Skoči na vsebino

BMW servisi in podpora


motolover

Priporočene objave

pred 4 urami, MiNa pravi:

Sprijaznite se! BMW je premium, imajo pa tudi premium KIKSE!

To pač v redkih primerih, ko je drugače, prevalijo na uporabnika.

Njihove denarnice.

Zanimivo kako nategujejo z podaljšano garancijo plačaj in bomo popravili. V primeru, da verjamejo v svoj izdelek bi dali 5 let garancije gratis...

le zakaj si to upajo nekatere znamke iz RIŽ-landa?

@DAMI34 !!! nekaj gnilega je v tej temi. Poglej objavi pred mano.

A J..E AI? :whistle::lol1: al kir :devil: je sedaj to?

nč ne vidim, je dovolj gnilo že to. ko se pogovarjamo o najboljšem motorju, ki ima najboljše servise na celmu svejti, ki očitno tudi kakega nategnejo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, MiNa pravi:

Sprijaznite se! BMW je premium, imajo pa tudi premium KIKSE!

To pač v redkih primerih, ko je drugače, prevalijo na uporabnika.

Njihove denarnice.

Zanimivo kako nategujejo z podaljšano garancijo plačaj in bomo popravili. V primeru, da verjamejo v svoj izdelek bi dali 5 let garancije gratis...

le zakaj si to upajo nekatere znamke iz RIŽ-landa?

@DAMI34 !!! nekaj gnilega je v tej temi. Poglej objavi pred mano.

A J..E AI? :whistle::lol1: al kir :devil: je sedaj to?

 

pred 4 urami, Snečer pravi:

To je pa drugo vprašanje glede nastanka škode, ampak tudi tu so roki.

Vendar tu ne gre za tak primer.

Meni se zdi pač še vedno nenavadno, da bi namerno dajali slab material, to je vsa umetnost.

 

 

pred 4 urami, ftp pravi:

Precej odvisno od firme in pristopa.

Imel nesrečo zaradi zloma batnice amortizerja, med vožnjo seveda. Amortizer star 10let z okoli 100kkm, izven garancije a redno servisiran. Kontaktiral direkno proizvajalca, poslal slike batnice, kjer se vidi da gre za dlje časa trajajoče pokanje materijala, kasneje poslal tudi amortizer k njim in so ugotovil da je posledica slabega materijala oz. utrujenosti, ki bo moralal biti ugotovljena na servisu.

Izplačali materialno in nematerialno škodo. ( Brez odvetnika! )

Tako da tudi "fer" firme obstajajo.

Vse vitalne dele se simulira vsaj na 300 kkm. Tudi svetila danes simulirajo na km in ne na čas. 

Pod predpostavko ustreznega vzdrževanja morajo deli vzdržati. 

Zapisal sem zgolj zato, da bo naslednji "revež" vedel kako ravnati. Proizvajalci se težav zavedajo, te zgoraj zapisane so javne, ogromno je takšnih, ki jih ne poznamo, pa so jih v fazi testiranj zaznali in rešili. Ne glede na znamko in proizvajalca. 

@MiNa, menim, da je tema aktualna prav zaradi tega, da nam motoristom prihrani "pričkanje" na servisih, ko nam kak diplomiran komunikolog iz FDV skuša vljudno povedati da odj..... 

Dober naslov za primere strojeloma je https://www.imk.si/.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Snečer pravi:

 

Kaj fali Ninji...

ni bmw, drgač pa čist nč :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Snečer pravi:

 

Kaj fali Ninji...

.

... po dimenzijah čist premejhn mopedek ... to je bolj za študente :eek: ... k bodo še zrastl :kva2:

... drgač je pa še kar, no ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, pik1 pravi:

.

... po dimenzijah čist premejhn mopedek ... to je bolj za študente :eek: ... k bodo še zrastl :kva2:

... drgač je pa še kar, no ... :)

bogokletno pišeš :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snečer pravi:

Kaj fali Ninji...

To je preživeto, kdo še danes dirka ob teh strogih omejitvah hitrosti. Za današnje počasne vožnje mora biti motor čim bolj udoben z naravnim položajem sedenja in mehkim (dolgim) vzmetenjem...pa fajn je, če se ravno ne muči med prehitevanjem 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, vandrovec pravi:

To je preživeto, kdo še danes dirka ob teh strogih omejitvah hitrosti. Za današnje počasne vožnje mora biti motor čim bolj udoben z naravnim položajem sedenja in mehkim (dolgim) vzmetenjem...pa fajn je, če se ravno ne muči med prehitevanjem 🙂

Z leti se je pristop motorizmu precej spremenil.

Še pred 20 leti je bil motor predmet "frajerisanja"  za okoli hiše in izjemoma poleti do morja seveda do  Istre in Kvarnerja. Za v Grčijo je bila že huda avantura za samo redke avanturiste.

Danes do Grčije, pa je povsem običajen moto dopust.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, ftp said:

Z leti se je pristop motorizmu precej spremenil.

Še pred 20 leti je bil motor predmet "frajerisanja"  za okoli hiše in izjemoma poleti do morja seveda do  Istre in Kvarnerja. Za v Grčijo je bila že huda avantura za samo redke avanturiste.

Danes do Grčije, pa je povsem običajen moto dopust

 

 

iiija. Ma 20 let nazaj je blo 2003. Motorje s(m)o vozili vec al manj isti kot zdaj hehe. Je pa z evrom, roamingom, google mapsi in podobnimi “nepotrebnostimi” zdaj res bol enostavno. 

 

kar se bmwja in odmicnih tice, sramota. Edin opis stanja je sramotno. Da se razletijo na pisti, OK, pogoltni. tam se drgac vozi. Da jih poje v 30 000km civil rabe?! Sramota.  
 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 hours ago, Gricko said:

če jih imajo celo "skladišče"......očitno probajo, nekaj gre skozi nekaj ne....

BMW naj bi bil pionir in-time-delivery prakse, niso na lager kupili klackalic in odmicnih za xy let. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
pred 10 urami, Markisan pravi:

A je za avtoval značilno da se servis ne odziva na mail? Kakšne imate kaj izkušnje s panigazom?

Avtoval se je meni vsakokrat odzval, dosti krat s telefonskim pozivom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 12/26/2023 at 11:49 PM, Markisan said:

A je za avtoval značilno da se servis ne odziva na mail? Kakšne imate kaj izkušnje s panigazom?

Meni se niso odzvali in kljub temu, da sem jih potem klical in prosil za servis se ni zgodilo nič.  Motor je bil kupljen ri njih in do tega dogodka vedno servisiran pri njih. In to dvakrat na leto. Od takrat dalje me ne vidijo več.  V Rijeki pri Tomič in Selmar sta sedaj moja serviserja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 3 urami, adventure only pravi:

Pozdravljeni.

Naj povem svojo izkušnjo z pooblaščenem servisu Avtoval.

V začetku dec 23 sem na svojem GSA 2009 opazil da pušča hitra spojka za gorivo, katera je pritrjena na ohišje bencinske črpalke. Ker sem sam avtomehanik in mi to nebi bil problem popraviti sem na spletu našel hitre spojke, katere so namensko narejene za to popravilo. Cena teh je  40€.

Ko sem iskal te spojke sem na netu zasledil, da je to pogost problem na GS 04-09. BMW je imel tudi vpoklice na to temo in sicer so najprej namontirali alu obroček pod hitro spojko, včasih pa tudi menjali kpl črpalko.

Selmarju sem napisal moj problem in jih tudi vprašal, o tej zadevi. Na hitro so me odslovili z - za ta motocikel ni odprt noben vpoklic-

Isti mail sem poslal tudi v Avtoval . Hitro so mi odgovorili, da je res bil vpoklic, ampak, da se je ta končal (mislim 2016). So mi pa še odgovorili, da jim naj pošljem dokumentacijo o motorju (servisno knjigo, prometno dovoljenje..) in slike kjer pušča gorivo.

Motor sem leta 2018 uvozil iz IT. V IT je bil vedno servisiran na uradnem servisu, jaz ga pa sem nato servisiral sam. To sem tudi napisal , ko sem poslal dokumentacijo v Avtoval.

Po kakem mesecu (prazniki vmes) sem dobil odgovor, da mi je BMW Nemčija odobril kulanco na material. Zamenjali pa mi bodo kpl črpalko goriva, jet črpalko, spojke in vse cevi za gorivo.Ko sem ves material seštel to pride preko 700€. Moj strošek je pa cena dela cca: 150€

Motor sem preko asistence poslal na servis in so v dogovorjenem roku vse našteto zamenjali.

Ker je bil poseg v rezervoar za gorivo sem dal istočasno zamenjati tudi senzor za nivo goriva. (povedali so mi, da je sedaj senzor modificiran in ,  da nebo več problema z njim).

Tako, da jih lahko javno pohvalim.

To je point vsega, kar si zapisal. so podjetja, ki nas nategujejo in podjetja, ki rešijo problem. Le ta, ki so v stanju reševanja problema dobra so za promovirat, pohvalit in priporočat naprej.

Bom dal offtopic primer...istraavto je mal hud problem pri reklamaciji led matričnih žarometov, in to v času garancije...baje opel tega ne prizna...in potem sem našel osebo s servisa na drugem koncu Slovenije, ki je povedal, da opel reklamacijo prizna in to celo izven časovnega okvirja reklamacije.....cse ostalo naj si vsak sam napiše...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni, imam težavo pri desnem stikalu za smerokaz, včasih se vklopi, včasih ne. Sem našrical stikalo z WD 40, pa je slabše. mogoče veste, se da stikalo razstaviti in obnoviti kontakte, ali je bolje kupiti rabljenega, če ga dobim, nov ni poceni, komplet stikal je čez 200 eur. Če mi lahko kdo svetuje okoli popravila ali ima kdo rabljenega za prodati naj mi prosim sporoči.

Hvala Ljubo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, ljubo63 pravi:

Pozdravljeni, imam težavo pri desnem stikalu za smerokaz, včasih se vklopi, včasih ne. Sem našrical stikalo z WD 40, pa je slabše. mogoče veste, se da stikalo razstaviti in obnoviti kontakte, ali je bolje kupiti rabljenega, če ga dobim, nov ni poceni, komplet stikal je čez 200 eur. Če mi lahko kdo svetuje okoli popravila ali ima kdo rabljenega za prodati naj mi prosim sporoči.

Hvala Ljubo

WD 40 ni ravno primeren za popravljanje spojev. Uporabi Contact sprey, če to ne pomaga, razstavi in očisti. Seveda pod pogojem, da ni stikalo preveč obrabljeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Včasih "mazanje" (WD 40) ni najbolj učinkovita rešitev, ker umazanijo sprime skupaj in odplakne tja kamor je najmanj potrebno. Včasih je bolje uporabit sprej za razmastitev, da res spereš. 

Če so stikalo sestavili, se ga da tudi razstavit. Se pa včasih pri starejši plastiki rado kaj odlomi, sploh, če ne poznaš točno kako je sestavljeno in uporabiš malo preveč sile...

Je fino, če se da priti do liste sestavnih delov stikala, če obstaja, ali poglej na YT če je kak posnetek razdiranja.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobeden od sprejev ne bo pomagal. Kontakti so popolnoma zatesnjeni, da jih ne poškoduje vlaga. Poizkusi nasvet od @raza, če uspeš OK. V primeru, da ne pa ostane nakup rabljenega ali novega.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

423313680_10232441831689646_4318315268695785968_n(1).jpg.4daee9dbb1d9dcd45bc20734cad22085.jpg😅

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 1/31/2024 at 10:00 AM, ljubo63 said:

Pozdravljeni, imam težavo pri desnem stikalu za smerokaz, včasih se vklopi, včasih ne. Sem našrical stikalo z WD 40, pa je slabše. mogoče veste, se da stikalo razstaviti in obnoviti kontakte, ali je bolje kupiti rabljenega, če ga dobim, nov ni poceni, komplet stikal je čez 200 eur. Če mi lahko kdo svetuje okoli popravila ali ima kdo rabljenega za prodati naj mi prosim sporoči.

Hvala Ljubo

WD 40 je razmaščevalec. Za mazanje stikal uporabljajo nek silikonski sprej. Ne vem kateri, malo se pozanimaj. Pri meni so pošpricali, od takrat naprej dela že šest let ali več. Si na servisu vprašal če pogledajo? Saj ne grizejo 🙃

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, motolover pravi:

WD 40 je razmaščevalec. Za mazanje stikal uporabljajo nek silikonski sprej. Ne vem kateri, malo se pozanimaj. Pri meni so pošpricali, od takrat naprej dela že šest let ali več. Si na servisu vprašal če pogledajo? Saj ne grizejo 🙃

Razmaščevalci ne vsebujejo olj! WD40 pa vsebuje olja zato ni razmaščevalec 

Wikipedija:

Registrirana blagovna znamka za lahko strojno olje. WD-40® je leta 1953 razvil Norm Larsen, ime pa je okrajšava za 'izpodrivanje vode, 40. poskus'. Vsebuje mešanico 50 % hlapnih naftnih destilatov v naftnem baznem olju. WD-40® se uporablja za mazanje kovinskih površin, zlasti za občutljive stroje. Druge aplikacije vključujejo čiščenje rahlo zarjavelih delov in odstranjevanje ostankov lepila.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, raza pravi:

Razmaščevalci ne vsebujejo olj! WD40 pa vsebuje olja zato ni razmaščevalec 

Wikipedija:

Registrirana blagovna znamka za lahko strojno olje. WD-40® je leta 1953 razvil Norm Larsen, ime pa je okrajšava za 'izpodrivanje vode, 40. poskus'. Vsebuje mešanico 50 % hlapnih naftnih destilatov v naftnem baznem olju. WD-40® se uporablja za mazanje kovinskih površin, zlasti za občutljive stroje. Druge aplikacije vključujejo čiščenje rahlo zarjavelih delov in odstranjevanje ostankov lepila.

 

No, na tem forumu vedno zvem kaj novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!