Skoči na vsebino

Yamaha Tenere 700 (2019)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

Bum!

No, tukaj je bil še koncept, bolj rally linije

 

Objavljeno

 

Objavljeno
13 hours ago, sajhtam said:

A se že ve kakšne bodo okvirne cene? Bo obstal izpod 10k €?

Bo bo. Osnovni sigurno.

Objavljeno
Ob 7. 11. 2018 ob 10:09, Unikat555 pravi:

Za kufre bo očitno takle nosilec. Nevem, meni se motor blazno dopade. S H701 se mi ne zdi smiselno primerjat, različni ciljni kupci po mojem mnenju.

45622096_10214340289075315_2492937230645

na levi strani 5cm , na desni pa 10cm preširoko postavljeni kovčki.. blizu metra skupne širine..cestni allrounder nič drugega..

teža kot da bi imel 3 cilindrični agregat.. res mi ni jasno s temi dimniki - koga bi motila dva tanka vodoravno pa kufri tik ob motorju ???

Ob 7. 11. 2018 ob 13:55, Snecer pravi:

pa še za mitaske je delan

za tiste , ki jih ti voziš in ki bodo kot tip gum prevladovale pri večini - ni 18 col..

Ob 7. 11. 2018 ob 16:29, BIF pravi:

To je ena in edina resnica. OFF ROAD...izven ceste. Če smo hudo radodarni in tolerantni se off road začne na kakem slabem kolovozu in dalje. Vse prej je ON road...da pa ima ROAD pač drugačno podlago kot asfalt pa še ni OFF ROAD. Zato sem gori napisal, da se tu debatira, kot da smo neki silni off-roaderji...kurac.

In za te naše namišljene off.roade je dobra stara, nova, žuta, oranžna, zelena....da se ne ponavljam.

zanimivo mi je , koliko je tukaj huuudih off roaderjev..da bi pa kdo naredil furco drug vikend v februarju pa prinesel enga šestaka in rekel :"uh kolk luštna cest glih za mal zabave je blo.." - to pa ne.. 

ene par jih izvzamem - točno vedo kdo so . njim hvala za še ... 

Ob 7. 11. 2018 ob 21:41, krucymucy pravi:

Lahko bi bilo pri motorjih isto, tako pa raje delajo eno leto dve barvi, naslednje leto pa spremenijo barvo pa je nov model. :D

Tako bi pa obkljukal kvadratke - barvo, vzmetenje, rocice, stopalke, navi, gretje ...

Snecerji bi pac obkljukali KYB ker je vrhunsko.

Tisti ki ne vedo da je KYB vrhunski, bi pa pac placali malo vec za Wilbers ali podobno.

nažalost cheap kyb ni vreden pol penisa..podelan kitajc s poštnino za 190e za par je veliko boljši..

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno
On 12/15/2018 at 7:59 PM, sajhtam said:

A se že ve kakšne bodo okvirne cene? Bo obstal izpod 10k €?

 

Že oglašujejo 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13680877&display=Yamaha%20Tenere%20700%202019

 

Objavljeno
6 minutes ago, sajhtam said:

Pokličite za ceno pomeni, da še sami nimajo pojma, koliko bo stala. Zakaj bi ceno skrival? Ali je tako visoka, da jih je sram jo objaviti?

Cene se niso znane. Zato jih ni, je pa fino imeti oglas in preverjati odziv.

Da jih ne bodo prevec narocili v delta team.

Objavljeno
pred 7 minutami, krucymucy pravi:

Cene se niso znane. Zato jih ni, je pa fino imeti oglas in preverjati odziv.

Da jih ne bodo prevec narocili v delta team.

To  mi je že jasno... ?

Objavljeno

Evo ne vem če je to res nekje sem prebral uradna cena v belgiji 9,599€

 

Objavljeno

Sem se kar ogrel za tale motor. Je na seznamu mojih naslednjih motorjev zelo pri vrhu. Podatka o teži mi pa še ni uspelo izbrskati. Ali je utopično pričakovati mokro težo pod 190 kg?

Objavljeno
4 minutes ago, skalar36 said:

Sem se kar ogrel za tale motor. Je na seznamu mojih naslednjih motorjev zelo pri vrhu. Podatka o teži mi pa še ni uspelo izbrskati. Ali je utopično pričakovati mokro težo pod 190 kg?

Da, ker je 205kg.

Objavljeno

Hm. Potem je samo še vprašanje, če bo vzmetenje dohitevalo tako težo.

Objavljeno
pred 28 minutami, skalar36 pravi:

Hm. Potem je samo še vprašanje, če bo vzmetenje dohitevalo tako težo.

Stock vzmetenje bo verjetno malo podhranjeno... kot je to običajno pri podobnih starejših strojih istega proizvajalca.

Objavljeno

Ma sej to. Pri tej se mi zdi agregat biser. Če bi vzmetenje dohajalo to težo, zna bit zelo dober allrounder. Za raziskovanje makedamskih poti, ter občasno grobi teren. Veliko je odvisno od cene... če bo cca 10 k +slabo vzmetenje... potem raje 690 ali 701, ki pa (za moj okus) nista toliko allrounderja. Pa tako kot si rekel Yamaha in vzmetenje... bivša xt660r ni prebavila kar sem počel z njo. Tudi nadgradnja vzmetenja ne bi pomagala, ker je osnova preveč povprečna.

Objavljeno
pred 5 minutami, skalar36 pravi:

Ma sej to. Pri tej se mi zdi agregat biser. Če bi vzmetenje dohajalo to težo, zna bit zelo dober allrounder. Za raziskovanje makedamskih poti, ter občasno grobi teren. Veliko je odvisno od cene... če bo cca 10 k +slabo vzmetenje... potem raje 690 ali 701, ki pa (za moj okus) nista toliko allrounderja. Pa tako kot si rekel Yamaha in vzmetenje... bivša xt660r ni prebavila kar sem počel z njo. Tudi nadgradnja vzmetenja ne bi pomagala, ker je osnova preveč povprečna.

Menjaš za litijev aku pa dimniško napeljavo pa si pod 200kg :) 

Po moje pa bo to top motor za avanturiste, da se še malo po makadamu, pesku, zapeljejo.

Objavljeno
pred 7 minutami, Snecer pravi:

Menjaš za litijev aku pa dimniško napeljavo pa si pod 200kg :) 

Po moje pa bo to top motor za avanturiste, da se še malo po makadamu, pesku, zapeljejo.

Tudi jaz tako mislim, zato je v ožjem izboru.

Objavljeno
pred 16 minutami, skalar36 pravi:

Ma sej to. Pri tej se mi zdi agregat biser. Če bi vzmetenje dohajalo to težo, zna bit zelo dober allrounder. Za raziskovanje makedamskih poti, ter občasno grobi teren. Veliko je odvisno od cene... če bo cca 10 k +slabo vzmetenje... potem raje 690 ali 701, ki pa (za moj okus) nista toliko allrounderja. Pa tako kot si rekel Yamaha in vzmetenje... bivša xt660r ni prebavila kar sem počel z njo. Tudi nadgradnja vzmetenja ne bi pomagala, ker je osnova preveč povprečna.

690/701 potrebuje solidno nadgradnjo za malo daljše relacije peglat. In pol stvar na lepem ni več v razumljivih cifrah za en tak se občasno malo zapeljem naokoli motor.

Objavljeno
pred 3 minutami, jskrablin pravi:

690/701 potrebuje solidno nadgradnjo za malo daljše relacije peglat. In pol stvar na lepem ni več v razumljivih cifrah za en tak se občasno malo zapeljem naokoli motor.

Sej to... Recimo, se zapelješ do Senja, pa skočiš mal na Velebit... zato bi bla tale Yamaha prva izbira.

Objavljeno (popravljeno)

Sigurno bodo, ob menjavi križev, gor pasale vilice od kake WR ali YZ, fi 48, z 290+mm hoda in enim ovesize zavornim diskom, kot so to počeli na 660T, ki naj bi imela isto mokro težo kot T7.

Za začetek pa, glede na to da bojo na T7 standard vilice 43mm, celo z možnostjo nastavljanja; full ali re rebound?? Bi že menjava vzmeti in olja naredila boljšo vilico za hiter teren. Mogoče pa so celo podložke notri in bi se jih dalo prilagoditi.

 

Me prav zanima ali je Fretigne poletel teh 8-10m na stock vzmetenju.

 

Clip_39.jpg

Popravljeno . Popravil D.J.
Objavljeno
pred 2 urami, jskrablin pravi:

690/701 potrebuje solidno nadgradnjo za malo daljše relacije peglat. In pol stvar na lepem ni več v razumljivih cifrah za en tak se občasno malo zapeljem naokoli motor.

Kaj pa rabi?

lp

Objavljeno
pred 20 minutami, franc pravi:

Kaj pa rabi?

Vetrno zaščito, nekaj extra prostora na oziroma okoli armature, večji kesl, ali nosilce za prtljago ali pa precej improviziranja gor spravit karkoli. Pri meni je še med večjimi minusi izguba vrednosti, če greš kupit novo... kolker jaz 'rabim' tak motor ni računice. 640 Adventure za 3 jurje mi odkljuka praktično vse kar pričakujem od relativno lahkega dual sport motorja, pa manj ko tiste 3 jurje skor ne more biti vreden, če ga lih okoli kakega drevesa ne zavijem al pa pozabim v mašino olje nalit.

Tenerejka mi je bla zanimiva do podatka o teži (pa še vedno boli izguba vrednosti za motor, ki je uporabljen zgolj občasno)... za 790 Adv se mi je pa kr zdelo da bo dosti precenjen. Žalostno kako je 15 let star moped (direkt sam še za v Bistro če Krucija mit umlaut vprašaš) boljša izbira ko enkrat pogledaš težo, vzmetenje...

pred 4 minutami, Snecer pravi:

manj tresavice in več udobja? 

Tresenje ni problem...

Objavljeno
pred 8 minutami, jskrablin pravi:

Vetrno zaščito, nekaj extra prostora na oziroma okoli armature, večji kesl, ali nosilce za prtljago ali pa precej improviziranja gor spravit karkoli. Pri meni je še med večjimi minusi izguba vrednosti, če greš kupit novo... kolker jaz 'rabim' tak motor ni računice. 640 Adventure za 3 jurje mi odkljuka praktično vse kar pričakujem od relativno lahkega dual sport motorja, pa manj ko tiste 3 jurje skor ne more biti vreden, če ga lih okoli kakega drevesa ne zavijem al pa pozabim v mašino olje nalit.

Tenerejka mi je bla zanimiva do podatka o teži (pa še vedno boli izguba vrednosti za motor, ki je uporabljen zgolj občasno)... za 790 Adv se mi je pa kr zdelo da bo dosti precenjen. Žalostno kako je 15 let star moped (direkt sam še za v Bistro če Krucija mit umlaut vprašaš) boljša izbira ko enkrat pogledaš težo, vzmetenje...

Tresenje ni problem...

Teža po moje ni tak problem za neke normalne avanture, da bi to metal po tleh in se po nekih vlakah, skalovju vozil pa je najbrž za tako zanemarljivo število kupcev, da se najbrž nima smisla s tem ubadat.

tenere 700 bo avanturistični motor za "kamorkoli"

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!