danci1973 Objavljeno Februar 4, 2006 Opozori Objavljeno Februar 4, 2006 To je pač še ostanek dobrih starih časov, ko neben ni nič prašal, vse je blo dovoljeno, kar ni blo prepovedano. Trikrat hura za svobodo in demokracijo... I guess. :xx: Zdaj je obratno. Ali veste, da bi moral avto peljat na homologacijo, če dap v žmigave namesto oranžnih žarnic tiste, ki so bele, samo svetijo oranžno (Conrad) ? To sploh ni res, saj bi potem po vsaki menjavi žarnic, ko bi vgradil žarnice drugega proizvajalca, moral avto peljat na homologacijo... Nekateri proizvajalci teh žarnic imajo vse ustrezne homologacije, da lahko te žarnice uporabljaš v cestnem prometu - brez posebnih dovoljenj, pregledov, ... pa če daš plave parkirne žarnice not, isto. To je pač zakon... vsak drek ki se spremeni, moraš homologirat. basta. Plave parkirne žarnice pa preprosto nimajo ustreznih homologacij, kakor so tudi v nasprotju s predpisi in ti jih živ bog ne bo 'homologiral' oz. pravilneje - 'posamično odobril'. D.
protoncek Objavljeno Februar 4, 2006 Opozori Objavljeno Februar 4, 2006 To sploh ni res, saj bi potem po vsaki menjavi žarnic, ko bi vgradil žarnice drugega proizvajalca, moral avto peljat na homologacijo... D. opa! sem rekel če zamenjaš ORANŽNO s tisto, ki je ugasnjena prozorna in kot taka ne povzroči, da cel žmigavc izgleda oranžno ko sonce not posveti...ko pa jo prižgeš, sveti oranžno. Taka menjav povzroči, da avto ni tak, kot je bil...sledi potreba po homogolaciji. :slap: Enako recimo če zamenjaš navaden žmiguc s tistim z LED tehnologijo... s tem spremeniš tehnične podatke motorja, kar spet pomeni potrebo po homologaciji...itd. :slap: Treba je vedeti, da zakone pišejo tisti, ki nimajo pojma...temu ustrezno idiotski tudi so ...pa kaj čemo... :kva2: Se pa strinjam...pristop je ključnega pomena. klasika...aroganca se odgovarja z aroganco. :n
danci1973 Objavljeno Februar 4, 2006 Opozori Objavljeno Februar 4, 2006 opa! sem rekel če zamenjaš ORANŽNO s tisto, ki je ugasnjena prozorna in kot taka ne povzroči, da cel žmigavc izgleda oranžno ko sonce not posveti...ko pa jo prižgeš, sveti oranžno. Taka menjav povzroči, da avto ni tak, kot je bil...sledi potreba po homogolaciji. :slap: Če je avto original imel Philips žarnice, jaz pa jih zamenjam z Osram Silverstar - potem avto tudi ni tak, kot je bil... Pa ni NOBENE potrebe po 'homologaciji'. Če ima 'prozorna žarnica, ki sveti oranžno' vse ustrezne homologacije, jo lahko uporabim namesto 'oranžne' - brez potrebe po homologaciji. Enako recimo če zamenjaš navaden žmiguc s tistim z LED tehnologijo... s tem spremeniš tehnične podatke motorja, kar spet pomeni potrebo po homologaciji...itd. :slap: Spet isto - že ima 'žmigouc' ustrezne homologacije in je ustrezno označen ('E-' oznake), 'homologacija' ni potrebna. Seveda pa morajo bit ustrezno montirani (predpisane razdalje od tal, med svetili, ...). Treba je vedeti, da zakone pišejo tisti, ki nimajo pojma...temu ustrezno idiotski tudi so ...pa kaj čemo... :kva2: Kaj čemo!? Volit tiste, ki imajo pojem... :lol1: D.
_THUNDER_ Objavljeno Februar 4, 2006 Opozori Objavljeno Februar 4, 2006 ko sem poleti stal na mejnem prehodu s hrvaško, še na naši srani, mi ni nihče težil naj snamem čelado in podkapo, se mi je pa osebna zataknila v žepu in vmes ko sem jo vlekel ven je en strašno brihten policaj imel seveda čas da je obkrožil in pregledal motor .....šit...sem bil že prepričan da bo gnajvil zaradi auspuha, ki je roko na srce res zelo glasen...torej tip stopi do mene in zagrozi s 40k kazni in odstranitvijo motorja iz prometa na moje stroške zaradi nepravilnega naklona tablice..... :slap: :lol1: kako mi je odleglo.... sem rekel da je tako že bilo in obljubil da bom popravil...nato pa gasa in z minimalnimi obrati proti hrvatom...
protoncek Objavljeno Februar 4, 2006 Opozori Objavljeno Februar 4, 2006 danci, velik preveč "ČE" jev imaš... vedi, da ČE bi imeli lestev do lune, ne bi rabili space-shuttla. ČE daš gor akrap z dušilci, ga daš gor in se voziš. Legalno. ČE ga daš gor brez dušilcev, moraš na atest (no, lahko greš, samo je zgublen cajt, ker ga ne boš naredu). ČE bi le-ta bela žarnica imela homologacijo, pol jaz ne bi dal takega primera, ane? Tako pa je prepovedana za uporabo v slo prometu. Tako kot veliko stvari, ki jih (povsem legalno) laho kupiš v Conradu, na primer. Ti za vsako stvar zraven piše, da ni primerna za cestno uporabo. Paše pa...
danci1973 Objavljeno Februar 4, 2006 Opozori Objavljeno Februar 4, 2006 (popravljeno) danci, velik preveč "ČE" jev imaš... vedi, da ČE bi imeli lestev do lune, ne bi rabili space-shuttla. A da ne?! :zzz: ČE bi le-ta bela žarnica imela homologacijo, pol jaz ne bi dal takega primera, ane? Tako pa je prepovedana za uporabo v slo prometu. Tako kot veliko stvari, ki jih (povsem legalno) laho kupiš v Conradu, na primer. Ti za vsako stvar zraven piše, da ni primerna za cestno uporabo. Paše pa... Kdo pa te sili, da kupuješ škart. Die neuen DIADEM sind problemlos gegen herkömmliche gelbe Blinklampen austauschbar und sind in ganz Europa zugelassen. Osram Diadem Tudi Philips ima podobne žarnice... S homologacijo. ČE daš gor akrap z dušilci, ga daš gor in se voziš. Legalno. ČE ga daš gor brez dušilcev, moraš na atest (no, lahko greš, samo je zgublen cajt, ker ga ne boš naredu). Se strinjam. In če imam var prerezan, ker dušilce pač vzamem ven na dirkališču, so pač prerezani. Na cesti pa je izpuh še vedno tak, da NE spremeni lastnosti in zmogljivosti vozila, torej je legalen. Je pa seveda res, da je to stvar interpretacije in s policistom o tem sploh nima smisla debatiral... D. Popravljeno Februar 4, 2006. Popravil danci1973
rak rakovico zig zag Objavljeno Februar 5, 2006 Opozori Objavljeno Februar 5, 2006 Aha hvala!Sem zjutraj tudi sam gledal na strani AMZS pa je bila edino ta stran o homologaciji v okvari(the page can not be displayed).Najbolš da jutri pokličem v Motor jet pa se pozanimam kako in kaj :? zanima me kje je ta motor jet bi lepo prosil za odgovor
protoncek Objavljeno Februar 5, 2006 Opozori Objavljeno Februar 5, 2006 da dam 3 jurje za eno ku**evo žarnco? saj sem trot, :blink: ampak tolk velik pa spet ne... :grim res je, roko na srce, da z dušilci not ti gotovo noben ne bo nič rekel, posebej polcaj ne. Ajd, so izjeme, ki iščejo šivanko v kupu sena... :fight1: Večji problem so eventuelne brihte na tehničnem :cry: kakšni mladeži vejo "vse" in se pol delajo pametne okoli tega... :BUA: kot rečeno, prvo....to so tak al tak idioti, drugo, tak al tak zakone pišejo še večji idioti... mi smo pa sploh največji, če se zaradi tega sekiramo... (saj se ne...samo nekaj je treba delat, ko se ne moremo vozit...pol pa tuki pišemo takale neumnosti)... :yea1: :yawn: res je pa tudi nekaj...če maš akrap gor...ne vem....če bi se peljal z dušilci gor...preveč mika vun vzet... a? :devil:
Zx_R Objavljeno Februar 5, 2006 Opozori Objavljeno Februar 5, 2006 res je pa tudi nekaj...če maš akrap gor...ne vem....če bi se peljal z dušilci gor...preveč mika vun vzet... a? :devil: :OK: :OK: :OK: :OK: Sploh pa ker te od tega loči en sam vijakec ane! :yea1: :yea1: :yea1: :P
_THUNDER_ Objavljeno Februar 5, 2006 Opozori Objavljeno Februar 5, 2006 akrap z dušilcem...kot bi lizal sladoled čez šajbo :grim
danci1973 Objavljeno Februar 5, 2006 Opozori Objavljeno Februar 5, 2006 (popravljeno) zanima me kje je ta motor jet bi lepo prosil za odgovor Motor Jet akrap z dušilcem...kot bi lizal sladoled čez šajbo :grim Žal imamo tako zakonodajo, da moramo sladoled lizat čez šajbo... :( Ko se priližeš do Grobnika ali kake druge piste, pa te samo en vijak loči od 'pravega' sladoled. :yea2: D. Popravljeno Februar 5, 2006. Popravil danci1973
protoncek Objavljeno Februar 5, 2006 Opozori Objavljeno Februar 5, 2006 akrap z dušilcem...kot bi lizal sladoled čez šajbo :grim :lol1: :lol1: :lol1:
fp4492 Objavljeno Februar 6, 2006 Opozori Objavljeno Februar 6, 2006 res je pa tudi nekaj...če maš akrap gor...ne vem....če bi se peljal z dušilci gor...preveč mika vun vzet... a? :devil: Če mene vprašaš, je g. A ravno za ta namen naredil izpuhe z dušilci, ki se lahko z enim vijakom odstranijo. Da se legalno voziš po cesti, ko si pa na pisti, pa uživaš v polnem zvoku (in tudi performansah) after market izpuha. Zato ne vidim razloga, da bi ti kdorkoli lahko težil, če imaš prerezan tisti var na šraufu - če se voziš z dušilci seveda.
HHV Objavljeno Februar 6, 2006 Opozori Objavljeno Februar 6, 2006 Če mene vprašaš, je g. A ravno za ta namen naredil izpuhe z dušilci, ki se lahko z enim vijakom odstranijo. Da se legalno voziš po cesti, ko si pa na pisti, pa uživaš v polnem zvoku (in tudi performansah) after market izpuha. Zato ne vidim razloga, da bi ti kdorkoli lahko težil, če imaš prerezan tisti var na šraufu - če se voziš z dušilci seveda. Če pa mene vprašaš, je to narejeno zato, ker se dobro ve, da bodo mulci malo pritisnjeni z zakonodajo in naslinjeni na škorpijončke, le te še vedno kupovali. Ta nove, s homologacijo in zamenjali ta stare. In se potem brihtali, var gor, dol, šravf not ven ipd. In jasno vedno se jim bo godila krivica. :slap: :lol1: Mi je presneto poznano od domačega mladiča! :angry2: Sedaj pa še eno vprašanje ah in oh znalcem: Kakšna je razlika med dušilcem notri ali brez? Samo ropotanje (aja, pardon, sinfonija :doze: )? Ne bi rekel, če je res namen iti na pisto in izkoristiti performanse. To je tolikšna razlika, da mora biti mopi na to skalibriran! In še to. Ko se bo našel tisti, ki bo imel na cesti vložek vedno not, zunaj pa le na pisti, naj se javi! Mislim, da bo zelo iskana oseba. :photo:
Stric Burek Objavljeno Februar 6, 2006 Opozori Objavljeno Februar 6, 2006 No jest sm vprašou na RTI glede a-testa za motor ki bi ga zablokiral na 25KW, zraven pa NEBI dobil tistega kartončka za vpis v homolomo kartonček, in se legalno vozit, pa so rekli da oni nimajo nič z motornimi kolesi, bla bla.... What to do? Gre se za KTM LC4, ki bi ga zablokiral na 25KW, vendar so mi na Motor jet rekli da se da dobit blokado, sam nimajo tistega potrdila da je vozilo skladno s vsemi predpisi in pripravljeno za na cest-ja čeprav je 15KW ŠOHNEJŠE...
_THUNDER_ Objavljeno Februar 6, 2006 Opozori Objavljeno Februar 6, 2006 .....In še to. Ko se bo našel tisti, ki bo imel na cesti vložek vedno not, zunaj pa le na pisti, naj se javi! Mislim, da bo zelo iskana oseba. :photo: :OK:
vuk76 Objavljeno Februar 6, 2006 Opozori Objavljeno Februar 6, 2006 No jest sm vprašou na RTI glede a-testa za motor ki bi ga zablokiral na 25KW, zraven pa NEBI dobil tistega kartončka za vpis v homolomo kartonček, in se legalno vozit, pa so rekli da oni nimajo nič z motornimi kolesi, bla bla.... What to do? Gre se za KTM LC4, ki bi ga zablokiral na 25KW, vendar so mi na Motor jet rekli da se da dobit blokado, sam nimajo tistega potrdila da je vozilo skladno s vsemi predpisi in pripravljeno za na cest-ja čeprav je 15KW ŠOHNEJŠE... LPP v Ljubljani,mogoče še pa Avtoplus v Kopru.
protoncek Objavljeno Februar 8, 2006 Opozori Objavljeno Februar 8, 2006 po mojh informacijah je res razlika pol ko zamenjaš še krivine, ne samo lonec. Ta razlika v loncu - to vidi samo tisti, ki sliši travo rast...glavno je v krivinah. Zato če češ res razliko, moraš dat CEL auspuh nov. potem so še ene vakum cevke ali podobno sranje...ki je treba nekaj blokirat... drugače se pa elektronika kao uči na nastale razmere---kot vidimo, ti motorji sploh nimajo lambda sonde. Kada menjaš ror, je zelo priporočljivo resetirati elektroniko ( akku ven, kleme u kurcšlus, daš kontakt, zmontiraš vse nazaj) ker s tem sprazniš spomin in tako se elektronika lahko nauči na novo situacijo. Sem že bral reporte od določenih ki so čutili razliko šele po resetiranju...
MaraudeR Objavljeno Februar 8, 2006 Opozori Objavljeno Februar 8, 2006 No jest sm vprašou na RTI glede a-testa za motor ki bi ga zablokiral na 25KW, zraven pa NEBI dobil tistega kartončka za vpis v homolomo kartonček, in se legalno vozit, pa so rekli da oni nimajo nič z motornimi kolesi, bla bla.... Poglej na spodnji link, ki je sicer že bil objavljen par strani nazaj...v Sloveniji so štiri strokovne organizacije, obstajajo pa tudi tri tehnične službe za preverjanje vozil v postopku homologacije... Direkcija RS za ceste - Sektor za vozila Seznam pooblaščenih zastopnikov, pooblaščenih strokovnih organizacij in tehničnih služb
Stric Burek Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 A so na LPPju zmer tako nesposobni? Poslal sem mail že en teden nazaj pa kr nič :? :BUA: Death to LPP :D
vuk76 Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 A so na LPPju zmer tako nesposobni? Poslal sem mail že en teden nazaj pa kr nič :? :BUA: Death to LPP :D Ja skoraj zmeraj;ti priporočam,da jih pokličeš...bo hitreje.
Driverman Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 Kje ma LPP tehnične preglede?? :? Piše da je to na celovški 160. :? Sam se pa ja ne pelje motorja v isto dvorišče kot avtobuse! .) A je to uzadi za LPP. Ker LPP je kar velik kompleks :) Hvala za odgovore!
MaraudeR Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 Kje ma LPP tehnične preglede?? :? TP imajo vhod iz Ceste Ljubljanske brigade...
GrCaR Objavljeno Februar 24, 2006 Opozori Objavljeno Februar 24, 2006 Kje ma LPP tehnične preglede?? :? Piše da je to na celovški 160. :? Sam se pa ja ne pelje motorja v isto dvorišče kot avtobuse! .) A je to uzadi za LPP. Ker LPP je kar velik kompleks :) Hvala za odgovore! ja vhod je na drugi strani LPP-ja
Jurij Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 mal naprej od SadjeZelenjava in pred Twinom... ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se