Skoči na vsebino

BMW servisi in podpora


motolover

Priporočene objave

pred 3 urami, motolover pravi:

Ne vem kateri model in letnik ima, ampak vplinjače ne verjamem, da ima.

Ashampoo_Snap_2024_10.02_20h30m48s_001_.png.1fe16cc913e4ab742f53d382a1bb7159.png

...mogoče je bolj pravilen izraz cilindrov ali valjev, čeprav se nastavlja vakum na delu pred cilidrom. 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, MiNa pravi:

Je zapisal tule. 1150 Vsi modeli so kljub vbrizgu potrebovali sinhronizacijo TB-jev...

Tudi 1200 ima podobno. Čeprav na tem videu ne razumem dobro, jaz sem imel tekočino v dveh steklenicah iz katerih je po cevkah vleklo le zrak, steklenici sta bili med sabo povezani z drugo cevko v tekočini. Že tako mi je najprej hitro potegnilo tekočino iz ene steklenice v drugo...če bi bila tekočina le v cevki bi jo potegnilo v motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Sinhronizacija dušilnih loput bo morda najpravilnejši izraz?

Zanimivi komentarji so pod tem posnetkom...da računalniška nastavitev ni najboljša. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, vandrovec pravi:

računalniška nastavitev ni najboljša. 

Senzorji tlaka so boljši (natančnejši) od vsakega tekočinskega. Seveeda je pa potredno za merjenje podtlaka kar precej več dodatne opreme, tudi programske in seveda računalnik. Komplet oprema cca 1000€ +

Enostavnejši so nerilniki kot na pripetem videu zgoraj Cena 100-200€+

Za domačo garažo priprava z plastičnimi cevkami, ki jih v "agrotrgovini" kupiš za par evrov v vsakem primeru zmaga.

Ko sem imel 1150-ko sem preveril v par ninutah na vsalik 10kkm, ko sem opravil menjavo olja in filtra...

ps, kot tekočino sem uporabljal zavorno olje.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem si za svojega naredil pripravo s plastičnimi cevmi, kot tekočino sem uporabljal ATF (ravno prav gost pa še rdeč, da se dobro vidi) in sem brez problema sinhroniziral v parih minutah.

Treba je biti pozoren na to, da pred sinhronizacijo v pletenicah ostane kak milimeter prostega hoda, zato se tudi sinhronizira malce nad prostim tekom, da sta med tem opravilom obe napeti. Okrog 2000 obr. je OK.

Vsaj pri BMW-ju je potrebno pred tem še ponastaviti koračne motorje v TB. Za to pa je potreben tester. GS911 npr. to zna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • ftp
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!