Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

LP

Eno vprašanje imam! :)

Pri homologaciji motorja ti predelavo vpišejo v homologaciski karton, ki je bele barve in ga ima vsako vozilo. Zanima me potem pri registraciji :? Kartonček pokažemo poleg prometne in stem se nam potem vpišejo novi podatki v prometno :? :?

NAPRIMER: Jaz imam prometno v kateri piše, da ima motor 49kW po novem bom imel motor zablokiran na 25kW in to bo vpisano v homologaciski karton bele barve.

Ali mi bojo v prometno vpisali 25kW ali bom moral ta beli kartonček vedno nosit s seboj :? :?

HVALA

Oprostite ker sem tako čudno vprašal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Eno vprašanje imam! :)

Pri homologaciji motorja ti predelavo vpišejo v homologaciski karton, ki je bele barve in ga ima vsako vozilo. Zanima me potem pri registraciji :? Kartonček pokažemo poleg prometne in stem se nam potem vpišejo novi podatki v prometno :? :?

NAPRIMER: Jaz imam prometno v kateri piše, da ima motor 49kW po novem bom imel motor zablokiran na 25kW in to bo vpisano v homologaciski karton bele barve.

Ali mi bojo v prometno vpisali 25kW ali bom moral ta beli kartonček vedno nosit s seboj :? :?

HVALA

Oprostite ker sem tako čudno vprašal :)

Vpišejo ti v prometno in nato si lahko s tem belim kartončkom obrišeš rit. :fredy: No, morda ga je vseeno bolj imeti kje doma, ampak you get the point. :grim (podatek, osnovan na lastni lanskoletni izkušnji (sicer ne z blokado, ampak s homologacijo uvoženega mopeda). In ne, nisem si pol z njim obrisal riti. :fredy:

Oprostim.

Popravljeno . Popravil pirrulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vpišejo ti v prometno in nato si lahko s tem belim kartončkom obrišeš rit. :fredy: No, morda ga je vseeno bolj imeti kje doma, ampak you get the point. :grim (podatek, osnovan na lastni lanskoletni izkušnji (sicer ne z blokado, ampak s homologacijo uvoženega mopeda). In ne, nisem si pol z njim obrisal riti. :fredy:

Oprostim.

No takole je. Ti ce ne ves ne nabijaj brezveze.

Tisti beli kartoncek ima isto oz.enakovredno pomembnost kot prometno dovoljenje, skratka vedno ga moras imeti pri sebi. V prometno se ne vpisuje naknadno nic. (zato obstajajo izjave o ustreznosti). Na registraciji tvojega bajka referentka pritisne oz. vpise stevilko tvojega belega papircka s katerim si ti brises rit in to so za njen racunalnik verodostojni podatki za obracun stroskov. Raje si s prometno brisi rit, tisti beli kartoncek pa glej , obcuduj in bodi ponosen, da ga imas napisanega tako kot je potrebno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No takole je. Ti ce ne ves ne nabijaj brezveze.

Tisti beli kartoncek ima isto oz.enakovredno pomembnost kot prometno dovoljenje, skratka vedno ga moras imeti pri sebi. V prometno se ne vpisuje naknadno nic. (zato obstajajo izjave o ustreznosti). Na registraciji tvojega bajka referentka pritisne oz. vpise stevilko tvojega belega papircka s katerim si ti brises rit in to so za njen racunalnik verodostojni podatki za obracun stroskov. Raje si s prometno brisi rit, tisti beli kartoncek pa glej , obcuduj in bodi ponosen, da ga imas napisanega tako kot je potrebno.

Sem mu že postavil oltarček v kotu sobe. :grim

Glede prometne in belega kartončka in brisanja riti pa je tako, da je ob prvi registraciji baba na šalterju (v tvojem izrazoslovju: referentka) pogledala beli kartonček, nato podatke vpisala v prometno in basta. So me pa tudi že organi ustavili pa mi v dokumente buljili in nobeden do zdaj ni zahteval belega kartončka. In če ne težijo organi, če ne težijo babe za šalterjem, sem jaz s tem popolnoma in nepreklicno zadovoljen. B)

P.s.: kot omenjeno zgoraj, se zadeva nanaša na homo-logacijo in registracijo v tujini kupljenega motorja in ne na blokado :grim :grrr

p.p.s: S prometno si pa ne bom brisal riti, se mi dozdeva, da je beli kartonček nekako bolj vpojen in pripravnejši. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, takole je:

Prometna je samo dokaz, da je vozilo registrirano, da je zavarovano in da so zanj placane vse davscine.

Beli kartoncek (imajo ga vozila po letu 99) pa je dokaz, da je vozilo in oprema na vozilu a-testirana, se pravi skladna s predpisi. V beli kartoncek se vpisujejo vse predelave, dodelave, ipd. na vozilu.

Tako da v teoriji, ce te policaj ustavi, moras pokazat oba. Prometno in homologacijo. Vendar to drugo redko zahtevajo. Zahteval pa ga bo (ce nihce drugi) mehanik na tehnicnem pregledu, ko bos registriral...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha!

Potem ko meni vpišejo spremembo v beli karon prometna ostane ista z istimi podatki:? Ni spremenjeno v 25kW namesto 49kW.

Moram policaju z belim kartonom dokazovat, da ima motor blokado .)

:? .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha!

Potem ko meni vpišejo spremembo v beli karon prometna ostane ista z istimi podatki:? Ni spremenjeno v 25kW namesto 49kW.

Moram policaju z belim kartonom dokazovat, da ima motor blokado .)

:? .)

Pizda če ti ne bi bil taka lenoba bi morda malo na UE pa na policijo poklical pa vprašal. :glare:

Sicer verjetno ne bi dobil v vsem ujemajočih se podatkov (kot da jih tukaj? :grrr ), ampak malo bliže tvoji Resnici bi pa bil. :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha!

Potem ko meni vpišejo spremembo v beli karon prometna ostane ista z istimi podatki:? Ni spremenjeno v 25kW namesto 49kW.

Moram policaju z belim kartonom dokazovat, da ima motor blokado .)

:? .)

Moc motorja vpisejo, valjda, saj tudi zavarovanje placas glede na moc motorja. V homologaciji so navedene vse predelave na motorju, ki jih v pa v prometni ni (drug izpuh ipd.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zvezi s homologacijo: v kolikor se na vozilu spremenijo taki podatki, ki so neposredno drugačni od tistih v prom. dov. (npr. moč) naj bi se prometno dovoljenje zamenjalo oz. vpisalo vanj nove vrednosti. To je nujno, ker se iz podatkov prom. dov. opravljajo izračuni cestnin, zavarovanj, itd., ne pa iz homologacij.

Ker pa že pišem tole in je delno povezano: v pon. 6.3. pričnemo na tehničnih pregledih, upravnih enotah, policiji in drugje uporabljati povsem nov računalniški sistem za delo z matičnim registrom vozil in listin. Sistem je ne le 100 temveč 200% drugačen. Je sicer bistveno bolj napreden, v njem bo mimogrede zgodovina vsega kar se dogaja z vozilom, za stranke pa bo sploh v redu, ker v bodoče - v kolikor so vsi podatki in listine v bazi - ne bo potrebno s homolog. kartončkom na teh. pregled ali registracijo.

Zakaj to sporočam? Ker referenti kljub nekim minimalnim seminarjem ne obvladajo novega programa (vsi postopki se izvedejo popolnoma drugače, z drugo "logiko") in se pripravite, da boste neko obdobje (mogoče 14 dni - mesec dni?) bolj potrpežljivi. Lahko se tudi marsikaj sesuje ali podre.

Toliko v vednost in izogib hudi krvi na šalterjih...

lp

Boštjan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pizda če ti ne bi bil taka lenoba bi morda malo na UE pa na policijo poklical pa vprašal. :glare:

Tudi če človek ni lenoba in tja pokliče gre pogovor nekako takole:

"Policija prosim........."

bla bla bla

"Samo malo, vas vežem na prometno......"

"Prometna policija prosim....."

bla bla bla

"joj tega pa nevem z glave... bom pogledu, lahko pokličete čez 10min na to telefonsko XXXX...."

čez par minut pokličeš:

"Prometna policija prosim....."

bla bla bla

"Ja sm se pozanimu pri kolegih in to vam bojo najbol znali razložit na homologacijah.....!"

:blink: :slap: :slap: :slap: Zakaj sploh mamo mi te butle tudi nevem :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si ti klical pa so ti tako povedali ali kak prijatelj ali domnevaš?

Jaz sem slišal, da znajo tudi prav lepo nekatere stvari pojasniti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem slišal, da znajo tudi prav lepo nekatere stvari pojasniti.

Jep. In baje celo brez uporabe pendreka. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si ti klical pa so ti tako povedali ali kak prijatelj ali domnevaš?

Jaz sem slišal, da znajo tudi prav lepo nekatere stvari pojasniti.

Js osebno sm klical! K tega: mi je reku en d mu je en reku da mu je en drug pravu da je tretji omenu...... ne verjamem nč. Napišem samo kar sm sam doživu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbolj točne informacije v zvezi s homologacijo vozil imajo na Direkciji RS za ceste - Sektor za vozila ...

res je :yes: pa LPP direkt tudi, pa prosite za g. Baškovič-a na telefon in bo vse takoj jasno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Recimo da imam nek del ki ima certifikat TÜV, pa ni direkt od zastopnika za to znamko. Recimo da mi oni vgradijo to zadevo, izdajo homologacijski kartonček(če je to sploh možno) jaz grem potem samo na LPP ali je treba v Koper delat homologacijo?

---Sprašujem namreč za blokado za Hornet. v SLO od Honde je 120k ker je zraven še elektronika. Da se pa nabavit iz Nemčije za 100€ blokado, sicer drugačno, brez elektronike, in ta ima prav tako TÜV.... Na ASu mi je reku da je treba še v Koper

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo da imam nek del ki ima certifikat TÜV, pa ni direkt od zastopnika za to znamko. Recimo da mi oni vgradijo to zadevo, izdajo homologacijski kartonček(če je to sploh možno) jaz grem potem samo na LPP ali je treba v Koper delat homologacijo?

---Sprašujem namreč za blokado za Hornet. v SLO od Honde je 120k ker je zraven še elektronika. Da se pa nabavit iz Nemčije za 100€ blokado, sicer drugačno, brez elektronike, in ta ima prav tako TÜV.... Na ASu mi je reku da je treba še v Koper

v tem in vseh ostalih primerih je pravilen tisti postopek, ki ti bo maznil največ denarja. :fredy:

Zlato pravilo birokracije. B) :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo da imam nek del ki ima certifikat TÜV, pa ni direkt od zastopnika za to znamko. Recimo da mi oni vgradijo to zadevo, izdajo homologacijski kartonček(če je to sploh možno) jaz grem potem samo na LPP ali je treba v Koper delat homologacijo?

---Sprašujem namreč za blokado za Hornet. v SLO od Honde je 120k ker je zraven še elektronika. Da se pa nabavit iz Nemčije za 100€ blokado, sicer drugačno, brez elektronike, in ta ima prav tako TÜV.... Na ASu mi je reku da je treba še v Koper

Ja v Koper moras iti tista homolagacija tam dol pa niti ni tok draga,koliko stane pa najbolse da poklices dol samo ce me spomin ne vara use skupaj ce bi jaz prepeljala hornetko iz nemcije bi me prslo tm okol 50kosov to je z prevozom uredu in z homologacijo v kpju ter usemi potrebnimi dokumenti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej kakor nadomestni del ni ORIGINAL potem je treba zadevo a-testirat v Kopru? Jao mene. A kdo ve mogoče ceno te zadeve? Alpa kak je naslov pa številka tega Koper homolomo shita :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strokovno mnenje za predelano vozilo

5.500 - 30.000 SIT

:kva2: wtf je to :? :? :?

To je to: za to, da se ti bo model malo sukal okoli mopeda in nato malo klofal po geplu, boš plačal 30K. :grim :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prvem linku pa nevem kaj pride v poštev pri vgradnji blokad:

-Predelava motornega kolesa 12.000 SIT - to je sigurno

-Strokovno mnenje za predelano vozilo 5.500 - 30.000 SIT- to pa nevem če je al ni

V drugem linku piše da se predelave pregledujejo samo v Ljubljani, tehnični pregledi motornih vozil pa v Kopru :?

A mi lahko da kdo naslov firme oz. številko iz Kopra kjer naj bi se delali ti pregledi

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!