izzyd Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 Tudi jaz nimam kaj pripomniti čez MV Agusto. :worship: Imam jo že kar nekaj časa in verjetno nikoli več ne kupim druge znamke. Imam nekaj čez 30kkm, pa z njo ni bilo nobenih težav, razen releja za smerokaze. Kolikor pa prebiram druge forume, imajo pa težave z bencinskimi pumpami, kar pa tudi ni nek problem in strošek. Servisiranje samo, pa tudi ni nič dražje kot za vsak SS motor, morda so nekateri deli celo cenejši.... Aja, imam pa F4 750s 1+1
tadejz Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 Mv agusta so itak motorji klaso zase ;-) Sam F4 pa morjo nujno oblikovno prenovit, ker ni več zanima tko kot je včasih bla. Me prav zanima kaka bo nova kadar že bo....
MihaJ Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Mv agusta so itak motorji klaso zase ;-) Sam F4 pa morjo nujno oblikovno prenovit, ker ni več zanima tko kot je včasih bla. Me prav zanima kaka bo nova kadar že bo.... Počakaj do jeseni 09 oz. do sezone 2010...bi se znalo kaj zanimivega zgoditi.
RSV Mille Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 ...sj za tako ceno :unsure: morajo delat brez večjih napak. Se splača kupit dobro ohranjeno rabljeno - majo za tak rang motorja relativno ugodno ceno
izzyd Objavljeno Januar 24, 2009 Opozori Objavljeno Januar 24, 2009 Ja, kar se tiče cene, so standardni modeli dokaj ugodni in dostopni tudi ljudem z povprečnim mesečnim dohodkom, kar pa se tiče posebnih serij, pa je povsem druga pesem. Slednji so boljkotne zbirateljski primerki, ki so parkirani na sredi pisarne namesto lončka z rožami :yes: Res pa je, da se za tako vrsto motorjev ne odloči vsak motorist, ki ima željo po SS motorju. Velika večina jih ne kupi zato, ker so slišali od enega, ki pozna nekoga, od katerega sošolec je poznal teto od tistega, ki mu je baje nekaj dragega crknilo na Agusti :headbang: , nekateri pa samo gledajo primerjavo € vs. konji, pa neglede na vse ostalo. Taki bodo itaq kupili Japonca in bili z njim zadovoljni, ali pa tudi ne......
KUK679 Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Ke so lepe te"avguste" sem mel eno pred 25 leti v garaži,porko svet ja bila kull...tako "drkalno" :naughty: iz leta okoli 60....
AiroH Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 Moje mnjeje je, pri tem motorju sam izgled in to je to kar ta motor je. Za isto ceno si raje kupim Aprilio RSV4, tisto pa je stroj za prav!
Miha27 Objavljeno Maj 6, 2009 Opozori Objavljeno Maj 6, 2009 Da smo si na jasnem prvoščim si lahko kar si jaz hočem definitivno pa smeti kot so Avgusta in določeni tipi ducatijev ne so same smeti oziroma totalni italjanski kičeraj kot sem ga od italjanov navajen in zato so to smeti razen izjem . Zato pa rajši vozim in si kupim rižot . Da smo si na jasnem je to prestiž. Ampak vrhunsko kvaliteten prestiž. Tako da težko da so smeti.
Guest kala Objavljeno Maj 6, 2009 Opozori Objavljeno Maj 6, 2009 Da smo si na jasnem je to prestiž. Ampak vrhunsko kvaliteten prestiž. Tako da težko da so smeti. Da je prestiž se strinjam da pa je vrhunsko kvaliteten se ne strinjam .Italjani so znani po šminki in kvalitetno izdelanih detaljih (vidnih) kar pa ne velja za nevidne detalje. Drugače motor je narjen za se vozit z njim ne pa da je pokrit v garaži z belo plahto in za vikend vožnje. A bi ti šel z takim prestižem na Grobnik ali na kako drugo pisto?
Cartman Objavljeno Maj 6, 2009 Opozori Objavljeno Maj 6, 2009 Da je prestiž se strinjam da pa je vrhunsko kvaliteten se ne strinjam .Italjani so znani po šminki in kvalitetno izdelanih detaljih (vidnih) kar pa ne velja za nevidne detalje. Drugače motor je narjen za se vozit z njim ne pa da je pokrit v garaži z belo plahto in za vikend vožnje. A bi ti šel z takim prestižem na Grobnik ali na kako drugo pisto? ne teži. na grobniku so aguste in desmo16. razmerje narejenih/voženih po pisti je najbrž na strani exotov. in ni nujno, da je agusta narjena za vozit. morda je narejena za jo imet? definitivno je pojava f312-ke v salonu na nekem čisto drugem nivoju kot CBR na sosednjem štenderju.
Miha27 Objavljeno Maj 6, 2009 Opozori Objavljeno Maj 6, 2009 Da je prestiž se strinjam da pa je vrhunsko kvaliteten se ne strinjam .Italjani so znani po šminki in kvalitetno izdelanih detaljih (vidnih) kar pa ne velja za nevidne detalje. Drugače motor je narjen za se vozit z njim ne pa da je pokrit v garaži z belo plahto in za vikend vožnje. A bi ti šel z takim prestižem na Grobnik ali na kako drugo pisto? Ja ne use visi iz njega Taka sekret od motorja je :closedeyes: Normalo da bi šel. Nebi bil edini.
MihaJ Objavljeno December 8, 2009 Opozori Objavljeno December 8, 2009 Počas pa bo...Milano 2010. Balistični in xyznanixyz 2
simoni Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Pozdravljeni! Mene pa zanima kvaliteta izdelav ter vzdžljivost motorjev na brutale 910. Mi lahko kdo kaj pove? Hvala.. LP
hilton Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Pozdravljeni! Mene pa zanima kvaliteta izdelav ter vzdžljivost motorjev na brutale 910. Mi lahko kdo kaj pove? Hvala.. LP kontaktiraj mihaJ ti bo kaj več o tem znal povedat
MihaJ Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Pozdravljeni! Mene pa zanima kvaliteta izdelav ter vzdžljivost motorjev na brutale 910. Mi lahko kdo kaj pove? Hvala.. LP Kvaliteta izdelave - težko najdeš boljšo, če gledaš naprimer kako skupaj pašejo razni paneli, plastike, nosilčki, itd... Vzdržljivost 910 - z motorjem samim ni težav, bolj pozoren je treba biti samo na ležaje v zadnjem pestu in zategovanje vijakov na zadnji vilici-tisti ki, držijo to ekscentrično pesto v vilici. Če boš kupoval, je precej boljša izbira 910R kot 910S, neprimerno boljše Brembove zavore in precej lažje feltne-vsak voznik opazi razliko v vodljivosti na račun tega, saj so Brembova kovana platišča pol lažja. Spredaj so tudi boljše vilice, ampak to niti ni bistveno, so tudi tiste na 910S dovolj dobre. Če te zanima kaj več, pa pošlji sporočilo, lahko ti tudi kak servis naredim, če boš rabil. domina 1
simoni Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 kako je pa kaj z rezervnimi deli? Dobavljivost? cena glede na ostale znamke... Hvala LP
MihaJ Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 kako je pa kaj z rezervnimi deli? Dobavljivost? cena glede na ostale znamke... Hvala LP Ja dobavljivost žal ni takšna kot pri kaki Hondi/Suzuki/.... Imajo to tam boljše poštimano. Dobi se sicer vse v Trstu v Dolomiti racing, samo so bolj šalabajzerji in kako stvar naročijo pa pozabijo poklicat itd... Drugače se da tudi vse stvari prek neta kupit v eni e-trgovini, tam pa je dobavljivost skoraj takojšna in brez nategovanja. Te stvari sicer vem iz izkušenj drugih, sam še nisem nič takšnega menjal, kar ne bi dobil kot standardni del(olje, filtri, ležaji v pestu,...)
simoni Objavljeno April 1, 2010 Opozori Objavljeno April 1, 2010 zanima me samo še poraba pri neki normalni vožnji (recimo primerjava z 1000ccm japonskimi nakedi). Hvala LP
MihaJ Objavljeno April 1, 2010 Opozori Objavljeno April 1, 2010 Sicer nisem nikoli vozil nobenega japonskega nakeda, a poraba je po vsej pričevanjih večja, kar računaj kak liter do dva več.
biker77 Objavljeno April 1, 2010 Opozori Objavljeno April 1, 2010 zanima me samo še poraba pri neki normalni vožnji (recimo primerjava z 1000ccm japonskimi nakedi). Hvala LP ne vem kaj ima poraba veze s tem.. naprimer z1000 ali fz1 bosta pri neki normalni vožnji porabila tam 5 do 6 litrov..mimogrede boš na vsakem drugem ovinku tačke vlekel po tleh.. ta bo požru mal več ampak se ne boš spraševal zakaj se moped "gunca", zvija, drajsa po tleh itd.. pa vsak ti bo reku da se makaronar kvari (ne glede na znamko), da se delov ne dobi (a jih sploh rabi razen filtrov?), da trese, da cuka pa še kup "bučk" kupi japonca če ti je pomembno al žre liter več ali manj.. dotem, dore, Cartman in 12 others 6 9
simoni Objavljeno April 1, 2010 Opozori Objavljeno April 1, 2010 zastopim kaj mi hočeš povedat, sam mal sm skeptičen, pri nakupu, ker do sedaj sem mel japonske motorje pa nisem imel nobenih težav nikoli, zdaj bi pa mogoče mal bolj v eksotiko šel, pa nebi rad kupil nekaj kar se kvari, samo to... LP
dukemb Objavljeno April 2, 2010 Opozori Objavljeno April 2, 2010 Ma kvari se vse. Italijan, Nemec, Japonec vse je to isti šmorn. Pri Agusti nimaš ravno dosti serviserjev na naših tleh in tudi rezervni deli so dražji in težje jih je dobit. Olje pa tako zna menjat vsak mehanik. Sharko 1
suhi Objavljeno April 2, 2010 Opozori Objavljeno April 2, 2010 naprimer z1000 ali fz1 bosta pri neki normalni vožnji porabila tam 5 do 6 litrov..mimogrede boš na vsakem drugem ovinku tačke vlekel po tleh.. ta bo požru mal več ampak se ne boš spraševal zakaj se moped "gunca", zvija, drajsa po tleh itd.. Ja točn tak je v resnici - poslušaj bikerja77 in vedel boš vse. Jao ajd dore, xyznanixyz, roko in 4 others 3 4
biker77 Objavljeno April 3, 2010 Opozori Objavljeno April 3, 2010 se opravičujem..suhi ma porabo 3.2 do 3.8 simonsi, NejcN, MihaJ in 8 others 5 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se