Snečer Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 5 minutami, sesir pravi: Če ga na Dakarju lahko... tisto se ne more primerjat z neko potovalno ktm enduro z ogrevanim sedežem in nebroj elektronskih pomagal IF7 in MiNa 2
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 Garancijski pogoji so prava mora za dolgoprogaše. Japonci so imeli še nedolgo nazaj interval 6 jurjev in prav oddahnil sem si, ko je bil naslednji z intervalom 12 jurjev. Podaljšana garancija je pravzaprav dvorezen meč. Tudi jaz sem spraševal, če lahko presežem kilometre in dobil sem zelo različne odgovore in nobenega zagotovila. MiNa, sesir in Kmet2 3
DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 Ja, debata je široka, skačemo od garancij do podaljšanih jamstev, domačega dela, nepooblaščenega dela, ampak 90% lastnikov KTMju si želimo in sem prepričan da govorim v imenu le teh: -dober, kvaliteten, konkurenčen pooblaščen servis, kjer se dogovoriš recimo max 14 dni prej in prideš, zadevo urediš in seveda ne čakaš na popravilo nekaj tednov ali še več. Mislim, da je to izvedljivo, če je dovolj velika servisna mreža in nadzor nad kvaliteto, ki ga le ta opravlja. Luka66, franc, skalar36 in 6 others 7 2
vandrovec Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 Konkurenčen ne more biti, ce jo z lastnimi pravili vnaprej izloči? Zakaj pa še podaljšano jamstvo? Če motor nima tovarniških napak, katere bi se pokazale v prvih 10 kkm, se potem težje kaj pojavi. Prej se verjetno zgodijo mehanske poskodbe od padcev in podobno? MiNa 1
DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 15 minutami, vandrovec pravi: 1.Konkurenčen ne more biti, ce jo z lastnimi pravili vnaprej izloči? 2.Zakaj pa še podaljšano jamstvo? Če motor nima tovarniških napak, katere bi se pokazale v prvih 10 kkm, se potem težje kaj pojavi. Prej se verjetno zgodijo mehanske pos kodbe od padcev in podobno? 1. govorim o konkurenčnosti napram ostalim pooblaščenim servisom. Miha je bil. 2. larifari, ko se kaj pokvari se in ni tako vezano na prvih 10kkm, in če imaš podaljšano jamstvo ali garancijo še 2 leti je dobrodošlo. V teoriji pa je ponavadi tako da se neke napake pokažejo takoj, potem je obdobje stabilnosti in nato obdobje ko se zadeve začnejo kvariti. Več kot ima moped km in starejši kot je, večja je možnost tudi za kvar. Zato podaljšano jamstvo dela na principu soudeležbe pri uveljavljanju garancije. kar pomeni, da več kot si prevozil, večja je soudeležba.
IZTOK Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 Soudelezba ni nujna, odvisno je, kaj ti nudijo. Lahko je 100 % na vse, lahko so doloceni sklopi izvzeti, lahko je soudelezba... Stvar odlocitve ponudnika. Dva pooblascena servisa v Slo je ze malo huda. Se huje sodec po pisanju pooblascenega predstavnika je mislenje proizvajalca, da lahko lastna pravila in principe vsiljuje kupcem. Ker so oni mnenja da sta dva servisa dovolj mora biti tudi kupec taksnega mnenja. No comment. Sem pa presenecwn, da Seles ni pooblascen serviser? Kmet2 1
Luka66 Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 Zdravo. Ravno danes sem dobil domov pošto od KTM, obveščajo me, da mi čez dva meseca poteče dvoletna garancija na motorju in mi nudijo podaljšanje garancije. Zanima me kakšne so izkušnje in drobni tisk?? Hvala.
DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 25 minutami, IZTOK pravi: Soudelezba ni nujna, odvisno je, kaj ti nudijo. Lahko je 100 % na vse, lahko so doloceni sklopi izvzeti, lahko je soudelezba... Stvar odlocitve ponudnika. Dva pooblascena servisa v Slo je ze malo huda. Se huje sodec po pisanju pooblascenega predstavnika je mislenje proizvajalca, da lahko lastna pravila in principe vsiljuje kupcem. Ker so oni mnenja da sta dva servisa dovolj mora biti tudi kupec taksnega mnenja. No comment. Sem pa presenecwn, da Seles ni pooblascen serviser? Seveda je pooblaščen http://www.seles.si/moto-motorizem/ktm/ktm-servis , a je tudi trgovec, zgoraj je bilo govora izključno o KTM pointih. Bili so 3je, sedaj sta 2, od teh po informacijah tule pišočih z enim niso zadovoljni.
DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 6 minutami, Luka66 pravi: Zdravo. Ravno danes sem dobil domov pošto od KTM, obveščajo me, da mi čez dva meseca poteče dvoletna garancija na motorju in mi nudijo podaljšanje garancije. Zanima me kakšne so izkušnje in drobni tisk?? Hvala. Trgovec, kjer si kupil motor, ti da ponudbo in lahko dobiš na vpogled pogodbo. Podaljšanje je pri Cargarantie, sem podaljšal prav pred 14 dnevi (cca 400€). Moped naj ne bi imel več kot 30.000km. Govorim na pamet, od 50kkm dalje je soudeležba 10%, 60kkm 20% itd...nimam pogodbe pred sabo. sesir 1
Kawl Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred eno uro, DAMI34 pravi: Trgovec, kjer si kupil motor, ti da ponudbo in lahko dobiš na vpogled pogodbo. Podaljšanje je pri Cargarantie, sem podaljšal prav pred 14 dnevi (cca 400€). Moped naj ne bi imel več kot 30.000km. Govorim na pamet, od 50kkm dalje je soudeležba 10%, 60kkm 20% itd...nimam pogodbe pred sabo. Kaj ti nuca taka garancija... Za 1300 kubikov motor bi morala bit garanacija najmanj 100.000km. Če ti dajo pri avtu tako garancijo ali pa še več ne vem zakaj pri motorju to ne gre. Konec koncev so razni turbo mlinčki danes že bolj delikatni kot 1300 kubikov na motorju ki nima dejansko nobenih turbin in podobne šare...Ne zastopm tega. Kako pa je pri BMW-ju s tem... Mavti 1
MiNa Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 (popravljeno) pred 4 minutami, Kawl pravi: Kako pa je pri BMW-ju s tem... Vprašaj na pooblaščenem servisu... Pri seriji F je zelo rad pogorel stator alternatorja, po 5-letih so spremenili "rotor", vendar so se lastniki motorjev starejših letnikov morali znajti sami ali plačat zlatarsko ceno. Menjava na servisu za "izboljšan" alternator pa je 1100€. Jaz sem ga v 130Kkm menjal 2x, seveda ne za original. Popravljeno Februar 15, 2018. Popravil MiNa DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 2 minutami, Kawl pravi: Kaj ti nuca taka garancija... Za 1300 kubikov motor bi morala bit garanacija najmanj 100.000km. Če ti dajo pri avtu tako garancijo ali pa še več ne vem zakaj pri motorju to ne gre. Konec koncev so razni turbo mlinčki danes že bolj delikatni kot 1300 kubikov na motorju ki nima dejansko nobenih turbin in podobne šare...Ne zastopm tega. Kako pa je pri BMW-ju s tem... kar vem tovarniška garancija 2 leti je brez omejitve kilometrov, podaljšano jamstvo Cargarantie je pa potem še 2 leti tako (ali podobno) kot sem napisal. Lahko jo popoldan poslikam in prilepim pogoje. sesir 1
Kawl Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 4 minutami, DAMI34 pravi: kar vem tovarniška garancija 2 leti je brez omejitve kilometrov, podaljšano jamstvo Cargarantie je pa potem še 2 leti tako (ali podobno) kot sem napisal. Lahko jo popoldan poslikam in prilepim pogoje. Ne sej mene samo tako na splošno zanima... jaz pri 19let starem motorju nimam teh problemov Če kej crkne menjam in je to to, seveda sam in za male pare sesir in MiNa 2
DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 7 minutami, Kawl pravi: Ne sej mene samo tako na splošno zanima... jaz pri 19let starem motorju nimam teh problemov Če kej crkne menjam in je to to, seveda sam in za male pare dejansko je tako ali podobno pri vseh blagovnih znamkah motorjev. samo podaljšanje garancije oziroma jamstva pa je pomembno tudi zato: 1. če se pojavi večji strošek, Euro 4 norme in kup novega sranja ter elektronike na motorjih draži popravila in večje so možnosti, da kaj crkne 2. motor, ki ima še jamstvo se tudi lažje proda Če računam 400€/2 leti je to 200€/leto, kar ni tako hudo, oziroma sprejemljivo tveganje (strošek), sploh če pomislim, da skurim 4 komplete gum na leto
vandrovec Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 To zavarovanje je biznis, kjer ima nekdo več dobička od zavarovanca in potem si še vezan na datume in predpise. Sicer kot nekomu paše ampak sam bi raje dal 1000€, če bi slučajno kaj falilo, kot 400€ vnaprej in potem nič ne fali....se pa tudi za 400€ že kar nekaj popravi. Da bi pri motorju do štirih let veliko stvari odpovedovalo, je pa že čudno, vsaj smelo ne bi? Že res, da ima motor en kup elektronike in znanstvene fantastike ter gre za visokotehnološki izdelek, ampak ne bi smel biti po "kitajsko" narejen ali imeti vgrajene slabe (nevzdržljive) komponente. MiNa in bosa 2
DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 2 minutami, vandrovec pravi: To zavarovanje je biznis, kjer ima nekdo več dobička od zavarovanca in potem si še vezan na datume in predpise. Sicer kot nekomu paše ampak sam bi raje dal 1000€, če bi slučajno kaj falilo, kot 400€ vnaprej in potem nič ne fali....se pa tudi za 400€ že kar nekaj popravi. Da bi pri motorju do štirih let veliko stvari odpovedovalo, je pa že čudno, vsaj smelo ne bi? Že res, da ima motor en kup elektronike in znanstvene fantastike ter gre za visokotehnološki izdelek, ampak ne bi smel biti po "kitajsko" narejen ali imeti vgrajene slabe (nevzdržljive) komponente. podaljšanje garancije ni obveza ampak po želji. mislim, da imaš isto na BMW. ps. raj dam 400€ pa da nič ne fali Načeloma res ne bi smelo nič falit, ampak če sfali, so pa hitro cifre.
lukec Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 Lično zapakirana zahvala,če kupiš nov moped... DAMI34 in sesir 2
jaka1s Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 (popravljeno) pred 20 urami, IZTOK pravi: Soudelezba ni nujna, odvisno je, kaj ti nudijo. Lahko je 100 % na vse, lahko so doloceni sklopi izvzeti, lahko je soudelezba... Stvar odlocitve ponudnika. Dva pooblascena servisa v Slo je ze malo huda. Se huje sodec po pisanju pooblascenega predstavnika je mislenje proizvajalca, da lahko lastna pravila in principe vsiljuje kupcem. Ker so oni mnenja da sta dva servisa dovolj mora biti tudi kupec taksnega mnenja. No comment. Sem pa presenecwn, da Seles ni pooblascen serviser? Pozdravljen Iztok, Hm ne vem od kje ideja, da mi nismo uradni serviser KTM. Naj vam sporočim, da smo uradni serviser od 1 dne ko sodelujemo z KTM GMBH. V Sloveniji so na današnji dan 3 uradni servisi in ti so enakomerno porazdeljeni po Sloveniji. IZOLA - LJUBLJANA - MARIBOR. lp jaka Popravljeno Februar 16, 2018. Popravil jaka1s sesir 1
IZTOK Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 pred 2 urami, jaka1s pravi: Pozdravljen Iztok, Hm ne vem od kje ideja, da mi nismo uradni serviser KTM. Naj vam sporočim, da smo uradni serviser od 1 dne ko sodelujemo z KTM GMBH. V Sloveniji so na današnji dan 3 uradni servisi in ti so enakomerno porazdeljeni po Sloveniji. IZOLA - LJUBLJANA - MARIBOR. lp jaka Pozdravljen Jaka, povprasal sem samo zato, ker sem razumel prejšnje poste, da sta uradno samo dva servisa. Sicer vas poznam in mi ravno servisirate vzmetenje... Lp Iztok sesir 1
Luka66 Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 Logično, da se pri BMW počuti vsak kot kralj, ker za novega moraš imet skor tolk v denarnici k kralj, konkretno moraš imet tri jurje več, kot pri KTM za enako opremo.......... nekaj pa lahko za tak denar, naredijo in to tudi naredijo, vsaj prijaznost in kavica na servisu , vse to se plača, no prijaznost in lepa beseda, povsod lepo mesto najde in nikjer ne škodi...............se pa strinjam, da ima BMW verjetno najboljše poprodajne storitve, vsaj pri nas, kar pa seveda ni zastonj, meni leporečenje ne pomeni veliko, želim si le KVALITETNO OPRAVLJEN SERVIS, da lahko zaupam serviserju in da ga vidim enkrat letno na servisu, potem pa samo še slučajno na pijači......... vsi ti "top" motorji so bolano predragi, BMW in Ducati še posebej, vsako dodatno opremo plačaš kot suho zlato in nekaj neverjetnega, pa ne komentiram kvaliteto, temveč ceno in tudi precenjen "high tech", ki v primerjavi z drugimi različnimi prevoznimi sredstvi to niti ni ...... pomembno je, da nas proizvajalcin in prodajalci prepričajo, da je to to in to plačamo.......nekateri so taki feni določene znamke beri..... , da tudi, če bi proizvajalec namontiral nanj staro kanto in reklamiral, da je to "hud high tech" in koristna zadeva, bi to kupili brez problema in razlagali kk je to super ker je to ...... in ko razmišljaš koliko več dobiš pri avtu za tak denar, te boli glava, očitno pa smo motoristi pripravljeni to plačat, za užitek na dveh kolesih in nasmeh do ušes............hvala bogu, da lahko, da ni € le za futer in obleko .......... siks, MiNa in Joker 2 1
motom Objavljeno Februar 17, 2018 Opozori Objavljeno Februar 17, 2018 Meni se ne zdijo ravno pretirane cene. Ampak tale postavka se mi zdi pa kar nesramnost: PDI - Strošek transporta in priprave 240,00 EUR ZNAMKA BMW F 850 GS CENA Z DDV BARVA: N2C - Pollux metallic matt + 452 261,00 EUR NA5 - Racingred uni 0,00 EUR NB5 - Light White uni 0,00 EUR OSNOVNI MODEL: CENA Z DDV 12.200,00 EUR DODATNA OPREMA: 230 - Komfortni paket 779,00 EUR 233 - Turing paket 871,00 EUR 235 - Dinamični pkaet 738,00 EUR 452 - Stil EXCLUSIVE 261,00 EUR 453 - Still Rallye 261,00 EUR 56A - Paket luči 513,00 EUR 191 - Dinamična ESA 461,00 EUR 192 - LED prednji žaromet 359,00 EUR 193 - Keyless ride 272,00 EUR 222 - Pomočnik pri prestavljanju PRO 431,00 EUR 224 - Načini vožnje PRO 415,00 EUR 272 - Predpriprava za navigacijo 205,00 EUR 499 - Spuščeno podvozje 205,00 EUR 519 - Gretje ročic 220,00 EUR 530 - RDC 231,00 EUR 538 - Tempomat 343,00 EUR 590 - LED beli smerokazi 103,00 EUR 603 - Alarmna naprava proti kraji 231,00 EUR 636 - Glavno stojalo 144,00 EUR 661 - Nosilec za kovček 164,00 EUR 6AB - Connectivity 615,00 EUR 775 - Komfortni sedež 103,00 EUR PDI - Strošek transporta in priprave 240,00 EUR Komfortni paket: Glavno stojalo, gretje ročic, RDC, keyless ride; Turing paket: Tempomat, nosilec za kovček, dinamična ESA; Dinamični paket: Pomočnik pri prestavljanju PRO, ABS PRO, DTC, načini vožnje PRO; Stil Rallye: Ščitnik rok, light white uni; Stil EXCLUSIVE: Pollux metallic matt, ščitnik rok; Paket luči: Dnevne luči, LED prednji žaromet, LED beli smerokazi; Luka66 1
Dolanc Igor Objavljeno Februar 17, 2018 Opozori Objavljeno Februar 17, 2018 Ob 15. 2. 2018 ob 9:20, Kmet2 pravi: Ko sem lani poleti bluzil od evrope do azije sem imel namen vstopiti tudi v Mongolijo itd poti si nisem moral splanirati ,ker se ktm (kdorkoli že to je) ni niti odzval na naše vprašanje ali lahko potegnem 5kkm čez servisni interval. Vsaj tako pojasnilo sem dobil od serviserja!! >>> serviser ( kdorkoli že to je ) ni posredoval vprašanja na KTM ! P.S. Kar se pa tiče podaljšane garancije in kot je g. Dolanc povedal,da delujejo v vsaki državi.......no ko sem jih rabil v Kazahstanu sem preko svojega serviserja izvedel,da tam pa ne delujejo......kaj je zdaj res,preverjal nisem. >>> kje sem rekel da podaljšana garancija deluje v vsaki državi ? ... to je odvisno od ponudnika in to ni KTM Bom pa tudi povedal,ko dobim Ktm nazaj,ali so priznali,počeno vetrobransko steklo,zariban batek na zadnji zavori in posledično plav disk,pokvarjeno stikalo za smernike in menjavanje (samodejno) map. >>> OSP Jamnik je zaključil z delovanjem 31.12.2017. Ne vem ali je motor še zdaj tam ? Vem samo za sklop stikal in to je rešeno in priznano. Ostalega ne komentiram Imel sem kar nekaj teżav z priznavanjem defektnega obroča,Nemo je moral celo aktivirat odvetnika,meni pa so na koncu le priznali napako(šele po pogovoru z g. Dolancem) >>> Nemo ( P.K. ) ni aktiviral nobenega odvetnika, ga je pa omeil in šele takrat je serviser naredil vse potrebno, da so se stvari obrnile v pravo stran ( nekaj podrobnosti sem ti povedal po telofonu ) Ne razumem politike KTM,celo zamenjali so dobavitelja zaradi defektnih obročov,a priznat stvarno napako......to moraš pa doktorirat! Naj povem ,da sem se kot kupec BMW počutil kot kralj,kot kupec KTM pa kod berač. P.S. Prvi modeli 1190 adv imajo šibkejši zaganjač, kot 1050 . Ko ga vžigaš tak zajamra ,kot da je prazen akumolator,ko ga pa pustim stati 3 tedne ga ne vžge več noben razen kabli...... Motor je kupljen 2013 decembra in do danes ta napaka ni odpravljena in jo Ktm oz. kasneje podaljšana garancija tudi ne priznava. Govorimo o motorju za 17.000!!!! S svojim serviserjem sem zadovoljen , je pa res včasih malce neodziven a pokompenzira s svojo strokovnostjo in že večkrat mi je naredil tudi kakšno uslugo,je pedanten in edini v moji moto karieri,da motor pustim tam in se ne sekiram. Serviser 5 ,KTM sedi 1! Zarečenega kruha se najbolj naješ in parkrat sem bil res sit,toda mislim ,da je to zadnji KTM v garaži. Motor je fantastičen in mi od vseh cca 20različnih ,ki sem si jih lastil najbolj ustreza,toda..................beri zgoraj napisano. Da ne govorim o cordurah od KTM ,spet fantastične obleke a jih nimaš kje sprobat,če pa jo naročiš in ti slučajno ne sede,boš bogato plačal vsako zamenjavo kosa.........zelo mačehovsko do nas kupcev omenjene znamke. >>> ne razum kaj je tu kriv KTM ? Vsem pa svetujem ,da naj se ognejo servisa Motomaxx,kupil sem pri Axlu 2 motorja in na obeh so na tem servisu naredili napako ....veliko.....na 1190 so mi pri pripravi motorja povsem zrisali prednjo temno vetrobransko steklo,ker je hepan vrjetno brisal z kakšno peščeno krpo. Na 1050 ,ko so ga pripravljali za prevzem ,niso zategnili niti enega vijaka na montiranih rolbarih. Ko sem prišel domov sta železje držala samo še 2 vijaka,šel sem iz trgovine direkt k Mihatu. No toliko od mene,ne pišem kaj dosti,ker je veliko pametnih tu! Lp Me pa zanima kakšen komentar na zgoraj napisano,predvsem od pristojnih. Sem pripisal kar zgoraj.
Fadil Objavljeno Februar 17, 2018 Opozori Objavljeno Februar 17, 2018 Za 12.200€ (osnovni model) dobiš samo geštel? Gonca 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se