Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
HHV

Sam svoj mehanik (Vse mogoče okoli šraufanja)

Recommended Posts

suntrace14

Lansko leto sem kupil nov Vartin akumulator  za svojega KTM Adventurja 950, ki je bolj stal na štenderju v garaži in sem naredil morda 10km od nakupa akumulatorja. Ves čas je bil priklopljen na baterry tenderju. Včeraj sem se odločil, da ga dam iz garaže in ko obrnem ključ, se zgodi nič. Pogledam varovalko in res, 10A varovalka zagona je bila skurjena. Priklopim na voltmeter in kaže 3,6V! Pogledam še račun in seveda ugotovim, da je garancija potekla 3 mesece nazaj... akumulator sem priklopil na polnilec, a se čez noč ni nič napolnil....

Kako naj preverim, ali je kriv akumulator, da ne razstavljam motocikla po nepotrebnem?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dAlencc87

A se je že komu zgodilo..na prednjih zav.diskih,tam ko je zunanji obroc sklenjen z notranjim z nekimi kovicami ali nekaj takega,da so se le te razrahljale in sedaj zunanji obroc malo opleta..zavore sicer delujejo čisto normalno,sam verjetno je to znak za menjavo.. Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

temu se reče plavajoči kolut.. potrebno je izmeriti naprej / nazaj in levo /desno - skrajne pozicije .. če sta oba odmika v mejah proizvajalca diska potem je vse ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KuhanKrompir

Zdravo.

Imam težave na hondi varadero 125 letnik 2004 in bi prosil za pomoč. Pred kakšnim mesecem mi je na začetku vožnje nekaj motor ''dušilo'' oziroma bolj ko sem dal gas, bolj mi je gas jemalo. Ampak po kakšnem kilometru - dveh se je uredilo in je motor normalno šel. Ko sem ga želel naslednjič prižgati pa motor seveda ni kresnil in sem po nekaj poskusih spraznil akumulator (ki je bil že tako bolj slab), zato sem ga zamenjal, ampak motor vseeno ni vžgal. Po nekaj raziskovanja sem ugotovil, da svečka ni ''proizvedla'' iskre, zato sem dal noter stare in glej ga zlomka motor kresne in lepo laufa. Od takrat sem naredil kakšnih 500km, pa ni bilo nobenega problema.

No včeraj pa je motor stal čez dan na soncu (če je to pomembno) in ja spet ni želel vžgati. Spet ista fora, da ni bilo iskre. Menjam svečke, verglam, potiskam motor sem pa tja..skratka vse česar se spomnim in po nekem čudežu po pol ure motor vžge. Spet v prostem teku lepo laufa. Prava zabava se je pa začela ko sem ga dal v prestavo in želel peljat, saj so mu obrati nenormalno padali oziroma nihali (že tudi takrat ko sem še držal sklopko), ampak ko je bil v prostem teku pa ponovno vse ok. No nekako sva prilezla domov in sem še malo raziskoval. V trenutku ko dam kontakt za trenutek trzneta oba kazalca na števcu (včasih tudi samo eden ali drugi), zasliši se rahel pok oziroma tik (ne vem kako drugače opisati). Preveril sem tudi kable, če bi bil morda kje kakšen precvikan ali kaj podobnega, pa nisem nič odkril. In ja nimam več idej kaj naj preverim, tako da bi prosil za bilo kaki nasvet :D Aja pa še to. Motor je med vožnjo kar krepko pokal, v kolikor je to pomembno. Hvala že v naprej!

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

Po opisanem bi preveril vžigalne tuljave in vse kar je povezano z proizvajanjem iskre. Od nizko napetostnega dela pred tuljavami, do kablov na svečke. Največkrat so prav vžigalne tuljave v slabem stanju in nekje prebijajo oz. ima navitje stik z maso ali stik med samimi ovoji (uničena izolacija žice navitja).

Zaradi testiranja svečk ali zaganjanja motorja brez njih ali s slabim kontaktom svečke z maso (ohišjem) se vžigalna tuljava lahko uniči oz. jo skuriš po domače.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
KuhanKrompir

Aha hvala, sem tudi sam razmišljal, da je kaj v tej smeri. Bom preveril

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec

Ne vem kam naj dam, pa si bom tule mal sposodu.

Kakšne so izkušnje z ročkam za bremzo/kuplungo z e-baya?

Gledam med telimi trenutno. Sicer vse podobno sranje.

http://www.ebay.com/itm/For-YAMAHA-XSR700-900-ABS-XV-950-Racer-2016-2017-CNC-Long-Clutch-Brake-Lever-Set-/122582445689?var=&hash=item1c8a7bae79:m:m16H59j-kQhTnKF96QLo8aQ&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/For-Yamaha-XSR700-XSR-900-ABS-2016-2017-Billet-Clutch-Brake-Lever-Set-5-styles-/122397203486?var=&hash=item1c7f711c1e:m:mvtnvuZgAI3vrWZKWtGkaXg&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/CNC-Brake-Clutch-Yamaha-XSR-700-ABS-2016-2017-Adjustable-Engrave-Long-Lever-/122551395069?var=&hash=item1c88a1e2fd:m:mornaxrXpNp0kIefPNpKtTA&vxp=mtr

 

Koliko časa ponavadi traja da to pride?

Kvaliteta je OK? Obstojnost barve, da ni po 2 dneh na soncu vse zbledelo?

Če je kdo slučajno vzel zlate, ali bi vsaj približno pasale k takemu odtenku rumene:20170613_165004.thumb.jpg.98dc07732a1f142268bee8e660dbe519.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
GoBobi

Jaz sem s svojimi zadovoljen. Ker nisem bil prepričan za dolžino sem vzel tiste z možnostjo nastavljanja dolžine ročice (pa ugotovil, da so O.K. tako kot so - tudi za sklopko). Pa vzel sem take, ki so "foldable", ki naj bi se "zaprle na gor" v primeru na tla položenega motorja. Nisem še probal polaganja odkar jih imam, a delujejo tako, kot da bi svoje delo dobro opravile, med vožnjo pa so čvrste in ne čutiš, da imajo tečaj (pant). Kar se barve tiče pa so moje sicer črne (po moje bi bolj pasale tudi na tvojo črno belanco, kot pa da upaš na barvno ujemanje z rumenim tankom mopeda) in delujejo tako, kot bi bile prašno barvane. Izgledajo kvalitetne po izdelavi in barvanju.

Ko sem naročil ročki za svojo Nagico, sem čakal samo ene dva tedna (če ne še malo manj), ko sem jih pa pri drugem ponudniku (ker gre za drug motor, a oboje naročeno na AliExpress-u) naročil konec junija, pa zaenkrat še niso prišle. Od mojih par deset naročil za različne artikle iz AliExpressa še nikoli nisem čakal več kot en mesec, v povprečju pa okrog tri tedne.

Ajd!

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc74

- traja od 1 do 5 tednov, zal ni pravila po katerem bi lahko vedel

- jaz jo imam ze tri leta brez spremembe barve (crna)

- jaz bi vzel crne za ta motor

Baje se lahko tudi zatikajo, verjetno kot posledica "kitajske preciznosti", samo po mojem se to vidi med montažo.

Pazi, da ne presežeš meje 22€, kolikor je meja za uvoz brez dajatev (izdelek in poštnina), ker ti bojo nabili se stroške obravnave.

Meni je lažje naročat z Aliexpressa kot z Ebaya, gre pa itak za iste prodajalce.

https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20170713073531&SearchText=YAMAHA+XSR700+lever

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec
Zok
On 7/1/2017 at 7:07 AM, ProdriveR said:

Kul, hvala za odgovor. Jaz imam aftermarket cilinder, pa je še vedno "težava" prisotna. Rešujem jo pa tko, k si napisu, dam v drugo in potem rahlo pritisnem stopalko dol.

Drgač pa kul tema, vsaka čast kaj vse delaš :)

Po prebranem na tujih forumih sklepam, da je tezavnost iskanja lera MOCNO odvisno od tipa olja. Ne samo od viskoznosti, pac pa tudi od tipa - ocitno razlicna olja razlicno mocno medsebojno "lepijo" lamele in plosce. Pomaga pa seveda tudi zgoraj prikazana predelava sobe.

Sam uporabljam Ipone 10W-50 (vem, predpisan je 15W-50, pa saj hladnejsega od 50 stopinj nikoli ne zajaham :)), pa z iskanjem lera nikoli nisem imel tezav. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ProdriveR

Sploh ne govor :( Učer sem mel kr konkretne težave med vožnjo. Pa ne z lerom, ampak s prestavljanjem v nižjo prestavo in lezenjem motorja naprej, ko sem sklopko tišćal. Sej danes sem odzraču cilinder sklopke in je bolše. Mi je pa zanimivo, ker imam od CNC slave cilinder pa bi si mislu,da je težava odpravljena, pa ni čist tko. Me pa še neki zaima, kako bi si naštelu ročko,da bi prej sklopka stisnla? So nastavljive in mam na ful, pa bi še vseen rad, da mi prej zagrabi :blush: že prejšn lastnik je neki čaral , očitno ga je isto to motil :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Pri hidravliki glavnega valja nimas kaj veliko za nastavljati - podobno je kot pri prednji zavori. Lahko nastavljas le odmik rocice od krmila (kateri potem - jasno - vpliva tudi kje tocno zacne sklopka odvajat, ne mores pa zmanjsati obmocja med zacetkom odvajanja in popolno odvedenostjo sklopke).

Pri odzracevanju ti svetujem, da odzracujes v obe smeri - da spuscas tekocino navzdol, in da jo tudi tiscis navzgor - tako bos odstranil tudi mehurcke, ki so "ujeti" v cevki, in med spuscanjem tekocine navzdol ne gredo navzdol, ker so - mehurcki. :)

Navadno ostane kaksen mehurcek v cevi, tik pred glavnim valjem. Takrat pomaga, da rocico za nekaj sekund stisnes, potem pa motor nagnes - v tem primeru v desno, da ko spustis rocico, mehurcek najde svojo pot skozi valj v rezervoar. Nekateri glavni valji imajo tudi kaksen vijak za odzracevanje...

...se opravicujem za smetenje, morda bi bilo tole bolje prestaviti v "sam svoj mehanik"... :blush:

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop
pred 3 urami, ProdriveR pravi:

Sploh ne govor :( Učer sem mel kr konkretne težave med vožnjo. Pa ne z lerom, ampak s prestavljanjem v nižjo prestavo in lezenjem motorja naprej, ko sem sklopko tišćal. Sej danes sem odzraču cilinder sklopke in je bolše. Mi je pa zanimivo, ker imam od CNC slave cilinder pa bi si mislu,da je težava odpravljena, pa ni čist tko. Me pa še neki zaima, kako bi si naštelu ročko,da bi prej sklopka stisnla? So nastavljive in mam na ful, pa bi še vseen rad, da mi prej zagrabi :blush: že prejšn lastnik je neki čaral , očitno ga je isto to motil :) 

Da se nastavt sam bo treba predelat rocko, podlozis ali pa urezes navoj da lahko stelas razmak med batkom in rocko. Pa pazi da prevec ne nasponas, drgac ti lahko drsi sklopka pa bos skuru lamele in diske. Za odzract dobra fora je pa da z veliko inekcijo porines ole cez taspodn nipl gor. Pa ukol nipla teflonca navij da bo bols dihtu ko ga bos losu za pol obrata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ProdriveR

Sem šele dans porajtu,da imam tudi na ročki nipl :blush: Bom še tam pogledu, pa spustu zrak ven.

Mene pa zanima, če kdo ve, kdo se še ukvarja z optimiziranjem power commanderja (razen Čarmana)??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

Ponavadi je v kitajskih ročkah pregloboka izvrtina v tistem sorniku, kamor pride tisti podaljšek hidravličnega batka. Rešiš tako, da v tisto izvrtino vstaviš recimo matico M2...ali kaj podobnega debeline cca 1mm...ali pa narediš nov sornik s plitvejšo izvrtino.

Če nima zavorna hidravlika na ročki vijaka za odzračiti...odzračiš tako, da nagneš motor tako, da je tisti spoj hidravlične cevi in ročica sklopke ali zavore na najvišjem položaju....in med tem ko stiskaš ročico, popustiš vijak tega spoja cevi in cilindra da grejo olje in zračni mehurčki  ven...in preden se ročica poda do konca, moraš vijak priviti. ...nato napumpaš ročico, da spet postane trda...malo potolčeš po cevki, da gredo mehurčki gor...in ponoviš postopek. Delaš to toliko časa, da ne gredo ven vsi mehurčki. Pazi, da v posodici ne zmanjka olja, da po neumnosti ne spraviš v cev še več zraka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop
pred 6 urami, ProdriveR pravi:

Sem šele dans porajtu,da imam tudi na ročki nipl :blush: Bom še tam pogledu, pa spustu zrak ven.

Mene pa zanima, če kdo ve, kdo se še ukvarja z optimiziranjem power commanderja (razen Čarmana)??

Power commander je pickin dim, ce hoces ornk se nalozi custom ecu mapa. Mislim da nek hrvat fb: Igor tunning Franjevic lahko nalozi custom mapo na original ecu.

https://facebook.com/pg/motofreak1001/about/?ref=page_internal&mt_nav=1

Edited by marincspeedshop

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rdeči
pred 16 urami, ProdriveR pravi:

Sem šele dans porajtu,da imam tudi na ročki nipl :blush: Bom še tam pogledu, pa spustu zrak ven.

Mene pa zanima, če kdo ve, kdo se še ukvarja z optimiziranjem power commanderja (razen Čarmana)??

Spodaj imaš majhen vijak. Odvij in potem boš s strani lahko tisti štift reguliral naprej in nazaj. Ponavadi nastane problem, ko je že ročka precej  obrabljena na tem delu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ProdriveR

Bom prečekiru :)

@Marincspeedshop - sem slišu že marskaj okol powercommanderja, sam itak ga imam že gor pa nebi še preveč dodatnih stroškov delu. Zanima me sam tko, k se mi zdi po vonju, da je mal bogata mešanca :) Lahk pa da sam mal pretiravam ,tko k ponavad :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ali sploh kdo v Sloveniji dela take spoje s plastičnimi cevmi?

FuelLineRepairKitParts.jpg

torej na avtu sem zjeb... eno cevko in jo sedaj menjam na dobro leto ali dve ker dajam standardne gumijaste cevi za gorivo, iščem nekoga ki bi mi na dve smrekici zaprešal tako plastično cev za gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Poznam prit, bil nazadnje tam včeraj za eno cev za zrak, torej, imajo tudi poliamidne cevi, ampak mi je rekel da za nobene nima certifikata za bencin, teoretično bencin zdržijo ampak so nekatere lahko malo občutljive na aditive v bencinu zato mi ne garantira. 

Torej za natančnejši opis problema, pred časom mi je crknila pumpa za gorivo, in takrat nisem imel glih denarja in sem zamenjal le motor, posledično porezal cevko ki je nisem mogel več uporabiti. Če dam gumjasto cev za gorivo po določenem času razpade, če kdo ne verjame mu lahko prinesem kakšen primer, oziroma lahko proba, tako da potopi košček cevi v gorivo za ene leto in pol na roke olupi notranji sloj od zunanjega 

To je cev ki jo rabim, oz podoben materjal lahko že potem nekako zvijam ali dam tri kolena samo da zdrži potopljenost v bencin. (teflon, poliamid, nitril so baje materjali ki štimajo)

fuelpump2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop
pred 2 urami, smasher pravi:

Poznam prit, bil nazadnje tam včeraj za eno cev za zrak, torej, imajo tudi poliamidne cevi, ampak mi je rekel da za nobene nima certifikata za bencin, teoretično bencin zdržijo ampak so nekatere lahko malo občutljive na aditive v bencinu zato mi ne garantira. 

Torej za natančnejši opis problema, pred časom mi je crknila pumpa za gorivo, in takrat nisem imel glih denarja in sem zamenjal le motor, posledično porezal cevko ki je nisem mogel več uporabiti. Če dam gumjasto cev za gorivo po določenem času razpade, če kdo ne verjame mu lahko prinesem kakšen primer, oziroma lahko proba, tako da potopi košček cevi v gorivo za ene leto in pol na roke olupi notranji sloj od zunanjega 

To je cev ki jo rabim, oz podoben materjal lahko že potem nekako zvijam ali dam tri kolena samo da zdrži potopljenost v bencin. (teflon, poliamid, nitril so baje materjali ki štimajo)

fuelpump2.jpg

Probaj z cisto navadno prozorno cevko (Gumitehna trgovina). Mislim da zdrzi bencin, samo trda rata hitro kar je pa pri tvojem primeru vseeno. Konc segrej z toplotnim fenom ko natikas na nipl in cez objemko ko je cevka se topla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • Bmflar
      By Bmflar
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
    • Fazer03
      By Fazer03
      Če bo vse normalno bo pred kratkim kupljen avto pri hiši sigurno 5 let. In sem sedaj "čist not padu" v iskanju alu platišč za zimske gume (te so že v garaži), platišča pa morajo biti dimenzij 17 X 7 z vijaki 5 x 114.3 in po obliki nekje v smislu kot so Enzo B ali W, Tomason TN3, Momo win 2 ali win pro, ...

      In sedaj se priporočam za info o ugodni nabavi omenjenih platišč in mogoče še o montaži in centriranju le-teh za solidno ceno.

      Hvala.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!