Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 29 minutami, bikez pravi:

Taka specializirana delavnica, kot jih jaz vidim na TV, ne bi pri nas nikoli dobila homologacije. Avto iz odpada, ves rjast, motor od 500 konjev, pošvasano podvozje, gume izven kolotekov, ojačano malo po domače, tam pa tle ena štanga pa bo, itd... Kaj pa, ko se zgodi nesreča? A odgovarjajo ti modeli? Kolk avtov razbijejo, da naredijo test? Previdevam, da nobenega, skoraj sigurno pa ne toliko kot Volvo.

Kako je potem s tem  ? 

To tut mene zanima

Objavljeno

Seveda odgovarjajo in za taka vozila imajo posebna zavarovanja, za katere zneski štejejo v mnogokratnikih normalnih cestnih vozil. Ker pa so lastniki takih vozil po pravilu premožni, to plačajo. Normalni Američani se vozijo s Toyoto Corollo.

 

Objavljeno
pred 2 urami, Zivnorc pravi:

... dnar je treba pobrat tam kjer je....

....je pa za vsakim vogalom..  :D

...in če imaš moč in oblast... lahko pobiraš denat tudi tam, kjer ga ni...

... štekaš.. :P

 

kje za vogalom, sm na bolovanju, pa bi šu nabirat :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vidim, da nekaterim ni jasno, kaj sploh počne stric na uradu za vpis izpuha v homologacijo. 

Ta stric na podlagi papirjev vpiše izpuh v homologacijo motorja. In ti papirji so papirji izpuha, s katerimi proizvajalec izpuha prisega, da je izpuh primeren za točno določen motor in, da je narejen v skladu z vsemi zahtevami in predpisi, papirji strokovne vgradnje, s katerimi določena oseba prisega, da je izpuh vgradila v skladu z navodili proizvajalca in s pravili stroke. In potem pride tisti stric na vrsto s svojim delom, katero je samo vpis izpuha v homologacijo motorja in nikakor ne preverjanje kvalitete ali še česa drugega izpuha in strokovnosti vgradnje. Zato, ker to dvoje je naloga proizvajalca in mehanika, katera z izdanimi papirji zagotavljata skladnost in strokovnost. 

Je sedaj malenkost bolj jasno, da je to ena veriga opravil pri predelavi oziroma vgradnji nečesa drugega na serijski motor, kjer odgovarja vsak zase oziroma za svoje delo. Da ponovim; stric samo vpiše izpuh v homologacijo, čeprav pri temu preveri številke izpuha s številkami na papirjih. 

Komur pa še vedno ni jasno, naj gre na AvtoKrko v Postojni, kjer bo deležen vseh pojasnil. 

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj pa potem nekateri zahtevajo potrdilo o vgradnji drugi pa ne, če strici samo vpisujejo in ne preverjajo strokovnost vgradnje? Sem bil na Avto Krka v NM, pa so za vpis smerokazov zahtevali potrdilo o vgradnji, za izpuhe prav tako. To sicer nisem preveril, sem pa od znanca zvedel da brez ne gre.  Se odpeljem 50 km stran in uredim vse brez potrdil. Da ne bo pomote, nisem urejal istočasno obe zadevi in ni bila samo sreča da me je spustil. Sem preglednika tudi vprašal kako je s tem, pa mi je pojasnil, če imam potrdilo se zadeva samo vpiše, v nasprotnem primeru pa se tudi pogleda kako je zmontirano. Očitno si vsak razlaga zakone po svoje mi pa plačujemo in nalagamo dodatno delo mehanikom, da napišejo tista potrdila.  

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred eno uro, XTR pravi:

Zakaj pa potem nekateri zahtevajo potrdilo o vgradnji drugi pa ne, če strici samo vpisujejo in ne preverjajo strokovnost vgradnje? Sem bil na Avto Krka v NM, pa so za vpis smerokazov zahtevali potrdilo o vgradnji, za izpuhe prav tako. To sicer nisem preveril, sem pa od znanca zvedel da brez ne gre.  Se odpeljem 50 km stran in uredim vse brez potrdil. Da ne bo pomote, nisem urejal istočasno obe zadevi in ni bila samo sreča da me je spustil. Sem preglednika tudi vprašal kako je s tem, pa mi je pojasnil, če imam potrdilo se zadeva samo vpiše, v nasprotnem primeru pa se tudi pogleda kako je zmontirano. Očitno si vsak razlaga zakone po svoje mi pa plačujemo in nalagamo dodatno delo mehanikom, da napišejo tista potrdila.  

Me slučajno sprašuješ, zakaj nekdo zjutraj sedi na školjki, medtem, ko drugi to opravi zvečer ? 

Jaz sem napisal, kaj in kako je pravilno ter po predpisih in ne, kako to delajo drugi. Naj odgovarja vsak zase. 

Objavljeno
27 minutes ago, Borutt said:

Me slučajno sprašuješ, zakaj nekdo zjutraj sedi na školjki, medtem, ko drugi to opravi zvečer ? 

Jaz sem napisal, kaj in kako je pravilno ter po predpisih in ne, kako to delajo drugi. Naj odgovarja vsak zase. 

Ne, zanima me samo zakaj nekdo potrebuje dodaten kos papirja, da opravi enako zadevo.. Eni si tudi rit obrišejo z enim listkom papirja, drugi pa brez zlatega papirja ne znajo. Nima veze, kdor bo pa kaj homologiral naj se pa prej pozanima kaj sploh zahtevajo. 

Objavljeno

Potrdila o strokovni vgradnji ne potrebuješ. Pomaga pa, da njim ni treba pregledati ali je strokovno vgrajen, pregledati serijskih številk, poslikati in narediti zapisnik o pregledu in posledično tebi tega pregleda ni potrebno plačati. Vsaj tako je na Viatorju v Lj. Mogoče kje v kaki manjši ustanovi nimajo strokovnjaka za pregled in zato moraš potrdilo o vgradnji prinesti s seboj. S potrdilom plačaš le vpis, kar te stane 19€, drugače je cca 20€ več.

 

Objavljeno
Ob ‎17‎.‎04‎.‎2016 at 11:41, a-rod pravi:

sam sem kupil že tovarniško blokiran motor na 35 kw in imam torej v homologaciji napisanih pod nazivno močjo , ali se da to po tem, ko naredim izpit za neomejeno naslednje leto, homologirati na originalnih 55kw, kajti prijatelj mi je dejal, da bi moral kupiti originalno brez blokade in nato šele dati blokado not ter homologirati na 35kw pod predelave in zdaj ne vem ali so to prazne marne ali ne

ne vem zakaj bi homologiral na višjo moč ? če boš imel izpit za neomejeno in nikoli ne boš ulovljen na radar ker bi prekoračil končno hitrost kot jo ima motor zaprt na 35kw (ki verjetno presega 145km/h in je neka hitrost do katere je še dokaj varno vozit kar se tiče denarnice in kazenskih točk ) ne vidim nobenega razloga za homologiranje večje moči...

Objavljeno

Ma kdo avspuh za HONDO CBR 1000RR 04-07?

Objavljeno
pred 1 minuto, MiriGSX600 pravi:

Ma kdo avspuh za HONDO CBR 1000RR 04-07?

rabs original?mam komplet s krivinam..

Objavljeno

samo zadni lonc...originalnega tako imam...drugač je tud originalni ok ga bom odrezu pa vn pobral pa s tigecom zvaril

 

Objavljeno
pred 8 minutami, MiriGSX600 pravi:

samo zadni lonc...originalnega tako imam...drugač je tud originalni ok ga bom odrezu pa vn pobral pa s tigecom zvaril

 

pis na zs kaj tocno rabis zdej, da ne bova tle smetila teme..

Objavljeno

pozdravljeni, 

kupil sem izpuhe leovince za kawasaki Z1000, letnik 2008, baje se na netu dobi certifikat za homologacijo?

številka na loncu je 0470

ali kdo ve kje se dobi omenjeni cetifikat?

Hvala!

IMG_20160423_170324.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Tisto malo knjižico s kratkimi navodili si dobil zraven? Tam je kopija certifikata, sicer bolj slabo berljivo ampak je. 

Preveri če je enako kot to http://www.leovince.de/downloads/ABE/co-7912.pdf 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno (popravljeno)

neka navodila so v italijanščini samo certifikata ni videt. A tale ki si mi ga poslal nebo uredu?

Popravljeno . Popravil benc40
narobe beseda
Objavljeno

0457 je na certifikatu ti si pa napisal 0470. Mogoče zato ker imaš titan. Čudno je, da letnika 2008 ni na njihovi uradni strani. Poglej na sredini knjižice, notri je običajno skeniran certifikat. 

Objavljeno

očitno ga ni v knjižici oziroma sploh ni bil, ker sem zadevo kupil rabljeno ter mi jo je poslal z italje.

hm res čudno da sploh ne zaslediš modela na njihovi strani. Kaj drugega pa verjetno ne moreš naredit, edino da predelaš certifikat, če bi šla zadeva skoz?

 

Objavljeno
Ob 4/19/2016 at 7:13, Damo001 pravi:

Jaz sem kupil zablokiranega (rabljenega), pa sem ga tudi takoj odblokiral, ker imam izpit za neomejeno. Motor je imel v prometni 35kw, vendar me je ta deblokada vdarila po žepu za cca 60€. 

Predvidevam, da se v tvojem primeru, da to urediti na uradnem servisu, malo povprašaj.

Si samo odstranil blokado in pustil papirje pri miru, ali si še na novo homologiral?

Tudi sam bom počasi pred tem vprašanjem kaj nardit. Vozim omejeno xj6 diversion, pa so mi rekli, da če dam ven blokado naslednjo sezono pa da hočem imet porihtane papirje kot je treba, da bom mel spet strošek slabih 300€ (enak kot je bil za vgradnjo, brez cene blokade).

Pa še to. Ali moram imeti vedno zraven homologacijski kartonček, glede na to da je motor omejen in v prometni samo piše 35kw nič o blokadi.

 

Objavljeno (popravljeno)

Po odstranitvi blokade, sem še uredil papirje, da sedaj vse štima kot more.

Sej verjetno me noben ne bi nikol vprašal glede blokade pa papirjev, samo sem bolj ziheraš. V primeru kakšne prometne nesreče, se pa takšne stvari sigurno še kako gledajo. 

Glede kartončka nisem ziher, jaz imam vedno samo kopijo sabo.

Popravljeno . Popravil Damo001
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi mene zanima kako je s temi blokadami, homologacijo, ipd... Nisem prepričan če sem v pravi temi, ampak vidim da je ravno debata o tem kar tudi mene zanima...

Kupujem SV650S Suzuki, ki ima v prometni napisano 25kW in ima tudi nalepko "25kW", vendar pa blokade menda več ni noter. Imam le izpit za A2 kategorijo. Prekoračil max hitrosti kot jo ima SV650S z 25kW zagotovo ne bom, tako da na ta račun problemov ne bom imel, me pa zanima ali lahko policija (oz. kdorkoli drug) to odstranitev blokade ugotovi na kak drug način?

Nimam niti najmanj namena divjat, oz. kakorkoli, vendar pa se hočem prepričat ali je motor v stanju kakršnem je OK, ali moram obvezno kupiti novo blokado in jo vgradit. Najbolj me skrbi da bi mi na tehničnem pregledu izmerili na motorju večjo moč (saj na tehničnem pregledu tudi merijo moč, ali se motim?) in bi potem bile kakšne komplikacije... Druga stvar ki pa je, pa nevem kako je v praksi, ali ti policija ko te ustavi kdaj meri moč motorja?

Se vam zahvaljujem za vsak odgovor in pomoč. Še najbolj me zanima tvoje mnenje @Borutt... 

Kako je kaj s tem v praksi?

Lp, Bg :) 

Objavljeno

Noben ti ne bo meril moci, ne na tehnicnem, ne policija. 

Jaz sem vseeno mnenja da si te stvari raje porihtaj kot morejo bit..

Objavljeno
2 hours ago, carmagedon said:

Noben ti ne bo meril moci, ne na tehnicnem, ne policija. 

Jaz sem vseeno mnenja da si te stvari raje porihtaj kot morejo bit..

Super, hvala ti. Sem ravno sicer dobil informacijo, da motor še vedno ima blokado, ampak naj ne bi bil vozen z A2 kategorijo, ker ima 25 kW blokado, originalna moč je pa 53kW.

To drži? 

Češ da bi rabil 35 kW blokado, da ne izhaja iz motorja z dvojno močjo? 

Meni osebno se to zdi čudno, saj če lahko vozim nek motor z 35 kW, zakaj ne bi moral voziti istega z 25kW, nisem pa prepričan kako je temu dejansko. 

Bi lepo prosil za kakršnikoli nasvet. :)

Hvala

Objavljeno
pred 4 urami, Bg pravi:

Tudi mene zanima kako je s temi blokadami, homologacijo, ipd... Nisem prepričan če sem v pravi temi, ampak vidim da je ravno debata o tem kar tudi mene zanima...

Kupujem SV650S Suzuki, ki ima v prometni napisano 25kW in ima tudi nalepko "25kW", vendar pa blokade menda več ni noter. Imam le izpit za A2 kategorijo. Prekoračil max hitrosti kot jo ima SV650S z 25kW zagotovo ne bom, tako da na ta račun problemov ne bom imel, me pa zanima ali lahko policija (oz. kdorkoli drug) to odstranitev blokade ugotovi na kak drug način?

Nimam niti najmanj namena divjat, oz. kakorkoli, vendar pa se hočem prepričat ali je motor v stanju kakršnem je OK, ali moram obvezno kupiti novo blokado in jo vgradit. Najbolj me skrbi da bi mi na tehničnem pregledu izmerili na motorju večjo moč (saj na tehničnem pregledu tudi merijo moč, ali se motim?) in bi potem bile kakšne komplikacije... Druga stvar ki pa je, pa nevem kako je v praksi, ali ti policija ko te ustavi kdaj meri moč motorja?

Se vam zahvaljujem za vsak odgovor in pomoč. Še najbolj me zanima tvoje mnenje @Borutt... 

Kako je kaj s tem v praksi?

Lp, Bg :) 

Vpis blokade se opravi na podlagi papirjev, katere dobiš od proizvajalca blokade in od osebe, katera ti blokado vgradi. Same blokade so narejene različno za različne motorje. Nihče ti ne bo gledal ali je blokada vgrajena, saj nihče niti ne ve, kaj gledati. Pravzaprav pa tudi ni kaj videti, ker je blokada v notranjosti motorja in se jo ne vidi. 

Torej tudi na tehničnem pregledu ne moreš imeti problemov, saj se ne meri moč motorja. V primeru odstranjene blokade imaš ti še vedno papirje o vgrajeni blokadi in nalepko na motorju. To zadostuje, ker se samo na podlagi prometnega dovoljenja preverja pogoje za vožnjo, samega motorja pa se ne preverja, ker nimaš kaj preveriti. Obstaja en člen, kjer piše o zasegu predelanega vozila (moč, hitrost), vendar je vse skupaj nekoliko luknjasto. 

pred 49 minutami, Bg pravi:

Super, hvala ti. Sem ravno sicer dobil informacijo, da motor še vedno ima blokado, ampak naj ne bi bil vozen z A2 kategorijo, ker ima 25 kW blokado, originalna moč je pa 53kW.

To drži? 

Češ da bi rabil 35 kW blokado, da ne izhaja iz motorja z dvojno močjo? 

Meni osebno se to zdi čudno, saj če lahko vozim nek motor z 35 kW, zakaj ne bi moral voziti istega z 25kW, nisem pa prepričan kako je temu dejansko. 

Bi lepo prosil za kakršnikoli nasvet. :)

Hvala

V zakonodaji so navedeni trije pogoji za motorna kolesa, da jih lahko voziš s kategorijo A2. In med njimi je tudi tisti pogoj " ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo". Ker pa je med pogoji tudi pogoj, da je lahko moč motorja do 35 kW, to pomeni, da je omejitev samo navzgor in ne navzdol. In motor s 35 kW je v originalu lahko močan 70 kW, medtem, ko je lahko motor blokiran na 30 kW ali 25 kW ali 20 kW v originalu lahko močan 60 kW ali 50 kW ali 40 kW. Razumljivo ? 

Tisto zgoraj je po črki zakona, zaradi česar si v prekršku in ... Mislim pa, da ti ne bo nihče kompliciral za tiste 3 kW, saj je motor blokiran in ti ne delaš piz... Je tudi to razumljivo ? 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!