravi: V Gruziji sem se del poti vozil z mladim Nemcem, ki gre z njim okoli sveta. Še vedno se vozi, zdaj je nekje v Laosu. Ampak ta nima več 150 kg, se je kar v redu "poredila"
Snečer Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 Pravkar, motolover pravi: samo še začeti moraš... kilometrino že imam za okoli, motorja še nimam, cirka 2 meseca pa sem okoli
nejc74 Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 3 hours ago, Snecer said: tud tank je 9,5l, torej za 100km če gledaš, da so stara jajca (Pegaso) z isto mašino imela 175kg pri tanku 21l, pol Xchallenge ni prehudo poseben.. 9.5l na tem mopedu je najmanj za dobrih dvesto km. Z dodatnim tankom ki prinese dodatno težo seveda pa delaš komot med 400 in 500. V primerjavi s Tererejko je tudi z dodatnim tankom lažji in bolj okreten (vsaj meni*), jaz sem presenečen, kako glomazna in težka je Tenerejka v resnici (ko sem se nanjo usedel direkt iz XC-ja). Mašina je res precej zamorjena, sploh če jo primerjaš š čimer koli sodobnim. Ampak po mojem ravno to pomaga k vzdržljivosti in nizki porabi. Ima še par drugih napak in ja, definitivno je manj motorja kot Tenerejka (zato ni čudno da je tudi nižja teža). Veliko elementov je dejansko minimalno dimenzioniranih, baterija komaj da obrne zaganjač. Se moraš obrnit vzporedno z ekvatorjem da še zemljino vrtenje pomaga Btw. motorja ne delajo več tako da so primerjave brezvezne. Ven je prišu 2007 in že takrat ni bil višek tehnike. Zdaj odvisno kaj iščeš, Tenerejka je več motorja ob večji teži in zapletenosti, XC pa manj motorja, ter je lažji. *jaz imam XCoutrija, ne XChalengerja ampak razlike niso prav velike (razen bolj udobnega sedeža).
jskrablin Objavljeno November 28, 2018 Opozori Objavljeno November 28, 2018 pred 12 urami, skalar36 pravi: No kje je zdej kak modeŁator? Se pardoniram ker ne morem 24/7/365 paziti na zgubljene forumske owčke... No takole bo. Naslednji ki tule zagnoji s Trumpom gre v Banovce do 1.1. 2019. Mogoče 2020 če bom lih slabe volje. OK? Update - ker se je prispekov o Xchallenge nabralo kar nekaj sem jih prestavil v primerno temo. skalar36 1
jskrablin Objavljeno November 28, 2018 Opozori Objavljeno November 28, 2018 pred 12 urami, Dimen pravi: Za adventure bike je 200 kg ok, čene že super! Ko se enkrat odmontira tisti dimnik ob strani... bo vsaj ene sedem kil manj. Vprašanje kolko se jo bo dalo shujšati. Pa kolko bo top heavy zaradi motorja in kesla precej na višini. Upgrade vzmetenja itak vemo da bo rabla... ni še blo japonca z dobrim serijskim vzmetenjem v tem segmentu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se