Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno

se dobr da mam pooblascenega serviserja KTm, prblizn 10km stram od doma bom skos na servisih visu k bovse crkval dnarja mam pa neomejeno... kere buce res... ktm za kratke relacije hahahahahahahahahahaha z vsakim se dalec pride vsakega mors servisirat... 

Drugace je pa na FB punca k ima na svojem 1190 KTM 160.000 km ;) bla je ze skoraj po celem svetu letos ima v planu prevozit se avstarlijo 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Servis pac stane kokr stane, mene je bolj strah tega, da poklices na servis, da bi se najavil, pa ti rece, cez en mesec.... Pa pol cakas par tednov.... To je res klinc, k ti gre skor pol sezone.  Bomo vidli... 

Objavljeno
pred 31 minutami, DinDiin pravi:

Servis pac stane kokr stane, mene je bolj strah tega, da poklices na servis, da bi se najavil, pa ti rece, cez en mesec.... Pa pol cakas par tednov.... To je res klinc, k ti gre skor pol sezone.  Bomo vidli... 

Brez skrbi, Miha reče prpel. Sam vprašanje je kok časa je pol pr nemu na skladiščenju. :cry:

Objavljeno
pred 36 minutami, DinDiin pravi:

Servis pac stane kokr stane, mene je bolj strah tega, da poklices na servis, da bi se najavil, pa ti rece, cez en mesec.... Pa pol cakas par tednov.... To je res klinc, k ti gre skor pol sezone.  Bomo vidli... 

Če ni resne okvare, zadevo sam urediš. Tisto olje pa filter boš pa ja znal zamenjat, a ne.

Objavljeno

Pa sej ja veš, da KTM ne sme bit edin motor pri hiši. :D

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 11 urami, ftp pravi:

Pri GS-ju je to ponavadi samo zaradi prve pneumatike. Konkretno se to dogaja pri  TKC70 dokler so nove, se pa z obrabo popravi.

Drži kot pribito. Sem že nekje napisal. Zvozil sem 3 komplete TKC70 in pri vseh enako. 

Preizkusil sem že kar nekaj različnih pnevmatik, ampak to se pojavlja samo pri TKC70. Z ostalimi se pri vseh hitrostih pelje kot puščica.

Se opravičujem za off topic, ampak zna biti koristna informacija tudi za lastnike drugih znamk.

Objavljeno
pred 34 minutami, Snecer pravi:

Če ni resne okvare, zadevo sam urediš. Tisto olje pa filter boš pa ja znal zamenjat, a ne.

Ne sme ,garancija do 2019!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Bližina servisa je hudičevo pomemben podatek, bolj kot včasih vzamemo v obzir. Če je servis 20km stran, ga lahko pripelješ in odpelješ kadar hočeš, če je 100km stran so pa že skoraj logistični podvigi.

Res mi je škoda, ker je Miha prenehal z delom, on mi je šel celo toliko na roko, da mi je moped 2x na dom pripeljal.

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

Če ni resne okvare, zadevo sam urediš. Tisto olje pa filter boš pa ja znal zamenjat, a ne.

Je pa ja vpoklic tuk pogost,da pač še servis takrat narediš ko si glih tam in pol lažje prodaš z original štempli...

Objavljeno
pred 8 minutami, sesir pravi:

Je pa ja vpoklic tuk pogost,da pač še servis takrat narediš ko si glih tam in pol lažje prodaš z original štempli...

pajade, prvič vpoklicev je prekleto malo. 

Prvi vpoklic sem dobil, pa še tu je Brembo zamočil. In kdaj sem ga dobil? Točno 14 dni po tem ko sem moped s servisa dobil nazaj :P

Kar pa se tiče ostalih "življenjsko nenevarnih" posodobitev in popravkov, pa uredijo ob vsakokratnem servisu.

Drugo pa je če hočeš uveljavljat kako garancijo, tam pa žal moraš skakat na servis.

@Snecerservisev pri sofisticiranih in novejših motorjih ne moreš sam delati, razen če imaš diagnostiko. Servisi se beležijo in vodijo online, poleg tega je kot pri avtih, da z diagnostiko nastaviš, kdaj po kolikih kmjih bo naslednji servis, v nasprotnem bo motor jokal in zahteval servis, je pa možno da te celo vrže v limp mode. Kar pomeni, da tudi po preteku garancije rabiš priklop na tester. Tega pa nima vsak doma in žal bo tega vedno več in več, ter v končni fazi, zaradi vsega softwerja nabutanga na motor je potrebno tudi ob servisiranju izvesti diagnostiko.

Objavljeno
pred 36 minutami, Snecer pravi:

Na katerem ne moreš sam delati servisa? zanima me

 

ok, mali del je rešen,da moped ne bo jokal,  torej olje pa filter, kaj pa diagnostika? Kompleten ček motorja, ne vem no, meni se ne da zajabavat, grem raj na servis. Poleg tega pa še vedno ni onilne zabeležen servis.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

pajade, prvič vpoklicev je prekleto malo. 

Prvi vpoklic sem dobil, pa še tu je Brembo zamočil. In kdaj sem ga dobil? Točno 14 dni po tem ko sem moped s servisa dobil nazaj :P

Kar pa se tiče ostalih "življenjsko nenevarnih" posodobitev in popravkov, pa uredijo ob vsakokratnem servisu.

Drugo pa je če hočeš uveljavljat kako garancijo, tam pa žal moraš skakat na servis.

@Snecerservisev pri sofisticiranih in novejših motorjih ne moreš sam delati, razen če imaš diagnostiko. Servisi se beležijo in vodijo online, poleg tega je kot pri avtih, da z diagnostiko nastaviš, kdaj po kolikih kmjih bo naslednji servis, v nasprotnem bo motor jokal in zahteval servis, je pa možno da te celo vrže v limp mode. Kar pomeni, da tudi po preteku garancije rabiš priklop na tester. Tega pa nima vsak doma in žal bo tega vedno več in več, ter v končni fazi, zaradi vsega softwerja nabutanga na motor je potrebno tudi ob servisiranju izvesti diagnostiko.

Zaradi neopravljenega reseta servisa, ki zahteva tovarniski tester ti ne sme vrzti motorja v limp mode. To ni skladno z Evropsko direktivo, ki izrecno zahteva, da prozvajalec ne sme ovirati konkurentov ali freelance serviserjev na tak nacin. Tudi bi po tej direktivi morali vsi proizvajalci motornih vozil priznati servise v garancijskem casu pri vsakem mehaniku, ki ima strokovno izobrazbo. Tudi lahko vgrajujes v garancijskem casu potrosni material, ki ni KTM roba, je po izdelan skladno z normativi ( olje, filtri... ) Pa KTM ali papez, za vse velja 45 dni za odpravo napak ali pa ti morajo dat nov motor ali vrnit kupnino. Tako je to, samo da nategujejo, ker so ljudje nevedni in ustrezljivi :devil:

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Kompleten ček motorja

Kaj čekirat, če je vse OK? Zato pa imajo nova vozila kopico elektronike, da smo čim več na servisih (dnar je dnar). V osnovi se z vsakim novejšim "vozilom" BP napravi veliko kilometrov 100, 200, 300Kkm.

Na servise se večinoma vozimo zaradi "reseta" servisnega intervala in zapisa v centralni računalnik proizvajalca. Dejansko menjave olja, filtrov... niso raketna tehnika. Menjave lahko opraviš sam, res pa je, da v tem primeru nimaš zgodovine, ki pa se jo da tako v vsakem primeru ponarejat...

 

 

Objavljeno
pred 16 minutami, IZTOK pravi:

Zaradi neopravljenega reseta servisa, ki zahteva tovarniski tester ti ne sme vrzti motorja v limp mode. To ni skladno z Evropsko direktivo, ki izrecno zahteva, da prozvajalec ne sme ovirati konkurentov ali freelance serviserjev na tak nacin. Tudi bi po tej direktivi morali vsi proizvajalci motornih vozil priznati servise v garancijskem casu pri vsakem mehaniku, ki ima strokovno izobrazbo. Tudi lahko vgrajujes v garancijskem casu potrosni material, ki ni KTM roba, je po izdelan skladno z normativi ( olje, filtri... ) Pa KTM ali papez, za vse velja 45 dni za odpravo napak ali pa ti morajo dat nov motor ali vrnit kupnino. Tako je to, samo da nategujejo, ker so ljudje nevedni in ustrezljivi :devil:

o limp modu sem špekuliral, napisal "verjetno" sicer pa kot vidim se da reset opravit s kombinacijo tipk.

Kaj vse ti morajo oziroamo ne morajo in kake imaš pravice kot kupec smo pa že nekaj časa nazaj debatirali. Ravno toliko jih maš kot se prizvajalcu sprdne :D

 

Objavljeno
pred 7 minutami, MiNa pravi:

Kaj čekirat, če je vse OK? Zato pa imajo nova vozila kopico elektronike, da smo čim več na servisih (dnar je dnar). V osnovi se z vsakim novejšim "vozilom" BP napravi veliko kilometrov 100, 200, 300Kkm.

Na servise se večinoma vozimo zaradi "reseta" servisnega intervala in zapisa v centralni računalnik proizvajalca. Dejansko menjave olja, filtrov... niso raketna tehnika. Menjave lahko opraviš sam, res pa je, da v tem primeru nimaš zgodovine, ki pa se jo da tako v vsakem primeru ponarejat...

 

 

se strinjam, ampak zgodovino hočem, najmanj dokler je garancija in ta bo še do 2020. Kaj čekirat, dokler laufa definitivno nič, ko neha laufat in napiše TC error ali kaj podobnega, pa ga živ bog ne zrihta brez diagnostike (kdaj bo kak dongl pa ne vem, sam bolj slabo zgleda :( ). Za samo menjavo olja, filtra in filtra zraka se res ne bi sekiral, mislim, da to zmore vsak od nas, ki je vsaj malo tehnično podkovan, ventilov se pa več ne grem igrat in ostalih neumnosti, kjer so potrebna bodisi specialna orodja in diagnostični kalkuljator. 

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

o limp modu sem špekuliral, napisal "verjetno" sicer pa kot vidim se da reset opravit s kombinacijo tipk.

Kaj vse ti morajo oziroamo ne morajo in kake imaš pravice kot kupec smo pa že nekaj časa nazaj debatirali. Ravno toliko jih maš kot se prizvajalcu sprdne :D

 

Ce se pustis. Jaz na Yamaha servis prinesem svoje olje pa ni blema. Nekaj so jamrali, ko sem prinesel se svoje olje za kardanski pogon, ker so racunali prvic 18 EUR za 2 deci olja, pa smo zakljucili ko sem jim dokazal, da ustreza specifikacijam. Naslednjic je bilo to olje samo 9 EUR :D

Ce bi me pa jebali pa bi jih nazaj.  Pri neutemeljeni zavrnitvi garancije pa odvetnik. Ni blema, bom pet let vlagal in cakal, potem pa bom dobil za star motor povrnjeno kupnino z obrestmi :D

Saj niso neumni. Vsak oceni potencialni prihranek in rizik. Ce osedlas tezko konjenico bodo popustili :ras:

Objavljeno
pred 10 minutami, IZTOK pravi:

Ce se pustis. Jaz na Yamaha servis prinesem svoje olje pa ni blema. Nekaj so jamrali, ko sem prinesel se svoje olje za kardanski pogon, ker so racunali prvic 18 EUR za 2 deci olja, pa smo zakljucili ko sem jim dokazal, da ustreza specifikacijam. Naslednjic je bilo to olje samo 9 EUR :D

 :D

Saj niso neumni. Vsak oceni potencialni prihranek in rizik. Ce osedlas tezko konjenico bodo popustili :ras:

Prvi uvoznik aprilije je bil pameten...po prijavi na Aprilia Italia je zgubo licenco...ker pa nimam viška denarja za vlagat nisem tožil in pušil 1200dem.. 

Objavljeno
pred 3 minutami, sesir pravi:

Prvi uvoznik aprilije je bil pameten...po prijavi na Aprilia Italia je zgubo licenco...ker pa nimam viška denarja za vlagat nisem tožil in pušil 1200dem.. 

In ravno na to racunajo, da bo 99% odnehalo. Jaz tudi nimam viska denarja a ce potrosim 20000 za produkt, ki potem ne funkcionira bom se par jurckov zalozil za odvetnika... 

Objavljeno
pred 3 minutami, IZTOK pravi:

In ravno na to racunajo, da bo 99% odnehalo. Jaz tudi nimam viska denarja a ce potrosim 20000 za produkt, ki potem ne funkcionira bom se par jurckov zalozil za odvetnika... 

Če sem želel motor prevzeti sem moral dati 1200 dem.Uvozniku Fendi iz Brežic..Ker sem motor želel imeti sem pač dal a tik predtem razložil,da imam prijatelje na Guarda di finanza in da bo letela resna prijava in kretenček se je smejal....in mama izkašljala marke in podali resno prijavo na italijansko financo in Aprilijo...denarja nisem videl...sem pa videl,kako so omejencu vzeli licenco...

Objavljeno
pred 46 minutami, DAMI34 pravi:

o limp modu sem špekuliral, napisal "verjetno" sicer pa kot vidim se da reset opravit s kombinacijo tipk.

Kaj vse ti morajo oziroamo ne morajo in kake imaš pravice kot kupec smo pa že nekaj časa nazaj debatirali. Ravno toliko jih maš kot se prizvajalcu sprdne :D

 

Katero kombinacijo tipk?  Men brez veze svet opozorilo SERVICE pa s mi ne da zarad tega k Selesu vozit.

Objavljeno
pred 48 minutami, IZTOK pravi:

Ce se pustis. Jaz na Yamaha servis prinesem svoje olje pa ni blema. Nekaj so jamrali, ko sem prinesel se svoje olje za kardanski pogon, ker so racunali prvic 18 EUR za 2 deci olja, pa smo zakljucili ko sem jim dokazal, da ustreza specifikacijam. Naslednjic je bilo to olje samo 9 EUR :D

Ce bi me pa jebali pa bi jih nazaj.  Pri neutemeljeni zavrnitvi garancije pa odvetnik. Ni blema, bom pet let vlagal in cakal, potem pa bom dobil za star motor povrnjeno kupnino z obrestmi :D

Saj niso neumni. Vsak oceni potencialni prihranek in rizik. Ce osedlas tezko konjenico bodo popustili :ras:

tule se razlikujeva, jaz hočem imeti vsak dan ispraven in pripravljen moped, da se lahko vozim, prav da se mi nategovat s servisi. Že tako je potrebno pri mali količini serviserjev potrpljenje da prideš na vrsto in da uredijo vse drobnarije, ki me žulijo. Da bom pa parkiral moped in se začel še s kakimi odvetniki bockati, očitno še nisi imel KTM :P

 

pred 23 minutami, sesir pravi:

Če sem želel motor prevzeti sem moral dati 1200 dem.Uvozniku Fendi iz Brežic..Ker sem motor želel imeti sem pač dal a tik predtem razložil,da imam prijatelje na Guarda di finanza in da bo letela resna prijava in kretenček se je smejal....in mama izkašljala marke in podali resno prijavo na italijansko financo in Aprilijo...denarja nisem videl...sem pa videl,kako so omejencu vzeli licenco...

malo mešamo temo mar ne, aprilia servisi so v drugi temi. 

Objavljeno
pred 32 minutami, IZTOK pravi:

In ravno na to racunajo, da bo 99% odnehalo. Jaz tudi nimam viska denarja a ce potrosim 20000 za produkt, ki potem ne funkcionira bom se par jurckov zalozil za odvetnika... 

kje je govora, da ne funkcionira? Govora je o pooblaščenih in nepooblaščenih servisih, o uveljavljanju garancije in podobnem, če sam servisiraš moped.

pred 19 minutami, Frenk 67 pravi:

Katero kombinacijo tipk?  Men brez veze svet opozorilo SERVICE pa s mi ne da zarad tega k Selesu vozit.

tole, saj je Sneci prilepil eno stran nazaj.

sicer je pa takih in podobnih videov kar nekaj na tubi.

Objavljeno

Novega ne. Ampak napisal sem splosno, za vse, ne za doloceno znamko. Pa ne gre za bockanje ampak za jasna pravila, zakaj bi jaz popuscal ce je zakon na moji strani?  Saj ne bi zahteval nekaj, kar mi ne pripada. To kar si napisal izpade, kot, da mi delajo uslugo, ce mi prodajo in nato servisirajo moped proti placilu. Ni res, imam izbiro in denar je moj. Pa pravice tudi imamo kot potrosniki. Sicer je treba biti vljuden in se pogovoriti pa bo vecino nesporazumov resenih. Vendar to ne pomeni, da bom popuscal in ce bo trmoglavil, bom samo cakal, da se sam pozene v past :D

Objavljeno
pred 10 minutami, IZTOK pravi:

Novega ne. Ampak napisal sem splosno, za vse, ne za doloceno znamko. Pa ne gre za bockanje ampak za jasna pravila, zakaj bi jaz popuscal ce je zakon na moji strani?  Saj ne bi zahteval nekaj, kar mi ne pripada. To kar si napisal izpade, kot, da mi delajo uslugo, ce mi prodajo in nato servisirajo moped proti placilu. Ni res, imam izbiro in denar je moj. Pa pravice tudi imamo kot potrosniki. Sicer je treba biti vljuden in se pogovoriti pa bo vecino nesporazumov resenih. Vendar to ne pomeni, da bom popuscal in ce bo trmoglavil, bom samo cakal, da se sam pozene v past :D

Uveljavljanje nekih pravic, tako kot tule piše se sliši lepo, v resnici pa bo tako:

hvala lepa, pri nas ne boš servisiral, ali pa hvala lepa na vrsti boste čez pol leta, ali pa celo šalabajzersko opravljeno delo.

In kot drugo:

v vseh servisnih knjižicah od vseh motorjev, ki sem jih kdaj imel in avtomobilih piše, da je veljavnost garancije samo če je servis opravljen:

1. pri pooblaščenem servisu

in

2. v predpisanih kilometrih/času (kar prej pride)

Razna podaljšanja garancij, pa imajo še strožje pogoje pogoje, ki jih vežejo celo na starost, prevožene kilometre in soudeležbo v % pri odpravljanju napake. (cargarantie)

Da ne govorim o avtomobilih, tam je pa še slabše. Podaljšano garancijo daje prodajalec, kar pomeni, da hoče da pri njem servisiram.

Seveda pa se strinjam, če maš čas, se lahko bilokje bockaš in motor je parkiran v garaži, jaz pa se hočem voziti.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!