Buschi Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 Hm, katere nove? Od katerega letnika dalje?
THOMPSON Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 Vse z ABS (mislim, da od 2011 daljke) lp, andrej
THOMPSON Objavljeno Februar 16, 2013 Opozori Objavljeno Februar 16, 2013 A mogoče kdo rabi akumulator za tenerejko. popolnoma izpraven, brezhiben, originalen, instaliran 02.02.2012 (se pravi uporabljen dobro leto, 20kkm). Preventivno sem ga danes zamenjal z novim... Podarim lastniku tenerejke.... LP, andrej
Ni3ous Objavljeno Februar 17, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Februar 17, 2013 (popravljeno) V preteklosti je blo zanimanje za načrt zaščite motorja, ta vikend je bil čas in smo premerili in vrgli na papir. Tko da če kdo želi ima tule osnovo. Za nosilce pa bo potrebno nekaj inprovizacije. Plata ni simetrična po levi ali desni, saj tut mašina ni. Popravljeno Februar 17, 2013. Popravil Ni3ous
poggy Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 Živijo fantje Potrebuje kdo gretje ročic za tenerejko?
Ni3ous Objavljeno Marec 1, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 Yo, zarad preveč snega, sem se lotil zimskega upgrade-a. Ker tenerejko pogosto preganjam po slabih poteh z veliko hitrostjo, so se začele nabirati bojne rane na obroču kolesa. Original obroč kolesa od Yamahe Tenere je sicer čisto ok, v kolikor tenerejko uporabljaš v namene za katere je bila narejena. Lani sem prednjo feltno že varil, pa je spet počila zato je logična izboljšava menjava original obroča za bolj race izvedbo. Feltno sem nabavil na Off the road, dobi se tudi nove špice, ki pašejo na pesto tenerejke. Excel špice so malenkost debelejše in iz rostfreja, tako da je to dobra ojačitev, obroč pa je iz najtrpežnejšega aluminija. Več tule: http://www.off-the-r...6c7de0ab073c6d6 http://www.off-the-r...6c7de0ab073c6d6 Pa še menjava v sliki... Star obroč dol: Odstranil gumo, obroč in šprikle: Nov obroč zraven in napeljava novih rostfrej špic - prvi set: Drugi set že gor: Pa še četrti + enakomerno napenjanje da najdeš center za pesto: Centriranje vzame največ časa: Končan izdelek. Zdej pa sneg stalit in gas čez drn in strn: bosa, ponikipo, bregar07 in 4 others 7
MiNa Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 :notworthy: :notworthy: za tvoj prispevek. Takšni prispevki dvigujejo vrednost foruma. Mirč Dadi, bosa in ponikipo 3
Mavti Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 Tale zadeva z centriranjem ,daj povej ali imaš že od prej prakso ali je kdo pomagal vsekakor tole ni tako preprosto spravit u nulo tako da kapo dol
BRANE Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 tudi excel se zvije, ma ne poči.... tako zlepa. je pa vseeno najboljša izbira.
Ni3ous Objavljeno Marec 2, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Marec 2, 2013 (popravljeno) Mavti nimam neke prakse, se sproti učim in stvar traja verjetno dlje kot pr kakem majstru. -- Lani sem namesto original papirnatega zračnega filtra namestil penasti zračni filter - oljen. Po enem letu praha in peska, moram povedat da se stvar super obnese. Tudi tunizijski pesek ne pride skozi, kar je pri papirnatem lahko hitro problem. Nakup ni najcenejši, toda varčuje se potem, ker se ga več ne menja ampak ga samo čistiš z bencinom, opereš z milom in posušiš, potem pa naoljiš in vstaviš nazaj. Opran in posušen filter (škoda ker nisem naredil kake slike preden sem ga očistil) Enostavno se ga naolji tako, da peno daš v vrečko, zliješ not olje in previdno pregneteš (stiskaš in ne zvijaš-trgaš), ko pri stiskanju priteče olje od pene, je dovolj naoljeno. Takole zgleda naoljen. Potem le sestaviš in gasa Se mi zdi da je bolj smiselno kupit tekoče olje in ne v spreju. Spreja hitro zmanjka (pride bistveno dražje) in nikol ne veš za sigurno ali si dovolj naoljil. Penasti filter pride prav za vse ko se veliko vozijo po prahu in podobni umazaniji, spooh skupinska vožnja, ko prvi dviguje prah, drugi pa potem za njim to potegnejo v airbox. Popravljeno Marec 2, 2013. Popravil Ni3ous
Ni3ous Objavljeno Marec 2, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Marec 2, 2013 Včeraj pa sem se poigral še z ventili, kar se po manualu spodobi na vsakih 20 000 km. Ventile se vedno štela pri ohlajeni mašini in pri sobni temperaturi. Čez 5 minut že odstranjen sedež, tank, žmigavci in bočne plastike Treba naredit mal placa, da se pride do ventilov Odstraniš svečko in poravnaš oznake v kompresijskem hodu Potem samo še na fino poravnaš spodaj (položaj kjer so sproščeni ventili in se nato lahko štelajo) Potrebuješ vsaj dva merilna lista Levi na izpuhu je imel mal več lufta, tko da je blo prav, da sem odprl in šel štelat. Sesalni so bli ok. Tolerance: Navodila ZdenkoK, HyperJack, TakeALookAround in 6 others 9
Mavti Objavljeno Marec 2, 2013 Opozori Objavljeno Marec 2, 2013 Ja lepo in ni kaj za dodati vidim, da so roke spretne,da znanje je in da veselja predusem pa potrplenja ob vzdrževanju ne manjka .Rad pogledam takšne prispevke neglede na znamko motorja. Še veliko delovnih uspehov želim. ps.tistega centriranja je od časa do časa deležno moje gorsko kolo od mojih rok zato vem, da je treba potrplenja in časa da spraviš obroče na nivo. :grim
Borutt Objavljeno Marec 5, 2013 Opozori Objavljeno Marec 5, 2013 Lepo si jo porihtal. Ampak meni je bolj všeč z blatnikom na kolesu (vsak ima svoj okus). Moja je tudi modra. Vidim pa še eno belo v okolici (PO), kako veselo nabira kilometrino. Moram reči, da mi je položaj za krmilom zelo všeč. Pač se mi dopade ta enduraški občutek z visokim položajem. Pa tudi previsoka mi ni, čeprav nisem košarkaš (180 cm). Kar se tiče agregata, tukaj je pač treba skleniti kompromis, saj ni zelo zmogljiv. Je pa treba reči, da je dovolj moči, tudi v dvoje, samo ne smeš se primerjati s kakšno športivo.
miha89 Objavljeno Marec 5, 2013 Opozori Objavljeno Marec 5, 2013 še en frišn tenerejski pozdrav... no morn se še js mal tule gor pohvalit o moji lanski pridobitvi tenerejke kulker sn brau tale forum ste gor sami profecionalci... js se po lanskih 6000km (tudi off road) niti malo ne morn kosat z vami! sem pa v tej temi izvedel kar nekaj koristnih informacij kar se nadgradnj tiče.. hvala usem ko limate gor takšne inf... pa še par utrinkov... slike so mal slabše kvalitete ker je z starim telefonom slikan RobiRoberto, Ni3ous, dromomaniac in 2 others 5
THOMPSON Objavljeno Marec 5, 2013 Opozori Objavljeno Marec 5, 2013 (popravljeno) Wellcome to the club! Če nimaš kakšnih seksualnih problemov (čvrstost in dolžina), te ni v mladosti pohotn sosed nadlegoval (ali ogabno grda soseda), če nisi bodibilder (ali poženščen vaški silak z tangicami)...potem ti bo teh 660ccm OK! lp, andrej Popravljeno Marec 5, 2013. Popravil 223223 hajoktejn in cedevita 2
Ni3ous Objavljeno Marec 6, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Marec 6, 2013 Ha ha, odlično povedano. Welcome! Me veseli da je čedalje več privržencev tenerejk. Komaj, da res organiziramo letos pravo enduraško srečanje XT660Z Tenere! Miha, Borut vabim vaju, da se prikljucita v temo Grand Enduro Slovenija, v kolikor še nista opazila te teme. Tam limamo slike iz nasih enduro voženj. Veseli bomo vsake slike motorja in mal narave zraven. Lp, pa velik novo odkritih potk vama zelim.
miha89 Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 Wellcome to the club! Če nimaš kakšnih seksualnih problemov (čvrstost in dolžina), te ni v mladosti pohotn sosed nadlegoval (ali ogabno grda soseda), če nisi bodibilder (ali poženščen vaški silak z tangicami)...potem ti bo teh 660ccm OK! lp, andrej hehehe...... pa tut z župnikom nisn meu težau..... tak da ja kubikov pa lipicancov ima moped dost neki je blo okol višine že enkrat omenjen.. js mam 178cm u luft pa me nič ne moti če ne morn na semaforju z obema nogama bit hkrati trdno na stopalih, pač mam eno nogo na stopalki eno pa na tleh pol ko se pelješ sploh ne opaziš.. na terenu pa to sploh ni ovira... no vsaj do zaj še nisn tega pogrešo lp.
miha89 Objavljeno Marec 11, 2013 Opozori Objavljeno Marec 11, 2013 aja za enduraško srečanje tenerejk sm pa takoj zram no upam da bo tut moj šef za to, da mi bo fraj dau..
Borutt Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Ste že zalaufali motorje ? Jaz bom verjetno še počakal kakšen teden ali mesec, da pridejo s plugom do mene, hahaha.
THOMPSON Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 par 100km je pa že padlo, od tega večina z tenerejko
MiNa Objavljeno Marec 13, 2013 Opozori Objavljeno Marec 13, 2013 Ha ha, odlično povedano. Welcome! Me veseli da je čedalje več privržencev tenerejk. Komaj, da res organiziramo letos pravo enduraško srečanje XT660Z Tenere! Miha, Borut vabim vaju, da se prikljucita v temo Grand Enduro Slovenija, v kolikor še nista opazila te teme. Tam limamo slike iz nasih enduro voženj. Veseli bomo vsake slike motorja in mal narave zraven. Lp, pa velik novo odkritih potk vama zelim. Tile vam pa lahko zavidajo. Podpisujejo celo peticijo.... jim boste pomagal?
miha89 Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 zdravo! Ni3ous nekaj me zanima! enkrat si objavo slike ko si naredo plato za zadek motorja... na kak način si to pritrdil ob straneh?? sicer sam tudi delam nekaj podobnega pa mam namen navoje vrezat tam noter da bom lahk šrauf noter zašraufal... a si ti to kako drugače naredo?? lp.
Ni3ous Objavljeno Marec 21, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 (popravljeno) Na drugo stran sem matico dal da drži. Mal težko se zraven pride ampak se da. Sicer pa te plate ne uporabljam več, tko da če jo rabiš javi na PM. Popravljeno Marec 21, 2013. Popravil Ni3ous
miha89 Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Na drugo stran sem matico dal da drži. Mal težko se zraven pride ampak se da. Sicer pa te plate ne uporabljam več, tko da če jo rabiš javi na PM. aha, bom probo prvo še na tak način če bo šlo... ej hvala sam taka plata ko si jo ti naredo mi ne bo kaj dost koristla, ker je enakih dimenzij kot je sam zadek od motorja... js bom naredo širšo in daljšo tak da lahk komot kj gor prpneš ne da bi kaj dol viselo...
Ni3ous Objavljeno Marec 22, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Super! Poslikaj, da se zbirajo uporabne tehnicne informacije. Lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se