Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

Tudi jaz sem bil popoldan. Okrog dveh?

Jih ne opravičujem. Samo je bolj malo prometa (tako ga bo očitno še manj) , pa se jim očino ne zdi problem. Ne vem pa kaj bi jih stalo, da prilimajo obvestilo na vrata s tel.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pol si v avtovalu spet nov bmw kupil? :P

Tak je to, gneča, dopusti..ampak ko res hočem nov moped takoj zavohajo. Če pa sam mal firbcam, no ja...in ne, ne opravičujem dilerja.

ps. in ko se odločim, da bom nekaj nabavil, pač nabavim, a je kdo v pisarni al ne. Je pa res, da mi kavo častijo običajno potem, ob drugem obisku.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

a pol si v avtovalu spet nov bmw kupil?

 

Ma nisem jaz kot ti, ko vsako leto kak nov motor kupiš... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

11 let razlike...ali kako je EU ubila zvok, čustva in dihanje s polnimi pljuči :( (boxe na full)

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Na 1290 SDGT se je očitno poslovil zadnji senzor pritiska v gumi. Za originalnega sem preškrt sem pa na netu našel, da so ljudje zadovoljni tudi z tistimi iz Aliexpressa. Zdej, ce vnesem original kataloško mi meče senzorje za GSa. Na oko izgledajo enako, stane cca 10€ in to je to. 

Ima kdo izkušnje? 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najverjetneje ne, ja. V kolikor bi ta ponaredek deloval bi skoraj raje menjal senzor kot pa baterijo. Drugače bo pa potrebno naštudirati menjavo baterije v kolikor se da. 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Nightmare pravi:

Najverjetneje ne, ja. V kolikor bi ta ponaredek deloval bi skoraj raje menjal senzor kot pa baterijo. Drugače bo pa potrebno naštudirati menjavo baterije v kolikor se da. 

 

Lp, Samo

Guma dol in menjava baterije v senzorju....ni kej posebnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Nightmare pravi:

Na 1290 SDGT se je očitno poslovil zadnji senzor pritiska v gumi. Za originalnega sem preškrt sem pa na netu našel, da so ljudje zadovoljni tudi z tistimi iz Aliexpressa. Zdej, ce vnesem original kataloško mi meče senzorje za GSa. Na oko izgledajo enako, stane cca 10€ in to je to. 

Ima kdo izkušnje? 

 

Lp, Samo

Sem ga menjal na GS-u tega z Aliexpressa (18€ za 2 kom) montiral samo zadnjega ki je nehal delat in ga je sam spoznal po cca. 30 km. (tako kot je bilo napisano ) Ni bilo potrebno priključit na tester za uparitev. Če ne delujeta oba, najprej menjaš samo enega, ko ga prepozna menjaš še drugega. Če ne tester obvezen.

Delal je odlično dobre 2 leti, potem sem motor prodal.

 

pred eno uro, raza pravi:

Da ni samo baterija prazna? To se da zamenjat...

Je problem zamenjat baterijo, pa baje zelo zelo malo zdrži.

pred 1 minuto, Luka66 pravi:

Guma dol in menjava baterije v senzorju....ni kej posebnega.

Italijani so to na veliko delali in zdrži samo par mesecev. Ne vem zakaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, ftp pravi:

Italijani so to na veliko delali in zdrži samo par mesecev. Ne vem zakaj.

Jaz sem le na zadnjem kolesu pri 1290SAS menjal po 3 letih, leto je bilo OK, potem sem ga prodal :)  prednja je pa zdržala 4+ do ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mojega bivšega Tigra (´13) sem kupil na E-baju senzorja s praznimi baterijami (zaradi tega so se prodajali), vstavil nove baterije, vgradil pri Jermanu zaradi vpisa v ECU in pri meni so delovali 4,5 sezone oz. do menjave motorja. Z novim lastnikom se slišiva vsake toliko in po 2. letih še ni omenil, da bi bilo kaj narobe. Zamenjal je le, še tovarniški aku (9 let!), z novim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tmps baterija.jpg

Triumph ima senzor zaprt v ohišje brez packanja z nekimi zalivnimi masami, kot se rado dogaja pri konkurenci in se po tem baterija kao ne da zamenjati. Vendar z malo potrpljenja se da tudi tisto zalivko zbezat stran, zamenjat baterijo in ponovno zalit z brez kislinskim silikonom. Lahko se vse skupaj samo ovije s silbertejpom, pa baterija tudi ne bo odpadla, vidi se pa tudi ne, saj je v kolesu. Naslednjemu, ki bo menjal je prihranjeno delo z odstranjevanjem silikona. Pod baterijo je pa vseeno priporočljivo stisniti nekaj malega silikona ali lepila, da se prepreči tresljaje in s ten popustitev kontaktov-lota.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

no šit Šerlok :P

https://www.motorcyclenews.com/news/2024/july/ktm-camshaft-defects/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2CjvKSP0cnYV14A5UmR7AM_BpK9_DWwksiSmUFQfv9byu2CE3kaa3y8vw_aem_Dk-TrMV-9dl5O4hqGnRuSQ

pa poudarim, glede na besede mojega "nepooblaščenega" serviserja, ki mi je na 30kkm (790adv 2020) kontroliral ventile, je "camshaft" čisto ok. Vem pa, da so pri Selesu marsikomu menjali odmično. V sklopu garancije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Nekaj dni nazaj sem zasledil posnetek, kjer je enemu na 1290 mašino pohabilo zaradi požrte odmične in je ktm predal mašino ekipi specialistov serviserjev, ki pregledujejo reklamacije motorjev za ktmje...

Motor-mašino so priklopili na test bench in ugotovili,da je kar nekaj komponent podleglo zaradi odmične, tudi bati, mozno zaradi opilkov... V glavnem, long story short, do ugotovitve so prišli,da je ubistvu najverjetneje problem za ta fail odmične to, da so v tovarni ventile nastavili preveč na tesno in zato požre odmično, in najverjetneje zato ni pri vsakem motorju to problem, ampak samo pri teh motorjih, ki so bili ventili nastavljeni na preveč tesno toleranco...

Zgleda le ni problem materjal, ampak človeška površnost :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 51 minutami, Hytech pravi:

Nekaj dni nazaj sem zasledil posnetek, kjer je enemu na 1290 mašino pohabilo zaradi požrte odmične in je ktm predal mašino ekipi specialistov serviserjev, ki pregledujejo reklamacije motorjev za ktmje...

 

 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Hytech pravi:

Nekaj dni nazaj sem zasledil posnetek, kjer je enemu na 1290 mašino pohabilo zaradi požrte odmične in je ktm predal mašino ekipi specialistov serviserjev, ki pregledujejo reklamacije motorjev za ktmje...

Motor-mašino so priklopili na test bench in ugotovili,da je kar nekaj komponent podleglo zaradi odmične, tudi bati, mozno zaradi opilkov... V glavnem, long story short, do ugotovitve so prišli,da je ubistvu najverjetneje problem za ta fail odmične to, da so v tovarni ventile nastavili preveč na tesno in zato požre odmično, in najverjetneje zato ni pri vsakem motorju to problem, ampak samo pri teh motorjih, ki so bili ventili nastavljeni na preveč tesno toleranco...

Zgleda le ni problem materjal, ampak človeška površnost :hmm:

Ni variante za to kar praviš. V tem primeru se ventili ne zaprejo popolnoma in jih ogenj skuri, ker se ne morejo hladiti. Odmična pa bi še manj trpela...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, motom pravi:

Ni variante za to kar praviš. V tem primeru se ventili ne zaprejo popolnoma in jih ogenj skuri, ker se ne morejo hladiti. Odmična pa bi še manj trpela...

lepo da si se oglasil, sem tudi jaz skeptičen glede te razlage, zato sem dal na koncu :hmm:..

sem v lajfu natunal že par n/a avtomobilskih motorjev, menjal odmične z zamičnimi jermenicami,stock bate za h.c. bate, menjal stock ventile z titan ravnimi itd itd pa je tudi meni ta njihova izjava mal "jalova" do te mere, a čem sploh jit v nakup sdgt, al rajš ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Hytech pravi:

lepo da si se oglasil, sem tudi jaz skeptičen glede te razlage, zato sem dal na koncu :hmm:..

sem v lajfu natunal že par n/a avtomobilskih motorjev, menjal odmične z zamičnimi jermenicami,stock bate za h.c. bate, menjal stock ventile z titan ravnimi itd itd pa je tudi meni ta njihova izjava mal "jalova" do te mere, a čem sploh jit v nakup sdgt, al rajš ne...

ko sem jaz kupil mojega sdgt (trenutno ima okrog 70.000km), mi je tudi prišlo na uho, da je enemu utrgalo ventil. Ker je bil motor v garanciji in ker nikakor ne morem vplivati na dogodke, sem raje zadevo pozabil.

Kontrola ventilov na 30kkm je pokazala da so v mejah tolerance, pravzaprav je mehanik izjavil, da tako enakih distanc še ni videl, naslednjo kontrolo je naredil pa sedanji lastnik in če se ne motim je tudi zapisano v temi o superduku.

Ker smo ravno pri "šalabajzerskih" problemih, lahko povem da ima ktm790adv okrog 35kkm (velik se vozim po terenu, včasih tudi leži na tleh, pa utopil sem ga že), kontrola ventilov ni pokazala neke obrabe odmične, pa bili so v mejah tolerance (fotka je celo v temi 790), husa bo tudi kmalu na vrsti (25kkm) za kontrolo in tudi to bom objavil v temi.

Da gre občasno pri kakem motorju kaj v qurtz mi je čisto jasno, tudi pri GSu so že zaribali mašino, da so pri ktm prefrigani je tudi dejstvo, ampak roko na srce, kaj naj si o teh problemih mislim? Ja, ne vem.

Nov moped in dokler je v garanciji je za vozit, čimveč, pa naj razfuka kar ma za rasfukat :D

Kar pa se vzdrževanja tiče: olje in filtre raje bolj pogosto menjam kot pa na predvidene intervale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

ko sem jaz kupil mojega sdgt (trenutno ima okrog 70.000km), mi je tudi prišlo na uho, da je enemu utrgalo ventil. Ker je bil motor v garanciji in ker nikakor ne morem vplivati na dogodke, sem raje zadevo pozabil.

Kontrola ventilov na 30kkm je pokazala da so v mejah tolerance, pravzaprav je mehanik izjavil, da tako enakih distanc še ni videl, naslednjo kontrolo je naredil pa sedanji lastnik in če se ne motim je tudi zapisano v temi o superduku.

Ker smo ravno pri "šalabajzerskih" problemih, lahko povem da ima ktm790adv okrog 35kkm (velik se vozim po terenu, včasih tudi leži na tleh, pa utopil sem ga že), kontrola ventilov ni pokazala neke obrabe odmične, pa bili so v mejah tolerance (fotka je celo v temi 790), husa bo tudi kmalu na vrsti (25kkm) za kontrolo in tudi to bom objavil v temi.

Da gre občasno pri kakem motorju kaj v qurtz mi je čisto jasno, tudi pri GSu so že zaribali mašino, da so pri ktm prefrigani je tudi dejstvo, ampak roko na srce, kaj naj si o teh problemih mislim? Ja, ne vem.

Nov moped in dokler je v garanciji je za vozit, čimveč, pa naj razfuka kar ma za rasfukat :D

Kar pa se vzdrževanja tiče: olje in filtre raje bolj pogosto menjam kot pa na predvidene intervale.

Jaz te čist razumem, ampak jaz ne kupujem motorja novega,(čeprav bi si ga lahko ampak so mi precenjeni s temi bednimi podražitvami,ki jih umetno delajo), rabljenega, pa vsi so iz garancije,ker gledam 16-19letnik sdgt..Čeprav iščem z zelo nizko kilometrino možno,ker bi tokrat kupil nekaj za dlje časa, zato me mislim,da upravičeno zelo skrbi,ker prvič nisem une sorte bmk bo kar bo če bo,ker se preveč zavedam kaj VSE potegne za sabo če pride sploh do kakšne takšne okvare kot je ta iz posnetka o katerem sem govoril,ker imam fuull preveč ljubiteljski odnos do avtov in motorjev..

Lahko pa doniraš razliko do novega pa vzamem novega rade volje, pa naj razfuka kar je za razfukat,ko ga zrihtajo pa dobiš kak điro,da vidiš če dela vse bp :D  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!