vuk76 Objavljeno Januar 24, 2006 Deli Objavljeno Januar 24, 2006 A v tujini lahko vse zadeve s tem ABE itd. montiraš sam? AFAIK...jap,lahko si montirajo sami. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 24, 2006 Deli Objavljeno Januar 24, 2006 A v tujini lahko vse zadeve s tem ABE itd. montiraš sam? yep. ce znas. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jurij Objavljeno Januar 24, 2006 Deli Objavljeno Januar 24, 2006 no, jst sm pa zdej mal bl zgublen kot ponavad.... :stupid: kakor vem, je večina zadev na vozilih homologirana. za feltne sem slišal, da te ruknejo na tehničnem, če maš npr. OZ racing nehomologirane za cesto. kaj pa če grem semering menjat? al pa ole? moram pol z avtom na homologacijo, da pogledajo če nisem slučajno v kiler naliu ole? :slap: :slap: balkan... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tom Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 kakor vem, je večina zadev na vozilih homologirana. za feltne sem slišal, da te ruknejo na tehničnem, če maš npr. OZ racing nehomologirane za cesto. Jurij to o felnah pa ne bo držalo. lahko imaš ti OZ racing felne na avtu, ampak če imaš felno in gume ustreznih dimenzij - tak kot je vpisano v homologacijskem kartončku, potem ne rabiš homologirat feln Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pirrulz Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 (popravljeno) med ostalim velja EG-ABE v celotnem podrocju EU in bi morala biti tudi priznana. da tega v SLO ne priznavajo bi lahko bil zanimiv ustavni problem. :devil: anyone? :naughty: Približna obnova pogovora (seveda, neuradnega) na približno enako temo (uvoz motorja, registracija, tudi homo-logacija in skladnost naših postopkov z direktivami EU) z načelnikom ene UE, drugače pravnikom: "Pri nas je taka jeba s tem, da ali noben ne ve, kaj je prav, ali pa smo leto ali dve odzadaj." :krneki: Bi rekel, da sta pravilna oba odgovora. :fredy: :glare: Popravljeno Januar 25, 2006. Popravil pirrulz Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Driverman Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 :) Jez sm kupu od MRA spredno šipo zatemneno in zarvn dobiu neko rdečo knigico kao homologacija notr je povno neke Nemščine in tut ABE in podobne kratice sem najdel. Kaj si zdej lahko pomagam s to knigico :? :? Hvala :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 nič . to bi rabil če bi hotel svojo šipo homologirati .z temi papirji na tehničnemu za homologacijo dokažeš da je del testiran in primeren za tvoj motor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 Recimo da imaš motor ki je star 5 let, in imaš gor ror od akrapota open... Kaj morš zdej nardit? Je treba na novo kej homologirat, mejat avspuh... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gallus Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 ... akrapoviča "open" - not for road use" se ne da hoologirati .... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 kaj pa je treba narest? menjat? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
garfield Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 kaj pa je treba narest? menjat? Avspuh :? In dat tacga k je homologiran <_< Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
king Objavljeno Januar 26, 2006 Deli Objavljeno Januar 26, 2006 ..zanima me homologacija oz. postopek "zaprtja" motorja na 25kW. Kdo opravi storitev, kdo homologacijo, pa kolk to stane, :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vuk76 Objavljeno Januar 26, 2006 Deli Objavljeno Januar 26, 2006 ..zanima me homologacija oz. postopek "zaprtja" motorja na 25kW. Kdo opravi storitev, kdo homologacijo, pa kolk to stane, :hmm: Pokliči na LPP in ti bodo tam vse povedali.Samo zapiranje ti bodo opravili na servisu,tam dobiš papirje in greš potem na LPP,kjer zadevo strokovno pregledajo in strokovno pokasirajo $$ ter zadevo vpišejo v kartonček na katerega potem čakaš kakšen teden,dva ali več. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Silver Objavljeno Januar 26, 2006 Deli Objavljeno Januar 26, 2006 Ampak kok bi bil okviren strošek.. če je že kdo zapiral mogoče mašino? Ker ne vem kaj se bolj splača 250ccm al pa zaprto žvau k jo lahk še zmer kasnej odpreš.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Driverman Objavljeno Januar 26, 2006 Deli Objavljeno Januar 26, 2006 Ampak kok bi bil okviren strošek.. če je že kdo zapiral mogoče mašino? Ker ne vem kaj se bolj splača 250ccm al pa zaprto žvau k jo lahk še zmer kasnej odpreš.. Jaz sm na tem, da bom zablokeru na 25kW in kokr pišem okrog po servisih bol malo odpisujejo :angry2: Ali ima gdo naslov od LPP ja ,da se lahko še sam pozanimam kako to zgleda. (Ali je to tam kjer je Ljublanski potniško promet? :? Sam da ni med avtobusi na prkerplacu :P ) Zanima me kaj več o tem :? Hvala za odgovore :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Januar 26, 2006 Deli Objavljeno Januar 26, 2006 (popravljeno) poglej temo o SV650, vse lepo piše, brez nepotrebnega sranja .) Popravljeno Januar 26, 2006. Popravil DimmniBurek Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kp-kp Objavljeno Januar 27, 2006 Deli Objavljeno Januar 27, 2006 Ena slikca iz Nizozemske, ko še ni blo homologacije. :eek: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Januar 31, 2006 Deli Objavljeno Januar 31, 2006 No neki me zanima, recimo da imaš original ali neoriginal krivine, nema veze, in kupiš akrapovičev bolt-on street legal. A dobiš zraven tist kartonček da lahko homolomo nardiš? Kako je če maš CBRko xxx in daš gor od enga druzga motorja bolt-on? Recimo od Yam Rx, kako je pol s tem? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 31, 2006 Deli Objavljeno Januar 31, 2006 No neki me zanima, recimo da imaš original ali neoriginal krivine, nema veze, in kupiš akrapovičev bolt-on street legal. A dobiš zraven tist kartonček da lahko homolomo nardiš? Kako je če maš CBRko xxx in daš gor od enga druzga motorja bolt-on? Recimo od Yam Rx, kako je pol s tem? Tukaj smo o tem že nekaj debatirali in dobili 'uradni' odgovor... lp, D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Februar 1, 2006 Deli Objavljeno Februar 1, 2006 Hja, piše tam da če je drugi izpuh homologiran pol se da, s tem da se zmeri glasnost in preveri montažo, bla bla.... Sam kaj pa če je nehomologiran lonec in SAM vstaviš-narediš db killer? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fp4492 Objavljeno Februar 1, 2006 Deli Objavljeno Februar 1, 2006 Hja, piše tam da če je drugi izpuh homologiran pol se da, s tem da se zmeri glasnost in preveri montažo, bla bla.... Sam kaj pa če je nehomologiran lonec in SAM vstaviš-narediš db killer? Poskusi homologirati Wings-a, pa boš videl. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Februar 1, 2006 Deli Objavljeno Februar 1, 2006 (popravljeno) Tu se pojavi razlog zakaj je akrapo malo tišji od ostalih. Sej homologacjia nekega artikla se pridobiva na podlagi specifikacij le tega in lonec(Wings) v našem primeru očitno ne ustreza slovenski zakonodaji zato se ga uradno tud ne da homologirat. Isto je pri avtomobilih če primerjaš powerfull in remus če ravno majo fantje zaradi slabega izvajanja zakona kar precej vpisanih powerfull ov. Spet odvisno on inštitucije ki ti to vpisuje, med ljubljanskim LPP in mariborskim RTI so včasih kar razlike. Popravljeno Februar 1, 2006. Popravil Zx_R Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Februar 2, 2006 Deli Objavljeno Februar 2, 2006 Tu se pojavi razlog zakaj je akrapo malo tišji od ostalih. Sej homologacjia nekega artikla se pridobiva na podlagi specifikacij le tega in lonec(Wings) v našem primeru očitno ne ustreza slovenski zakonodaji zato se ga uradno tud ne da homologirat. Hja no, ni čisto tako. Bi mogu stric Wings odštet lepe dnarce za razne meritve, da bi pridobil homologacijo, kar mu pa ni v interesu. Potem bi pa lahko tudi Wingsa homologiral. Naj me kdo popravi, če se motim.... lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TSC-LABA Objavljeno Februar 2, 2006 Deli Objavljeno Februar 2, 2006 Sam kaj pa če je nehomologiran lonec in SAM vstaviš-narediš db killer? Potem greš recimo na LPP na "atest", kjer se oni odločijo ali je novi lonec ustrezen glede na našo zakonodajo četudi nima pridobljene homologacije (npr. ker se uvoznik ali kdorkoli ni odločil investirati v to). Ni nek evropski certifikat (npr. TÜV) edina možnost, da se kakšna zadeva homologira. Primer so razne doma narejene prikolice, ki seveda nimajo nobenih certifikatov, pa lahko "prestanejo" a-test. No, v primeru izpuhov se splača upoštevati, kakšno je stanje s taistim na evropskem tržišču - če tam niso uspeli homologirati (a so poskusili), verjetno tudi pri nas nima kaj veliko možnosti. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Februar 2, 2006 Deli Objavljeno Februar 2, 2006 Hja no, ni čisto tako. Bi mogu stric Wings odštet lepe dnarce za razne meritve, da bi pridobil homologacijo, kar mu pa ni v interesu. Potem bi pa lahko tudi Wingsa homologiral. Naj me kdo popravi, če se motim.... lp Se strinjam z tabo Frips, na to nisem pomislil. :hmm: :hmm: :hmm: Samo nekaj bo mogel naredit kajti osveščenost motoristov je zmeraj večja, so pa tudi izjeme ki se požvižgajo na zakone in jim je pomembna le cena izpuha pa eventuelno izgled. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se