Foggy Objavljeno Maj 20, 2005 Deli Objavljeno Maj 20, 2005 V Ljubljani na LPP-ju. Moraš pa imeti dokazila o ustreznosti izpuha za tvoj motor. Na izpuhu mora biti odtisnjena številka homologacije, katera je tudi na papirjih: TUV certifikatih, itd LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elektronik Objavljeno Maj 26, 2005 Deli Objavljeno Maj 26, 2005 To o glasnih izpuhih in varnosti je podobna neumnost kot tista o blagozvočnem zvonenju cerkvenih zvonov, ki naj bi vabili k maši. Hrup je hrup! Ko sedim zunaj in pijem pivo, si želim tišine. Vendar takrat slišim zvonove, kosilnice, avtomobile in motorje. Ko sem v avtu, vidim za sabo vsak motor, ki potem, ko me je dohitel, nekaj časa vozi za mano in me šele potem prehiti. Če pa švigne mimo mene kot strela, se zavem njegovega hrupa šele, ko je vzporedno z mano. Avto je dokaj dobro izolirana kletka, ki poleg tega povzroča še lasten hrup, tovornjak je glede tega še slabši. In še najmanj slišim kot motorist :blink: - čelada in hrup mojega motorja onemogočata slušno zaznavanje okolice, vaših prdeče - letečih stvorov ne slišim pravočasno. O opozarjanju na prehitevanje celo ZVCP govori pametno: Pred prehitevanjem lahko nase opozorimo z blendanjem in trobljenjem! Pa ne trobit jezdecem, njihove balance postanejo neposlušne :eek: . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ježek Objavljeno Maj 26, 2005 Deli Objavljeno Maj 26, 2005 Ha!Elektronik....ti si pa tut smešen.A si lahko še enkrat prebereš kaj si napisal.Na začetku govoriš o neumnostih na koncu pa o pametnem ZVCP.Dej se vprašaj kaj narediš ko potrobiš?Mogoče povzročiš hrup??? :blink: :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 26, 2005 Deli Objavljeno Maj 26, 2005 In to hrup, ki ni niti približno tako močan kakor ga npr. dajo odprti rori yamahe mt-01 :kva2: :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elektronik Objavljeno Maj 27, 2005 Deli Objavljeno Maj 27, 2005 Dej se vprašaj kaj narediš ko potrobiš?Mogoče povzročiš hrup??? :blink: :) ← Trobljenje je občasni kratkotrajni (in zato manj moteč) hrup precej drugačne frekvence od hrupa motorja (in zato bolj slišen tistemu, kateremu je namenjen). Trobe so običajno usmerjene naprej (k tistemu, kateremu je opozorilo namenjeno), za razliko od auspuhov, ki so običajno niso obrnjeni naprej. Dolgotrajni hrup povzroča naglušnost, motoristi zanesljivo počasi izgubljamo sluh. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 27, 2005 Deli Objavljeno Maj 27, 2005 Filozofiraš preveč :slap: Motor se mora slišat in basta :naughty:, če ne drugega se bo kak biciklist v kakem ovinku malo bol na stran potavil :grrr Aja..pa štoplci za ušesa za dolge ture tudi obstajajo .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urqlle Objavljeno Maj 29, 2005 Deli Objavljeno Maj 29, 2005 a ti nardijo pri wingsu ror brez napisa?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Erik Objavljeno Maj 29, 2005 Deli Objavljeno Maj 29, 2005 a ti nardijo pri wingsu ror brez napisa?? ← sej lahko odnetaš tisto ploščico, potem daš pa not dva nova neta, pa je to :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 29, 2005 Deli Objavljeno Maj 29, 2005 To bi blo fajn ja.. Pa daš gor drugo alu ploščico v katero daš vgravirat firmo pa model tvojega motorja, kao da je original.. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
APAČI Objavljeno Maj 30, 2005 Deli Objavljeno Maj 30, 2005 Z wingsu se da vse zment, men je prodal auspuh brez ploščice in ko me je prvi plcaj ustavu ni niti opazu da je drug ror gor, sicer pa tut ne vem zaka še delate tako paniko zarad rorov. ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Maj 30, 2005 Deli Objavljeno Maj 30, 2005 a ti nardijo pri wingsu ror brez napisa?? ← če mu rečeš ti naredi brez..... , sicer pa tut ne vem zaka še delate tako paniko zarad rorov. ;) ← zarad zakona.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mrki Objavljeno Junij 9, 2005 Deli Objavljeno Junij 9, 2005 A so sploh že komu resneje težili zaradi rora? Sem govoril s enim pobom na tehničnih, pa pravi da razen skuterjev policaji še niso pripeljali nič na preverjanje. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ixs Objavljeno Junij 9, 2005 Deli Objavljeno Junij 9, 2005 jaz sem preveril pri policajih pa tudi nimajo kakšnih posebnih navodil, da bi moral izrecno težit motoristom in "padati na rore" :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yankee Objavljeno Junij 9, 2005 Deli Objavljeno Junij 9, 2005 jaz sem preveril pri policajih pa tudi nimajo kakšnih posebnih navodil, da bi moral izrecno težit motoristom in "padati na rore" :D ← Sej te lahko nestetokrat ustavijo brez posledic.........enkrat pa naletis na enga, ki je pravkar prisel iz tacna in ga naj... za naprej in nazaj..... Alpa se slabsi scenarij...... gres en giro po avstriji in te ustavijo in ti zaradi nehomologiranega dela na mopedu izlocijo motor iz prometa z vsemi posledicami zraven... :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Junij 9, 2005 Deli Objavljeno Junij 9, 2005 ...pa pravi da razen skuterjev policaji še niso pripeljali nič na preverjanje. ...in zakaj bi morali zaradi nehomologiranega izpuha pripeljati motor na izredni tehnični pregled? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mrki Objavljeno Junij 9, 2005 Deli Objavljeno Junij 9, 2005 Zato ker policaj nima kompetence niti pravice, da odloči kateri del je ali ni homologiran, je ali ni originalen itd. Če posumi na kaj takega te pošlje na izredni tehnični, kjer izrečejo mnenje. Homologacijski kartonček menda policaj nima pravice zahtevat, lahko pa to storijo na izrednem tehničnem. Menda... LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Junij 9, 2005 Deli Objavljeno Junij 9, 2005 Policija ima pooblastila, da prepove nadaljnjo vožnjo in izloči iz prometa motorno ali priklopno vozilo, ki ima vgrajene nehomologirane dele, naprave, opremo ali posamezne sklope, če se za takšne naprave, dele, opremo ali posamezne sklope zahteva homologacija... Za vse sestavne dele, sisteme in opremo vozil, za katere je predpisana homologacija, mora proizvajalec, uvoznik ali prodajalec posredovati tržišču in servisni mreži samo originalne nadomestne dele oziroma homologirane nadomestne dele, opremljene s homologacijsko oznako in oznako proizvajalca. To velja tudi za nadomestne dele, ki so neposredno vključeni v posamezne homologirane sklope oziroma sisteme vozila, kot so zavorne obloge, izpušni lonci, svetlobna električna oprema itd. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mrki Objavljeno Junij 9, 2005 Deli Objavljeno Junij 9, 2005 "V kolikor voznik med vožnjo motornega vozila v cestnem prometu nima pri sebi izjave o ustreznosti vozila (kartončka o homologaciji), ni prepisane nobene globe, saj to ni prekršek. Zaradi te kršitve torej ne rabite pričakovati plačilnega naloga. V kolikor pa imate v vozilu vgrajene homologirane dele, naprave, opremo ali posamezne sklope, če se za takšne naprave, dele, opremo ali posamezne sklope zahteva homologacija, pa je priporočljivo, da ima voznik pri sebi takšno izjavo (kartonček). S tem se boste izognil nepotrebnim zapletom. Policist ima namreč v skladu z ZVCP-1 pravico prepovedati nadaljnjo vožnjo in izločiti vozilo iz prometa in napotiti vozilo na tehnični pregled, v kolikor sumi, da so v vozilu vgrajeni nehomologirani nadomestni deli, naprave, ki bi morali biti homologirani. V vašem primeru očitno ne gre za takšno opremo, saj ste brez težav opravili tehnični pregled." Vir: Prometna Svetovalnica LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Junij 9, 2005 Deli Objavljeno Junij 9, 2005 (popravljeno) ...Policist ima namreč v skladu z ZVCP-1 pravico prepovedati nadaljnjo vožnjo in izločiti vozilo iz prometa in napotiti vozilo na tehnični pregled, v kolikor sumi, da so v vozilu vgrajeni nehomologirani nadomestni deli, naprave, ki bi morali biti homologirani. tale "svetovalec" je zadevo malce poenostavil...dejansko gre za dva različna člena ZVCPja (239. in 241) Glede na določila 239.člena lahko policist prepove nadaljnjo vožnjo in izloči iz prometa motorno ali priklopno vozilo ki ima vgrajene nehomologirane dele, naprave, opremo ali posamezne sklope, če se za takšne naprave, dele, opremo ali posamezne sklope zahteva homologacija... 241.člena pa nalaga policistu, da napoti vozilo na tehnični pregled in odvzame prometno nalepko, če sumi, da motorno ali priklopno vozilo ni tehnično brezhibno zaradi napak na podvozju ali na napravah za upravljanje ali zaviranje, je vozilo predelano tako, da ne ustreza tehničnim normativom, ki jih je določil proizvajalec, so v vozilo vgrajene nehomologirane naprave, nadomestni deli ali oprema, ki bi morali biti homologirani... V praksi ti torej lahko policist na licu mesta prepove vožnjo in vzame tablice, če na izpuhu ni homologacijskih oznak, po drugi strani pa te lahko napoti na tehničnega, če izpuh sicer ima homologacijske oznake, vendar policist sumi, da je predelan (preglasen)... pa še nekaj: Če policist ugotovi, da je v cestnem prometu vozilo, ki je predelano tako, da ne ustreza tehničnim normativom, ki jih je določil proizvajalec, in ta predelava ni vpisana v dokumentu o skladnosti vozila, tako vozilo izloči iz prometa in odvzame prometno nalepko. Policist zaseže kolo s pomožnim motorjem, kolo z motorjem, motorno kolo, lahko štirikolo ali štirikolo, ki je predelano tako, da presega največjo moč motorja ali največjo konstrukcijsko določeno hitrost, določeno v deklaraciji proizvajalca vozila, ali največjo konstrukcijsko hitrost, določeno v tem zakonu za posamezno vrsto vozil in odvzame registrske oziroma preizkusne tablice in prometno nalepko. in na srečo je res, da policija pri motociklistih večinom pogleda vstran, sicer bi s cet hitro izginila večina motociklov... Popravljeno Junij 9, 2005. Popravil MaraudeR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mrki Objavljeno Junij 9, 2005 Deli Objavljeno Junij 9, 2005 :worship: Hvala za pojasnila. Sej jaz bi rade volje dal tistih 10 jurjev več za hom. ror, samo jih za husote ni....Nekaj v Nemčiji sicer obstaja, pa je dražje kot Akrapo...Bo še malo za počakat :zzz: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Driverman Objavljeno Januar 21, 2006 Deli Objavljeno Januar 21, 2006 :) Kupil sem spredno vetrobransko steklo rahlo zatemnjeno od MRA. Zraven sem dobil neki rdeči kartonček kao neka Nemška homologacija. Kaj pa sedaj? :? Kam moram jet, da mi to vpišejo v karton oz. kaj moram naredit :? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno Januar 21, 2006 Deli Objavljeno Januar 21, 2006 nič homologirati samo registrirati pa bo :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Driverman Objavljeno Januar 21, 2006 Deli Objavljeno Januar 21, 2006 nič homologirati samo registrirati pa bo :OK: Ali ti na tehičnem pregledu lahko kej težijo zaradi zatemnjene šipe? :? Čeprov nimam tehničnega sam vprašam pa vsen :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno Januar 21, 2006 Deli Objavljeno Januar 21, 2006 če bo kaj težil pač rečeš da je original saj model itak nima pojma :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 21, 2006 Deli Objavljeno Januar 21, 2006 (popravljeno) Tudi v D morajo vsako predelavo, ki spremeni tovarniške lastnosti vozila (moč, izpušni plini, ... ) prijaviti :nono: Če ima 'predelava' (izpuh, zavorna cev, karkoli, ... ) t.i. ABE (Allgemeine Betriebs Erlaubnis) ali EG-BE (EG Betriebs Erlaubnis), je ni potrebno prijaviti. Je pa treba imeti ustrezne ABE papirje vedno zraven (kar je na motorju lahko 'rahlo' moteče... Ali je ta predelava pač takšna, da ne spremeni tovarniških lastnosti, ali pa je proizvajalec v državni/EU proračun pljunil dovolj € da tovarniške lastnosti niso več pomembne... Allgemeine Betriebs Erlaubnis - ABE: Das wohl bekannteste in dieser Art ist die Allgemeine Betriebs Erlaubnis. Diese ABE kann sowohl für Fahrzeuge als auch für Fahrzeugteile erwirkt werden. Eine ABE für eine Felge bedeutet, daß diese in der vorliegenden serienmäßigen Dimension geprüft und mit einer ABE versehen ist. Der Wagen muß nicht beim TÜV zur Abnahme vorgeführt werden und ein Eintragung in die Fahrzeugpapiere entfällt (die ABE ist aber immer mitzuführen). EG-Betriebserlaubnis Die EG-Betriebserlaubnis entspricht weitgehend der ABE, ist aber für den gesamten EU-Raum gültig. Bei Teilen, die mit EG-Betriebserlaubnis verkauft werden, muss das Fahrzeug nicht dem TÜV vorgeführt werden, die EG-Betriebserlaubnis muss aber stets mitgeführt werden. Vir... D. Popravljeno Januar 21, 2006. Popravil danci1973 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se