protoncek Objavljeno Februar 2, 2006 Deli Objavljeno Februar 2, 2006 glede akrapoviča in homologacije... kdor ga ma, je gotovo videl ,da so original notri dušilci privijačeni in da so vijaki ZAVARJENI. Glas takega auspuha je POPOLNOMA enak originalnemu in ima enake karakteristika, torej ni potrebno ne prijaviti ne homologirati, saj zadeva je homologirana in ima tudi številko. Zadeva se pa spremeni v trenutku, ko ta lastnik PREREŽE var na vijaku...v tem trenutku IZGUBIŠ homologcijo in auspuh rata nelegalen. Takega tudi ne moreš homologirati, ker ni primeren za cesto - se da narediti preglasen. Torej, polcaj te ustavi, preveri var...počen...sledi 120.000 itd... idiotsko, vem...ker VSAK to prereže...če nič drugega, da proba zvok...pa ni kej, zakon je zakon. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
misty Objavljeno Februar 2, 2006 Deli Objavljeno Februar 2, 2006 torej že v osnovi kupiš nehomologiranega pa se ne obremenjuješ s tem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
protoncek Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 načeloma res. Samo... teoretično ti noben nič ne bo rekel... pač riskiraš enega polcaja ki slučajno sovraži bikerje, pa ti lepo vzame prometno, da položnico za 120 jurčkov in napotnico za tehnični. Recimo da sem paničen...treba se je pač odločit. a se splača met 3 konje več pri 110-ih za 120 čukov... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_THUNDER_ Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 mora imet pa ta ...cajček tudi konkretna jajca da te upa za tako malenkost vdrapnit za 120k.... lahko hitro naleti na koga ki mu bo uslugo rade volje vrnil z vazektomijo in še kakšno loboskopijo.... :nono: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 A že ima kdo slućčajno izkušnje z tem glede policajev, mislim da je mel homologiran akrapovič gor pa ven vzetze dušilce in mu je policaj kontroliral tiste vijake, pa če je bil sankcioniran seveda???? Mislim da ma zlo malo folka, ki ima akrapota dušilec not, vsaj po glasu sodeč, sploh pa če pravite da ima slip on z dušilcem enak zvok kot serijski, pol ne vidim fore dat 150k samo zaradi izgleda in tistih treh konjičev. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 mora imet pa ta ...cajček tudi konkretna jajca da te upa za tako malenkost vdrapnit za 120k.... lahko hitro naleti na koga ki mu bo uslugo rade volje vrnil z vazektomijo in še kakšno loboskopijo.... :nono: ja, saj na forumu že vemo, da so vsi motoristi najmočnejši ljudje na svetu... Mislim da ma zlo malo folka, ki ima akrapota dušilec not, vsaj po glasu sodeč, sploh pa če pravite da ima slip on z dušilcem enak zvok kot serijski, pol ne vidim fore dat 150k samo zaradi izgleda in tistih treh konjičev. ko te bodo ustavili, ti samo povej "Saj drugi tudi nimajo homologiranih akrapotov..." Ziher bo 'palilo'. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 Pazte to: Motor s 40KW je homologiran Isti motor zablokiran na 25KW, ne moreš dobit homolomo, in se ne morš legalno vozt :? , verjetno je 25KW preveč moči... Po mojem kmečkem sklepanju: Če daš na 40KW motor full Akrapo in prdobiš 3KW ga ne morš vozt?!? Kaj so to mogoče kotaleče se buče? :huh: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 (popravljeno) verjetno zato, ker blokado proizvajalec ni homologiral za ta tip vozila... proizvajalec mora namreč vsak nadomestni oz.dodatni del vozila homologirati za točno določen tip vozila, kar mora biti razvidno iz priloženih papirjev, na podlagi katerih se nato preveri le ustreznost vgradnje (zadeve se ne homologira) in se vpiše sprememba ... načeloma se da povečanje ali zmanjšanje moči vozila urediti tudi preko posamične odobritve...ker pa ta sprememba vpliva na več homologacijskih certifikatov za vozilo ( emisijo izpušnih plinov, hrup vozila, porabo goriva,... ) je potrebno predelavo preveriti na strokovni organizaciji, kjer opravijo homologacijske meritev za vsak holologacijski certifikat, na katerega sprememba vpliva... Popravljeno Februar 3, 2006. Popravil MaraudeR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Driverman Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 Lp :) Ali ti ob homologaciji drugega izpuha dajo kakšen pečat na vijake :? Kako policist prepoznava homologacijo :? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 Slovenski homologacijski organ in hkrati organ za posamično odobritev vozil je Ministrstvo za promet – Direkcija RS za ceste , v okviru katere skrbi za to področje Sektor za vozila. Za neposredni pregled vozil, predvsem pri posamični odobritvi, so v Sloveniji imenovane štiri strokovne organizacije, obstajajo pa tudi tri tehnične službe za preverjanje vozil v postopku homologacije, od katerih delujeta dve tudi kot preskuševalni laboratorij. Direkcija RS za ceste - Sektor za vozila Seznam pooblaščenih zastopnikov, pooblaščenih strokovnih organizacij in tehničnih služb Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 verjetno zato, ker blokado proizvajalec ni homologiral za ta tip vozila... proizvajalec mora namreč vsak nadomestni oz.dodatni del vozila homologirati za točno določen tip vozila, kar mora biti razvidno iz priloženih papirjev, na podlagi katerih se nato preveri le ustreznost vgradnje (zadeve se ne homologira) in se vpiše sprememba ... načeloma se da povečanje ali zmanjšanje moči vozila urediti tudi preko posamične odobritve...ker pa ta sprememba vpliva na več homologacijskih certifikatov za vozilo ( emisijo izpušnih plinov, hrup vozila, porabo goriva,... ) je potrebno predelavo preveriti na strokovni organizaciji, kjer opravijo homologacijske meritev za vsak holologacijski certifikat, na katerega sprememba vpliva... A to mislš da je treba narest A-test? Kolk to kej košta Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 (popravljeno) ja, saj na forumu že vemo, da so vsi motoristi najmočnejši ljudje na svetu... ko te bodo ustavili, ti samo povej "Saj drugi tudi nimajo homologiranih akrapotov..." Ziher bo 'palilo'. Symru dobro preberi kaj sem napisal!!! Jaz nisem napisal kdo ma homologiranega in kdo ne,zanima me kako zadeve laufajo v praksi ko te coopsi ustavijo kaj in kako preverjajo zadeve, ne pa kaj bi natvezil policajem. Daj raje kakšen konkreten odgovor ne pa da se obregneš ob vsako besedo. A to mislš da je treba narest A-test? Kolk to kej košta V Mariboru na RTI je blo pred časom ko sem jaz vpisoval predelave iz avta 12-17k po vsaki predelavi! Mislim da se zadeve od takrat niso kaj bistveno spremenlie! Popravljeno Februar 3, 2006. Popravil Zx_R Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 (popravljeno) @DimmniBurek ... tako nekako ... če vgrajen del nima homologacije je potrebno le-to pridobiti ... zadeva pa verjetno ni ravno preprosta in poceni ... poglej na stran Direkcije za ceste, kjer so vsi kontaktni podatki... ...če si za spraševal na LPP probaj povprašat še na RTI (oz.obratno) - vsak namreč dela malce po svoje... ...v vsakem primeru pa je verjetno enostavneje in ceneje najti blokado, ki že ima homologacijo za ta tip vozila... @ Zx_R ... eno je vpis predelave, če imaš homologacijski certifikat za vgrajen del, drugo pa je, če zadeva nima homologacije - potem se ne preverja samo vgradnja tega dela, temveč tudi izdelava in lastnosti (skladnost z EU predpisi) posameznega vgrajenega dela Popravljeno Februar 3, 2006. Popravil MaraudeR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Driverman Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 Lp :) Ali ti ob homologaciji drugega izpuha dajo kakšen pečat na vijake :? Kako policist prepoznava homologacijo :? :hmm: Mogoče gdo kaj ve? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 vsak homologiran del ima vpisano (vgravirano) številko homologacijskega certifikata...predelava se vpiše v izjavo o skladnosti vozila... kar se pa tiče izpuha, pa ni težko na "uho" preveriti, ali je preglasen (sledi napotitev na izredni TP), sicer pa imajo inšpektorji kombije z vso potrebno opremo za izvajanje meritev na cesti... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 Mogoče gdo kaj ve? :? Msilim da je to že tovarniško narejeno.(Zapikano) Ampak kot sem bral nekaj postov nazaj in pišejo da je to zapikano, pa me zanima če uničiš tale majhen zvar a se nebi dali to nazaj zavarit pri kakšnem mojstru??? Sej kdor ne ve kako je zgledalo v originalu kasneje težko reče da to ni tovarniško. Ma kdo mogoče kakšno fotko, pa da vidimo kako tale plomba zgleda??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Februar 3, 2006 Deli Objavljeno Februar 3, 2006 ...ni plomba...zadeva je lahko pritrjena z neti ali pa privijačena (vijaki pa zavarjeni)... ...in vse skupaj sploh ni problematično, če te ustavijo, ko imaš v izpuhu vložek, ki ni originalno pritrjen...ponavadi te ustavijo ker je izpuh preglasen, torej ko vložka ni v izpuhu... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Februar 4, 2006 Deli Objavljeno Februar 4, 2006 Zanima me, če je to ta glušnik o katerem se pogovarjamo??? (Notranja cev v izpuhu) Če je to-to, kaj potem moraš razkovičti zadnji del lonca da dobiš ven ta glušnik ali kako sploh prideš do njega??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Februar 4, 2006 Deli Objavljeno Februar 4, 2006 (popravljeno) pri mojem je na spodnji zadnji strani lonca luknja, ki je sicer pokrita z gumico, in tam se nahaja vijak, ki ga preprosto odviješ in odstraniš vložek... ..sicer pa malce bolje poglej na načrt, ki si ga dobil zraven...če se ne moti je tam lepo narisano, kako se da vložek odstraniti... Popravljeno Februar 4, 2006. Popravil MaraudeR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Driverman Objavljeno Februar 4, 2006 Deli Objavljeno Februar 4, 2006 Ali ima gdo kakšno prometno, kjer je vpisana homologacija? :? Zanima me kako izgleda :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Februar 4, 2006 Deli Objavljeno Februar 4, 2006 homologacija ni vpisana v prometni, temveč na posebnem listu, ki ti ga da proizvajalec nadomestnega oz. dodatnega dela...v potrdilo o skladnosti vozila (po domače homologacijski kartonček) se vpišejo osnovni podatki o vozilu in morebitne predelave... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
protoncek Objavljeno Februar 4, 2006 Deli Objavljeno Februar 4, 2006 prvo, pizdek69... ne vem, zakaj cajčekne bi mel jajc. Če ma jajca da ti avto zapleni ko voziš na cviček, ne vidim razloga da ti ne bi vzel prometne in dal k sodniku.... Res je, da ma zlo mal folka z akrapovičem dušilce not. Saj če jih imaš not, pol je čist vseeno če tistih 100 jurjev vržeš čez okno ven, maš manj dela, ker ni treba auspuha menjat. To je pač še ostanek dobrih starih časov, ko neben ni nič prašal, vse je blo dovoljeno, kar ni blo prepovedano. Zdaj je obratno. Ali veste, da bi moral avto peljat na homologacijo, če dap v žmigave namesto oranžnih žarnic tiste, ki so bele, samo svetijo oranžno (Conrad) ? pa če daš plave parkirne žarnice not, isto. To je pač zakon... vsak drek ki se spremeni, moraš homologirat. basta. Motorji so ali odprti, ali enaki z omejitvijo moči, največkrat 125 ccm ker tak motor lahko vozi en 50 letnik z max močjo, al pa en 16 letnik, ki pa mora met največ 11 kW (al 12). Če tak motor pol enostavno odpreš, to ni to, ke tak motor NI homogogiran za tako moč, pa pika. Noben ni rekel, da to ni idiotsko. JE. Ampak je pač tko. Pri tem člouk riskira. Saj ko voziš 80 čez ljubljano, tut riskiraš. Al bo, al pa ne bo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Februar 4, 2006 Deli Objavljeno Februar 4, 2006 Jaz nisem napisal kdo ma homologiranega in kdo ne,zanima me kako zadeve laufajo v praksi ko te coopsi ustavijo kaj in kako preverjajo zadeve, ne pa kaj bi natvezil policajem. V praksi zadeve laufajo 'različno'. Žal se nihče načelno ne drži vseh predpisov vedno in povsod. Ampak lahko pa naletiš tako, da bo zate zelo neugodno, kljub temu, da ti lahko zdajle vsi tukaj napišemo, da tega nihče ne preverja... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
protoncek Objavljeno Februar 4, 2006 Deli Objavljeno Februar 4, 2006 podoben odgovor sem dobil od proizvajalca wings...iz slo, ki nima atesta...rekel je da ma veliko polcajev njegov izpuh in da so vsi rekli da ne bodo delal problemov. Problem pa lahko nastane, če te ustavi polcaj z avtom, ki NI lastnik motorja in čisto slučajno sovraži bikerje... (ne rečt da takih ni) - takrat ti sto al pa tisoč takih zagotovil ne pomaga. samo v jok pa na drevo...pa medvedka s sabo :cry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Februar 4, 2006 Deli Objavljeno Februar 4, 2006 Saj vedno je tak, da ko pride neka sprememba zakona ali bilokaj imajo policaji večji poudarek nad novostmi, ampak nobena juha se ne poje tako vroča kot se skuha. Mislim pa da je tudi zeloooo dosti odvisno od vsakega posameznika, kako pristopi ko ga policist ustavi. Z aroganco ne prideš daleč vsaj pri policajih ne tako da probati z lepo besedo se absolutno splača. Je pa tudi res da če coopsom ko ti pokaže liziko ti njemu pokažeš sredinec in po gasu; naslednič kote dobi na limance ne moreš pričakovati ravnodušnosti, sploh pa ne pri nas kjer mesta niso tako velika in se vse kaj hitro razve. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se