Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 minutami, Zivnorc pravi:

...se 100% strinjam, vendar:

Če te je ustavil policaj ( po verjetnosti ne zaman)...in če se lepo obnašaš... mu ne pametuješ....in mu ne rečeš, naj si sam poišče (homologacijo), kar rabi (kar spada pod pametovanje), imaš dosti več možnosti, da jo bolje odneseš (lahko tudi samo z vzgojnim opozorilom, kar btw nekomu lahko pomeni več, kot kazen), kot pa na način  :fyou:  :ras:  in :jezik:

...štekaš..  :D

NE :P dej po škoflšk razlož :cry:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 minutami, HD-Dyna pravi:

NE :P dej po škoflšk razlož :cry:

ok.  :D

:twak:

....a štekaš zdej....   :lol1:

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, Zivnorc pravi:

ok.  :D

:twak:

....a štekaš zdej....   :lol1:

Zdej pa ja ... anisi znal prej tko jasno povedat :twak:

Objavljeno
pred eno uro, Zivnorc pravi:

...se 100% strinjam, vendar:

Če te je ustavil policaj ( po verjetnosti ne zaman)...in če se lepo obnašaš... mu ne pametuješ....in mu ne rečeš, naj si sam poišče (homologacijo), kar rabi (kar spada pod pametovanje), imaš dosti več možnosti, da jo bolje odneseš (lahko tudi samo z vzgojnim opozorilom, kar btw nekomu lahko pomeni več, kot kazen), kot pa na način  :fyou:  :ras:  in :jezik:

...štekaš..  :D

 

mene nima kaj opozarjat, ker sem nedužan, majkemi :P

  • 2 let pozneje...
Objavljeno
1 hour ago, imker said:

Sem mal razmišljal če bi , pa bom glede na to , da je to ne letošnja ampak prva malo daljša tura cca 200 km po 18-stih letih pavze. Če me kdo vpraša , če je bila uživancija ga moram razočarati , saj je bil sam štart precej negotov z veliko pomislekov kaj in kako. Skratka štart iz okolice Laškega preko Šentruperta v Savinjski dolini proti Logarski. Nato se odcepim v smer proti Črnivcu z dvema cestnima polovičnima zaporama z semaforji :bum: v rahlem klancu za dodatni adrenalin pri speljevanju v dvoje. Na Črnivcu  kratka pavza, nato pa preko Podvolovjeka v Luče in juriš na Pavličevo sedlo kjer obrneva proti domu. Lahko rečem , da je bilo fino , čeravno za baterije polnit še ni bilo saj je bilo v ustih preveč sladkastega občutka zaradi sproščanja adrenalina. Ker vaja dela mojstra greva novim podvigom na proti. Foto reportaža- start od doma , pavza na Črnivcu , nazaj doma-do roba še manjka vendar bo s časoma bolje sploh , če bom solo rider.

IMG_20180615_143530.jpg

IMG_20180615_111256.jpg

IMG_20180615_082153.jpg

Verigo namaži... 

Pa srečno vožnjo :D

 

Objavljeno

Pa tečaj varne vožnje tudi koristi za pridobivanje občutkov na motorju, sem sam na isto na motorju po dolgem času. Zelo pomaga tudi vožnja z kakim izkušenim motoristom. Ko voziš za njim, odpade razmišljanje, kako in s kakšno hitrostjo skozi posamezen ovinek, ..., preprosto, če gre on, greš tudi ti lahko. Seveda  mora voziti tebi primeren tempo.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 14 minutami, matjaz67 pravi:

Pa tečaj varne vožnje tudi koristi za pridobivanje občutkov na motorju, sem sam na isto na motorju po dolgem času. Zelo pomaga tudi vožnja z kakim izkušenim motoristom. Ko voziš za njim, odpade razmišljanje, kako in s kakšno hitrostjo skozi posamezen ovinek, ..., preprosto, če gre on, greš tudi ti lahko. Seveda  mora voziti tebi primeren tempo.

 

jz raje prakticiram, da gre povratnik prvi in vozi sebi primeren tempo, predvsem pa po poznanih cestah. Nato se pa usedeta dol in predebatirata napake, tehniko itd, potem pa ponovi vajo.

Zakaj, da povratnik sam razmišlja, pridobiva občutke in poskuša razumet kako in zakaj se bo tako peljal kot se. Kopiranje pred sabo vozečega je vsaj v štartu lahko nevarno. Sicer smo pa mal zašli iz teme.

Objavljeno

Sem mal zeznu situacijo glede odgovora na vaše predloge s katerimi se moram strinjat čeravno sem tip človeka , ki je najbližje  Damijevem predlogu. Situacija je namreč taka , da je po teh letih pavze glava precej bolj na pravem mestu kot je bila v mlajših letih z moto stažem cca šest let. Največ si bom pridobil izkušnje sam postopoma , brez hitenja in vsrkaval pridobljeno znanje. Dobrih nasvetov pa se nikdar ne bom branil niti na cesti kot tu na forumu. Sem namreč mnenja , da se niti na poligonu niti iz knjig in you tuba ne moreš naučiti toliko kot se lahko na terenu z prilagodljivo vožnjo svojim trenutnim sposobnostim. Sory za off topic.

Objavljeno
pred 48 minutami, imker pravi:

Sem mal zeznu situacijo glede odgovora na vaše predloge s katerimi se moram strinjat čeravno sem tip človeka , ki je najbližje  Damijevem predlogu. Situacija je namreč taka , da je po teh letih pavze glava precej bolj na pravem mestu kot je bila v mlajših letih z moto stažem cca šest let. Največ si bom pridobil izkušnje sam postopoma , brez hitenja in vsrkaval pridobljeno znanje. Dobrih nasvetov pa se nikdar ne bom branil niti na cesti kot tu na forumu. Sem namreč mnenja , da se niti na poligonu niti iz knjig in you tuba ne moreš naučiti toliko kot se lahko na terenu z prilagodljivo vožnjo svojim trenutnim sposobnostim. Sory za off topic.

sam kar sem premaknil vso debato, tako da lahko mirno čvekamo.

Če se spomnim sebe, ko sem se vrnil na moped, sem v začetku res raje sam vozil, da sem pridobival nazaj občutke. Ker vožnja je vsaj 80% občutki ostalo pa teorija.

Da sem začutil gibanje motorja, da sem z užitkom šel čez ovinek, da sem bral cesto in povratne informacije motorja sem rabil par mesecev. Potem sem pa že šel s kako skupino. Predvsem boljše sem spraševal, da so me korigirali. Normalno da vseh nasvetov ne moreš upoštevati, nekatere bolj nekatere manj, važno da greš postopoma in pridobivaš občutek ko si na motorju komot brez strahu in z užitkom, hkrati pa še vedno 100% skoncentriran.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, imker pravi:

Sem mal zeznu situacijo glede odgovora na vaše predloge s katerimi se moram strinjat čeravno sem tip človeka , ki je najbližje  Damijevem predlogu. Situacija je namreč taka , da je po teh letih pavze glava precej bolj na pravem mestu kot je bila v mlajših letih z moto stažem cca šest let. Največ si bom pridobil izkušnje sam postopoma , brez hitenja in vsrkaval pridobljeno znanje. Dobrih nasvetov pa se nikdar ne bom branil niti na cesti kot tu na forumu. Sem namreč mnenja , da se niti na poligonu niti iz knjig in you tuba ne moreš naučiti toliko kot se lahko na terenu z prilagodljivo vožnjo svojim trenutnim sposobnostim. Sory za off topic.

Sam se lahko narobe naučiš. Ne boš ne prvi in ne zadnji. Poišči si dobrega inštruktorja. 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdrav...

minilo je ravno par dni od dneva, ko sem naredil izpit za A :) Kupil sem si motor 700 ccm in... danes 2. samostojna voznja proti rogli... 2x sem zapeljal na del sicer ravne ceste, ki je bil "štukan" z drugim delom..itak veste kakšne so ceste... komaj sem se obdržal :/ navdušenje nad izpitom je polovico padlo :/ kako vi reagirate ko vidite da je cesta cela popravljena pa še kakšna uvala od tovornajaka... mislim, da je to del neizkušenosti pa vendar... 

Objavljeno
pred 21 minutami, denis099 pravi:

Pozdrav...

minilo je ravno par dni od dneva, ko sem naredil izpit za A :) Kupil sem si motor 700 ccm in... danes 2. samostojna voznja proti rogli... 2x sem zapeljal na del sicer ravne ceste, ki je bil "štukan" z drugim delom..itak veste kakšne so ceste... komaj sem se obdržal :/ navdušenje nad izpitom je polovico padlo :/ kako vi reagirate ko vidite da je cesta cela popravljena pa še kakšna uvala od tovornajaka... mislim, da je to del neizkušenosti pa vendar... 

glej z druge .. lepše strani .. pičke, selfiji, zavidljivi pogledi, jezni avtomobilisti v vroči pločevini, bežanje pred policaji, kolenćkanje, nabiranje malin ... itd .. še velik lepih stvari se najde ne pa jokcanje :P

p.s.

če si se ustrašu, pol se nehaj vozit in prodaj motor, ker takih situacij, če se ne boš navadil, bo ogromno, še posebej, če se boš šel mal vozit po balkanu

p.s.p.s.

ni recepta .. največkart te reši izkušenost, do katere pa prideš, ko veliko takih jeb sprobaš ... 

kr pogumno naprej, če maš voljo .. si pa vsaj opazil, da je motoristićki andrenalin rjave barve :lol1: 

Objavljeno
pred 30 minutami, denis099 pravi:

Pozdrav...

minilo je ravno par dni od dneva, ko sem naredil izpit za A :) Kupil sem si motor 700 ccm in... danes 2. samostojna voznja proti rogli... 2x sem zapeljal na del sicer ravne ceste, ki je bil "štukan" z drugim delom..itak veste kakšne so ceste... komaj sem se obdržal :/ navdušenje nad izpitom je polovico padlo :/ kako vi reagirate ko vidite da je cesta cela popravljena pa še kakšna uvala od tovornajaka... mislim, da je to del neizkušenosti pa vendar... 

iščem lepe ceste za vožnjo, slabih se izogibam

ko vidim slabo cesto zmanjšam in j.. m.. vzdrževalcu cest

Objavljeno
pred 44 minutami, denis099 pravi:

Pozdrav...

minilo je ravno par dni od dneva, ko sem naredil izpit za A :) Kupil sem si motor 700 ccm in... danes 2. samostojna voznja proti rogli... 2x sem zapeljal na del sicer ravne ceste, ki je bil "štukan" z drugim delom..itak veste kakšne so ceste... komaj sem se obdržal :/ navdušenje nad izpitom je polovico padlo :/ kako vi reagirate ko vidite da je cesta cela popravljena pa še kakšna uvala od tovornajaka... mislim, da je to del neizkušenosti pa vendar... 

sem te kar v to temo premaknil, bo kr prava.

Nasvet:

1. tečaj varne vožnje

2. vožnja, vožnja in vožnja v spremstvu iskušenega motorista, debata o napakah, odpravljanje le teh

Še najbolje je da, drgneš en kos ceste, ki ti je problematičen, dokler ne osvojiš načina vožnje

3. jaz osebno se načeloma izogibam vsem drugačnim zadevam na cesti, flikam, črtam, belim napisom, pesku itd.

V glavnem s kilometri bodo prišle tudi iskušnje in pravilno obnašanje, v začetku pa velja, ne zmrznit, ne se bat (predvsem zavirat močno), motor ti voziš ne on tebe in seveda, vožnja mora biti mehka, da se počutiš udobno. Nikakor pa ne ležerna, koncentracija mora biti stalno 100%, nadzor nad situacijo, gibanji drugih in cestiščem skozi prisoten.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Skoraj si padel samo zato, ker si se ustrašil. Po možnosti si še zabremzal in skoraj zmagal B).

S časom in veliko kilometri se boš navadil naših cest, ki so vse drugo, kot lepe.

Jaz v takih situacijah grem preko in se delam, da tega ne vidim. To so razna štukanja, različni asfalti, grbine in vdolbine, kačice, tisto rezkanje, ki te kar potegne s sabo, razni pokrovi, označbe, barve in še kaj............

Le, ko nabašem na pesek v ovinku, na hitro še zmolim en očenaš :lol1:

Če se lahko izogmem, se izognem, če te možnosti nimam, grem čez. 

Ampak to ni nič, proti italijanom. Proti njim ne obstaja nasvet, kako se jih varno znebiti, ker imajo blazno domišljijo, kaj se na cesti vse lahko počne, razen vožnje, v skladu s predpisi :angryrant1:

 

Objavljeno
pred eno uro, denis099 pravi:

Pozdrav...

minilo je ravno par dni od dneva, ko sem naredil izpit za A :) Kupil sem si motor 700 ccm in... danes 2. samostojna voznja proti rogli... 2x sem zapeljal na del sicer ravne ceste, ki je bil "štukan" z drugim delom..itak veste kakšne so ceste... komaj sem se obdržal :/ navdušenje nad izpitom je polovico padlo :/ kako vi reagirate ko vidite da je cesta cela popravljena pa še kakšna uvala od tovornajaka... mislim, da je to del neizkušenosti pa vendar... 

Kar ti je @DAMI34 napisal. Načeloma ni neke drame na cesti, motor se ne prekucne/zdrsne kar tako. Najhuje je biti trd in nekaj palamudit in bremzat za brezveze. Kdaj si kak kos offroada probaj, ti bo hitro jasno da se prevozi marsikaj brez problema. Pa na začetku se izogibaj neznanih/zahtevnih/razsutih cestnih odsekov. Vsekakor je potrebna določena količina kilometrov, da se sprostiš in pogruntaš da vsaka napaka na cesti še zdaleč ni nevarna.

Objavljeno

So napisali že vse. Preberi petkrat, pejdi na motor, prevozi petkrat Roglo, pa spet preberi petkrat, pa spet Rogla. Vozi se po pameti, dokler ti ne pride v kri. Potem, ko boš mislil, da vse znaš, moraš pa še posebej pazit!
Previdnost je mati modrosti, ponavljanje pa oče vseh otrok :D

Objavljeno
2 hours ago, denis099 said:

Pozdrav...

 2x sem zapeljal na del sicer ravne ceste, ki je bil "štukan" z drugim delom..itak veste kakšne so ceste... komaj sem se obdržal :/ navdušenje nad izpitom je polovico padlo :/ kako vi reagirate ko vidite da je cesta cela popravljena pa še kakšna uvala od tovornajaka... mislim, da je to del neizkušenosti pa vendar... 

Na spodnji povezavi najdeš še kakšen koristen nasvet za vožnjo skozi zavoje, če ti že "štukaje" na ravnini dela težave. Vsekakor gre za neizkušenost. 

 

 

 

Objavljeno
pred 2 urami, maus pravi:

glej z druge .. lepše strani .. pičke, selfiji, zavidljivi pogledi, jezni avtomobilisti v vroči pločevini, bežanje pred policaji, kolenćkanje, nabiranje malin ... itd .. še velik lepih stvari se najde ne pa jokcanje :P

p.s.

če si se ustrašu, pol se nehaj vozit in prodaj motor, ker takih situacij, če se ne boš navadil, bo ogromno, še posebej, če se boš šel mal vozit po balkanu

p.s.p.s.

ni recepta .. največkart te reši izkušenost, do katere pa prideš, ko veliko takih jeb sprobaš ... 

kr pogumno naprej, če maš voljo .. si pa vsaj opazil, da je motoristićki andrenalin rjave barve :lol1: 

res sem se ustrašil.. je pa res, da nimam 20 let, da bi vozil 200 ko sem opravil izpit ampak želim počasi nabirati izkušnje... grem pogumno naprej )

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ok hvala za nasvete... ja dejansko me te flike  in udolbine na cesti zares zmotijo...  zaviral nisem sem pa spustil gas ampak je nerodna situacija če imaš avto zadaj in te potem prehiti :S ampak kljub vsemu... ne obnašam se pa kot vsemogočen ko naredi izpit ampak vem, da se šele sedaj začnem učit in se trenutno res vozim po omejitvah.. bolje to kot pa s 150 v jarku. 

Objavljeno
55 minutes ago, denis099 said:

da se šele sedaj začnem učit

drži

55 minutes ago, denis099 said:

bolje to kot pa s 150 v jarku

veliko bolje ;)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, denis099 pravi:

... je pa res, da nimam 20 let, da bi vozil 200

js jih mam mau več kt 20 ... pa se kr da peljat tm okol 200 .. seveda sem previden in ne grem šaltat v tretjo  ... ;)

pred 2 urami, denis099 pravi:

.. bolje to kot pa s 150 v jarku. 

če ne probaš ne veš, tko da mi verjam na besedo, da kr boli :P

p.s.

pelji se toh hitro, da še uživaš, ko ne uživaš več, zmanjšaš hitrost in spet uživaš .. slabemu asfaltu, makadamu in delu na cesti, se boš težko izognil ... takrat pač zmanjšaš in se počas pelješ po slabi cesti, ko pa prideš na lep asval, pol ga pa kr ožemi in obrnš ročico gasa 2 x okol :kva2:

p.s.

mau se hecam, ampak poanto pa vseeno lahko vn potegneš .. tudi iz mojega prejšnjega razmišljanja ;)

 

Objavljeno

Jaz jih imam samo malo manj kot @maus, in mu dam vedno prav :004.

Okoli 200 se ne peljem, ker moj motor toliko ne gre, pa tudi, če gas ožemam z obema rokama :dry:.

Itak, ko pridem na 160, se sama sebe ustrašim in zmanjšam :lol1:

  • Haha 3
Objavljeno
pred 11 urami, maus pravi:

js jih mam mau več kt 20 ... pa se kr da peljat tm okol 200 .. seveda sem previden in ne grem šaltat v tretjo  ... ;)

če ne probaš ne veš, tko da mi verjam na besedo, da kr boli :P

p.s.

pelji se toh hitro, da še uživaš, ko ne uživaš več, zmanjšaš hitrost in spet uživaš .. slabemu asfaltu, makadamu in delu na cesti, se boš težko izognil ... takrat pač zmanjšaš in se počas pelješ po slabi cesti, ko pa prideš na lep asval, pol ga pa kr ožemi in obrnš ročico gasa 2 x okol :kva2:

p.s.

mau se hecam, ampak poanto pa vseeno lahko vn potegneš .. tudi iz mojega prejšnjega razmišljanja ;)

 

vmes se lahko tudi na kavi ustavi, da malo predela podatke o vožnji, tudi "analiza" je pomembna

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!