vuk76 Objavljeno Januar 21, 2006 Deli Objavljeno Januar 21, 2006 Hvala Danči....točno na to sem jaz ciljal. lp vuk Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Januar 22, 2006 Deli Objavljeno Januar 22, 2006 "Zusammenfassend läßt festhalten, das sich mit der ABE die Optik der Felge zu verändern, nicht aber Durchmesser, Breite, Einpreßtiefe und Reifenbreite." ABE dovoljuje le "optične" spremembe...pri menjavi izpuha pa ponavadi ne gre le za izgled temveč se spremenijo tudi karakteristike vozila... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vuk76 Objavljeno Januar 22, 2006 Deli Objavljeno Januar 22, 2006 "Zusammenfassend läßt festhalten, das sich mit der ABE die Optik der Felge zu verändern, nicht aber Durchmesser, Breite, Einpreßtiefe und Reifenbreite." ABE dovoljuje le "optične" spremembe...pri menjavi izpuha pa ponavadi ne gre le za izgled temveč se spremenijo tudi karakteristike vozila... Recimo Akrapota(SP Series Street Legal) za Z 750 ni potrebno vpisovati (eintragen lassen),ker ima e številko in pripadajaoči ABE (informacija iz prve roke, iz Z1000/Z750 foruma). Wenn der Auspuff eine E-Nr. besitzt, muss er nicht eingetragen werden. Ansonsten muss eigentlich alles eingetragen werden, was die Fahrzeugdynamik verändert, außer es hat eine ABE oder ein Teilegutachten. lp vuk Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Januar 22, 2006 Deli Objavljeno Januar 22, 2006 Saj lahko tudi pri nas brez problemov in pridobivanja dodatnih papirjev vgradiš npr.izpuh kot nadomstni del, če je ustrezno homologira in ima tipsko odobritev za vozilo na katerega je vgrajen...to pa pomeni, da se ne smejo spremeniti lastnosti vozila, ki so že navedene v papirjih vozila... ...če vgrajen del nima tipske odobritve je potrebno pridobiti posamično odobritev... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kp-kp Objavljeno Januar 22, 2006 Deli Objavljeno Januar 22, 2006 To pomeni, da če je Akrapovič namenjen določenemu tipu motorja in ima ustrezno E oznako, ga NE RABI vpisovat v homologacijski kartonček!!! Npr: Če je imel moj motor kot prvo montažo obute Pirelli gume in sem jih kasneje zamenjal za homologirane Dunlop, mi NE RABI tega vpisovat v homologacijo!!! .) Ma je problem na cesti to razlagat. :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vuk76 Objavljeno Januar 22, 2006 Deli Objavljeno Januar 22, 2006 Saj lahko tudi pri nas brez problemov in pridobivanja dodatnih papirjev vgradiš npr.izpuh kot nadomstni del, če je ustrezno homologira in ima tipsko odobritev za vozilo na katerega je vgrajen...to pa pomeni, da se ne smejo spremeniti lastnosti vozila, ki so že navedene v papirjih vozila... ...če vgrajen del nima tipske odobritve je potrebno pridobiti posamično odobritev... Potem pa bi te prosil za odgovor zakaj sem moral vpisati v homolo kartonček moje nižanje vozila ter lita platišča;oboje je imelo tipsko odobritev za moje os. vozilo. Recimo za zatemnitev šip še razumem. Prav tako moram vpisati Akrapoviča v homolomo kartonček,če se ne motim. Namreč ne bi se rad kregal s policistom na cesti,da to ni originalni nadomestni del in me kljub mojemu TUV potrdilu kaznoval,ker nimam vpisano v homolomo kartonček. Imel sem že dovolj primerov šikaniranja s strani policistov,ki so me ustavili samo zaradi zatemnjenih šip. Torej bi te prosil za dogovor ali moram dat Akrapota SP Street Legal vpisat v homolomo kartonček ali je dovolj da imam TUV potrdilo z seboj, kot je relanost v ostali EU. Hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Januar 22, 2006 Deli Objavljeno Januar 22, 2006 (popravljeno) ...ker gre pri nižanju vozila, menjavi platišč (predvidevam da te dimenzije ni bilo vpisane s strani proizvajalca vozila, sicer ne bi bilo potrebno delati posamične odobritve) za predelavo, s katero se spremenijo tehnične lastnosti vozila Pri predelavi vozila, ki jo je potrebno vpisati v potrdilo o skaldnosti (homologacijo) gre za spremembo tehničnih lastnosti ... Pri vgradnja nadomestnih delov, s katerim se te lastnosti ne spremenijo, pa ne gre za predelavo... ..sicer pa tudi na potrdilu o skladnosti vozila piše, da je potrebno prijaviti (le) vse spremembe na vozilu, ki spremenijo njegove lastnosti... Z vstopom SLO v EU se je tudi zakonodaja s področja homologacij prilagodila evropskim - samo izvajanje in tolmačenje pa žal še ni na evropski ravni in tako se dogaja, da se zahteva "uradna pregled" ustreznosti vgrajenih delov... p.s. prosim če moderatorji objave v zvezi s homologacijo premaknejo v ustrezno temo... Popravljeno Januar 22, 2006. Popravil MaraudeR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vuk76 Objavljeno Januar 22, 2006 Deli Objavljeno Januar 22, 2006 ...ker gre pri nižanju vozila, menjavi platišč (predvidevam da te dimenzije ni bilo vpisane s strani proizvajalca vozila, sicer ne bi bilo potrebno delati posamične odobritve) za predelavo, s katero se spremenijo tehnične lastnosti vozila Pri predelavi vozila, ki jo je potrebno vpisati v potrdilo o skaldnosti (homologacijo) gre za spremembo tehničnih lastnosti ... Pri vgradnja nadomestnih delov, s katerim se te lastnosti ne spremenijo, pa ne gre za predelavo... ..sicer pa tudi na potrdilu o skladnosti vozila piše, da je potrebno prijaviti (le) vse spremembe na vozilu, ki spremenijo njegove lastnosti... Z vstopom SLO v EU se je tudi zakonodaja s področja homologacij prilagodila evropskim - samo izvajanje in tolmačenje pa žal še ni na evropski ravni in tako se dogaja, da se zahteva "uradna pregled" ustreznosti vgrajenih delov... p.s. prosim če moderatorji objave v zvezi s homologacijo premaknejo v ustrezno temo... Torej zadeve glede avtomobila so zdaj še bolj jasne kot prej,hvala. Je pa točno v tem problem kot si napisal, izvajanje in tolmačenje zakonodaje... Če prav razumem,zadeva ki ima E številko ali ABE ni potrebno dodatno vpisovati v homolomo kartonček in seveda tudi ne plačevati $$$ za pregled na RTI,LPP in Avtoplus-u? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Januar 22, 2006 Deli Objavljeno Januar 22, 2006 Npr: Če je imel moj motor kot prvo montažo obute Pirelli gume in sem jih kasneje zamenjal za homologirane Dunlop, mi NE RABI tega vpisovat v homologacijo!!! .) No, ne bi glih primerov homologacije dokazoval z gumami... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kp-kp Objavljeno Januar 22, 2006 Deli Objavljeno Januar 22, 2006 Zakaj oz. kako da ne? Kros gume so "street ilegal" in jih ne moreš homologirat oz se z njimi vozit v cestnem prometu.(kot npr. Wings) Hard enduro gume pa so "street legal" (E, ABE,..zato poskrbi proizvajalec) in jih pri menjavi z drugim proizvajalcem ni potrebno vpisovat v homologacijo. Brez razlik; al za vse, al pa za nič! :P Sicer pa v praksi in še posebej, če so v igri motorna kolesa se nobenemu ne da dopovedat nič. :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vuk76 Objavljeno Januar 23, 2006 Deli Objavljeno Januar 23, 2006 Eh na LPPju so zmešani ali pa jim je kaj drugega stoplo v glavo. Pokličem danes na tole tel št. 01/5822-706,vprašam kako je kaj glede homologacije izpuha in kolko to kaj stane in mi tale teta razloži,da moramo za vsako spremembo na mot. vozilu, pripeljati vozilo na pregled.Za hec sem jo povprašal,kaj pa če recimo zamenjam zav. ploščice ter zavorne diske;jah gospod seveda tudi...ker je tako po slovenski zakonodaji. Kaj so res zmešani ali pa bi enostavno radi kaj dodatno zaslužili;ko sem jo pa povprašal še o drugh stvareh pa mi je odložla telefon, cene pa mi seveda ni povedala. Hmm...saj smo že v EU, a ne? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Januar 23, 2006 Deli Objavljeno Januar 23, 2006 Eh na LPPju so zmešani ali pa jim je kaj drugega stoplo v glavo. Pokličem danes na tole tel št. 01/5822-706,vprašam kako je kaj glede homologacije izpuha in kolko to kaj stane in mi tale teta razloži,da moramo za vsako spremembo na mot. vozilu, pripeljati vozilo na pregled.Za hec sem jo povprašal,kaj pa če recimo zamenjam zav. ploščice ter zavorne diske;jah gospod seveda tudi...ker je tako po slovenski zakonodaji. Kaj so res zmešani ali pa bi enostavno radi kaj dodatno zaslužili;ko sem jo pa povprašal še o drugh stvareh pa mi je odložla telefon, cene pa mi seveda ni povedala. Hmm...saj smo že v EU, a ne? To je kot bi prodajalko v Intersparu na blagajni spraševal o uležanih beef-stakeih in navadni svinjini ... in pol bi pizdil na forumu, da je blagajničarka zmešana... Verjetno, če kupiš ustrezne zavorne ploščice, ti ni treba na homologacijo, a ?... ehh, a vam še kr ne gre tisto s 'common sense'? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Januar 23, 2006 Deli Objavljeno Januar 23, 2006 zadeva je v bistvu še bolj zakomplicirana... posamična odobritev je potrebna le ob spremembah teh.karakteristik in na podlagi teh se vpiše sprememba v kartonček skupaj z vsemi podatki, ki se spremenijo...sedaj pa me zanima, ali so komu ob vpisu "športnega izpuha" oz drugega dela, s katerim naj bi se spremenila moč motorja, le-to izmerili in vpisali v kartonček, kot veleva zakonodaja? v bistvu se sedaj dogaja, da so kljub spremembi zakonodaje (uskladitev z EU), v praksi postopki "odobritve" ostali nespremenjeni, kar izhaja tudi iz trditev g.Jerončiča (DRSC) da je potebno obvezno na postopek pregleda predelave tudi v primeru vgradnje tipsko homologiranega nadomestnega dela (zamenjava izpuha, platišč, zavornih ploščic, amortizerjev... ), ki ustreza specifikaciji proizvajalca vozila, saj v tem primeru "ne gre za homologacijo, ampak le za preverjanje ustreznosti vgradnje homologiranega dela na vozilo", čeprav je tako vozilo kot vgrajen del že samostojno pregledano in ustreza vsem zakonskim zahtevam... ...torej ti v primeru zamenjave izpuha ne merijo hrupa, emisij in podobno, temveč "preverijo" le strokovnost vgradnje :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vuk76 Objavljeno Januar 23, 2006 Deli Objavljeno Januar 23, 2006 To je kot bi prodajalko v Intersparu na blagajni spraševal o uležanih beef-stakeih in navadni svinjini ... in pol bi pizdil na forumu, da je blagajničarka zmešana... Verjetno, če kupiš ustrezne zavorne ploščice, ti ni treba na homologacijo, a ?... ehh, a vam še kr ne gre tisto s 'common sense'? Še enkrat preberi,zadihaj in potem kaj napiši. Če pač nisi razumel poante napisanega je tvoj problem in ne moj. No pa ti še enkrat razložim: namesto,da bi mi povedala kolko stvari stanejo,mi je začela kot strokovno podkovana oseba razlagati na široko kako oh in sploh je pomembna homologacija, zato sem pa jo za hec še povprašal o zav. ploščicah,da vidimo njeno podkovanost in ko je gospodična ugotovila,da se mi vsaj malo sanja o teh zadevah pa je raje odložla. Tako, zdaj si razumel?? Si bil sploh kdaj na kakšni homologaciji ali pač moraš pristavit your cup of tea zraven.Na žalost ne morem vpisato izpuha na RTIju v MB(kot sem vse zadeve na avtih) ampak moram na LPP v LJ. Hvala za razumevanje in lp vuk zadeva je v bistvu še bolj zakomplicirana... posamična odobritev je potrebna le ob spremembah teh.karakteristik in na podlagi teh se vpiše sprememba v kartonček skupaj z vsemi podatki, ki se spremenijo...sedaj pa me zanima, ali so komu ob vpisu "športnega izpuha" oz drugega dela, s katerim naj bi se spremenila moč motorja, le-to izmerili in vpisali v kartonček, kot veleva zakonodaja? v bistvu se sedaj dogaja, da so kljub spremembi zakonodaje (uskladitev z EU), v praksi postopki "odobritve" ostali nespremenjeni, kar izhaja tudi iz trditev g.Jerončiča (DRSC) da je potebno obvezno na postopek pregleda predelave tudi v primeru vgradnje tipsko homologiranega nadomestnega dela (zamenjava izpuha, platišč, zavornih ploščic, amortizerjev... ), ki ustreza specifikaciji proizvajalca vozila, saj v tem primeru "ne gre za homologacijo, ampak le za preverjanje ustreznosti vgradnje homologiranega dela na vozilo", čeprav je tako vozilo kot vgrajen del že samostojno pregledano in ustreza vsem zakonskim zahtevam... ...torej ti v primeru zamenjave izpuha ne merijo hrupa, emisij in podobno, temveč "preverijo" le strokovnost vgradnje :hmm: He,he...zanimiva strokovnost...verjetno zato na LPPju ljudje potrebujejo potrdilo o strokovni vgradnji platišč,vzmeti itd,itd. No za vzmeti še nekak razumem,za platišča &gume pa malo težje. Ker potem bi morali ob menjavi na zimske oz. letne gume vedno peljati zadevo strokovno pregledat, če se že držimo črke zakona. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jurij Objavljeno Januar 23, 2006 Deli Objavljeno Januar 23, 2006 zadeva je v bistvu še bolj zakomplicirana... ....sedaj pa me zanima, ali so komu ob vpisu "športnega izpuha" oz drugega dela, s katerim naj bi se spremenila moč motorja, le-to izmerili in vpisali v kartonček, kot veleva zakonodaja? :eek: :grrr ...torej ti v primeru zamenjave izpuha ne merijo hrupa, emisij in podobno, temveč "preverijo" le strokovnost vgradnje :hmm: :grrr v primeru, da pripelješ na homologacijo le preverijo ali vgrajen del ustreza papirjem, ki jih predložiš in še pomembneje (bistvo SLO homologacije) pride do izmenjave papirja (račun) z denarjem. na žalost prometne varnosti in na srečo nekaterih umetnikov <_< Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
solo Objavljeno Januar 23, 2006 Deli Objavljeno Januar 23, 2006 Še enkrat preberi,zadihaj in potem kaj napiši. Če pač nisi razumel poante napisanega je tvoj problem in ne moj. No pa ti še enkrat razložim: namesto,da bi mi povedala kolko stvari stanejo,mi je začela kot strokovno podkovana oseba razlagati na široko kako oh in sploh je pomembna homologacija, zato sem pa jo za hec še povprašal o zav. ploščicah,da vidimo njeno podkovanost in ko je gospodična ugotovila,da se mi vsaj malo sanja o teh zadevah pa je raje odložla. Tako, zdaj si razumel?? Si bil sploh kdaj na kakšni homologaciji ali pač moraš pristavit your cup of tea zraven.Na žalost ne morem vpisato izpuha na RTIju v MB(kot sem vse zadeve na avtih) ampak moram na LPP v LJ. Hvala za razumevanje in lp vuk He,he...zanimiva strokovnost...verjetno zato na LPPju ljudje potrebujejo potrdilo o strokovni vgradnji platišč,vzmeti itd,itd. No za vzmeti še nekak razumem,za platišča &gume pa malo težje. Ker potem bi morali ob menjavi na zimske oz. letne gume vedno peljati zadevo strokovno pregledat, če se že držimo črke zakona. Vuk, po moje ga malce biksaš. Ok, da ti gospa ni povedala cene pa to, maš prav. Ampak, ker si ti začel o ploščicah in diskih - ti je pa v bistvu prav povedala: saj nisi rekel, da gre za ENAKE ploščice, oz. enakih lastnosti. Če pri avtu menjaš zavorne diske, recimo za kake hude športne, je treba na homologacijo - velja tudi za ploščice. Pa pustimo, koliko se da ploščice kontrolirat, katere in kakšne so. Gre za spremembo, ki vpliva na lastnosti vozila. Pika. Gume in felge: ne, pri menjavi letne in zimske jih ne bi peljali na pregled. Če so recimo letne nekaj extra, da jih je bilo potrebno peljati na pregled in so jih vpisali v homologacijo, to pomeni, da so potem "odobrene" tako originalne (npr. zimske) kot tudi ta hude letne. In to je to. Pa če jih 100x na leto premontiraš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vuk76 Objavljeno Januar 23, 2006 Deli Objavljeno Januar 23, 2006 (popravljeno) Vuk, po moje ga malce biksaš. Ok, da ti gospa ni povedala cene pa to, maš prav. Ampak, ker si ti začel o ploščicah in diskih - ti je pa v bistvu prav povedala: saj nisi rekel, da gre za ENAKE ploščice, oz. enakih lastnosti. Če pri avtu menjaš zavorne diske, recimo za kake hude športne, je treba na homologacijo - velja tudi za ploščice. Pa pustimo, koliko se da ploščice kontrolirat, katere in kakšne so. Gre za spremembo, ki vpliva na lastnosti vozila. Pika. Gume in felge: ne, pri menjavi letne in zimske jih ne bi peljali na pregled. Če so recimo letne nekaj extra, da jih je bilo potrebno peljati na pregled in so jih vpisali v homologacijo, to pomeni, da so potem "odobrene" tako originalne (npr. zimske) kot tudi ta hude letne. In to je to. Pa če jih 100x na leto premontiraš. Tudi možno,da ga biksam. Ampak na njeno trditev,da je potrebno vse spremembe na avtu homologirat,sem pa jo vprašal če moram homologirati tudi zav. ploščice,ki mi jih menjajo na servisu.Odgovor je bi, da moram. Mogoče bo pa kdo vseeno odkril malce ironije v tej zgodbi,sem pač hotel gospodično,ki je tako vase zaverovana še malo podj.... Ma saj na koncu sploh ni važno;motor bom peljal na LPP,plačal pregled,potem bo strokovnjak ugotovil da je vse ok in nato čakal kakšen mesec,da dobim kartonček nazaj z vpisanim izpuhom. Popravljeno Januar 23, 2006. Popravil vuk76 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Januar 23, 2006 Deli Objavljeno Januar 23, 2006 Tudi možno,da ga biksam. Ampak na njeno trditev,da je potrebno vse spremembe na avtu homologirat,sem pa jo vprašal če moram homologirati tudi zav. ploščice,ki mi jih menjajo na servisu.Odgovor je bi, da moram. Mogoče bo pa kdo vseeno odkril malce ironije v tej zgodbi,sem pač hotel gospodično,ki je tako vase zaverovana še malo podj.... In zdaj pričakuješ, da ti vsi ploskamo? Mimogrede - saj nehomologiran auspuh ti tut 'na servisu' vgradijo (no, razen, če ga sam...). Tolk o podjebavanju. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vuk76 Objavljeno Januar 23, 2006 Deli Objavljeno Januar 23, 2006 In zdaj pričakuješ, da ti vsi ploskamo? Mimogrede - saj nehomologiran auspuh ti tut 'na servisu' vgradijo (no, razen, če ga sam...). Tolk o podjebavanju. Ne samo od tebe...hvala. Ti si itak übermensch. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 23, 2006 Deli Objavljeno Januar 23, 2006 Verjetno, če kupiš ustrezne zavorne ploščice, ti ni treba na homologacijo, a ?... ehh, a vam še kr ne gre tisto s 'common sense'? In katere so ustrezne zavorne ploščice? Verjetno tiste, ki imajo ustrezno homologacijo. Glede na to, da se Slovenija ima za članico EU, menim, da je EG-BE (Europäische Gemeinschaft - Betriebs Erlaubnis - slovenske skovanke za to žal ne poznam) tudi ena izmed ustreznih homologacij... In če takih zavornih ploščic ni potrebno vpisovati v homologacijski kartonček, zakaj bi bilo potrebno vpisovati izpušni lonec, ki ima EG-BE? D. ...torej ti v primeru zamenjave izpuha ne merijo hrupa, emisij in podobno, temveč "preverijo" le strokovnost vgradnje :hmm: Ka-ching! :angry2: D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
misty Objavljeno Januar 23, 2006 Deli Objavljeno Januar 23, 2006 ... sedaj pa me zanima, ali so komu ob vpisu "športnega izpuha" oz drugega dela, s katerim naj bi se spremenila moč motorja, le-to izmerili in vpisali v kartonček, kot veleva zakonodaja? ... v mojem primeru piše v homologacijskem kartončku 97 kW, namesto 92 kW, kot posledica športnega izpuha. moč motorja so na LPPju samo prepisali iz nemške prometne, v nemčiji pa je bil avto na valarjih, v njihovi prometni pa novi podatki o navoru in moči (in pri katerih obratih). V prometni sem dobil tudi lep graf ;) Če se prav spomnim nekje v uradnih listih piše da če se spremeni moč motorja (meja 2% ???) je treba le-to na novo izmeriti in spremembo vpisati v homologacijski kartonček. :eek: :grrr ... :grim :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Januar 23, 2006 Deli Objavljeno Januar 23, 2006 (popravljeno) Če zamenjate nek del vozila, za katerega obstaja homologacijski predpis, morate obvezno na postopek pregleda predelave. Tam bodo preverili ustreznost dela (v primeru, da ta del ni homologiran, tega ne bodo potrdili in zadeva se tu konča!) in vgradnjo, ter to vpisali v homologacijski dokument vozila. Ponovno bi poudaril, da tu ne gre za homologacijo, ampak le za preverjanje ustreznosti vgradnje homologiranega dela na vozilo. Mag. Robert Jerončič, vodja Sektorja za vozila na Direkciji RS za ceste vir: www.varnostvprometu.org na podlagi zgornje izjave bi moral po vsakem servisu vozila, kjer so menjali del, ki mora biti homologiran (izpuh, hupa, ogledala, zavore, svetila,... ) še na "preverjanje ustreznosti vgradnje homologiranega dela na vozilo" Popravljeno Januar 23, 2006. Popravil MaraudeR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 24, 2006 Deli Objavljeno Januar 24, 2006 olé! naj se zacnejo igre. :yea1: med ostalim velja EG-ABE v celotnem podrocju EU in bi morala biti tudi priznana. da tega v SLO ne priznavajo bi lahko bil zanimiv ustavni problem. :devil: anyone? :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Januar 24, 2006 Deli Objavljeno Januar 24, 2006 saj pri nas priznavajo homologacijski certifikat izdan v katerikoli članici EU tudi za nadomestne dele vozil, problem pa je, ker so si zdaj izmislili, da moraš na preverjanje "ustreznosti vgradnje" teh delov.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Januar 24, 2006 Deli Objavljeno Januar 24, 2006 A v tujini lahko vse zadeve s tem ABE itd. montiraš sam? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se