Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
HHV

Sam svoj mehanik (Vse mogoče okoli šraufanja)

Recommended Posts

GO_Tomi

Sm se odloču za fabrške cevne objemke, koštajo glih tko 7 €. Ima naštiman navoj za M10.
Bo zdržalo, tudi če se mi slon zabije v motor ;)

IMG_20170512_151456_HDR.jpg

Sicer pa je zalepljeno z vodotesnim lepilom. Odlično zgleda vse skupi.
Ne vem, al naj zdej to pihnem na črno, al pustim tako kot je. Če ne bom barval, se ne bo nč luščlo ...

Edited by GO_Tomi

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 4 urami, GO_Tomi pravi:

Motorcycle ToolBox pravijo temu. Daš not orodje, menda ... Jst pravim, da daš not lahko tudi flašo Pelinkovca ;)

Daj še kakšno fotko, da se bo videlo, kam na motorju si to mislil pozicjonirat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
GO_Tomi
2 hours ago, izibajker said:

kam na motorju si to mislil pozicjonirat

Nad zadnji sedež, pred kufrom, za voznikom, na sprednja dva vijaka nosilca od kufra. Morm zvit pleh ustrezno, pol k pršraufam pa pofotkam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Pri teh DIY projektih iz "odtočnih" cevi, malo računajte na to, da je material precej krhek in da ga kakšen kamen spod koles lahko prebije.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
Ob 12. 5. 2017 ob 22:41, smasher pravi:

Jaz sem tudi razmišljal o tubi za orodje ampak nekako nikakor ni pasala na motor. :D ta motor pač zahteva večjo količino orodja sabo :D

IMG-1486656081990-V.jpg

barva mi ne paše k motoRRju :huh: 

pred 29 minutami, franc pravi:

Pri teh DIY projektih iz "odtočnih" cevi, malo računajte na to, da je material precej krhek in da ga kakšen kamen spod koles lahko prebije.

lp

pomoje bi bilo bolje iz kake trde gumijaste cevi ... res pa je, da je pol težko pokrov našraufat :huh: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rdeči

Ni panike te cevi so ok. 

Veliko prevozil makadama. Tesnijo edin kar je potrebno spodaj narediti majhno 2 mm luknjo, da gre malo zrak skozi, ko daješ pokrov gor ali daješ dol se ostvarja tlak.

Obstajajo pa tudi modre, ki pa imajo malo debelejšo steno. Ni potrebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gretzky

Zavorna tekočina

Pri svojem motorju bi zamenjal zavorno tekočino (sem že večkrat delal to in mi ne povzroča težav), pa me zanima, če lahko uporabim tudi tekočino, ki je drugače namenjena za avtomobile. Ali pa naj raje nabavim v kakšni moto trgovini?

Pa še to. Lahko uporabim DOT 4+ v sistemu, kjer naj bi bil DOT 4?

Je res samo DOT 5 na silikonski bazi in zato nekompatibilna z ostalimi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
3 hours ago, gretzky said:

...me zanima, če lahko uporabim tudi tekočino, ki je drugače namenjena za avtomobile. Ali pa naj raje nabavim v kakšni moto trgovini?

Lahko, razlika je le v velikosti embalaze. In v ceni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 4 urami, gretzky pravi:

Zavorna tekočina

Pri svojem motorju bi zamenjal zavorno tekočino (sem že večkrat delal to in mi ne povzroča težav), pa me zanima, če lahko uporabim tudi tekočino, ki je drugače namenjena za avtomobile. Ali pa naj raje nabavim v kakšni moto trgovini?

Pa še to. Lahko uporabim DOT 4+ v sistemu, kjer naj bi bil DOT 4?

Je res samo DOT 5 na silikonski bazi in zato nekompatibilna z ostalimi?

če zamenjaš ti ni treba skrbeti za kompatibilnost ane..:D:D:D

dot4+ je u redu.. to je dal marko tud meni noter ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
gretzky
pred 1 minuto, thumper pravi:

če zamenjaš ti ni treba skrbeti za kompatibilnost ane..:D:D:D

dot4+ je u redu.. to je dal marko tud meni noter ..

V bistvu me je zanimalo zaradi tesnil. Ker če je narejeno za DOT4 naj DOT5 ne bi bil ok in naj bi poškodoval tesnila.

Hvala, gre DOT4+ noter. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

po čisti logiki ne vem zakaj bi nekaj na bazi silikona uničevalo tesnila..reče se "brezkislinski silikon" ane - samo da bi kdo dajal kakšno kislino v zavorno tekočino pa dvomim.. ampak ok če tko rečejo..

Share this post


Link to post
Share on other sites
criptus

Je ze kdo menjal starter za Suzuki GS500 sam? Ali se splaca to kupit na ebay recimo in menjat sam?

Šraufat sicer znam, nisem pa še nikoli Suzi :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 30 minutami, Xebec pravi:

S  cim bi spravil stran asfalt ki se je zapekel na lonec in izpusne cevi? Ne morem ga namocit z bencinom ker je na tezko dostopnem mestu

z žiletko, jo upogneš in odrežeš

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec
pred eno uro, DAMI34 pravi:

z žiletko, jo upogneš in odrežeš

Evo spravil stran.

Prvo namocil cuno v petrolej in zavil cel lonec za pol ure. Pol praskal ta velke dele stran s sraufncigram zavitim u plastiko. Zadnje sranje je slo prec z smirgl papirjam namocenim v peteolej. Prask ni oz. so minimalne pa itak na koncih kjer se ne vidi. Se zmeri sm pa pustu kozo z ene 4 prstov na tistih trapastih kamenckih :dry:

Na konc se vse opral z vodo, ma se zmeri me skrbi da bo prslo do ksnga samovziga naslednjic k bom kurblu ker sem ene pol litra petroleja na loncu ponucu :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Žan96
pred 4 urami, Xebec pravi:

Na konc se vse opral z vodo, ma se zmeri me skrbi da bo prslo do ksnga samovziga naslednjic k bom kurblu ker sem ene pol litra petroleja na loncu ponucu :slap:

Simpl rešitev, prvih par km prevozi v dežju :panic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Že nekaj dni se hecam z variomatom.pač zamotim se..imam 5.3g in 6.3g valjčke...ker sem že kot otrok šravfal apn pač neki vem...a nič o varimotatu...

No probavam razne kombinacije...

Prišel se nekje do zaključka da je najbolje štiri lažje in dve težji,da skuterček lažje pospeši končna pa je vseeno višja....si prav razlagam do zdaj preizkušeno?se pravi bi rabu še dva 4g,da bi imel vsake po dva bi bilo še boljše?

Zanimivo,da z novim poceni jermenom gre skuter slabše kot z jermenom,ki bil v skuterju ko ga kupil....ostalo vse enako..

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 21 urami, sesir pravi:

Že nekaj dni se hecam z variomatom.pač zamotim se..imam 5.3g in 6.3g valjčke...ker sem že kot otrok šravfal apn pač neki vem...a nič o varimotatu...

No probavam razne kombinacije...

Prišel se nekje do zaključka da je najbolje štiri lažje in dve težji,da skuterček lažje pospeši končna pa je vseeno višja....si prav razlagam do zdaj preizkušeno?se pravi bi rabu še dva 4g,da bi imel vsake po dva bi bilo še boljše?

Zanimivo,da z novim poceni jermenom gre skuter slabše kot z jermenom,ki bil v skuterju ko ga kupil....ostalo vse enako..

Vsaka šola nekaj stane oziroma, nismo tako bogati, da bi poceni kupovali. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher
On 17. 6. 2017 at 6:32 PM, sesir said:

Že nekaj dni se hecam z variomatom.pač zamotim se..imam 5.3g in 6.3g valjčke...ker sem že kot otrok šravfal apn pač neki vem...a nič o varimotatu...

No probavam razne kombinacije...

Prišel se nekje do zaključka da je najbolje štiri lažje in dve težji,da skuterček lažje pospeši končna pa je vseeno višja....si prav razlagam do zdaj preizkušeno?se pravi bi rabu še dva 4g,da bi imel vsake po dva bi bilo še boljše?

Zanimivo,da z novim poceni jermenom gre skuter slabše kot z jermenom,ki bil v skuterju ko ga kupil....ostalo vse enako..

Lahko da me bo kakšen skuter majster popravljal, ampak jaz bi na to reagiral, "a se hecaš? " ponavadi je vseh 6 valjčkov kolikor se da identičnih, da enakomerni prenašajo silo. Če daš dva 4g, dva 5g in dva 6g je teoretično isto kot če imaš vse 5g. Valjčki so le "uteži" ki delujejo na ploščo po kateri drsi jermen, pomen njihove teže je v tem, da lažji kot so hitreje se lahjo plošča zavrti, in ima skuter boljše pospeške. Težji kot so, bolj lahko pritisnejo na ploščo in "dajo v višji prenos". 

Moj nasvet je da se odločiš kakšno težo valjčkov rabiš un daš vse enake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • Bmflar
      By Bmflar
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
    • Fazer03
      By Fazer03
      Če bo vse normalno bo pred kratkim kupljen avto pri hiši sigurno 5 let. In sem sedaj "čist not padu" v iskanju alu platišč za zimske gume (te so že v garaži), platišča pa morajo biti dimenzij 17 X 7 z vijaki 5 x 114.3 in po obliki nekje v smislu kot so Enzo B ali W, Tomason TN3, Momo win 2 ali win pro, ...

      In sedaj se priporočam za info o ugodni nabavi omenjenih platišč in mogoče še o montaži in centriranju le-teh za solidno ceno.

      Hvala.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!