MiNa Objavljeno Oktober 2 Opozori Objavljeno Oktober 2 pred 2 urami, motolover pravi: Ne vem kateri model in letnik ima, Je zapisal tule. 1150 Vsi modeli so kljub vbrizgu potrebovali sinhronizacijo TB-jev... Joker in vandrovec 2
vandrovec Objavljeno Oktober 2 Opozori Objavljeno Oktober 2 pred 3 urami, motolover pravi: Ne vem kateri model in letnik ima, ampak vplinjače ne verjamem, da ima. ...mogoče je bolj pravilen izraz cilindrov ali valjev, čeprav se nastavlja vakum na delu pred cilidrom. 🙂
vandrovec Objavljeno Oktober 2 Opozori Objavljeno Oktober 2 pred 33 minutami, MiNa pravi: Je zapisal tule. 1150 Vsi modeli so kljub vbrizgu potrebovali sinhronizacijo TB-jev... Tudi 1200 ima podobno. Čeprav na tem videu ne razumem dobro, jaz sem imel tekočino v dveh steklenicah iz katerih je po cevkah vleklo le zrak, steklenici sta bili med sabo povezani z drugo cevko v tekočini. Že tako mi je najprej hitro potegnilo tekočino iz ene steklenice v drugo...če bi bila tekočina le v cevki bi jo potegnilo v motor?
vandrovec Objavljeno Oktober 2 Opozori Objavljeno Oktober 2 Sinhronizacija dušilnih loput bo morda najpravilnejši izraz? Zanimivi komentarji so pod tem posnetkom...da računalniška nastavitev ni najboljša. MiNa in raza 2
MiNa Objavljeno Oktober 3 Opozori Objavljeno Oktober 3 (popravljeno) pred 10 urami, vandrovec pravi: računalniška nastavitev ni najboljša. Senzorji tlaka so boljši (natančnejši) od vsakega tekočinskega. Seveeda je pa potredno za merjenje podtlaka kar precej več dodatne opreme, tudi programske in seveda računalnik. Komplet oprema cca 1000€ + Enostavnejši so nerilniki kot na pripetem videu zgoraj Cena 100-200€+ Za domačo garažo priprava z plastičnimi cevkami, ki jih v "agrotrgovini" kupiš za par evrov v vsakem primeru zmaga. Ko sem imel 1150-ko sem preveril v par ninutah na vsalik 10kkm, ko sem opravil menjavo olja in filtra... ps, kot tekočino sem uporabljal zavorno olje. Popravljeno Oktober 3. Popravil MiNa vandrovec in Quest 2
Joker Objavljeno Oktober 3 Opozori Objavljeno Oktober 3 Jaz sem si za svojega naredil pripravo s plastičnimi cevmi, kot tekočino sem uporabljal ATF (ravno prav gost pa še rdeč, da se dobro vidi) in sem brez problema sinhroniziral v parih minutah. Treba je biti pozoren na to, da pred sinhronizacijo v pletenicah ostane kak milimeter prostega hoda, zato se tudi sinhronizira malce nad prostim tekom, da sta med tem opravilom obe napeti. Okrog 2000 obr. je OK. Vsaj pri BMW-ju je potrebno pred tem še ponastaviti koračne motorje v TB. Za to pa je potreben tester. GS911 npr. to zna. vandrovec in MiNa 2
vandrovec Objavljeno Oktober 3 Opozori Objavljeno Oktober 3 pred 6 urami, MiNa pravi: Senzorji tlaka so boljši (natančnejši) od vsakega tekočinskega. Seveeda je pa potredno za merjenje podtlaka kar precej več dodatne opreme, tudi programske in seveda računalnik. Komplet oprema cca 1000€ + Ne vem, zakaj mi na servisu niso motor spravili v tako stanje, kot sem ga potem sam z igračkanjem doma? So le računali neke storitve pa ne opravili, delajo površno ker so na normi...? MiNa 1
MiNa Objavljeno Oktober 3 Opozori Objavljeno Oktober 3 pred 44 minutami, vandrovec pravi: delajo površno ker so na normi...? Ko se začnejo gnat samo ta dobičkom pristanemo tam kjer smo sedaj... Saj veš kako je star kletar poučil sina " veš sin moj, se da iz grozdja tudi odlično vino napravit"... vandrovec 1
Gricko Objavljeno Oktober 3 Opozori Objavljeno Oktober 3 pred 10 urami, MiNa pravi: Senzorji tlaka so boljši (natančnejši) od vsakega tekočinskega. Seveeda je pa potredno za merjenje podtlaka kar precej več dodatne opreme, tudi programske .... senzorji so že bolj natančni ampak razbrati kaj iz njih, je pa drug problem, če SW no OK in da "dušenje / glajenje" ne deluje najbolje.... Pri analognih vidš, da vse skače, ampak vseeno veš "kje" si..... če ti digitalni samo bere in prikazuje cifre ne vidiš ničesar.... Digitalno z ustrezno opremo je bolj točen, ne vem pa, za kaj bi rabil nekaj tako zelo natančnega, če rabiš uskladiti na približno ( enako itak ne moreš imeti zaradi ostalih komponent), pa tudi na približno je več kot dovolj, saj vidiš koliko je odstopanja, ko niso " sinhronizirani" pa vseeno deluje.... in to se ti "razštela" v kaj....10kKm? digitalno je samo za delavnice, da imajo kaj za pokazati in ti potem lahko servis drago računajo.....dober majster ti bi na analogno bolje nastavil... vandrovec 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se