Jump to content
  • Sign Up
HHV

Sam svoj mehanik (Vse mogoče okoli šraufanja)

Recommended Posts

hotschko

quote:

... hja ba bo šlo do Sicilije (mislim Ducati pa to )?

Lp, Onim

p.s. Pa fajn se mej!

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Naj povem, da je šlo zelo fajn. Brez kakršnega koli znaka protestiranja ali slutnje težav. V bistvu se je od treh motorjev, ki smo bili večinoma skupaj pokvaril samo japonc.

(Ducati Monster 750, Cagiva Elefant 750 - powered by Ducati, Suzuki Katana 750) Res, da je Suzukiju šla samo pipca za rezervo ampak vseeno .... Ducati je Ducati ... DELA !!!

hotschko

Popravil/a - hotschko dne 13/05/2002 ob 13:59:36

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

quote:

... te bo Matej grdo gledal, ker si njegovo Cagivo preimenoval v Gilero ...

lp Easyrider

JAO JAO JAO ... ZAJEB TOTALNI ... je že popravljeno. Upam, da jih ni še preveč prebralo tega posta.

hotschko

Share this post


Link to post
Share on other sites
gidl

quote: ... če gre malo bolj nalahko, potem pa še pol obrata nazaj me prav zanima, ali potem drži ...

No coment.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Evo, za rižev narastek, oziroma tiste ki ga imate povem še tole!

Hyosung Aquila gv250 ima originalno namesto ketne en navaden čikgumi!!

Šponaš, štelaš, pa sam ropota in opleta kot da bi imel čez zobčenike najlonke napete! Po preverjanju zobnikov, ki so izgleda b.p., sem kupil DID Oring ketnco in je zadeva po prevoženih 500 km nedvomno čisto nekaj drugega. Superca (zaenkrat)!

Torej ne se matrat, če vas original ketna heca. Dol z njo!

(jezdajčistodrugapesempress)

LP HHV

Share this post


Link to post
Share on other sites
Windsurf

quote:

Hej HHV, tudi po 1300 km z O-ring ketnco je vožnja super. Predvsem se mimoidoči ne ozirajo več okrog, kaj za en rožljajoči hudič se rola po cesti.

HHV, kaj pa s prestavami, imaš kakšne težave? Meni namreč v 3-ji pri vožnji na rahlem vzponu kar preskoči.

Babi

Pred dvema tednoma sem podobno napako odpravil na Vespi... Križ na menjalniku je bil tako požrt, da je bil v primerjavi z novim na koncih ožji za skoraj dva milimetra.

Zadeva spet deluje 1A.

Čudi pa me, da ti ga meče samo iz tretje... meni je iz vseh, razen četrte, ko pride do naseda...

Na vsak način čimprej popravit, ker se težave samo stopnjujejo...

LP Vespa

...en-dva-tri, pa je šla kuplunga rakom žvižgat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi

Motoristi! V nedeljo sem se odločil da kako urco posvetim mojemu vragecu še kako drugače kot samo na cesti. sem imel umazanijo še od prvega maja gor. Torej najprej velikoooooo vode nato malo vode in malo šampona in nato spet veliko vode. Potem pa prvič (17kkm)doma zadnje kolo dol, ketno dol, ketno v petrolej (upam da ni preveč škode zaradi čistinega sredstva) pustim v njej nekaj ur(GP in fuzbal vmes malo obračal in šejkal. Ko sem jo po cca treh urah vzel ven je bilo v petroleju za cca 0,5dcl peska. ja PESKA. Pred namakanjem je bila ketna trda ko hudič (nič čudnega ob toliko peska v njej) pri ponovni montaži pa gibčna ko kaka ... . Iz tega sledi. Ketno pošteno očisti vsaj na 10kkm s tem ji najbrž? bolj podaljšaš življensko dobo kot pa mazanje na 200km. mazanje na umazanijo nima nobenega pozitivnega vpliva saj mislim(kot bi se v škorenj poln gnoja obuv pa rekel da imaš sveže oprane nogavice in nemogoče da kaj smrdi.)

V kratkem do dolomitov me pa čakajo še nove svečke? olje in filter. Na koliko se morajo menjati svečke. Ne mi govor o 12kkm ker to je brez veze. Tomaž od El..e pravi da so na 12 kkm kot nove. tovarna jih preventivno menja zaradi garancije. Pri mojih 18Kkm delajo BP jih bom pa preventivno vzel ven da vidim koliko so obrabljene. Vseeno Ne bi rad na 3000 m nm ostal brez elektrike kot ...kateremu je že crknnila elektrika. aaa Elbarto. Mogoče kdo ve kdaj se nastavljajo ventili na virago 250 in če je to takrat nujno potrebno. Če dela BP jaz ne bi rad dal nekomu da se uči na mojih ventilih, pa na koncu mu to še pošteno čakal. Kasneje pa ugotovil da mi je naredil več škode kot koristi.

Sonce naj sveti vsak dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

HHV, kaj pa s prestavami, imaš kakšne težave? Meni namreč v 3-ji pri vožnji na rahlem vzponu kar preskoči.

Babi

Share this post


Link to post
Share on other sites
elektronik

quote:

Menjava v prosti tek postane malo škrtajoča, oz. je težko zadeti.

Sklopka pa mi še včasih (redko) zdrsne, ko lenoba v previsoki prestavi pospešujem v klanec.

Hej, pa to me spominja na tomosa elektronika 90! Sicer ne škrta, ampak šaltanje iz višjih v nižje prestave gre včasih težko. Ko je sklopka začela pri pospeševanjih v nizkih vrtljajih spodrsavati sem jo zamenjal in je v redu. Pa ne da je aquila podobne sorte? Jaz sem jo pa mislil nabavit

Aja še to: je potrebno pri menjavi sklopke lamele namazati z oljem? Jaz sem jih na tomosu prav na debelo namazal, pa sklopka ni spustila. Potem sem še enkrat razdr, obrisal lamele in je OK. Kaj če bi vgradil kar suhe? Sklopka naj bi bila v oljni kopeli, se sama namaže, ali bi se skurila v prvih speljevanjih, ki olje še ne pride med lamele?

Nikoli ne izgubi dobre volje, živcev in ključev od avta

Popravil/a - elektronik dne 06/06/2002 ob 15:24:05

Share this post


Link to post
Share on other sites
Babi

Ola, po dolgem času spet na netu (bentipatakaslužba). HHV sem kontaktirala z Donaccom že prejšnji mesec, čakam, da me pokličejo. Med drugim Donacco tudi servisira mojo orlico. Po servisu na 10k je bilo nekaj sto kilometrov prestavljanje res prava milina, sedaj pa gre spet malo bolj na trdo, no ja, menjava v prosti tek je pa včasih prava loterija, če nisem preveč nežna.

To, da sem imela težave v tretji prestavi pri vzponu je očitno moja krivda. Spremenila sem način vožnje oz. vozim pod višjimi obrati in sedaj nimam, zaenkrat, nobenih težav. Orlica je zahtevna ni kaj, korejci je niso zastonj krstili za Aquilo. He, he, ženske je včasih res težko zadovoljiti .

HHV, imaš srečo, da sem bila vse te dneve odsotna in sem šele danes ob normalni uri doma in imam končno čas za naš Motosvet. Uh, koliko branja me še čaka. Tudi ti se imej fajn, upam, da nisi bil tudi ti danes moker?

Babi

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Hej, pa to me spominja na tomosa elektronika 90! Sicer ne škrta, ampak šaltanje iz višjih v nižje prestave gre včasih težko. Ko je sklopka začela pri pospeševanjih v nizkih vrtljajih spodrsavati sem jo zamenjal in je v redu. Pa ne da je aquila podobne sorte? Jaz sem jo pa mislil nabavit

Popravil/a - elektronik dne 06/06/2002 ob 15:24:05

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Babi, živjo, me veseli, da se spet piševa!

quote:

HHV sem kontaktirala z Donaccom že prejšnji mesec, čakam, da me pokličejo....

Upsa, ali je tvoja Orlička ena tistih s serijsko napako????

quote:

Po servisu na 10k je bilo nekaj sto kilometrov prestavljanje res prava milina, .....

Babi

Ej, Babi, koliko časa pa že imaš Orlico? Kupila novo, ali je že imela kaj km?

Če si lani oz. lani in letos naredila 10k km, si kar dosti na cesti. Večina motoristov dela tam nekje 4 do 5k km. Ostali, tisti "ta pravi" pa seveda mnogo, mnogo več.

No ja, meni se jih je letos nabralo cca 6k, tako da do konca leta računam tam nekje nad 15k km.

LP HHV

Popravil/a - Horjo horjulis vulgaris dne 07/06/2002 ob 11:14:31

Share this post


Link to post
Share on other sites
Babi

Ojla HHV,

k sreči moja Orlica ni ena tistih s serijsko napako, ampak mojo napako. Sem zelo vesela, da ne bo potrebno razstaviti cele mašince zaradi menjalnika, saj bi bila kar nekaj dni brez motorinčka.

Ja Orlica je bila kupljena lani junija oz. mi jo je mož podaril za 25. obletnico poroke.

Z Orlico sem vsak dan na cesti, včasih samo v službo in domov, če je pa več časa in ne pridem iz službe ravno v nočnih urah, potem pa naredim še kakšen giro. Ob vikendih si pa privoščim daljše fure v kompaniji, velikokrat pa tudi kar sama in potem se vozim in vozim in neizmerno uživam. Tudi na makedamu se Orlica lepo drži, čeprav jo kolesarji prehitevajo .

Lani naredila 7k km, letos pa 3,5k km. Do konca sezone bo pa še kar nekaj tisoč narejenih, upam, da čimveč.

Lp

Babi

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN

Če se še jaz v debato vključim, lahko administrator-moderator naslov topica spremeni v

babice in dedki,...

lp RAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

Hanzi, nea se smej, ti mas tudi Zetorja, tak kot jaz, pa ce so originalne varovalke noter, kar vse po vrsti lepo iz preventive menjaj, tak kot sem jih jaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Babi

babice in dedki v norih letih .

HHV, naj ti povem komentar mojega starega: kako se babe znebiš? Motor ji kupiš .

Babi

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

quote:

babice in dedki v norih letih .

HHV, naj ti povem komentar mojega starega: kako se babe znebiš? Motor ji kupiš .

Babi

Moja ga ne mara!!! Motorja namreč!

LP HHV

Share this post


Link to post
Share on other sites
hard

Tole zateg. glave ni tako enostavno kot se sliši.

Obvezen je moment ključ pa dober nastavek Unior-boljša verzija, če so pa slučajno inbusi pa tud uniorjevi profesionalni niso dobri.

Kajti vijaki ki so na glavi in v glavnem na motorju so zelo mehki in z nepravim orodjem jih lahko tako poškodujemo da se jih ne da več odvit brez poškodbe ogrodja...

Sam zelo veliko šraufam kar se tiče agregata danes sam nimaš kaj veliko postoriti.

OK servis naredim sam kar pa se tiče ventilov pa glave pa prepustim ljudem ki mi izdajo račun da če slučajno do česa pride, lahko pričakujem vsaj delno povrnitev škode.

Share this post


Link to post
Share on other sites
elektronik

quote:

OK servis naredim sam kar pa se tiče ventilov pa glave pa prepustim ljudem ki mi izdajo račun da če slučajno do česa pride, lahko pričakujem vsaj delno povrnitev škode.

Tudi sam kar nekaj šraufaml, predvsem avtomobile in mi ni jasno kaj je tako težavnega pri štelanju ventilov motorja? Naredil sem tudi "generalno" popravilo štiritaktnega motorja za kosilnico (ki je resda šolski primer motorja), a vseeno ne vidim neke znanosti. Delam počasneje kot serviser in preden kaj naredim dobro premislim. Ker je praksa brez teorije slepa, sem predelal že kakšnega pol metra knjig o motoroznastvu. Žal štiritaktnega motocikla še nisem šraufal, pa me zanima, kaj je tako različnega med ventili motocikla in ventili avtomobila.

Nikoli ne izgubi dobre volje, živcev in ključev od avta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mali bik

Pri mojmu ni baš razlike (je le dosti manjše)...

Ima isto kot kak novejši avto dve odmični gredi in 4 ventile na valj.

Če hočeš naštelat ventile, dobiš lepo tank dol, svečke ven, odšraufaš pokrov ventilov in voila.... pred teboj se svetita dve odmični gredi in ventili. ventili se štelajo s šraufkom na odmikaču ventilov (klackalica). zmeriš, nastaviš, zapreš,... Če imaš malo žilce in veš kaj delaš (pa seveda podatke o razmiku) - ni panike.

Zgoraj opisano velja za Kawasaki ZZR. Če je kaj novejšega z vbrizgom goriva in podobnimi stvarmi - nimam pojma in ne bi niti poskusil dobit narazen.

Jebat ga, takav ti je život!!! Pol pa itak crkneš...

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Mali bik ma res... sej je od mene prepisal... al sva pa sam tolk podobnih misli

Ne vem kaj je tolk zakompliciranga pri šraufanju mašine... mal je treba pazit da ne zjebeš kakšnega navoja s prekomernim zategovanjem, da daš mašino v fazo ko daješ odmične nazaj not, to je pa že skor vsa znanost. Ostalo so pa lego kocke.

Če se kdo prvič loteva šraufanja mašine, priporočam da ima še koga za družbo da si zapomni pravilni vrstni red raznih distančnikov ipd, sicer pa kakšna fotodokumentacija tud nič ne škodi, če že ni kakšnega mikrofilma al pa repair manuala v bližini.

Nej se še kdo javi, ki ima 4 (štiri) urce za frgazarje štelat...

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
VETER

quote:

Pri mojmu ni baš razlike (je le dosti manjše)...

Ima isto kot kak novejši avto dve odmični gredi in 4 ventile na valj.

Če hočeš naštelat ventile, dobiš lepo tank dol, svečke ven, odšraufaš pokrov ventilov in voila.... pred teboj se svetita dve odmični gredi in ventili. ventili se štelajo s šraufkom na odmikaču ventilov (klackalica). zmeriš, nastaviš, zapreš,... Če imaš malo žilce in veš kaj delaš (pa seveda podatke o razmiku) - ni panike.

Zgoraj opisano velja za Kawasaki ZZR. Če je kaj novejšega z vbrizgom goriva in podobnimi stvarmi - nimam pojma in ne bi niti poskusil dobit narazen.

Jebat ga, takav ti je život!!! Pol pa itak crkneš...

če ni ZZR potem pa je pa ponavadi treba menjati ploščice, tako kot pri mojem ZX9. Ista stvar, pač nastavljaš odmik, samo da moraš imeti ploščice, ki pa niso ravno poceni. Je malo bolj zamudno in pa dražje.

Edino je treba imeti magnetni izvijač za nameščanje in odstranjevanje ploščic, da slučajno katera ne pade tja kot ni treba .

Nekdo je spraševal za svečke..Moj nasvet je, da odmonitraj svečko in poglej kako je obrabljena, če ni videti, da bi bila obrabljena jo daš nazaj. Drugače eni servisi svetujejo menjavo na vsakih 10k a imajo seveda zato tudi finančno podlago .

Za moj motor zdržijo svečke tudi čez 40k kakor sem se pogovarjal, je pa res da so "malo" dražje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jason

OK še jaz povem kako sem včeraj popravil svoj motor.

Problem je bil, da so mi nenkrat crknili smerniki, zavorna luč in elektroštarter. Vse žarnice so bile OK. Prevideval sem, da mora biti kaj banlnega (npr razrahljan konektor...), ker je čudno če ti vse to kar naenkrat crkne. In tudi res je bil slab stik pri enem konektorju, ampak ga ni bilo lahko najti. Težava je bila v merilcu količine 2T olja v rezervoarčku. Kdo bi si mislil, da je vse to povezano. Seveda sem bil kar malo ponosen, ko je vse skupaj spet delalo. Mimogrede, malo sem si pomagal z električnimi shemami od enih drugih skuterjev. Aja, motor je pa Gilera Runner 180.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!