Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Uveljavljanje nekih pravic, tako kot tule piše se sliši lepo, v resnici pa bo tako:

hvala lepa, pri nas ne boš servisiral, ali pa hvala lepa na vrsti boste čez pol leta, ali pa celo šalabajzersko opravljeno delo.

In kot drugo:

v vseh servisnih knjižicah od vseh motorjev, ki sem jih kdaj imel in avtomobilih piše, da je veljavnost garancije samo če je servis opravljen:

1. pri pooblaščenem servisu

in

2. v predpisanih kilometrih/času (kar prej pride)

Razna podaljšanja garancij, pa imajo še strožje pogoje pogoje, ki jih vežejo celo na starost, prevožene kilometre in soudeležbo v % pri odpravljanju napake. (cargarantie)

Da ne govorim o avtomobilih, tam je pa še slabše. Podaljšano garancijo daje prodajalec, kar pomeni, da hoče da pri njem servisiram.

Seveda pa se strinjam, če maš čas, se lahko bilokje bockaš in motor je parkiran v garaži, jaz pa se hočem voziti.

 

Podaljsano jamstvo je drugo kot garancija!  Garancijski pogoji morajo biti skladni z konkretno v sloveniji Zakonu o varstvu potrosnikov ZVPOT nazadnje spremenjen 2014, ki je skladen z uredbo EU o zasciti potrosnikov 1999/44, ki je bila nazadnje dopolnjena 2013. V podaljsano jamstvo pa smejo pisati pogojevanje vezano na doloceno servisno organizacijo. Za uveljavljanje garancijskih pravic ti ne smejo pogojevat servisiranja v doliceni servisni mrezi! Konkreten primer krsitve slo zakonodaje: Yamaha prodaja v Slo model WR 450 F in zanj v blokiranem stanju ( skladen z homoligacijo)  nudijo 30 dni garancije, pi ZVPOT pa morajo mininalno 12 mesecev. Seveda vsak tak motor odblokira in posledicno z posegom v konstrukcijo vozila to peavico izgubis. Isto KTM EXC modeli, dajo 90 dni morali bi pa eno leto ce ni odblokiran.

Jaz se tudi ne bockam rad, zato pred nakupom dobro prestudiram in v vecini primerov pozneje nimam tezav. Ampak ce pa mas peh pa ti na koncu drugo ne preostane. Nikoli pa se ne bom sprijaznil z samovoljno obravnavo v mojo skodo. Posel je sklenjen in moje obveznosti sem poravnal z placilom kupnine. Tudi oni imajo do mene obveznosti, ki se ne koncajo z izdajo blaga.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, IZTOK pravi:

. Posel je sklenjen in moje obveznosti sem poravnal z placilom kupnine. Tudi oni imajo do mene obveznosti, ki se ne koncajo z izdajo blaga.

Eni mislijo,da njihova obveznost le štetje denarja,kar se države tiče pa izdaja računa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, DAMI34 pravi:

1. pri pooblaščenem servisu

https://www.amzs.si/motorevija/mobilnost/nasveti/2015-12-14-garancija-in-jamstvo-za-avtomobile

Vzdrževalna dela v dobi garancije

Splošno prepričanje je, da je treba vzdrževalna dela na avtomobilu v garancijskem roku opravljati le v pooblaščenih servisnih delavnicah. A to ni tako. V pooblaščenih servisnih delavnicah je treba namreč opravljati le tista dela, ki so povezana z garancijskimi popravili, medtem ko vzdrževalna dela na avtomobilih lahko lastniki oziroma imetniki opravljajo tudi v drugih servisnih delavnicah. To potrjuje tudi mnenje Javne agencije RS za varstvo konkurence (AVK), ki opozarja, da je julija 2010 je začela veljati Uredba (ES) št. 461/2010, ki omogoča organom za varstvo konkurence, da se spopadejo z nezakonitimi praksami proizvajalcev avtomobilov in njihovih mrež pooblaščenih serviserjev, da z zlorabami garancij lastnike avtomobilov vežejo na svoje poprodajne storitve (npr. menjave olja in druge storitve vzdrževanja vozila).

Da tale mit še enkrat odpravimo. Olje ti lahko menjajo kjerkoli. Kos motorja, ki crkne v garanciji pa bojo limali skup na pooblaščenem servisu, v kolikor hočeš garancijo uveljavit.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jskrablin pravi:

https://www.amzs.si/motorevija/mobilnost/nasveti/2015-12-14-garancija-in-jamstvo-za-avtomobile

Vzdrževalna dela v dobi garancije

Splošno prepričanje je, da je treba vzdrževalna dela na avtomobilu v garancijskem roku opravljati le v pooblaščenih servisnih delavnicah. A to ni tako. V pooblaščenih servisnih delavnicah je treba namreč opravljati le tista dela, ki so povezana z garancijskimi popravili, medtem ko vzdrževalna dela na avtomobilih lahko lastniki oziroma imetniki opravljajo tudi v drugih servisnih delavnicah. To potrjuje tudi mnenje Javne agencije RS za varstvo konkurence (AVK), ki opozarja, da je julija 2010 je začela veljati Uredba (ES) št. 461/2010, ki omogoča organom za varstvo konkurence, da se spopadejo z nezakonitimi praksami proizvajalcev avtomobilov in njihovih mrež pooblaščenih serviserjev, da z zlorabami garancij lastnike avtomobilov vežejo na svoje poprodajne storitve (npr. menjave olja in druge storitve vzdrževanja vozila).

Da tale mit še enkrat odpravimo.

 

 

me prav zanima, kako teorijo spravite v realnost. In kako uradnega serviserja prisilitev v odpravo garacijskih napak, v servisni pa imate žige in račune od drugega mehanika. 

Ali ta teorija drži tudi za motorje?

 

Potem me pa zanimajo konkretni primeri, pa recmo pri KTMju, servisirate pri Kawasakiju, garancijo pa uveljavljate potem pri pooblaščenem servisu. Malomorgen :D

Mogoče ne bi škodilo, če bi v tem primeru kako informacijo natrosila tudi:

@IKEin @jaka1s .

 

pred 21 minutami, IZTOK pravi:

Podaljsano jamstvo je drugo kot garancija!  Garancijski pogoji morajo biti skladni z konkretno v sloveniji Zakonu o varstvu potrosnikov ZVPOT nazadnje spremenjen 2014, ki je skladen z uredbo EU o zasciti potrosnikov 1999/44, ki je bila nazadnje dopolnjena 2013. V podaljsano jamstvo pa smejo pisati pogojevanje vezano na doloceno servisno organizacijo. Za uveljavljanje garancijskih pravic ti ne smejo pogojevat servisiranja v doliceni servisni mrezi! Konkreten primer krsitve slo zakonodaje: Yamaha prodaja v Slo model WR 450 F in zanj v blokiranem stanju ( skladen z homoligacijo)  nudijo 30 dni garancije, pi ZVPOT pa morajo mininalno 12 mesecev. Seveda vsak tak motor odblokira in posledicno z posegom v konstrukcijo vozila to peavico izgubis. Isto KTM EXC modeli, dajo 90 dni morali bi pa eno leto ce ni odblokiran.

Jaz se tudi ne bockam rad, zato pred nakupom dobro prestudiram in v vecini primerov pozneje nimam tezav. Ampak ce pa mas peh pa ti na koncu drugo ne preostane. Nikoli pa se ne bom sprijaznil z samovoljno obravnavo v mojo skodo. Posel je sklenjen in moje obveznosti sem poravnal z placilom kupnine. Tudi oni imajo do mene obveznosti, ki se ne koncajo z izdajo blaga.

Sej pravim, v teorije se vse lepo sliši, še vedno pa nisva rešila problema, da motor dokler je v garanciji peljem k Jožeku pa mi ga poservisira, niti mi taisti Jožek ne more uveljaviti nobene garancije. Prav tako ostaja problem, da moj prijatelj Jožek nima diagnostičnega orodja in mi tudi po izteku garancije ne more kvalitetno servisirati motorja.

Se razumeva al ne? Če smo že pri KTM (isto velja za Kawasaki preverjeno) ti garancijo potrdi uvoznik, kateri se potem tako ali tako zagovarja matični tovarni. Sprožiš pa jo lahko samo na uradnem servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

me prav zanima, kako teorijo spravite v realnost. In kako uradnega serviserja prisilitev v odpravo garacijskih napak, v servisni pa imate žige in račune od drugega mehanika. 

Sej sami vejo da ni kaj komplicirat.

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Potem me pa zanimajo konkretni primeri, pa recmo pri KTMju, servisirate pri Kawasakiju, garancijo pa uveljavljate potem pri pooblaščenem servisu. Malomorgen :D

Klic odvetnika reši veliko 'težkih' problemov ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

me prav zanima, kako teorijo spravite v realnost. In kako uradnega serviserja prisilitev v odpravo garacijskih napak, v servisni pa imate žige in račune od drugega mehanika. 

Ali ta teorija drži tudi za motorje?

 

Potem me pa zanimajo konkretni primeri, pa recmo pri KTMju, servisirate pri Kawasakiju, garancijo pa uveljavljate potem pri pooblaščenem servisu. Malomorgen :D

Mogoče ne bi škodilo, če bi v tem primeru kako informacijo natrosila tudi:

@IKEin @jaka1s .

 

Sej pravim, v teorije se vse lepo sliši, še vedno pa nisva rešila problema, da motor dokler je v garanciji peljem k Jožeku pa mi ga poservisira, niti mi taisti Jožek ne more uveljaviti nobene garancije. Prav tako ostaja problem, da moj prijatelj Jožek nima diagnostičnega orodja in mi tudi po izteku garancije ne more kvalitetno servisirati motorja.

Se razumeva al ne? Če smo že pri KTM (isto velja za Kawasaki preverjeno) ti garancijo potrdi uvoznik, kateri se potem tako ali tako zagovarja matični tovarni. Sprožiš pa jo lahko samo na uradnem servisu.

@DAMI34, ce ne bos probal ne bos vedel. Ampak če imas podaljsano jamstvo tega ne počni! Jaz tudi vozim na Yamaha servis, sem tudi super zadovoljen z storitvami in nimam izbire, ker imam tudi podaljšano jamstvo. Kljub temu, olje prinesem svoje pa nisem imel problemov. Pa ne gre za mojo kaprico ampak, Yamalube = Motul v drugi embalaži, pa imajo za liter polsintetike ceno čez 17 EUR, jaz pa dobim Motul sinetiko za 14 EUR. Če mi bodo ponudili pa yamalube sintetiko za isto ceno bom pa pri njih kupoval. Simpl ko keks.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, IZTOK pravi:

@DAMI34, ce ne bos probal ne bos vedel. Ampak če imas podaljsano jamstvo tega ne počni! Jaz tudi vozim na Yamaha servis, sem tudi super zadovoljen z storitvami in nimam izbire, ker imam tudi podaljšano jamstvo. Kljub temu, olje prinesem svoje pa nisem imel problemov. Pa ne gre za mojo kaprico ampak, Yamalube = Motul v drugi embalaži, pa imajo za liter polsintetike ceno čez 17 EUR, jaz pa dobim Motul sinetiko za 14 EUR. Če mi bodo ponudili pa yamalube sintetiko za isto ceno bom pa pri njih kupoval. Simpl ko keks.

To meni zgleda približno takole.

Kot da greš v gostilno, želiš dunajski zrezek s pomfrijem. Natakarju pa rečeš, da imajo zrezek predrag in da naj prinese samo pomfri, ker imaš zrezek s sabo. In potem pričakuješ, popolno postrežbo, ker imaš to pravico. :) :fight1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Scarabeo 500 pravi:

To meni zgleda približno takole.

Kot da greš v gostilno, želiš dunajski zrezek s pomfrijem. Natakarju pa rečeš, da imajo zrezek predrag in da naj prinese samo pomfri, ker imaš zrezek s sabo. In potem pričakuješ, popolno postrežbo, ker imaš to pravico. :) :fight1:

:lol1:Ne, ker bi staknil salmonelo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, jskrablin pravi:

Sej sami vejo da ni kaj komplicirat.

Klic odvetnika reši veliko 'težkih' problemov ;) 

prosim no, jaz ne rabim igranja z odvetniki (kar je tudi strošek, verjemi, mogoče dražji od predragega servisa :D ) jaz rabim moped zrihtan u nulo in da se vozim. Tolk dnara mam in nič več :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, IZTOK pravi:

@DAMI34, ce ne bos probal ne bos vedel. Ampak če imas podaljsano jamstvo tega ne počni! Jaz tudi vozim na Yamaha servis, sem tudi super zadovoljen z storitvami in nimam izbire, ker imam tudi podaljšano jamstvo. Kljub temu, olje prinesem svoje pa nisem imel problemov. Pa ne gre za mojo kaprico ampak, Yamalube = Motul v drugi embalaži, pa imajo za liter polsintetike ceno čez 17 EUR, jaz pa dobim Motul sinetiko za 14 EUR. Če mi bodo ponudili pa yamalube sintetiko za isto ceno bom pa pri njih kupoval. Simpl ko keks.

lepo pošteno, za 9€ razlike, kar pomeni cca 7 litrov goriva.

Vendar, dejva se vrnit na KTM konkretno. Tule sem namreč dobil nekaj "dobrih" teoretičnih nasvetov. Bom povedal kaj želim kot Dami:

1. kvalitetno opravljen servis, ne nekaj na pamet, moj serviser mora imeti delovna navodila vanje pogledati in vedeti, da za sklopko rabim DOT 4 ali 5,1 zavorno olje (vsi drugi KTMji imajo večinoma hidravlično, dal sem samo primer) brez da ga jaz opozorim na to

2. ne samo menjavo, kar je predpisano, ampak kompleten ček motorja, kar mora izurjeno oko videti, ter da mi predlaga ali popravi morebitne drobnarije, ki se zgodijo same od sebe

3. pri samem servisiranju mora videti sam (brez mene, čeprav jaz večino zadev opazim) kaj je zrelo za garancijski poseg in to tudi uveljaviti (ne moreš verjet, ampak še vedno sklopko odzračim vsakih 5 jurjev, kljub temu da je bil menjan batek)

4. hočem popolno diagnostiko, izbris vseh napak in odpravo vseh morebitnih problemov, ki so se zabeležili med servisoma

5. hočem da je moj servis zabeležen online, v knjižici in da se mi vsaj malo prilagodijo pri datumu, ponavadi se dogovorim vsaj en teden prej, če ne več

6. plačam pošteno, ne mečem pa denarja stran, niti ne pričakujem da mi zastonj naredijo servis

7. servis naj bo do max 100km oddaljen

8. pričakujem da sem pri malem servisu zraven, da kako še rečem z mehanikom in počakam, da mi zadevo opravi, ter grem še isti dan domov, pri velikem, pa da si vzame vsaj 15 minut zame pred in po servisu. (debata konkretno)

9. motorja ne šparam, hočem, da je 100% v vseh pogojih, zato to hočem od servisa in tudi plačam

 

 

 

Ekola fantje, sprejemam vse ideje, kje, kako in najcenej, pa najmanj skrbi in dela zame. :D

ps. pa da ne bom izgledal neki fin težak: Elisa mi nudi vse to + kava :P, pa Miha mi je tudi+piva (edino čas ga je vedno mal jebal) :P

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sem vedno dokler garancija vozil v motocenter Yogi...vse štimalo vedno...vsakih 6000km..in sam menjal le olje in filter nekje na polovici vmes...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

lepo pošteno, za 9€ razlike, kar pomeni cca 7 litrov goriva. 

 

 

 

4 x 3= 12 :ras:

Saj smo debatirali samo hipotetično, ne konkretno za KTM in tvojega serviserja. Ja, zdaj imaš na dosegu Axle ali pa Seleš. Za Axle pojma nimam, za Seleša pa, pustimo prvi nastop, ker sem skoraj obrnil pete. Ampak kar sem naročil dele so bili zelo hitri in korektni. Ko dobim nazaj obnovljene komponente pa javim kako in kaj, ampak, glede na to, da me je naslednji dan klical serviser direkt iz delavnice in se še enkrat pozanimal kaj hočem in kaj priporoča imam dober občutek. Samo moja pomaranča je kot parna lokomotiva na pram tvoji vesoljski ladji. Da rabiš konkretno podporo je jasno. Za par EUR vozit šelebajzerju - tega jaz tudi ne bi napravil. Morda je kaj v Italiji bližje zate. Zna pa biti delo dražje. Tukaj v MB imamo baje dobrega mojstra samo nima kartičnega plačila, pa spletne trgovine in mi je lažje pri Selešu sedaj ko sproti nabavljam dele tako kot podiram motor. Jaz npr. bom dal sam motor obnovit kar pri mojstru v MB ko bo tako daleč, ker se lahko teh par km zapeljem tudi po cesti. Do Grosuplja se mi EXC razpade :O

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Axle nima servisa, sam povem, bi mi pa full sedel, še jaz sem težil Alenu. S Selesom pa imam kontakt. Ampak priznaj, na koncu smo prišli do tega, da moram na pooblaščeni servis, mar ne :D

Italija, čeprav govorim Italijansko in delam v IT, mi nekako ne sede, pa Udine so ravno tako daleč. ps. preveč poznam Italijane in njihov pristop do dela v stilu "forse ce". Kar ne pomeni, da obsojam vse po vrsti, ampak željo imam vzdrževati motor v SLO.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej, moraš ne, je pa bolj priročno ... Gre samo za to, da je dobro vedeti, katere pravice imamo in da neki proizvajalec/serviser ne more kar po svoje. Pa da lahko imamo prosto izbiro pri potrošnem materialu ker tole zbija ceno priporočenim. Sicer glede tega, vsaka navodila ti dajo specifikacije maziv, potem pa priporočijo npr Motorex bla bla. Ne piše pa, da mora biti Motorex. Serviser pa bo seveda imel samo tega, ker bi ga sicer pojedli. Vedno pa velja, da lepa beseda lepo mesto najde in  ne bo te ubil če hočeš drugo mazivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

lepo pošteno, za 9€ razlike, kar pomeni cca 7 litrov goriva.

Vendar, dejva se vrnit na KTM konkretno. Tule sem namreč dobil nekaj "dobrih" teoretičnih nasvetov. Bom povedal kaj želim kot Dami:

1. kvalitetno opravljen servis, ne nekaj na pamet, moj serviser mora imeti delovna navodila vanje pogledati in vedeti, da za sklopko rabim DOT 4 ali 5,1 zavorno olje (vsi drugi KTMji imajo večinoma hidravlično, dal sem samo primer) brez da ga jaz opozorim na to

2. ne samo menjavo, kar je predpisano, ampak kompleten ček motorja, kar mora izurjeno oko videti, ter da mi predlaga ali popravi morebitne drobnarije, ki se zgodijo same od sebe

3. pri samem servisiranju mora videti sam (brez mene, čeprav jaz večino zadev opazim) kaj je zrelo za garancijski poseg in to tudi uveljaviti (ne moreš verjet, ampak še vedno sklopko odzračim vsakih 5 jurjev, kljub temu da je bil menjan batek)

4. hočem popolno diagnostiko, izbris vseh napak in odpravo vseh morebitnih problemov, ki so se zabeležili med servisoma

5. hočem da je moj servis zabeležen online, v knjižici in da se mi vsaj malo prilagodijo pri datumu, ponavadi se dogovorim vsaj en teden prej, če ne več

6. plačam pošteno, ne mečem pa denarja stran, niti ne pričakujem da mi zastonj naredijo servis

7. servis naj bo do max 100km oddaljen

8. pričakujem da sem pri malem servisu zraven, da kako še rečem z mehanikom in počakam, da mi zadevo opravi, ter grem še isti dan domov, pri velikem, pa da si vzame vsaj 15 minut zame pred in po servisu. (debata konkretno)

9. motorja ne šparam, hočem, da je 100% v vseh pogojih, zato to hočem od servisa in tudi plačam

 

 

 

Ekola fantje, sprejemam vse ideje, kje, kako in najcenej, pa najmanj skrbi in dela zame. :D

ps. pa da ne bom izgledal neki fin težak: Elisa mi nudi vse to + kava :P, pa Miha mi je tudi+piva (edino čas ga je vedno mal jebal) :P

 

 

 

Dami opisal si vam nam znanega mehanika.Upam da bo še kaj šraufal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

lepo pošteno, za 9€ razlike, kar pomeni cca 7 litrov goriva.

Vendar, dejva se vrnit na KTM konkretno. Tule sem namreč dobil nekaj "dobrih" teoretičnih nasvetov. Bom povedal kaj želim kot Dami:

1. kvalitetno opravljen servis, ne nekaj na pamet, moj serviser mora imeti delovna navodila vanje pogledati in vedeti, da za sklopko rabim DOT 4 ali 5,1 zavorno olje (vsi drugi KTMji imajo večinoma hidravlično, dal sem samo primer) brez da ga jaz opozorim na to

2. ne samo menjavo, kar je predpisano, ampak kompleten ček motorja, kar mora izurjeno oko videti, ter da mi predlaga ali popravi morebitne drobnarije, ki se zgodijo same od sebe

3. pri samem servisiranju mora videti sam (brez mene, čeprav jaz večino zadev opazim) kaj je zrelo za garancijski poseg in to tudi uveljaviti (ne moreš verjet, ampak še vedno sklopko odzračim vsakih 5 jurjev, kljub temu da je bil menjan batek)

4. hočem popolno diagnostiko, izbris vseh napak in odpravo vseh morebitnih problemov, ki so se zabeležili med servisoma

5. hočem da je moj servis zabeležen online, v knjižici in da se mi vsaj malo prilagodijo pri datumu, ponavadi se dogovorim vsaj en teden prej, če ne več

6. plačam pošteno, ne mečem pa denarja stran, niti ne pričakujem da mi zastonj naredijo servis

7. servis naj bo do max 100km oddaljen

8. pričakujem da sem pri malem servisu zraven, da kako še rečem z mehanikom in počakam, da mi zadevo opravi, ter grem še isti dan domov, pri velikem, pa da si vzame vsaj 15 minut zame pred in po servisu. (debata konkretno)

9. motorja ne šparam, hočem, da je 100% v vseh pogojih, zato to hočem od servisa in tudi plačam

 

 

 

Ekola fantje, sprejemam vse ideje, kje, kako in najcenej, pa najmanj skrbi in dela zame. :D

ps. pa da ne bom izgledal neki fin težak: Elisa mi nudi vse to + kava :P, pa Miha mi je tudi+piva (edino čas ga je vedno mal jebal) :P

 

 

 

jaz bi ti predlagal KTM OBD2 adapter (sem ti že) :)

pa lahko sproti na telefonu med vožnjo gledaš napake in računalnika, shranjuješ log in ga pokažeš na servisu

ta nasvet brezplačen :) 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OBD2 bluetuth bi ti jaz tudi svetoval, zna prav priti pri dignosticiranu. Vsaj veš a je kritično ali pa jamra za nakaj, s čem se lahko zapelješ domov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da se je tema o vzdrževanju "pomaranč" pošteno vnela. Ne vem ali ostali ne servisirajo ali je res vse tako lepo da ni vredno besed oziroma razprave. Žal nič ni tako samoumevno kot si nekateri razlagate.

Tako prodajalec kot tudi kupec imata svoje obveznosti in verjeli ali ne, stavek "kupec je kralj" se mi velikokrat zameri. Kar nekaj vas je takih ki se tega držite brez da bi pogledali okoli sebe. Zakaj ? Ker se zadeve posplošujejo in zame forum ni prostor resne debate prav zaradi zgoraj navedenega. Je nekdo želel konkreten primer in ga ni podal še nihče !?

Konkretno KTM je za svoje modele sestavil točna navodila za vzdrževanje in servisiranje in je vsak servis odvisno od modela do zadnje naloge opisan kaj in kdaj je potrebno narediti. Tisti ki neprestano pišete da je menjava olja in oljnega filtra servis vam vsem vrsti lepo čestitam za vaše razmišljanje. Res mi ni jasno zakaj nihče od vas nima servisa za motorna kolesa !?

V sloveniji je bil OSP JAMNIK prvi tako imenovani OSP ( Orange Servis Point ) pooblaščeni servis v evropi. Za njim sta to postala še MOTOMAXX - Andrej Frančeski v izoli in MOTOEKSKLUZIV - Simon Nerat v Mariboru. To je bila takrat s strani KTM edina možna uradna varianta za odprtje pooblaščenega servisa. Opraviti je bilo potrebno šolanja z ozirom na obseg dela ( Offroad / Street ) nabaviti vso predpisano specialno orodje in tester.

V nekaj letih se je nato odprlo kar nekaj tako imenovanih OSP servisov širom evrope, kar pa se ni najbolj obneslo. Tako je KTM začel te servise počasi zapirati in ostali so le servisi v sklopu pooblaščenih prodajalcev. Z ozirom na specifično stanje pri nas sem lahko samo vesel da sta MOTOMAXX in MOTOEKSKLUZIV še edina delujoča pooblačena servisa.

Skratka iskanje in odpiranje novega pooblaščenega sservisa ne pride v poštev. Do novega servisa bomo v sloveniji prišli preko novega pooblaščenega prodajalca. Takšne so zahteve proizvajalca.

Glede samega servisiranja v garancijskem roku in vseh špekulacij o domačih mojstrih, pa tudi o ponarejanju zgodovine ostajam brez besed, predvsem me pa zanima kako bo lastnik KTM vedel da je ta oseba tega zmožna ? Vem da na šolanje v KTM do zdaj ni prišel še nihče iz domače delavnice - s tem mislim nepooblaščenega serviserja !

Vsi motorji ki gredo od proizvajalca so zakodirani in samo pooblaščen serviser lahko preko diagnostike z priklopljenim modelom zahteva in dobi kodo da motor sploh vžge. Prav tako kot vam je že Dami povedal nekdo, ki nima diagnostike ne more posodabljati map, ne more reševati tako imenovanih TI ( Tehničnih Informacij ) ki so z razvojem novih modelov na voljo tudi za starejše modele, ki so že na trgu in še bi lahko našteval.

Skratka razumem nekatera vaša stališča in poglede dokler so realni, razumeti pa bo potrebno tudi proizvajalce. Vsak se nekako zavaruje in ti šolajo in opremljajo z potrebno diagnostiko le svoje pooblaščene serviserje. Zadnji korak zaščite pa je to da vse ta diagnostika deluje online in za to spet potrebuješ svojo kodo in vse kar sodi zraven.

Za konec pa samo še kratka pojasnitev tako imenovanega Mobility Servica ki ga nudi KTM in podaljšane garancije - jamstva, ki ga nudi Car Garantie.

Mobility Service je takoimenovana mobilna garancija ki jo nudi KTM preko ARC Eupe in ima v vsaki državi svojega partnerja. Pri nas je v ta sistem vključena AMZS.

Podaljšano garancijo v dogovoru z KTM nudi Car Garantie in ne KTM kot proizvajalec in se ne uveljavlja po ustaljenem postopku preko internega programa proizvajalca KTM ampak direktno preko zastopnika Car Garantie.

Vsekakor pa so vam ti podatki dostopni preko pooblaščene mreže prodajalcev in serviserjev pri nas. Je pa vse lepo razloženo tudi na uradni strani www.ktm.com ... pomaknite se na Dealer & Service ... http://www.ktm.com/sl/service/warranty/ ... in se nato sprehodite po navedenih možnostih.

Pa lep večer vsem skupaj.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak to pomeni, bodi tiho in plačaj, ker nimaš druge možnosti v tem zbirokratiziranem sistemu. Pri japoncih imaš servise,  kjer servisirajo vse japonske znamke na enem mestu. Dobro, pri nas sta dva servisa, koliko jih je pa v ruskih "stanih", ce gre kdo malo naokrog in naredi vec kot 15 kkm? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, vandrovec pravi:

Ampak to pomeni, bodi tiho in plačaj, ker nimaš druge možnosti v tem zbirokratiziranem sistemu. Pri japoncih imaš servise,  kjer servisirajo vse japonske znamke na enem mestu. Dobro, pri nas sta dva servisa, koliko jih je pa v ruskih "stanih", ce gre kdo malo naokrog in naredi vec kot 15 kkm? :hmm:

ne boš verjel, ampak ko sem gledal nekaj pravih podvigov, mislim da celo Lyndona (Bam bam in naprej do Australije), so motorje popravljali (vzdrževali) prav v KTM servisih v Rusiji.

Bodi tiho in plačaj, je povsod, nekje te nategnejo, nekje so konkurenčni, gratis ni nikogar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, vandrovec pravi:

Ampak to pomeni, bodi tiho in plačaj, ker nimaš druge možnosti v tem zbirokratiziranem sistemu. Pri japoncih imaš servise,  kjer servisirajo vse japonske znamke na enem mestu. Dobro, pri nas sta dva servisa, koliko jih je pa v ruskih "stanih", ce gre kdo malo naokrog in naredi vec kot 15 kkm? :hmm:

Ko sem lani poleti bluzil od evrope do azije sem imel namen vstopiti tudi v Mongolijo itd poti si nisem moral splanirati ,ker se ktm (kdorkoli že to je) ni niti odzval na naše vprašanje ali lahko potegnem 5kkm čez servisni interval.

Vsaj tako pojasnilo sem dobil od serviserja!!

P.S.

Kar se pa tiče podaljšane garancije in kot je g. Dolanc povedal,da delujejo v vsaki državi.......no ko sem jih rabil v Kazahstanu sem preko svojega serviserja izvedel,da tam pa ne delujejo......kaj je zdaj res,preverjal nisem.

Bom pa tudi povedal,ko dobim Ktm nazaj,ali so priznali,počeno vetrobransko steklo,zariban batek na zadnji zavori in posledično plav disk,pokvarjeno stikalo za smernike in menjavanje (samodejno) map.

Imel sem kar nekaj teżav z priznavanjem defektnega obroča,Nemo je moral celo aktivirat odvetnika,meni pa so na koncu le priznali napako(šele po pogovoru z g. Dolancem)

Ne razumem politike KTM,celo zamenjali so dobavitelja zaradi defektnih obročov,a priznat stvarno napako......to moraš pa doktorirat!

Naj povem ,da sem se kot kupec BMW počutil kot kralj,kot kupec KTM pa kod berač.

P.S. Prvi modeli 1190 adv imajo šibkejši zaganjač, kot 1050 . Ko ga vžigaš tak zajamra ,kot da je prazen akumolator,ko ga pa pustim stati 3 tedne ga ne vžge več  noben razen kabli......

Motor je kupljen 2013 decembra in do danes ta napaka ni odpravljena in jo Ktm oz. kasneje podaljšana garancija tudi ne priznava.

Govorimo o motorju za 17.000!!!!

S svojim serviserjem sem zadovoljen , je pa res včasih malce neodziven a pokompenzira s svojo strokovnostjo in že večkrat mi je naredil tudi kakšno uslugo,je pedanten in edini v moji moto karieri,da motor pustim tam in se ne sekiram.

Serviser 5 ,KTM sedi 1!

Zarečenega kruha se najbolj naješ in parkrat sem bil res sit,toda mislim ,da je to zadnji KTM v garaži.

Motor je fantastičen in mi od vseh cca 20različnih  ,ki sem si jih lastil najbolj ustreza,toda..................beri zgoraj napisano.

Da ne govorim o cordurah od KTM ,spet fantastične obleke a jih nimaš kje sprobat,če pa jo naročiš in ti slučajno ne sede,boš bogato plačal vsako zamenjavo kosa.........zelo mačehovsko do nas kupcev omenjene znamke.

Vsem pa svetujem ,da naj se ognejo servisa Motomaxx,kupil sem pri Axlu 2 motorja in na obeh so na tem servisu naredili napako ....veliko.....na 1190 so mi pri pripravi motorja povsem zrisali prednjo temno vetrobransko steklo,ker je hepan vrjetno brisal z kakšno peščeno krpo.

Na 1050 ,ko so ga pripravljali za prevzem ,niso zategnili niti enega vijaka na montiranih rolbarih. Ko sem prišel domov sta železje držala samo še 2 vijaka,šel sem iz trgovine direkt k Mihatu.

No toliko od mene,ne pišem kaj dosti,ker je veliko pametnih tu!

Lp

Me pa zanima kakšen komentar na zgoraj napisano,predvsem od pristojnih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Kmet2 pravi:

!

Naj povem ,da sem se kot kupec BMW počutil kot kralj,kot kupec KTM pa kod berač.

.

Hehe...dobra izjava...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Dolanc Igor pravi:

Vidim da se je tema o vzdrževanju "pomaranč" pošteno vnela. Ne vem ali ostali ne servisirajo ali je res vse tako lepo da ni vredno besed oziroma razprave. Žal nič ni tako samoumevno kot si nekateri razlagate.

Tako prodajalec kot tudi kupec imata svoje obveznosti in verjeli ali ne, stavek "kupec je kralj" se mi velikokrat zameri. Kar nekaj vas je takih ki se tega držite brez da bi pogledali okoli sebe. Zakaj ? Ker se zadeve posplošujejo in zame forum ni prostor resne debate prav zaradi zgoraj navedenega. Je nekdo želel konkreten primer in ga ni podal še nihče !?

Konkretno KTM je za svoje modele sestavil točna navodila za vzdrževanje in servisiranje in je vsak servis odvisno od modela do zadnje naloge opisan kaj in kdaj je potrebno narediti. Tisti ki neprestano pišete da je menjava olja in oljnega filtra servis vam vsem vrsti lepo čestitam za vaše razmišljanje. Res mi ni jasno zakaj nihče od vas nima servisa za motorna kolesa !?

 

Nekako se tu bolj menimo, da lahko servise opraviš sam doma+youtube :) ne pa da bi kdo želel odpreti servis.

Doma servis opraviš v miru, natančno (seveda lahko tudi zaradi neznanja in malo izkušenj kaj zafuraš) in točno veš kaj si delal.

Jaz si servis tako predstavljam, menjava olja, filtrov, svečk, ketna in še kakšnega potrošnega ali iztrošenega materiala (tesnila, ležaji, gumice...). 

V service manual imam točno razpredelnico, kaj vse je zamenja pregleda poleg ostalega...in sem bicikl če se mehaniki tega držijo, da ti npr. po 4 letih menja zavorne cevi, al pa cevi za hladilnik itd.

Zakaj bi nalagal nove mape? si kupil izdelek z napako kot windowsi pa je treba vsake tolko kaj odpraviti? poleg tega pa dobiš generično mapo, namesto "prave", ki lahko nastane samo na dyno, a ne?

Na forumih in yt je veliko koristnih nasvetov, kako se kaj zamenja in popravi in tudi kako se zaobidejo elektronske težave.

In KTMa lahko po moje ravno tako šraufaš sam, drugo pa je če imaš čas in znanje oziroma se ti sploh splača s tem ubadat.

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Dolanc Igor pravi:

Tako prodajalec kot tudi kupec imata svoje obveznosti in verjeli ali ne, stavek "kupec je kralj" se mi velikokrat zameri. Kar nekaj vas je takih ki se tega držite brez da bi pogledali okoli sebe. Zakaj ? Ker se zadeve posplošujejo in zame forum ni prostor resne debate prav zaradi zgoraj navedenega. Je nekdo želel konkreten primer in ga ni podal še nihče !?

@DAMI34 je hotel konkreten primer okoli 'servisira kjerkoli, napake v garanciji uveljavi pri pooblaščenem serviserju'. In se mu podal obrazložitev s strani AMZS-ja, utemeljeno z navedbo ustrezne zakonodaje, ki pravi da za veljavnost garancije servisiranje pri zgolj pooblaščenemu servisu ni pogoj. Pol je htel primer. Osebno ne morem dati primera ker svojega 'tekmovalnega' KTM-a ne vozim na servis za vsako malenkost. Ta drug pa zaradi pomanjkanja časa stoji in čaka... verjetno kr novega lastnika.

Je znano dejstvo, da se je marsikoga peljalo žejnega preko vode z (namerno ali ne) napačnim informiranjem s strani serviserjev o tem, kaj vse je potrebno izpolnjevati na temo garancijskih pogojev. In članek, ki sem ga dal lepo pojasni kaj je okoli tega res in kaj ne. Razumem da serviser ščiti svojo investicijo v dejavnost, opremo in izobraževanje. Kupec/lastnik motorja pa svojo denarnico pred nepotrebnimi izdatki. Če tako gledaš na stvar z obeh kotov se da ponavadi kaj pametnega dogovoriti. Ko začne en preveč po svoje trmarit, se stvari rešujejo drugače. In tu se lahko serviser z navajanjem napačnih podatkov kr grdo vstreli v koleno. In isto velja za uporabnika storitve - v odsotnosti kvalitetnih oz točnih informacij je lahko marsikaj dražje, kot bi lahko bilo. 

Okoli posploševanja. Posplošuje se, ker ni vedno dovolj informacij na voljo. Dajte več informacij pa bo manj posploševanja. V kolikor pa preko forumov dobimo informacije samo z ene strani (ponavadi ne preveč srečnih lastnikov mopedov, ki so imeli opravka s kakim servisom) je informiranje enostransko. Meni se zdi kr logično da je tudi prodajalcem/serviserjem/promotorjem/etc znamke KTM v interesu da imamo navadni Janezi in Micke malo vpogleda v procese in razmišljanje 'druge strani'. V kolikor se (prodajalce/serviserji/etc KTM) niti minimalno ne angažirajo v teh debatah, so si kr sami krivi za enostransko predstavitev stanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Snecer pravi:

In KTMa lahko po moje ravno tako šraufaš sam, drugo pa je če imaš čas in znanje oziroma se ti sploh splača s tem ubadat.

Če ga na Dakarju lahko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!