Skoči na vsebino

BMW servisi in podpora


Priporočene objave

Objavljeno

Že tako pribijejo vse cene v višave pol se pa še spustijo v očitni nateg. Tud 0,2 l. ni pošteno, če je tovarniško določeno 0,18 l.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
5 hours ago, Borutt said:

Vedno pravim, da je dober in pošten serviser vreden vsakega evra. 

 

A to obstaja?

Objavljeno
pred 8 urami, motolover pravi:

Cene lahko določijo kakor hočejo, količine vlitega olja ne morejo. Na nas je koliko serviserjem pustimo manipulirati.

Par odgovorov, ki sem jih dobil s strani servisa, zakaj so mi računali 0,5l namesto 0,18. 

Jaz:

Na servisu na 10.000km ste mi zamenjali tudi olje v kotnem gonilu (račun .....).

Po BMWjevih specifikacijah gre notri 1,8dcl, računali ste 0,5l.

Prosim za objasnitev!

Hvala,

Servis:

Pozdravljen,

Olje v difu  se vedno menja 0,5 litra, toliko ga gre notri.

Komplet sistem

Lp,

Jaz:

Po tovarniških podatkih gre notri 1,8dcl. Kolikor vidim se menja zadaj v kotnem gonilu. Je bilo menjano kje drugje?

LP,

Vmes en teden brez odgovora na zadnje vprašanje.

Jaz:

Ker po enem tednu nisem dobil konkretnega odgovora na zgornje vprašanje glede količine zaračunanega olja v kardanu, se oglašam ponovno.

V kardan gre 0,18l olja in ne 0,5l, kolikor zaračunavate strankam. (Priložil sem sliko skena servisnega programa in sliko računa kolega Hrvata, kjer mu za isto računajo 0,2l.

Pričakujem dobropis v višini razlike cene olja od 0,18l do 0,5l.

Korektno bi bilo, da takoj spremenite nepravilno zaračunavanje vsem strankam in vsem izdate dobropis in vrnete preveč zaračunan znesek.

Prosim tudi za kontakt odgovorne osebe v vašem podjetju.

Servis:

Kot sem že opisal , da se olje nalije več in to zaradi, da se sigurno sperejo vsi eventueli opilki, ki lahko nastanejo v sistemu kardana.

Brez skrbi , tukaj ne gre za nobeno zavajanje, tako da imate v vašem primeru v dobrem razliko v ceni pri olju.

 S spoštovanjem

 

Po izigravanju in spreminjanju razlogov zakaj mi obračunajo več, sem se obrnil na odgovornega v podjetju za čigar ime in kontakt sem moral vprašati večkrat.  Bomo videli, kaj bo on odgovoril. Ni bistvo, da meni dajo nekaj v dobrem in mislijo, da so mi naredili neko uslugo, ker sem pač tečen, bistvo je, da ne delajo nepošteno in prinašajo okoli tiste, ki mogoče nimajo volje, znanja ali časa preveriti koliko olja gre zares v kardan. Zanima me kolikim so v zadnjih letih zaračunali preveč, tu gre lahko v velike številke. Po nekem korektnem poslovnem obnašanju bi morali pregledati vse račune in vse stranke obvestiti o napaki, narediti dobropis in jim nakazati preveč plačan znesek. No, tu nisem pristojen jaz, prisili jih lahko Tržna inšpekcija in Urad za varstvo potrošnika.

 

 

Saj je lepo, da si opozoril, ampak je malo bolano da reklamiraš par deci olja.

Prnesi raje drugič svoje olje poleg, itak pa na rabiš servisirati na pooblaščenem...kjer te niso oprali in ostrigli samo za zlato olje, ampak še kaj drugega.

 

 

Objavljeno

Gre za princip, sploh pa je 3,2dcl razlike 177% več.  Isto, kot bi računali namesto 4l motornega olja, 11 litrov.

Motorno olje nosim tja svoje, za olje v kardanu nisem vedel, da ga bodo menjali. Po servisni knjižici je planirano je pri 20.000km in ne 10.000km. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če ti pa je napisal, da je "pral" kardan, da je z oljem izpiral.

Verjetno je flaško kasiral, saj to ne vzame iz soda, a ne.

Objavljeno
6 minutes ago, Snecer said:

Če ti pa je napisal, da je "pral" kardan, da je z oljem izpiral.

Verjetno je flaško kasiral, saj to ne vzame iz soda, a ne.

Kot vidiš iz komunikacije se je vsakič izmislil kaj drugega. Najprej je šlo notri pol litra, ko sem dokazal, da gre 0,18, je pa pral kardan z oljem. Pri Cosmosu ne komuniciraš s serviserjem, on samo opravlja svoje delo (in to zelo dobro), ampak prevzemnikom. Očitno račune pripravlja bolj na pamet. Drugi računajo 0,20, Avtoval v Grosupljem, Tomić v Zagrebu,.. Enkrat prej mi je neko storitev računal dvojno. Ko sem vprašal zakaj je cena dvakrat višja kot prejšnjič, sem dobil odgovor, da je bila prej akcija. Zakaj akcije takrat ni omenil? Potem je takoj dodal, da imam za naslednjič enkrat to storitev v dobrem. Nič transparentosti, kar nekaj na pamet. Ko se pritožiš, dobiš kaj zastonj. Veliko bolje je bilo, preden so spremenili sistem in si komuniciral direktno s servIserjem. 

Objavljeno

jest bi raje pisal direktno na bmw, ker meni je šlo na jetra, da morajo vsakih 10.000km kontrolirat in nastavljat ventile-še na skuterju imam 40.000km pa nobene potrebe po nastavljanju (res pa je, da je skuter japonski) :-)

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj se meni zdi da so tole olje že na prvem servisu menjali.kao olje v diferencialu..? Ampak sem 99 % da so ga res. Grem gledat račun..so me obrili sigurno :D 

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Pa pri oljih imajo že tako največji (enormni) zaslužek.

Objavljeno
pred 1 uro, Snecer pravi:

Saj je lepo, da si opozoril, ampak je malo bolano da reklamiraš par deci olja.

Prnesi raje drugič svoje olje poleg, itak pa na rabiš servisirati na pooblaščenem...kjer te niso oprali in ostrigli samo za zlato olje, ampak še kaj drugega.

 

 

Se ne strinjam s teboj. Če imajo servis, naj tudi svoje delo in material zaračunajo pošteno.

Če greš v gostilno in naročiš dva deci soka, zaračunajo pa ti pol litra, bi se ti zdelo bolano ali bi reklamiral?

Objavljeno

Jaz sem pa mislil, da si bavarce lastijo samo premožnejši motoristi in jih take reči niti ne motijo - celo bi rekel, da se radi "pohvalijo" , koliko so plačali za servis ... je pa res, da je avto-moto servisnih dogodivščin za več mehiških nadaljevank.

Ko sem pred mnogo leti v garanciji vozil Roverja 214 na servis BMW na Celovško v Lj. se še spomnim, da sem debelo gledal, ko je bilo na računu tudi 1 L vitreksa - doma sem ga nalil polno - in ko vprašam, kam so to nalili, mi pojasni sprejemnik, da je potem plastenka tekočine odložena v avtu ... :angryrant1:

Tako da sistem poslovanja se še kar nadaljuje in je že neke vrste tradicija ...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, Fazer03 pravi:

Jaz sem pa mislil, da si bavarce lastijo samo premožnejši motoristi in jih take reči niti ne motijo - celo bi rekel, da se radi "pohvalijo" , koliko so plačali za servis ... je pa res, da je avto-moto servisnih dogodivščin za več mehiških nadaljevank.

Ko sem pred mnogo leti v garanciji vozil Roverja 214 na servis BMW na Celovško v Lj. se še spomnim, da sem debelo gledal, ko je bilo na računu tudi 1 L vitreksa - doma sem ga nalil polno - in ko vprašam, kam so to nalili, mi pojasni sprejemnik, da je potem plastenka tekočine odložena v avtu ... :angryrant1:

Tako da sistem poslovanja se še kar nadaljuje in je že neke vrste tradicija ...

To z dragimi servisi smo lastniki že večkrat dokazali da si gostilniške rekla kazala.........dokazi so v temi GS od računov naprej , enega sem celo sam obesil !

 

 

Objavljeno
pred 18 minutami, Kmet2 pravi:

Še ena temA   novopečenih bmw fahrerjev ......a ta ne bi bila dosti dobra ......

ali pa mogoče ta ......

Mogoče bolj pomemben izpadeš če odpreš temo za vsak vijak na BMW .....in to prav tisti , ki so bolj papežki od papeža za smetenje in preglednost :OK:

 

Kar se tiče odpiranja nove teme ne bom presojal.

Glede nepoštenosti pa se strinjam, da pade kako opozorilo in mogoče se tudi konkreten prodajalec ali serviser omeni ob nekorektnem odzivu na pritožbo.

Sam imam tudi nekaj izkušenj glede tega, vendar na 4 kolesnih servisih. Enkrat je zalegla le pisna pritožba s povratnico in pripis kakega člena potrošniškega zakona.

Pa ne velja le za nekatere znamke. Izgleda da je to kar pogosta praksa pri več znamkah.

Prav je, da nam storitev ki jo korektno plačamo, trgovci/serviserji tudi korektno opravijo.

Objavljeno

ravno zaradi takšnih in podobnih potem želimo nekateri prisostvovati pri delu na naših strojih, da vidimo kaj delajo in koliko delajo...še vedno te pri zahtevnejših delih lahko nategnejo...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
30 minutes ago, Kmet2 said:

Še ena temA   novopečenih bmw fahrerjev ......a ta ne bi bila dosti dobra ......

ali pa mogoče ta ......

Mogoče bolj pomemben izpadeš če odpreš temo za vsak vijak na BMW .....in to prav tisti , ki so bolj papežki od papeža za smetenje in preglednost :OK:

 

Če je odprta nova tema, jo morebitni oškodovani laže opazijo. Bistvo objave je opozarjanje na nepravilnosti in možnost vračila denarja. 

44 minutes ago, HyperJack said:

Zakaj se meni zdi da so tole olje že na prvem servisu menjali.kao olje v diferencialu..? Ampak sem 99 % da so ga res. Grem gledat račun..so me obrili sigurno :D 

Za vožnje po cesti je na 20.000km, kot je po knjižici, čisto dovolj. Sama menjava me ne zmoti toliko, kot napačno obračunavanje količin in zavajajoči odgovori. 

Objavljeno
3 minutes ago, Kmet2 said:

Za vsak vpoklic odpri novo temo , saj bodo morebitni oškodovani lažje opazili :OK: 

Dobra ideja. Vpoklici so pomembna stvar. 

Objavljeno
pred eno uro, motolover pravi:

Kot vidiš iz komunikacije se je vsakič izmislil kaj drugega. Najprej je šlo notri pol litra, ko sem dokazal, da gre 0,18, je pa pral kardan z oljem. Pri Cosmosu ne komuniciraš s serviserjem, on samo opravlja svoje delo (in to zelo dobro), ampak prevzemnikom. Očitno račune pripravlja bolj na pamet. Drugi računajo 0,20, Avtoval v Grosupljem, Tomić v Zagrebu,.. Enkrat prej mi je neko storitev računal dvojno. Ko sem vprašal zakaj je cena dvakrat višja kot prejšnjič, sem dobil odgovor, da je bila prej akcija. Zakaj akcije takrat ni omenil? Potem je takoj dodal, da imam za naslednjič enkrat to storitev v dobrem. Nič transparentosti, kar nekaj na pamet. Ko se pritožiš, dobiš kaj zastonj. Veliko bolje je bilo, preden so spremenili sistem in si komuniciral direktno s servIserjem. 

:lol1:Ti si res nekaj posebnega , jaz sem komuniciral samo z njim in vedno sem lahko bil tudi prisoten , vrjetno nisem tečen in vsiljiv !

Z Darkotom sva uredila samo na blagajni !

Objavljeno
pred 15 minutami, Kmet2 pravi:

Za vsak vpoklic odpri novo temo , saj bodo morebitni oškodovani lažje opazili :OK: 

Včasih preden se naslednjič v koga vtakneš .......

Alo bodi vesel, da se teme ne odpirajo na temo KTM vpoklici in teme za vsa dodatna obračunanja na KTM.ju. Se pravi lahko lažje lepše spiš =)

Men je pa motolover prou fejst. Sam ne bi tega nikoli pogruntal, tako kot ne pol drugih uporabnikov ki majo GS LC. Men je fajn da pridem naštudiran na servis, da vsaj vem kaj mi bodo delali in zakaj.

Motolover, ti sam objavljaj, bom jaz Kmeta v eni drugi rubriki zaposlil. muhahahaha

Objavljeno
pred 3 minutami, HyperJack pravi:

Alo bodi vesel, da se teme ne odpirajo na temo KTM vpoklici in teme za vsa dodatna obračunanja na KTM.ju. Se pravi lahko lažje lepše spiš =)

Men je pa motolover prou fejst. Sam ne bi tega nikoli pogruntal, tako kot ne pol drugih uporabnikov ki majo GS LC. Men je fajn da pridem naštudiran na servis, da vsaj vem kaj mi bodo delali in zakaj.

Motolover, ti sam objavljaj, bom jaz Kmeta v eni drugi rubriki zaposlil. muhahahaha

:lol1:ja 2-3 leta si isto govoril za BMW pa še par drugih tvojega pacient kalibra ......si videl kako ima palica vedno dva konca :P

Sej pravim drug človek...........ne poznam ;)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 34 minutami, gretzky pravi:

Upam, da je to del črnega humorja. A lastnike BMW-jev se pa lahko okrade, ker imajo kao več denarja?

Ja no pa naj bo črni humor .... čeprav beseda ukrade je kar malo prehuda - recimo raje da te .........jo  :whistle:

pred 32 minutami, Kmet2 pravi:

 

Z Darkotom sva uredila samo na blagajni !

Sam res, eni ste pa glede na to, da se  z osebjem poznate že kar po imenih, kar pogoste stranke ...

Popravljeno . Popravil Fazer03
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 3 urami, skalar36 pravi:

A to obstaja?

Da. 

pred 2 urami, motolover pravi:

Kot vidiš iz komunikacije se je vsakič izmislil kaj drugega. Najprej je šlo notri pol litra, ko sem dokazal, da gre 0,18, je pa pral kardan z oljem. Pri Cosmosu ne komuniciraš s serviserjem, on samo opravlja svoje delo (in to zelo dobro), ampak prevzemnikom. Očitno račune pripravlja bolj na pamet. Drugi računajo 0,20, Avtoval v Grosupljem, Tomić v Zagrebu,.. Enkrat prej mi je neko storitev računal dvojno. Ko sem vprašal zakaj je cena dvakrat višja kot prejšnjič, sem dobil odgovor, da je bila prej akcija. Zakaj akcije takrat ni omenil? Potem je takoj dodal, da imam za naslednjič enkrat to storitev v dobrem. Nič transparentosti, kar nekaj na pamet. Ko se pritožiš, dobiš kaj zastonj. Veliko bolje je bilo, preden so spremenili sistem in si komuniciral direktno s servIserjem. 

In še vedno servisiraš na Cosmosu ? Verjetno ti paše j... na suho. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!