Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav!

Imam prašanje in me zanima če mi bo kdo tle znal kej več pomagat. In sicer imam KTM 450 sx-f cross 2008 letnik.

Zanima me sledeče. Akumulator napolnim do konca ali dam notri novega da je 100% delujoč in napoljen. Motor 3,4x prižgem mogoče 5tič in je akumulator prazen. Včasih ko je motor mrzel+zaug motor vžge. Če se vozim 2ure. Motor težko da bo vžgal na gumb. Je akumulator prazen po 2 ali 3 vžigih(kratkih)

Ko motor potisnem po hribu dam v 2 prestavo motor takoj zalaufa nazaj brez problema. Zanima me ali je to normalno? vem da ima motor močno kompresijo samo vseeno se mi zdi to malo čudno. Motorja ne uporabljam dolgo kupil sem ga pred tednom dni.

Hvala za odgovore.

Lep pozdrav, Matej

Objavljeno

zanič akumulator

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

polnjenje ti ne dela. Regler ali pa stator.

Objavljeno

Poljenje dela ker ko se pelam neki cajta se akumulator nafila. Potem pa spet 2x,3x probam užgat pa spet akumulator prazen... in ga lahk spet na potik užgem..

Objavljeno

zanič akumulator

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Če sem dal nov akumulator noter pa vseeno isto dela. :wallbash:

Objavljeno

Ti med akumulatorjem in štarterjem prebija na maso?

Je štarter ok?

Objavljeno

Lep pozdrav!

Imam prašanje in me zanima če mi bo kdo tle znal kej več pomagat. In sicer imam KTM 450 sx-f cross 2008 letnik.

Zanima me sledeče. Akumulator napolnim do konca ali dam notri novega da je 100% delujoč in napoljen. Motor 3,4x prižgem mogoče 5tič in je akumulator prazen. Včasih ko je motor mrzel+zaug motor vžge. Če se vozim 2ure. Motor težko da bo vžgal na gumb. Je akumulator prazen po 2 ali 3 vžigih(kratkih)

Ko motor potisnem po hribu dam v 2 prestavo motor takoj zalaufa nazaj brez problema. Zanima me ali je to normalno? vem da ima motor močno kompresijo samo vseeno se mi zdi to malo čudno. Motorja ne uporabljam dolgo kupil sem ga pred tednom dni.

Hvala za odgovore.

Lep pozdrav, Matej

Prejšnji lastnik je prav gotovo imel enake probleme kot jih imaš sedaj ti.

V vsakem primeru pa ga daj pregledat na servis, ti bo šlo manj živcev.

Objavljeno

polnjenje ti ne dela. Regler ali pa stator.

to preveri, po mojem je sam to

Objavljeno

mislim da 6

Na enakem motorju imam original akumulator, ki ima 3 Ah(ne vem kje si dobil tako malega s takšno močjo).Ko ga napolnim lahko brez skrbi užigam in ugašam motor večkrat in se mi ne pojavljajo nikakršne težave. Zato sem pomisli, da je težava v aku....

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Toplite ytx4l-BS

  • Ni mi všeč 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

in so problemi rešeni ?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mislim da je problem bil v tem da je slabo vžigal oz težko vžigal odmična gret je imel "luft" sicer so mi to ugotovil na servisu in od tega je zdaj že mesec in pol kar imam motor na servisu. In norim ker mi ga še zdaj niso skup nardil... čaaka tako dolgo na dele zdaj še rabi samo dihtunge da lahko da mašino skupaj in tudi na te čaka menda že 14 dni!!!! :S

Objavljeno

Mislim da je problem bil v tem da je slabo vžigal oz težko vžigal odmična gret je imel "luft" sicer so mi to ugotovil na servisu in od tega je zdaj že mesec in pol kar imam motor na servisu. In norim ker mi ga še zdaj niso skup nardil... čaaka tako dolgo na dele zdaj še rabi samo dihtunge da lahko da mašino skupaj in tudi na te čaka menda že 14 dni!!!! :S

Odmična gred lahko, da ima "luft". Težave z vžigom, pa dvomim, da boš rešil z menjavo le te. Problem je verjetno drugje. A imaš montiran ventilator?

LP Gorazd

Objavljeno

V ponedeljek sem "sraufal" enega od oranznih "pol izdelkov". Tezava je prav tako kot pri tebi z vziganjem. Akumulator ima vsega 4Ah, zaganjac pa je precej direkten in "potegne" tja do 200A. Ko motor "vergla" 85A, ce ne obrne pa cez 280A. Akumulator je za taksne tokove obcutno presvoh, tista dinama, ki naj bi sluzila polnjenju pa je dala pod zmernimi obrati 1,5A. Treba bo uporabjat "kurbl" starter pa pustit samo za "ta hude jebe".

LP Gorazd

Objavljeno

exc-ji z isto konfiguracijoi polnjenja/verglanja ob izpravnem motorju nimajo nobenih težav z vžigom.

Polizdelek je kvečjemu tist tvoj cegu od motorja. ;)

Objavljeno

Js sem pa kupu aku s 6 Ah in vergla, ko pridem samo blizu:)))

Objavljeno (popravljeno)

exc-ji z isto konfiguracijoi polnjenja/verglanja ob izpravnem motorju nimajo nobenih težav z vžigom.

Polizdelek je kvečjemu tist tvoj cegu od motorja. ;)

Meril sem ravno na EXC 300. Motor je star pol leta. Vem pa se za par koroscev od 250 ccm do 450ccm z istim problemom. Je pa res zanimivo, da nekaterim dala BP.

LP Gorazd

PS lastik je zamenjal ze mislim da 4 akumulatorje.

PPS zakaj imas huso? Na njih kolikor vem je garancija. Na KTM pa ...

Popravljeno . Popravil gkavka
Objavljeno

Huso mam zato, ker je bil ugoden nakup in noben ktm ne pride blizu po letnik-ohranjenost-cena, peljeta se pa oba več kot dovolj dobro za moje zmožnosti.

Ja, husa ima dve leti garancije, ampak z blokado, cca 22kw.

  • 4 let pozneje...
  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........

 

Objavljeno

Jaooooooo jaooooo evo to lahko rečem ........

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!