Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

no, jst sm pa zdej mal bl zgublen kot ponavad.... :stupid:

kakor vem, je večina zadev na vozilih homologirana. za feltne sem slišal, da te ruknejo na tehničnem, če maš npr. OZ racing nehomologirane za cesto.

kaj pa če grem semering menjat? al pa ole? moram pol z avtom na homologacijo, da pogledajo če nisem slučajno v kiler naliu ole? :slap: :slap: balkan...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakor vem, je večina zadev na vozilih homologirana. za feltne sem slišal, da te ruknejo na tehničnem, če maš npr. OZ racing nehomologirane za cesto.

Jurij to o felnah pa ne bo držalo. lahko imaš ti OZ racing felne na avtu, ampak če imaš felno in gume ustreznih dimenzij - tak kot je vpisano v homologacijskem kartončku, potem ne rabiš homologirat feln

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

med ostalim velja EG-ABE v celotnem podrocju EU in bi morala biti tudi priznana. da tega v SLO ne priznavajo bi lahko bil zanimiv ustavni problem. :devil: anyone? :naughty:

Približna obnova pogovora (seveda, neuradnega) na približno enako temo (uvoz motorja, registracija, tudi homo-logacija in skladnost naših postopkov z direktivami EU) z načelnikom ene UE, drugače pravnikom: "Pri nas je taka jeba s tem, da ali noben ne ve, kaj je prav, ali pa smo leto ali dve odzadaj." :krneki:

Bi rekel, da sta pravilna oba odgovora. :fredy: :glare:

Popravljeno . Popravil pirrulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:)

Jez sm kupu od MRA spredno šipo zatemneno in zarvn dobiu neko rdečo knigico kao homologacija notr je povno neke Nemščine in tut ABE in podobne kratice sem najdel.

Kaj si zdej lahko pomagam s to knigico :? :?

Hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nič . to bi rabil če bi hotel svojo šipo homologirati .z temi papirji na tehničnemu za homologacijo dokažeš da je del testiran in primeren za tvoj motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo da imaš motor ki je star 5 let, in imaš gor ror od akrapota open... Kaj morš zdej nardit? Je treba na novo kej homologirat, mejat avspuh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..zanima me homologacija oz. postopek "zaprtja" motorja na 25kW. Kdo opravi storitev, kdo homologacijo, pa kolk to stane, :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..zanima me homologacija oz. postopek "zaprtja" motorja na 25kW. Kdo opravi storitev, kdo homologacijo, pa kolk to stane, :hmm:

Pokliči na LPP in ti bodo tam vse povedali.Samo zapiranje ti bodo opravili na servisu,tam dobiš papirje in greš potem na LPP,kjer zadevo strokovno pregledajo in strokovno pokasirajo $$ ter zadevo vpišejo v kartonček na katerega potem čakaš kakšen teden,dva ali več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak kok bi bil okviren strošek.. če je že kdo zapiral mogoče mašino?

Ker ne vem kaj se bolj splača 250ccm al pa zaprto žvau k jo lahk še zmer kasnej odpreš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak kok bi bil okviren strošek.. če je že kdo zapiral mogoče mašino?

Ker ne vem kaj se bolj splača 250ccm al pa zaprto žvau k jo lahk še zmer kasnej odpreš..

Jaz sm na tem, da bom zablokeru na 25kW in kokr pišem okrog po servisih bol malo odpisujejo :angry2:

Ali ima gdo naslov od LPP ja ,da se lahko še sam pozanimam kako to zgleda. (Ali je to tam kjer je Ljublanski potniško promet? :? Sam da ni med avtobusi na prkerplacu :P )

Zanima me kaj več o tem :?

Hvala za odgovore :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej temo o SV650, vse lepo piše, brez nepotrebnega sranja .)

Popravljeno . Popravil DimmniBurek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No neki me zanima, recimo da imaš original ali neoriginal krivine, nema veze, in kupiš akrapovičev bolt-on street legal. A dobiš zraven tist kartonček da lahko homolomo nardiš?

Kako je če maš CBRko xxx in daš gor od enga druzga motorja bolt-on? Recimo od Yam Rx, kako je pol s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No neki me zanima, recimo da imaš original ali neoriginal krivine, nema veze, in kupiš akrapovičev bolt-on street legal. A dobiš zraven tist kartonček da lahko homolomo nardiš?

Kako je če maš CBRko xxx in daš gor od enga druzga motorja bolt-on? Recimo od Yam Rx, kako je pol s tem?

Tukaj smo o tem že nekaj debatirali in dobili 'uradni' odgovor...

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, piše tam da če je drugi izpuh homologiran pol se da, s tem da se zmeri glasnost in preveri montažo, bla bla....

Sam kaj pa če je nehomologiran lonec in SAM vstaviš-narediš db killer?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, piše tam da če je drugi izpuh homologiran pol se da, s tem da se zmeri glasnost in preveri montažo, bla bla....

Sam kaj pa če je nehomologiran lonec in SAM vstaviš-narediš db killer?

Poskusi homologirati Wings-a, pa boš videl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu se pojavi razlog zakaj je akrapo malo tišji od ostalih. Sej homologacjia nekega artikla se pridobiva na podlagi specifikacij le tega in lonec(Wings)

v našem primeru očitno ne ustreza slovenski zakonodaji zato se ga uradno tud ne da homologirat. Isto je pri avtomobilih če primerjaš powerfull in remus če ravno majo fantje zaradi slabega izvajanja zakona kar precej vpisanih powerfull ov. Spet odvisno on inštitucije ki ti to vpisuje, med ljubljanskim LPP in mariborskim RTI so včasih kar razlike.

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu se pojavi razlog zakaj je akrapo malo tišji od ostalih. Sej homologacjia nekega artikla se pridobiva na podlagi specifikacij le tega in lonec(Wings)

v našem primeru očitno ne ustreza slovenski zakonodaji zato se ga uradno tud ne da homologirat.

Hja no, ni čisto tako. Bi mogu stric Wings odštet lepe dnarce za razne meritve, da bi pridobil homologacijo, kar mu pa ni v interesu.

Potem bi pa lahko tudi Wingsa homologiral.

Naj me kdo popravi, če se motim....

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam kaj pa če je nehomologiran lonec in SAM vstaviš-narediš db killer?

Potem greš recimo na LPP na "atest", kjer se oni odločijo ali je novi lonec ustrezen glede na našo zakonodajo četudi nima pridobljene homologacije (npr. ker se uvoznik ali kdorkoli ni odločil investirati v to).

Ni nek evropski certifikat (npr. TÜV) edina možnost, da se kakšna zadeva homologira.

Primer so razne doma narejene prikolice, ki seveda nimajo nobenih certifikatov, pa lahko "prestanejo" a-test.

No, v primeru izpuhov se splača upoštevati, kakšno je stanje s taistim na evropskem tržišču - če tam niso uspeli homologirati (a so poskusili), verjetno tudi pri nas nima kaj veliko možnosti.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja no, ni čisto tako. Bi mogu stric Wings odštet lepe dnarce za razne meritve, da bi pridobil homologacijo, kar mu pa ni v interesu.

Potem bi pa lahko tudi Wingsa homologiral.

Naj me kdo popravi, če se motim....

lp

Se strinjam z tabo Frips, na to nisem pomislil. :hmm: :hmm: :hmm:

Samo nekaj bo mogel naredit kajti osveščenost motoristov je zmeraj večja, so pa tudi izjeme ki se požvižgajo na zakone in jim je pomembna le cena izpuha pa eventuelno izgled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!