Skoči na vsebino

STOP policija (vse kar ni v zvezi z motorizmom, zdravljenje frustracij, ter nabijanje do nezavesti)


Borutt

Priporočene objave

pred 20 minutami, Borutt pravi:

Sem ti odgovoril zgoraj. Poglej. 
 

A2ED811E-10C1-4D3B-9186-42A59AF792FF.thumb.png.a65c162958e1d7a00ad72a0a2eab95df.png

Imaš mogoče ti drugačne podatke, da je polna črta polna samo v določenih primerih? Ker v tem pravilniku, ki ga omenjaš, piše, da je vožnja po ali preko polne črte prepovedana. 

Res je, imaš prav. V tvojem primeru ni bila rumena, temveč rdeča. Zato tudi 250€ in tri pike in ne 160€ za rumeno. 

Jaz sem ti odgovoril, ti pa meni ne oziroma postavitev vprašanje ne more biti odgovor.

V primeru ne gre za vožnjo čez črto, ampak za označbo konca avtobusnega pasu. Avtobus v vsakem primeru zapelje čez črto, sicer bi ostal ujet v prometnem pasu.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Enostavna zadeva. Pokaži napisano, da lahko vsi vidimo. 

Kje je šlo skozi? 

Če oče ni vrgel stran sodbo ti jo lahko skopiram.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Primosio pravi:

Eno vprašanje, ker me resnično zanima, kako vi razumete zadevo. Glejte sliko. Ali mora voznik avtobusa, ko se mu rumeni pas zapre, odstopiti prednost vozilom, ki spreminjajo pas iz levega na desni pas po liniji zapiranja rumenega pasu? Zakaj da in zakaj ne?

 

bus.jpg

@Borutt

Na to vprašanje te prosim, da odgovoriš. Če ne gre, ne znaš ali je kaj drugega v ozadju pač navedi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, maus pravi:

še vedno mi nisi z lastnimi besedami tole pojasnil :P 

Jaz sem, pa nisi bil zadovoljen 

sem napisal takole: "Udeleženci v prometu morajo ravnati skladno s predpisi in to tudi takrat, ko je to v nasprotju s predpisi"  :huh:

in se mi zdi logično :P 

Kaj je za pojasniti? Ali mogoče ne razumeš, kaj so prometna pravila? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, franc pravi:

Če oče ni vrgel stran sodbo ti jo lahko skopiram.

lp

sj ti ne bo verjel .. z lastnimi očmi sem videl, da je vozilo pred mano zapeljalo (za njim je bilo vozilo policije in jaz za njim) v rumeno luč in verjamem, da je voznik ni videl rumene... policaj je lučke prižgal in ga za križiščem ustavil ... nimam dokaza, da ga je zaradi rumene, ker jaz sem se ustavil na rdeči... če bi voznik na hitro zabremzal, bi mu policaj priletel v rt, ker mu je čisto za ritjo peljal ... nisem videl, da bi voznik telefoniral in je bil privezan... tudi ne vem ali je imel ukradene tablice ali avto ... 
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snečer pravi:

Jaz sem ti odgovoril, ti pa meni ne oziroma postavitev vprašanje ne more biti odgovor.

V primeru ne gre za vožnjo čez črto, ampak za označbo konca avtobusnega pasu. Avtobus v vsakem primeru zapelje čez črto, sicer bi ostal ujet v prometnem pasu.

 

Ostal bi ujet v prometnem pasu? Saj nisi resen. Kako potem vsi tisti pred stop črto pridejo domov? Niso ujeti pred črto? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Kaj je za pojasniti? Ali mogoče ne razumeš, kaj so prometna pravila? 

tega ne razumem, kar si citiral:

(1) Udeleženci cestnega prometa morajo ravnati v skladu z omejitvami, prepovedmi in obveznostmi, izraženimi s prometno signalizacijo. Tako morajo ravnati tudi tedaj, ko je to v nasprotju s prometnimi pravili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, franc pravi:

Če oče ni vrgel stran sodbo ti jo lahko skopiram.

lp

Le daj. Da vidimo modrost, kako so to argumentirali. 
 

Koliko časa bi, po tvoje, potrebovalo vozilo do semaforja, če je oddaljeno 100m od njega? Pri neki določeni hitrosti, seveda. Ker za ta čas izračunati, ni treba biti neki znanstvenik. 
 

Če je sodba, potem je to sodišče zaključilo. 

pred 7 minutami, Snečer pravi:

@Borutt

Na to vprašanje te prosim, da odgovoriš. Če ne gre, ne znaš ali je kaj drugega v ozadju pač navedi.

Sem odgovoril. Večkrat. 

pred 4 minutami, maus pravi:

sj ti ne bo verjel .. z lastnimi očmi sem videl, da je vozilo pred mano zapeljalo (za njim je bilo vozilo policije in jaz za njim) v rumeno luč in verjamem, da je voznik ni videl rumene... policaj je lučke prižgal in ga za križiščem ustavil ... nimam dokaza, da ga je zaradi rumene, ker jaz sem se ustavil na rdeči... če bi voznik na hitro zabremzal, bi mu policaj priletel v rt, ker mu je čisto za ritjo peljal ... nisem videl, da bi voznik telefoniral in je bil privezan... tudi ne vem ali je imel ukradene tablice ali avto ... 
 

Niti se ni zaletel v rit, kajne. 

pred 3 minutami, maus pravi:

tega ne razumem, kar si citiral:

(1) Udeleženci cestnega prometa morajo ravnati v skladu z omejitvami, prepovedmi in obveznostmi, izraženimi s prometno signalizacijo. Tako morajo ravnati tudi tedaj, ko je to v nasprotju s prometnimi pravili.

Saj te že ves čas sprašujem, česa ne razumeš od napisanega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Saj te že ves čas sprašujem, česa ne razumeš od napisanega. 

sem že napisal kako jat to razumem in ti si napisal, da si napačno razlagam.

napisal sem tako mojo razlago: "Udeleženci v prometu morajo ravnati skladno s predpisi in to tudi takrat, ko je to v nasprotju s predpisi"

in ti si mi napisal, da sem jaz po svoje napisal .. kako mi ti to lahko pojasniš, kako bi si moral prav razlagati ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, maus pravi:

sem že napisal kako jat to razumem in ti si napisal, da si napačno razlagam.

napisal sem tako mojo razlago: "Udeleženci v prometu morajo ravnati skladno s predpisi in to tudi takrat, ko je to v nasprotju s predpisi"

in ti si mi napisal, da sem jaz po svoje napisal .. kako mi ti to lahko pojasniš, kako bi si moral prav razlagati ;) 

Po svoje si napisal. In je napačno, ker ne piše tako. Pač zavajaš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Primosio pravi:

Eno vprašanje, ker me resnično zanima, kako vi razumete zadevo. Glejte sliko. Ali mora voznik avtobusa, ko se mu rumeni pas zapre, odstopiti prednost vozilom, ki spreminjajo pas iz levega na desni pas po liniji zapiranja rumenega pasu? Zakaj da in zakaj ne?

 

bus.jpg

@Borutt

pišeš, da si že večkrat odgovoril

prosim še enkrat odgovori, ker res ne najdem odgovora

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Po svoje si napisal. In je napačno, ker ne piše tako. Pač zavajaš. 

ali lahko s svojimi besedami pojasniš, ali lahko samo citiraš in to je to ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snečer pravi:

@Borutt

pišeš, da si že večkrat odgovoril

prosim še enkrat odgovori, ker res ne najdem odgovora

Takoj na začetku, po izpostavljenem vprašanju, sta moja dva zapisa. 
 

pred 11 minutami, maus pravi:

ali lahko s svojimi besedami pojasniš, ali lahko samo citiraš in to je to ;) 

Saj menda veš, kaj si napisal. In nisi napisal pravilno. Ker tako ne piše v zakonu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

vprašanje je bilo drugačno in sicer ali lahko avto zapelje na desni prometni pas za rumeno črto oziroma ali ima avtobus prednost ko se konča rumena črta

sedaj "smo" ugotovili, da ima avtobus prednost, da se ne ustavlja pred poševno prečno rumeno črto, da je ta črta le oznaka za konec "rezerviranega prometnega pasu" za buse in taxije

dajmo to prvo obdelati, da bo @Primosio dobil odgovor

argumenti zaenkrat nakazujejo na to, da bus samo nadaljuje vožnjo...

po koncu rumene črte se samo preneha rezervacija za bus in taxi ter ta pas preide v splošno uporabo. 

bus se lahko odpove vožnji po za njega rezerviranem pasu in preide na navaden pas- ravno tako taxi.

pred 1 uro, Snečer pravi:

seveda lahko zapelje na levi prometni pas, saj ni prepovedano!

kako pa izvede ta manever pa je tudi jasno, mora se prepričati, da je prosto, da to lahko stori varno in pred tem spremembo nakaže s smerokazom

se strinjam, dajmo razrešit vprašanje, ki načelo to tematiko...

bus.jpg

poševna Rumena neprekinjena široka črta.. 

od kdaj ti živiš v metropoli , če še rumenih črt za buse nimate? dej to hitr spremeni , ker drugače te bodo imeli vsi za žabarja.. 

pred 18 minutami, maus pravi:

če bi voznik na hitro zabremzal, bi mu policaj priletel v rt, ker mu je čisto za ritjo peljal ... nisem videl, da bi voznik telefoniral in je bil privezan... tudi ne vem ali je imel ukradene tablice ali avto ... 

nabijanje brez regularnih parametrov policijskega vozila.. 

se pa manjka takih , ki bi ustavljali namesto pospeševali.. ko bo policaj rekel "sem mislil da boste pospešili" mu odgovoriš "sem mislil da držite varnostno razdaljo in ste usposobljeni za upravljanje z vozilom" (in pokličeš 113 da je posneto).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, nejc74 pravi:

Torej to je to kar je v Ljubljani na Celovški. Lepo, da se imate radi, kakšna idila. ?

 

Točno tako, pri slaščičarni Jagoda, pred staro cerkvijo.

pred 2 urami, Borutt pravi:

Primosio je predstavil zadevo s prometnega pasu in ne iz postajališča, kot ti sedaj napačno razlagaš. 

Tako je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater ste se razpisali. Moje mnenje o tem je, da ima avtobus neovirano pot naprej, saj ne spreminja smeri. Ta rumena poševna črta samo označuje konec površine, po kateri se ostali udeleženci ne smejo voziti. Če bi hoteli, da se avtobus ustavi, bi to moralo biti dodatno označeno z vertikalno signalizacijo. Kakorkoli že, gre še za en izdelek birokratov, ki ne znajo jasno zapisati zadeve, predvsem tako, da bi jo vsi, ki imamo vozniško dovoljenje brez tridnevnega razmisleka lahko razumeli.

Sicer pa, TO so debate, ki vsem nam koristijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Primosio pravi:

Mater ste se razpisali. Moje mnenje o tem je, da ima avtobus neovirano pot naprej, saj ne spreminja smeri. Ta rumena poševna črta samo označuje konec površine, po kateri se ostali udeleženci ne smejo voziti. Če bi hoteli, da se avtobus ustavi, bi to moralo biti dodatno označeno z vertikalno signalizacijo. Kakorkoli že, gre še za en izdelek birokratov, ki ne znajo jasno zapisati zadeve, predvsem tako, da bi jo vsi, ki imamo vozniško dovoljenje brez tridnevnega razmisleka lahko razumeli.

Sicer pa, TO so debate, ki vsem nam koristijo. 

da, sicer pa je v pravilniku jasno zapisan namen te rumene poševne črte in to ni ustavljanje ampak kot si napisal konec "proge"

bus v glavnem dalje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

da, sicer pa je v pravilniku jasno zapisan namen te rumene poševne črte in to ni ustavljanje ampak kot si napisal konec "proge"

bus v glavnem dalje...

Tudi jaz tako mislim, samo se bojim, če bi počilo, da bi se našel policist, ki bi podal nasprotno razlago.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Primosio pravi:

Tudi jaz tako mislim, samo se bojim, če bi počilo, da bi se našel policist, ki bi podal nasprotno razlago.

"naš" ne želi odgovoriti, se izmotava, zato smo se lovili par strani :) še na GPU ne vedo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

"naš" ne želi odgovoriti, se izmotava, zato smo se lovili par strani :) še na GPU ne vedo

Saj še zone 30 in območja 30 ne znajo pojasniti. Še inštruktorji v šoli so se kregali o tem. in v člankih mešajo območja in cone.

Jaz te znake vidim takole: Cona 30 (leva slika) velja do preklica oz. do znaka konec cone 30.

Območje 30 (desna slika) pa je običajno postavljeno pred dvignjenim prehodom za pešce in nima preklica, torej bi po teoriji moralo veljati večno.

Dva takšna znaka sta na Mladinski v Mariboru pred Ljudskim vrtom. Jaz pač peljem 30 čez grbino (prehod), potem pa pospešim na 50.

cona30_1.jpg?w=450Rezultat iskanja slik za območje 30

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Borutt pravi:

Saj menda veš, kaj si napisal. In nisi napisal pravilno. Ker tako ne piše v zakonu. 

lej .. bom čisto počasi pisal ... Ali lahko ti napišeš, kako piše v zakonu, ne da ga citiraš ... s svojimi besedami ... če zmoraš ... komot lahko napišeš, da se drugače ne more povedati in bom razumel ;) 

 

vem kaj sem napisal in kaj si ti citiral ... s svojimi besedami pojasni ... ne z vprašanje, ampak POJASNI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Darko3g pravi:

Saj še zone 30 in območja 30 ne znajo pojasniti. Še inštruktorji v šoli so se kregali o tem. in v člankih mešajo območja in cone.

Jaz te znake vidim takole: Cona 30 (leva slika) velja do preklica oz. do znaka konec cone 30.

Območje 30 (desna slika) pa je običajno postavljeno pred dvignjenim prehodom za pešce in nima preklica, torej bi po teoriji moralo veljati večno.

Dva takšna znaka sta na Mladinski v Mariboru pred Ljudskim vrtom. Jaz pač peljem 30 čez grbino (prehod), potem pa pospešim na 50.

cona30_1.jpg?w=450Rezultat iskanja slik za območje 30

ja, sicer v mariboru dejansko cone 30 dni... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Le daj. Da vidimo modrost, kako so to argumentirali. 
 

Koliko časa bi, po tvoje, potrebovalo vozilo do semaforja, če je oddaljeno 100m od njega? Pri neki določeni hitrosti, seveda. Ker za ta čas izračunati, ni treba biti neki znanstvenik. 
 

Če je sodba, potem je to sodišče zaključilo. 

 

Rumena luč na semaforju gori 2 sekundi (podatek upravljalca ceste) . 50 m/s je 180 km/h. Vrla sodnica je v sodbi 2x navedla, da je bilo vozilo oddaljeno 100 m in da rumena luč gori 2 sekundi, pa ji očitno ni potegnilo, da je kaj takega nemogoče. Da bi navedbe držale, bi zapeljal v rdečo 4 sekunde (to je pa potem že nekaj drugega) . S tem, da je pri tem zanemarjeno dejstvo, da policaj sploh ni videl semaforja (in je očitno samo (slabo) ugibal) .

V glavnem cela "pravljica" , ki se niti približno ne ujema s "predstavitvijo prekrška" . Še nisem doživel, da bi se prekršek ujemal z "domišljijskim spisom" na "zadnji strani" .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Primosio pravi:

Mater ste se razpisali. Moje mnenje o tem je, da ima avtobus neovirano pot naprej, saj ne spreminja smeri. Ta rumena poševna črta samo označuje konec površine, po kateri se ostali udeleženci ne smejo voziti. Če bi hoteli, da se avtobus ustavi, bi to moralo biti dodatno označeno z vertikalno signalizacijo. Kakorkoli že, gre še za en izdelek birokratov, ki ne znajo jasno zapisati zadeve, predvsem tako, da bi jo vsi, ki imamo vozniško dovoljenje brez tridnevnega razmisleka lahko razumeli.

Sicer pa, TO so debate, ki vsem nam koristijo. 

Nimaš prav. Avtobus mora ustaviti, ker se njegov prometni pas zaključuje. Priviligiran je na svojem prometnem pasu in, ko se le-ta konča, mora upoštevati signalizacijo in predpise. 

pred 6 urami, Snečer pravi:

da, sicer pa je v pravilniku jasno zapisan namen te rumene poševne črte in to ni ustavljanje ampak kot si napisal konec "proge"

bus v glavnem dalje...

 

pred 6 urami, Primosio pravi:

Tudi jaz tako mislim, samo se bojim, če bi počilo, da bi se našel policist, ki bi podal nasprotno razlago.

Očitno po vajinem za nekatere ne velja prometna signalizacija in še manj predpisi. 

pred 6 urami, Snečer pravi:

"naš" ne želi odgovoriti, se izmotava, zato smo se lovili par strani :) še na GPU ne vedo

Očitno bi ti rad spet nekaj zavajal. Odgovoril sem jasno in razumljivo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!