Mavti Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 (popravljeno) Prepozno, pol bo že prvi maj Popravljeno April 18, 2018. Popravil Mavti
DAMI34 Objavljeno April 18, 2018 Opozori Objavljeno April 18, 2018 Pravkar, Mavti pravi: Prepozno, pol bo že prvi maj tko al tko me ne briga, kaj bo. Mavti 1
Luka66 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 Jaz imam ADV sedaj na servisu zaradi reklamacije in traja že deset dni pa še nič................... očitno se bo treba razpisat
DAMI34 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 pred 2 urami, Luka66 pravi: Jaz imam ADV sedaj na servisu zaradi reklamacije in traja že deset dni pa še nič................... očitno se bo treba razpisat lej, isto, dobim pismen vpoklic, serviserju pošljejo napačen del. Strošek, 200km mojih do serviserja, cca 1h delo serviserja, ko je zavoro razdrl in potem spet sestavil. Jebote....da ne pišem dalje. bosa 1
vandrovec Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 Poleg KratkoTrajnegaMotorja je obvezen rezervni motor za vožnjo... Šalo na stran, mene star motor, ko nima več za burek, še ni pustil na čakanju...kaj se enim dogaja je pa že skoraj neverjetno fazerčk 1
DAMI34 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 pred 2 urami, vandrovec pravi: Poleg KratkoTrajnegaMotorja je obvezen rezervni motor za vožnjo... Šalo na stran, mene star motor, ko nima več za burek, še ni pustil na čakanju...kaj se enim dogaja je pa že skoraj neverjetno ti maš svojo temo, pa lahko tam jočeš Star motor, ali motor brez nabildanega softwerja enostavno ne more imeti takih problemov, kot jih lahko ima tak motor, ki to ima. Seveda ne opravičujem KTM, tu so zaspali in so počasni, pa velik napak naredijo pri reševanju, imajo dokaj slab nadzor nad odpremljenim blagom itd....(ne pišem na pamet, vse lahko podkrepim s konkretnim primerom) Lahko pa potrdim, da se Slovenski zastopniki bolj trudijo, kot matična tovarna, žal
Luka66 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 Več "higtecha" ki to sploh ni, če primerjamo z avto industrijo več sranja......... v glavnem meni je levi LCD displej pri visokih temperaturah okrog +40 st. C potemnel, da niso bili razvidni podatki, ko so "normalne temperature" je seveda vse OK, zato sem v dveh primerih poslikal...... sedaj pa bodo pri KTM doktorirali pri ne-odobritvi te napake......za en cenen LCD displej, ki stane nekaj € In se strinjam, to terja čas, pot stroški....... pol pa čakat in prosit za motor, ki košta over 15k€ in že čutim, da bo problem in prerekanja, s serviserjem, ki ni nič kriv DAMI34 in Joker 2
IZTOK Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 (popravljeno) Ne omenjaj, lahko ti pisem zgodbice o logistiki pri jodlarjih. Skratka, majo par problemov ja. Narocis del po sifri, pride nekaj cisto drugega Ampak meni so pri Selesu vse napacno poslane dele menjali. Glede njih laho samo pohvalno napisem. Se dobro, da nimam elektronike v mopiju... Glede tolazbe, da so veliki KTM motorji polni elektronike in zato pac napake lahko pricakujes pa se ne strinjam. Majo drugi isto polno elektronike in nobenih vecjih tezav. Menu se zdi, da produkte premalo testirajo. Najprej zlozijo not vso najnovejso elektronsko kramo in nato takoj v prodajo - testirajo pa kupci. To je nasploh trend evropskih proizvajalcev. Japonci so zaenkrat se malo bolj konzervativni. Popravljeno April 19, 2018. Popravil IZTOK skalar36 in siks 2
DAMI34 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 pred 53 minutami, IZTOK pravi: Ne omenjaj, lahko ti pisem zgodbice o logistiki pri jodlarjih. Skratka, majo par problemov ja. Narocis del po sifri, pride nekaj cisto drugega Ampak meni so pri Selesu vse napacno poslane dele menjali. Glede njih laho samo pohvalno napisem. Se dobro, da nimam elektronike v mopiju... Glede tolazbe, da so veliki KTM motorji polni elektronike in zato pac napake lahko pricakujes pa se ne strinjam. Majo drugi isto polno elektronike in nobenih vecjih tezav. Menu se zdi, da produkte premalo testirajo. Najprej zlozijo not vso najnovejso elektronsko kramo in nato takoj v prodajo - testirajo pa kupci. To je nasploh trend evropskih proizvajalcev. Japonci so zaenkrat se malo bolj konzervativni. potem KTMju kot Ducatiju šepa znanje programiranja Selesa pa lahko tudi jaz samo pohvalim. Odziven, točen, to kar pričakujem od serviserja. Dark in Luka66 2
Luka66 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 Se strinjam, da so Japonci bolj konzervativni, pa morda na žalost tudi ne preveč zainteresirani za določene segmente in so tako zložili npr, Crossturerja za malo VFR 1200 in še nekaj drugih modelov, pa spremenili kot glave okvirja drugega motorja, dodali kljun ..... in to je ena žalost ....tako, da je kr neki in čim ceneje......kar me kot hodoista, ki jei mel pet novih Hond "boli" da so se spustili tako nizko in jim je pomemben le azijski nizkocenovni trg sto tisoči kosov prodaje, kamor na žalost vleče tudi evropske znamke KTM, BMW zaradi velike prodaje in dobrega zaslužka pri nizkokategornikih. Glede elektronike pa lahko potrdim, da je lani, ko smo se vozili po res visokih temperaturah imelia težave tudi oh in sploh najbolj prestižna znamka iz Bavarske in sicer tako, da je senzor zazanla previsoko temp, ki je nevarna za delovanje agregata in je šel agregat v safe mod pol se pa vozi z do 2000 obr, ko smo ustavili pa ni kresnil, dokler se ni ohladil......še slabša varianta kot pri KTM, kje je vse ostalo delovalo BP ........tko, da za na "konec sveta" stara Afrika twin siks, Dark, DAMI34 in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 Samo čakam ko pridem domov,če niso priznali napak, počene vetrobranske šipe, zažganga diska in še par reči, jim bom naredil res dobro reklamo, me pozna kar nekaj ljudi.....more odmevat to ktm sraje!!, Luka66 in DAMI34 1 1
DAMI34 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 Pravkar, Luka66 pravi: Se strinjam, da so Japonci bolj konzervativni, pa morda na žalost tudi ne preveč zainteresirani za določene segmente in so tako zložili npr, Crossturerja za malo VFR 1200 in še nekaj drugih modelov, pa spremenili kot glave okvirja drugega motorja, dodali kljun ..... in to je ena žalost ....tako, da je kr neki in čim ceneje......kar me kot hodoista, ki jei mel pet novih Hond "boli" da so se spustili tako nizko in jim je pomemben le azijski nizkocenovni trg sto tisoči kosov prodaje, kamor na žalost vleče tudi evropske znamke KTM, BMW zaradi velike prodaje in dobrega zaslužka pri nizkokategornikih. Glede elektronike pa lahko potrdim, da je lani, ko smo se vozili po res visokih temperaturah imelia težave tudi oh in sploh najbolj prestižna znamka iz Bavarske in sicer tako, da je senzor zazanla previsoko temp, ki je nevarna za delovanje agregata in je šel agregat v safe mod pol se pa vozi z do 2000 obr, ko smo ustavili pa ni kresnil, dokler se ni ohladil......še slabša varianta kot pri KTM, kje je vse ostalo delovalo BP ........tko, da za na "konec sveta" stara Afrika twin No ja, crkovanje LCdjev pri 40C je samo in zgolj poceni nakup, sem kar nekaj japoncev imel in so bili enako voženi, pa niti 1x se ni zgodilo kaj podobnega, kot berem in slišim pri EU znamkah. Sicer me gladko BK, vendar imajo EU marke očitno slabšo kontrolo nad nakupom delov kot pa japonci. Da ne govorim o finalizaciji produkta, in tu lahko primerjam EU moped za 20kek in japonca za 14kek, pa bo japonc veliko kvalitetnejši, od kvalitete kufrov, da izgube barve določenih delov na motorju.
Luka66 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 Pravkar, Kmet2 pravi: Samo čakam ko pridem domov,če niso priznali napak, počene vetrobranske šipe, zažganga diska in še par reči, jim bom naredil res dobro reklamo, me pozna kar nekaj ljudi.....more odmevat to ktm sraje!!, Lej najbolj me moti, da imajo vse uporabnike za debile in nevedneže, ki vozijo svoje motorje na servis zato, ker nimajo kaj drugega delat.........kot sem enkrat že napisal želim serviserja videt le na rednem servisu in na pijači........... napisal sem dopis s slikami že lani, da bi zabeležili napako in sprožili postopek reklamacije in morebitno naročilo dela, vendar to ne gre, ker je potrebno pripeljat motor na servis......torej pozimi s prikolico......OK nekako razumem ..... sedaj na displeju itak ni nič za videt, ker ni tako visokih temp........priznam pa, da ga poleti zaradi tega nisem pripeljal na servis, ker sem vedel, da bo trajalo in trajalo ........ pa gre mesec sezone mimo Dark in Kmet2 1 1
Kmet2 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 Men so platišče prvo zrihtali po , 2-3 letih, ker sem čakal vpoklic,saj so vedeli za napako in zaradi tega tudi menjali dobavitelja,da bi naredili pa vpoklic , to pa ne .....jezen sem ,ker so motorji drugače tops, men je 1190 neprimerno boljši kot gs , pa sem si pred leti omislil novega . Po vsej vrjetnosti ob menjavi motorjs preidem nazaj na bavarca.. HyperJack in Luka66 1 1
Luka66 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 pred 14 minutami, DAMI34 pravi: No ja, crkovanje LCdjev pri 40C je samo in zgolj poceni nakup, sem kar nekaj japoncev imel in so bili enako voženi, pa niti 1x se ni zgodilo kaj podobnega, kot berem in slišim pri EU znamkah. Sicer me gladko BK, vendar imajo EU marke očitno slabšo kontrolo nad nakupom delov kot pa japonci. Da ne govorim o finalizaciji produkta, in tu lahko primerjam EU moped za 20kek in japonca za 14kek, pa bo japonc veliko kvalitetnejši, od kvalitete kufrov, da izgube barve določenih delov na motorju. LCD so tako crkovali oz. potemneli k so jih začeli proizvajati pred 35 leti, torej poden roba, sam, da je čim ceneje in večji dobiček. Se strinjam, da so evropejci bistveno predragi za to kar nudijo, ne vem pa kaj bi rekel glede kvalitete, morda odvisno tudi malo od sreče, sine ima Ducatija, sedaj v tretjem letu, pa ga res goni in goni na polno, pa nič ne crkne, nobnih reklamacij, na tem pregovorno šlampastem italijanu........ in se meni smeji,.........da pa ne govorim kako so lepe komponente in zavarjen okvir, za "postavit v dnevno sobo".......... npr. sprednje čeljusti oba Brembo KTM sive čeljusti pritrjene z imbus vijaki ........Ducati čeljusti zlate barve z imbus vijaki kromirani in glave v konus........detajli ki lahko nekomu pomenijo veliko nekomu pa nič....... kakorkoli se pustim presenetit, drugače bo pa sošolka, ki ima odvetniško pisarno imela malo dela............mi vrnila uslugo DAMI34, 3nity in siks 2 1
Kmet2 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 pred 1 minuto, Luka66 pravi: LCD so tako crkovali oz. potemneli k so jih začeli proizvajati pred 35 leti, torej poden roba, sam, da je čim ceneje in večji dobiček. Se strinjam, da so evropejci bistveno predragi za to kar nudijo, ne vem pa kaj bi rekel glede kvalitete, morda odvisno tudi malo od sreče, sine ima Ducatija, sedaj v tretjem letu, pa ga res goni in goni na polno, pa nič ne crkne, nobnih reklamacij, na tem pregovorno šlampastem italijanu........ in se meni smeji,.........da pa ne govorim kako so lepe komponente in zavarjen okvir, za "postavit v dnevno sobo".......... npr. sprednje čeljusti oba Brembo KTM sive čeljusti pritrjene z imbus vijaki ........Ducati čeljusti zlate barve z imbus vijaki kromirani in glave v konus........detajli ki lahko nekomu pomenijo veliko nekomu pa nič....... kakorkoli se pustim presenetit, drugače bo pa sošolka, ki ima odvetniško pisarno imela malo dela............mi vrnila uslugo Lahko bi ti tudi o Ducatiju nastel ,imel mts 2012 polna oprema,pa ni prava tema in niti se mi ne da... DAMI34 1
Luka66 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 pred 4 minutami, Kmet2 pravi: Men so platišče prvo zrihtali po , 2-3 letih, ker sem čakal vpoklic,saj so vedeli za napako in zaradi tega tudi menjali dobavitelja,da bi naredili pa vpoklic , to pa ne .....jezen sem ,ker so motorji drugače tops, men je 1190 neprimerno boljši kot gs , pa sem si pred leti omislil novega . Po vsej vrjetnosti ob menjavi motorjs preidem nazaj na bavarca.. Tudi meni je motor top za pelat samo...... Zakaj si reklamiral platišča?
Luka66 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 pred 1 minuto, Kmet2 pravi: Lahko bi ti tudi o Ducatiju nastel ,imel mts 2012 polna oprema,pa ni prava tema in niti se mi ne da... Verjamem od my 2013 ko so Nemci prevzeli vajeti se je kvaliteta pri Ducatiju bistveno izboljšala. Bil v tovarni in so sami povedali, da so prej imeli na prvi probi agregata cca. 8% izmeta, ker se ni vedelo kdo ga je sestavljal Luigi ali Gani,...... no po uvedbi neškega reda pa imajo osedaj 0,2% red je red fazerčk 1
DAMI34 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 pred 6 minutami, Luka66 pravi: LCD so tako crkovali oz. potemneli k so jih začeli proizvajati pred 35 leti, torej poden roba, sam, da je čim ceneje in večji dobiček. Se strinjam, da so evropejci bistveno predragi za to kar nudijo, ne vem pa kaj bi rekel glede kvalitete, morda odvisno tudi malo od sreče, sine ima Ducatija, sedaj v tretjem letu, pa ga res goni in goni na polno, pa nič ne crkne, nobnih reklamacij, na tem pregovorno šlampastem italijanu........ in se meni smeji,.........da pa ne govorim kako so lepe komponente in zavarjen okvir, za "postavit v dnevno sobo".......... npr. sprednje čeljusti oba Brembo KTM sive čeljusti pritrjene z imbus vijaki ........Ducati čeljusti zlate barve z imbus vijaki kromirani in glave v konus........detajli ki lahko nekomu pomenijo veliko nekomu pa nič....... kakorkoli se pustim presenetit, drugače bo pa sošolka, ki ima odvetniško pisarno imela malo dela............mi vrnila uslugo no saj mogoče posplošujem, vendar so Multistrade imela kar nekaj softverskih problemov, če se pa vrnem na KTM, oziroma konkretno na moj moped, jih je lahko sram ker so vsi vijaki lisasti, ker križi postanejo vijola, ker kovčki zijajo cel cm in tudi po reklamaciji ni nič bolje (dragi pa kot žafran), ker smo lastniki v bistvu testni zajci za vse kar lahko gre narobe. Sem imel še nekaj zadev, vendar so se pri meni vse (skoraj vse) uredile v roku reklamacij. 1. 2x flap valve...komaj čakam dongle , Healtech se sicer hvali da je naredil zadevo, vendar po prvih podatkih, no ja, še vedno vrže error 2. kovčki (menjava) sicer sem moral malo sitnariti 3. prednja luč (ledica napokana), urejeno in menjano 4. sklopka dobiva občasno zrak, batek smo menjali, pa ni nič bolje in še bo potrebno težiti 5. ter občasni erroji, ki pa niso tako hudi, kot pri nekateri tujih lastnikih istega modela
Luka66 Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 Švabi so precej spremenili agregate pri Dučejih, še posebej vodno hlajene, na MS prav tako in od tkarat naj bi bil mir, kot sem se pogovarjal z enim serviserjem privatno......... je pa res več raznih kompliciranih hudih tehničnih rešitev več možnosti za jebo
IZTOK Objavljeno April 19, 2018 Opozori Objavljeno April 19, 2018 pred 48 minutami, Kmet2 pravi: Samo čakam ko pridem domov,če niso priznali napak, počene vetrobranske šipe, zažganga diska in še par reči, jim bom naredil res dobro reklamo, me pozna kar nekaj ljudi.....more odmevat to ktm sraje!!, Umiri se, ti si na dopustu. Skadi eno, pa ne sadno Kmet2 1
gasperX Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 Zdej me pa ze skrbi kva sm to za en drek od motorja kupu... upam da mene ne caka tolk problemu
sesir Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 pred 20 minutami, gasperX pravi: Zdej me pa ze skrbi kva sm to za en drek od motorja kupu... upam da mene ne caka tolk problemu Kupiš pač še en motor kot dami,da se lahko vsakič,ko poželiš pelješ.... bosa 1
gasperX Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 Se dobr da suzuki nise od bajte spizdu sesir 1
sesir Objavljeno April 20, 2018 Opozori Objavljeno April 20, 2018 pred 17 minutami, gasperX pravi: Se dobr da suzuki nise od bajte spizdu Me čudlo zakaj ima frend,ki vozi nove ktm vedno še vsaj en motor in še skuterja poleg...zdaj mi postaja jasno...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se