Skoči na vsebino

STOP policija (vse kar ni v zvezi z motorizmom, zdravljenje frustracij, ter nabijanje do nezavesti)


Borutt

Priporočene objave

1 hour ago, Kmet2 said:

Avtošole so poden od učenja, proizvajajo debile za volanom in nesposobneže. Primer človeka , ki uči A kategorijo , nikoli imel motocikla , zna pa vse , podobno , kot policisti .

S tem se ne bi strinjal. Danes iz avtošol prihajajo boljši vozniki kot je bila recimo moja generacija, ki smo delali izpit za avto pred 20 leti in smo šli na izpitno vožnjo realno po nekje 15 urah vožnje. Danes morajo vsi tudi na ekstra tečaj varne vožnje, ki jim da neko dodatno izkušnjo.

Statistično je tako:

Leta 2007:
- 23  % nesreč povzročijo vozniki z manj kot 2 letnim vozniškim stažem
- 36 % nesreč povzročiljo vozniki z manj kot 5 letnim vozniškim stažem

Leta 2017:
- 21 % nesreč povzročijo vozniki z manj kot 2 letnim vozniškim stažem
- 29 % nesreč povzročijo vozniki z manj kot 5 letnim vozniškim stažem

EDIT: Popravil cifre, narobe sem računal.

Popravljeno . Popravil Vin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Nope zavajas, nikjer nisem napisal naj ne bo kazni.

Pa ne joči da je premalo policistov, ker vam redarji priskočijo na pomoč.

Še enostavčne poved:

Kaznovalna politika brez vzgoje je jalova in sama sebi namen.

Lepo, da popravljaš svoje zapise. In to ne prvič. Zgoraj sem te citiral in tega tvojega prvega stavka ni tam. 

Še enkrat; kaj nam redarji pomagajo? 

Vzgojen si in s kaznimi si tudi seznanjen. 

pred eno uro, DAMI34 pravi:

S preveč ljudmi se kregaš, potem pa vse pomešaš.

O vzgoji sem pisal, da ni dovolj samo kaznovati ampak dobesedno učiti in ponavljati ljudem par bistvenih funkcij v prometu.

O vključitvi na prednostno in gledanju, o uporabi smernikov itd...vzgoja, ponavljanje itd..

Kar pa se tiče redarjev, naj bi v akciji o telefoniranju pomagali.. informacije so bile preko radia

Sedaj pa ti mešaš neko kreganje. Spraševal sem te o redarjih. Preberi zgoraj. 

Kdo naj te uči, kako se obnašati v prometu?

Se ne znajo vključiti na prednostno cesto? Jim ni znan pomen znakov? So otroci, da jim je treba vse večkrat ponoviti? Kaj sploh takšni ljudje delajo v in na vozilih? 

Redarji pomagajo v akciji? Verjetno so ti poznana njihova pooblastila. Torej lahko to pričakuješ celo leto. Pa še to; delajo zase oziroma za občino. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Arzen pravi:

Nima veze zaradi česa je bilo, humanost rabi tale policaj. 

Si zihr da je kriva avtošola? Ko zapade dež in snegec, greš 15min prej od doma kot ponavadi in je problem rešen.

Te bom vprašal po humanosti, ko bo nekdo te otroke stresel po cesti. Ker boste takoj kričali, zakaj ni bilo nadzora in, zakaj ga ni nihče izločil iz prometa. Šoferja, namreč. Tistega, ki je pustil odprta vrata, da je otroke zeblo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, Arzen pravi:

Nima veze zaradi česa je bilo, humanost rabi tale policaj. 

Si zihr da je kriva avtošola? Ko zapade dež in snegec, greš 15min prej od doma kot ponavadi in je problem rešen.

Se strinjam , sam vedno prej odrinem pa nisem motorični debil . Še prej bi morali odrinit pa prej omenjeni , se ti ne zdi ?

pred 15 minutami, Borutt pravi:

Še enkrat; splošne enote izvajajo splošne naloge in se ukvarjajo s prometom, kadar lahko in, kadar imajo čas. 

 

Se pravi morajo poznati tudi tahograf in njegovo delovanje ali se motim ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se sploh ne cudim da pride do tolk karambolov pa da pesce povozijo na prehodu za pesce...vsak tretji ki sem ga srecal na poti v sluzbo danes ima telefon na usesu.frajer z crnim a6 bere prospekt na volanu in ima telefon v drugi roki..pa pizdo no kak si lahk sam pri seb tak butl.kk me jezi da ga nisn slikal.samo takemu kazen tak ne zaleze popolnoma nic.placa tistih 120e al kolk je pa veselo naprej ker biznis nemore pocakat...take bi mogu nasekat tja po rebrah z pendrekom...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Se strinjam , sam vedno prej odrinem pa nisem motorični debil . Še prej bi morali odrinit pa prej omenjeni , se ti ne zdi ?

Se pravi morajo poznati tudi tahograf in njegovo delovanje ali se motim ?

Poznajo osnove, ker jim ni to prvenstveno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Vin pravi:

S tem se ne bi strinjal. Danes iz avtošol prihajajo boljši vozniki kot je bila recimo moja generacija, ki smo delali izpit za avto pred 20 leti in smo šli na izpitno vožnjo realno po nekje 15 urah vožnje. Danes morajo vsi tudi na ekstra tečaj varne vožnje, ki jim da neko dodatno izkušnjo.

Statistično je tako:

Leta 2007:
- 23  % nesreč povzročijo vozniki z manj kot 2 letnim vozniškim stažem
- 36 % nesreč povzročiljo vozniki z manj kot 5 letnim vozniškim stažem

Leta 2017:
- 21 % nesreč povzročijo vozniki z manj kot 2 letnim vozniškim stažem
- 29 % nesreč povzročijo vozniki z manj kot 5 letnim vozniškim stažem

EDIT: Popravil cifre, narobe sem računal.

Pajade......statistika je kurba in večkrat dokazano . Primer ti samo povem kako statistiko gledajo politiki . Namreč po statistiki so zelo priljubljeni in pri nas se cedi med in mleko . Seveda samo za elito .

Manj nesreč se lahko zgodi , ker imamo ABS in kup asistenčnih pomagal , ki pomagajo debilom za volanom.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

Se strinjam , sam vedno prej odrinem pa nisem motorični debil . Še prej bi morali odrinit pa prej omenjeni , se ti ne zdi?

Se strinjam ampak za njih me boli kurac, jaz grem vedno prej, pa magari sem pol ure prej nekje kot pa da lovim čas in ogrožam folk. Mene tile polžki ne matrajo več, edino moti me ko nimajo razdalje da lahko drugi prehitevajo pol pa gredo idioti prehitevat po več vozil skupaj.

 

Borut, tebi pa ne bom niti odgovarjal, si mi vse povedal s svojim postom. Kar skrivaj se za zakoni, členi ipd. .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Miha1985 pravi:

Jaz se sploh ne cudim da pride do tolk karambolov pa da pesce povozijo na prehodu za pesce...vsak tretji ki sem ga srecal na poti v sluzbo danes ima telefon na usesu.frajer z crnim a6 bere prospekt na volanu in ima telefon v drugi roki..pa pizdo no kak si lahk sam pri seb tak butl.kk me jezi da ga nisn slikal.samo takemu kazen tak ne zaleze popolnoma nic.placa tistih 120e al kolk je pa veselo naprej ker biznis nemore pocakat...take bi mogu nasekat tja po rebrah z pendrekom...

Zanimivo . Namreč avti tipa A6 imajo vsi serijsko prostoročno telefoniranje. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Kmet2 said:

Pajade......statistika je kurba in večkrat dokazano . Primer ti samo povem kako statistiko gledajo politiki . Namreč po statistiki so zelo priljubljeni in pri nas se cedi med in mleko . Seveda samo za elito .

Manj nesreč se lahko zgodi , ker imamo ABS in kup asistenčnih pomagal , ki pomagajo debilom za volanom.

Eh, zmeraj lahko rečeš, da statistika laže. Vsi so vozili iste avte v letu 2007 in 2017, vsi povzročitelji nesreč so imeli ABS in kup asistenčnih pomagal v letu 2017 in vsi so jih imeli ali pa ne v letu 2007.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Arzen pravi:

Se strinjam ampak za njih me boli kurac, jaz grem vedno prej, pa magari sem pol ure prej nekje kot pa da lovim čas in ogrožam folk. Mene tile polžki ne matrajo več, edino moti me ko nimajo razdalje da lahko drugi prehitevajo pol pa gredo idioti prehitevat po več vozil skupaj.

 

Borut, tebi pa ne bom niti odgovarjal, si mi vse povedal s svojim postom. Kar skrivaj se za zakoni, členi ipd. .

Potem pa kar ti povej, kako naj bi opravili kontrolo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Kmet2 pravi:

Zanimivo . Namreč avti tipa A6 imajo vsi serijsko prostoročno telefoniranje. 

Zanimivo..mogoče avto sam vozi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler imamo voznike s takšno moralo, ne bo bolje. Človek je iz leta v leto bolj pokvarjen do vseh na planetu. Sebičnost in pohlep itd nas uničujejo. Žal dokler ne spoka, ampak res orng spoka, ne vidim rešitve. Do takrat se bo vse samo slabšalo.

20190109_100623.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Poznajo osnove, ker jim ni to prvenstveno. 

lej napiš , nimajo pojma in jaz sem za njih profi , sem vozil špedicijo , zato ne basej . 

In potem očitaš Thumperju o poznavanju tahografov , a v vaših vrstah sami Thumperji.

Vidiš pa sva le prišla do tega kar sem ti že na začetku napisal , samo pač rad provociraš .

pred 5 minutami, Miha1985 pravi:

Zanimivo..mogoče avto sam vozi

Mogoče, moj da in tudi parkira , ampak tega ne uporabljam , ker mi je podobno kot motor z avtomatskim menjalnikom . 

Izgubi čar B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Kmet2 pravi:

lej napiš , nimajo pojma in jaz sem za njih profi , sem vozil špedicijo , zato ne basej . 

In potem očitaš Thumperju o poznavanju tahografov , a v vaših vrstah sami Thumperji.

Vidiš pa sva le prišla do tega kar sem ti že na začetku napisal , samo pač rad provociraš .

Mogoče, moj da in tudi parkira , ampak tega ne uporabljam , ker mi je podobno kot motor z avtomatskim menjalnikom . 

Izgubi čar B)

Sploh ne vem, o čem sedaj bluziš. Če to leti na SENP, potem si resnično neveden, ker so oni opravili kontrolo tahografa in nihče drugi. Ampak ti rad vse skupaj mešaš, da nihče več ne ve, kaj in kje je rdeča nit. Ker govora je bilo o dolgem postopku zaradi pregleda tahografa. Če ti sedaj očitaš neko nepoznavanje glede tahografa, si se zelo zaj..., ker je SENP zate doktor in še marsikaj. Samo ti tega ne veš in sedaj zavajaš z nekimi vprašanji, če splošne enote poznajo tahograf. Splošne enote nimajo veze s tem pregledom tahografa, ker je bila tam druga enota. Tvoje provociranje ne bo obrodilo sadov, ker nisi nič sejal ali sadil. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Sploh ne vem, o čem sedaj bluziš. Če to leti na SENP, potem si resnično neveden, ker so oni opravili kontrolo tahografa in nihče drugi. Ampak ti rad vse skupaj mešaš, da nihče več ne ve, kaj in kje je rdeča nit. Ker govora je bilo o dolgem postopku zaradi pregleda tahografa. Če ti sedaj očitaš neko nepoznavanje glede tahografa, si se zelo zaj..., ker je SENP zate doktor in še marsikaj. Samo ti tega ne veš in sedaj zavajaš z nekimi vprašanji, če splošne enote poznajo tahograf. Splošne enote nimajo veze s tem pregledom tahografa, ker je bila tam druga enota. Tvoje provociranje ne bo obrodilo sadov, ker nisi nič sejal ali sadil. 

 

Spet megla , govora je , ker si očital Thumperju o nepoznavanju tahograva in potem sva midva začela  debato o poznavanju tahografov policistov , ki niso prometna ampak policisti , kot v Kočevju , zato ne bluzi!!

Kje sem jaz omenil , da SENP nima pojma , prosim citiraj ali pa ne laži!

Ti si res adijo . Dej menjaj dilerja , ker s teboj je diskusija nemogoča , nabijanje , zavajanje in manipulacija besed, res si bogi !

Z vprašanjem o splošni policiji sem začel , ker si soforumašu očital neznanje tahografov , zato sem ti napisal da splošni nimajo pojma ti pa državljanu očitaš neznanje tahografov .

Kar se pa tiče SENP jih marsikateri špediter okrog prnese ko male šmrkavce in preden skužijo magnete imajo špediterji že drugo foro itd  mal ste počasni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Arzen pravi:

Si zihr da je kriva avtošola? Ko zapade dež in snegec, greš 15min prej od doma kot ponavadi in je problem rešen.

to pomeni da 15 minut prej stojiš v koloni. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Vin pravi:

S tem se ne bi strinjal. Danes iz avtošol prihajajo boljši vozniki kot je bila recimo moja generacija, ki smo delali izpit za avto pred 20 leti in smo šli na izpitno vožnjo realno po nekje 15 urah vožnje. Danes morajo vsi tudi na ekstra tečaj varne vožnje, ki jim da neko dodatno izkušnjo.

Statistično je tako:

Leta 2007:
- 23  % nesreč povzročijo vozniki z manj kot 2 letnim vozniškim stažem
- 36 % nesreč povzročiljo vozniki z manj kot 5 letnim vozniškim stažem

Leta 2017:
- 21 % nesreč povzročijo vozniki z manj kot 2 letnim vozniškim stažem
- 29 % nesreč povzročijo vozniki z manj kot 5 letnim vozniškim stažem

EDIT: Popravil cifre, narobe sem računal.

1. imajo znanje (teorijo) ne znajo pa vozit. Enako je bilo v naših časih. Lahko pa trdim, da bolj pazijo kot naše generacije.

2. kategorija so vozniki, ki jim z leti postane vožnja rutina in navada, dokler ga ne userjejo

3. starejša populacija, ki živi v vzporednem vesolju

Žur na cesti zajamčen. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Spet megla , govora je , ker si očital Thumperju o nepoznavanju tahograva in potem sva midva začela  debato o poznavanju tahografov policistov , ki niso prometna ampak policisti , kot v Kočevju , zato ne bluzi!!

Kje sem jaz omenil , da SENP nima pojma , prosim citiraj ali pa ne laži!

Ti si res adijo . Dej menjaj dilerja , ker s teboj je diskusija nemogoča , nabijanje , zavajanje in manipulacija besed, res si bogi !

Z vprašanjem o splošni policiji sem začel , ker si soforumašu očital neznanje tahografov , zato sem ti napisal da splošni nimajo pojma ti pa državljanu očitaš neznanje tahografov .

Kar se pa tiče SENP jih marsikateri špediter okrog prnese ko male šmrkavce in preden skužijo magnete imajo špediterji že drugo foro itd  mal ste počasni.

Beri za seboj in se fajn pomiri. Potem pa zase uporabi vse te tvoje lepe besede. 

In govora je bilo o kontroli tahografa avtobusa. Samo tebi se tega ne da dopovedati. 

Res veliko veš o digitalnih tahografih. Ne sramoti se s takšnimi izjavami. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Moj motor bi? Samo, da ne boš potem jokcal, da je pretežak, pa prevelik, pa preokoren, pa ... Bodi mož beseda in ga poskusi sam pripeljati nazaj. Da ne boš obležal, jaz bom pa motor pobiral. 

Ja. Ta služben. Itak da ne bom krivil moje neznanje, ampak tvoj motor. Pobral ga bom pa že... kaj pa je to 300 kg... šala mala :jezik:

Pa tvojga bomo "mi" popravli. Mojga bom mogu jest. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, skalar36 pravi:

Ja. Ta služben. Itak da ne bom krivil moje neznanje, ampak tvoj motor. Pobral ga bom pa že... kaj pa je to 300 kg... šala mala :jezik:

Pa tvojga bomo "mi" popravli. Mojga bom mogu jest. :P

Denar za popravilo najboljšega motorja bo šel iz proračuna za popravilo ceste mimo številk 161 in 163 :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Miha1985 pravi:

Jaz se sploh ne cudim da pride do tolk karambolov pa da pesce povozijo na prehodu za pesce...vsak tretji ki sem ga srecal na poti v sluzbo danes ima telefon na usesu.frajer z crnim a6 bere prospekt na volanu in ima telefon v drugi roki..pa pizdo no kak si lahk sam pri seb tak butl.kk me jezi da ga nisn slikal.samo takemu kazen tak ne zaleze popolnoma nic.placa tistih 120e al kolk je pa veselo naprej ker biznis nemore pocakat...take bi mogu nasekat tja po rebrah z pendrekom...

Sej to jez pravim. Ne pomaga kazen. Ljudem pomaga, da vidijo VIZUALNO, kaj povzročijo njihova dejanja. Po TV predvajat kratke filmčke...sm enga prlimu.  To pa zaleže. No čist vsem tud ne... za tiste pa pendrek... sam ne po rebrih...

Pravkar, Borutt pravi:

Denar za popravilo najboljšega motorja bo šel iz proračuna za popravilo ceste mimo številk 161 in 163 :ras:

Trenutno je to moj motor. Sej sm reku da bi tvojga vozu... :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Lepo, da popravljaš svoje zapise. In to ne prvič. Zgoraj sem te citiral in tega tvojega prvega stavka ni tam. 

1. Še enkrat; kaj nam redarji pomagajo? 

2. Vzgojen si in s kaznimi si tudi seznanjen. 

Sedaj pa ti mešaš neko kreganje. Spraševal sem te o redarjih. Preberi zgoraj. 

Kdo naj te uči, kako se obnašati v prometu?

3. Se ne znajo vključiti na prednostno cesto? Jim ni znan pomen znakov? So otroci, da jim je treba vse večkrat ponoviti? Kaj sploh takšni ljudje delajo v in na vozilih? 

Redarji pomagajo v akciji? Verjetno so ti poznana njihova pooblastila. Torej lahko to pričakuješ celo leto. Pa še to; delajo zase oziroma za občino. 

1. o redarjih, kasirajo veliko več kot vi in celo namesto vas (to je država in občina pogruntala, da padejo denarci). Vzgojni nivo je nizek, je pa zato dobiček in strah pred kaznijo.

2. vse ostalo, kaj sprašujejš mene? Jaz znam vozit in preveč prevozim, da bi ti sploh na tvoje floskule odgovarjal, o vsem kar pišem so pa zaznave s ceste.

3.Da, DA in DA. Ne vem kaj ti vidiš, ampak tako na uč, vsaj 5% voznikov počne na cesti nelogične poteze, katere bi se dalo z vzgojo tudi odpraviti.

Lej, blesava in na živce mi gre DARSova reklama, kjer govorijo o vožnji po prehitevalnem pasu, ampak nekaj doseže, tam pa tam komu le pade na pamet, da se umakne.

Veliko huje je pa vključevanje na prednostno, namreč folk že ve da nima prednosti, ne ve pa da ni dovolj 1x ali 2x pogledati. Tudi moja Xsara ni vedela, da ne moreš speljati, če sonce slepi in ne vidiš v ogledalo. Nadalje, ne vedo, da ne mreš na AC samo pritisnit smernik in udarit na prehitevalni pas, potrebno se je prepričati če je to varno. Ne vedo da je moteče in nevarno voziti 130, ko pa prideš do šleparja zavirati na 100 ali 105 in mencati mimo. Žal ne vedo, ker so kot kure. Par malih pravil, predvsem to o gledanju bi marsikaj rešilo, marsikatero nesrečo.

In to kar sem zapisal ni niti kritika policije, niti kogarkoli drugega, le dejstvo da določen % voznikov pozablja da so v prometu in ga jemljejo preveč zlahka, ker bodisi niso doživeli še nesreče, ali pa postanejo z leti otopeli.

Vendar mi izviramo iz komunizma in najraje postavljamo samo pravila ter kaznujemo. Bognedaj, da bi koga naučili misliti s svojo glavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

1. o redarjih, kasirajo veliko več kot vi in celo namesto vas (to je država in občina pogruntala, da padejo denarci). Vzgojni nivo je nizek, je pa zato dobiček in strah pred kaznijo.

2. vse ostalo, kaj sprašujejš mene? Jaz znam vozit in preveč prevozim, da bi ti sploh na tvoje floskule odgovarjal, o vsem kar pišem so pa zaznave s ceste.

3.Da, DA in DA. Ne vem kaj ti vidiš, ampak tako na uč, vsaj 5% voznikov počne na cesti nelogične poteze, katere bi se dalo z vzgojo tudi odpraviti.

Lej, blesava in na živce mi gre DARSova reklama, kjer govorijo o vožnji po prehitevalnem pasu, ampak nekaj doseže, tam pa tam komu le pade na pamet, da se umakne.

Veliko huje je pa vključevanje na prednostno, namreč folk že ve da nima prednosti, ne ve pa da ni dovolj 1x ali 2x pogledati. Tudi moja Xsara ni vedela, da ne moreš speljati, če sonce slepi in ne vidiš v ogledalo. Nadalje, ne vedo, da ne mreš na AC samo pritisnit smernik in udarit na prehitevalni pas, potrebno se je prepričati če je to varno. Ne vedo da je moteče in nevarno voziti 130, ko pa prideš do šleparja zavirati na 100 ali 105 in mencati mimo. Žal ne vedo, ker so kot kure. Par malih pravil, predvsem to o gledanju bi marsikaj rešilo, marsikatero nesrečo.

In to kar sem zapisal ni niti kritika policije, niti kogarkoli drugega, le dejstvo da določen % voznikov pozablja da so v prometu in ga jemljejo preveč zlahka, ker bodisi niso doživeli še nesreče, ali pa postanejo z leti otopeli.

Vendar mi izviramo iz komunizma in najraje postavljamo samo pravila ter kaznujemo. Bognedaj, da bi koga naučili misliti s svojo glavo.

1. Kasirajo od neprilagojenih, ki ne znajo upoštevati omejitev v naselju. Vzgojni nivo takšnih voznikov je nizek. Saj si tako mislil, kajne. 

2. Še vedno nisi odgovoril, od koga pričakuješ vzgojo tistih, ki imajo izpit. 

3. So imeli vzgojo, ko so se trudili pridobiti izpit. Tvoj odstotek ima pomanjkljivost in sicer manjka ničla. In mislim, da vse to počnejo zavestno in namerno. Torej zavestno zavračajo vzgojo, ki so jo bili deležni. 

O vožnji po avtocesti so ali smo se vsi učili. Tukaj ni izgovora, da nekdo ni nekaj vedel. Pač kultura. 

Malomarnost, brezbrižnost, bmk odnos in tako naprej. Ljudje se ne zavedajo, kaj lahko prinesejo njihova dejanja. In večino tudi boli k..., kaj se lahko in, kaj se zgodi. In ne boš verjel, ampak je nekje v zakonu, da je potrebno gledati. Minimalno je, da pogledaš, nakažeš spremembo, pogledaš, spremeniš smer. Ampak to je res minimalno. Pod to se ne bi smelo iti. 

Saj ni problem, da se kritizira. Celo pričakuje se kritika. Da se stvar izboljša. Saj tudi jaz kritiziram. Vedno za tiste stvari, katere vodijo v bolnišnico ali v mrtvašnico. 

Ker nočem nekoga nasproti na svojem pasu, kot se dogaja, porabljam svoj čas za učenje. Malo po malo in bo večji odstotek voznikov na svojem pasu. Je pa tudi tako, da, če samo malo slediš pravilom, si živ in zdrav doma. Mogoče pa komu rešim življenje z vsem tem učenjem. 

Agencija ima akcijo za srednješolce, kjer smo udeleženi tudi policisti. Čista preventiva. Jaz predavam o posledicah prometnih nesreč. In jim kažem slike. Tiste, resnične. Pred temi pa par propagandnih filmov o prometnih nesrečah, kjer se ljudje zaletavajo in virtualno umirajo. Ko pridejo na vrsto moje slike, je tišina. Sploh se ne pripravim za predavanje, ampak samo pokažem in povem, kaj se je zgodilo, kaj občutim, doživljam in, kaj nosim s seboj, ker vse to gledam. Hočem, da se zamislijo, kaj se lahko zgodi, kaj pomenijo določene odločitve in dejanja ter, da cesta ni video igrica. Na cesti ni povratka, je samo krvav madež. Ne pridem predavati o pravilih, kulturi in ostali prometni navlaki. Samo pokažem, kaj se zgodi in, kaj jih čaka. Naj se sami odločijo, kaj bodo naredili. Naj se sami zamislijo, kaj se bo lahko zgodilo. Naj se sami pri sebi odločijo, če hočejo gledati prazen stol poleg sebe ali gledati sliko nekoga, ki ga ni več. Ne silim jih v nekaj, temveč jim poskušam dopovedati, da morajo razmišljati. Razmišljati o tem, da je živeti prekleto lepo in, da je škoda pustiti svoje življenje na asfaltu zaradi neke neumnosti. In, naj pomislijo na tiste, ki jih pustijo za seboj. Ker mrtvi so rešeni vsega hudega in ne čutijo ničesar več. Kaj pa živi? Oni trpijo. Naj na njih pomislijo, če se že sami ne marajo preveč. Ali pa naj pomislijo na druge udeležence v prometu. Mogoče bi pa tisti drugi radi živeli, ker jim je tako prekleto lepo na tem svetu. Poskušam jim dopovedati, naj ne bodo sebični in naj vedno mislijo in pomislijo tudi na druge. Mogoče se je pa kdo zamislil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Malomarnost, brezbrižnost, bmk odnos in tako naprej. Ljudje se ne zavedajo, kaj lahko prinesejo njihova dejanja. In večino tudi boli k..., kaj se lahko in, kaj se zgodi. In ne boš verjel, ampak je nekje v zakonu, da je potrebno gledati. Minimalno je, da pogledaš, nakažeš spremembo, pogledaš, spremeniš smer. Ampak to je res minimalno. Pod to se ne bi smelo iti. 

 

In o čem jaz govorim?

O zavedanju in razumevanju. Ko to dosežeš si nekoga vzgojil da razume!! Brez razumevanja situacije jim tudi slike posledic ne bodo jasne ali pa bodo samo boleče, brez da bi točno vedeli kako do njih pride.

BMK odnos pa ne moreš ali težko spreminjaš z vzgojo, pa tudi s kaznimi. BMK se ponavadi spremeni prepozno, šele ko je nesreča.

Kar pa se tiče akcij in tega kar si na koncu napisal, da pohvalno. Ampak to ne nauči strica s klobukom, da mora pogledati 3x, niti tete z očali, da mora vklopiti smernik.

V prometu (razen extremov, alkohol in namerno pretiravanje, bmk odnos) opažam par pomankljivosti, ki jih je moč strniti v 3 točke. TRi, koliko malo da si človek zapomni.

Zakaj to pišem:

Ker tudi sam nase pizdim,

1. da moram večkrat pogledati pred vsakim manevrom, sploh pa vključevanjem na prednostno,

2. da moram pred prehodom za pešce absolutno pazljivo gledati tudi levo in desno, (prehodi so slabo osvetljeni, stekla sedaj pozimi močno zapacana od soli itd, pešci pa bulijo v telefon)

3. ter da moram gledati ogledala. (seznanjanje s situacijo)

To je to. Izpolniš vse tri in si zmagal. Če te tri točke upoštevaš, boš težko skuhal neumnost.

Sedaj pa folk misli, če špila polžka po cesti da je varen, malomorgen!!! Zakaj, ker smo mu to ubili v glavo. Jebeš ogledala, smernike, vključevanje, važno da gre povsod 45 ali 60km/h. Žal...ampak samo moje opažanje. Me ne rabiš kurcat :P

Pa še od koga pričakujem vzgojo:

od vseh ki jim je to jasno. Medijev obvezno, ker dosežejo najboljši efekt (+ vsi ki se že sedaj bavijo z varnostjo v prometu), plača pa lahko država ali zavarovalnice ali ZZZS, ker z vsako nesrečo manj bodo prihranili in to ne malo. Mogoče celo več kot bi bilo dobička s kakim sekcijskim merjenjem hitrosti po AC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!