Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

A mogoče kdo rabi akumulator za tenerejko. popolnoma izpraven, brezhiben, originalen, instaliran 02.02.2012 (se pravi uporabljen dobro leto, 20kkm). Preventivno sem ga danes zamenjal z novim...

Podarim lastniku tenerejke....

LP, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V preteklosti je blo zanimanje za načrt zaščite  motorja, ta vikend je bil čas in smo premerili in vrgli na papir.

Tko da če kdo želi ima tule osnovo. Za nosilce pa bo potrebno nekaj inprovizacije.

Plata ni simetrična po levi ali desni, saj tut mašina ni.

 

 

plata-nacrt-bash-plate.jpg

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Yo, zarad preveč snega, sem se lotil zimskega upgrade-a. 

 

 

 

Ker tenerejko pogosto preganjam po slabih poteh z veliko  hitrostjo, so se začele  nabirati bojne rane na obroču kolesa.

Original obroč kolesa od Yamahe Tenere je sicer čisto ok, v kolikor tenerejko uporabljaš v namene za katere je bila narejena. 

Lani sem prednjo feltno že varil, pa je spet počila zato je logična izboljšava menjava original obroča za bolj race izvedbo. 

 

Feltno sem nabavil na Off the road, dobi se tudi nove špice, ki pašejo na pesto tenerejke. Excel špice so malenkost debelejše in iz rostfreja, tako da je to dobra ojačitev, obroč pa je iz najtrpežnejšega aluminija. 

Več  tule:

http://www.off-the-r...6c7de0ab073c6d6

http://www.off-the-r...6c7de0ab073c6d6

 

Pa še menjava v sliki...

Star obroč dol:

dscn6130.jpg

 

 

 

Odstranil gumo, obroč in šprikle:

dscn6133.jpg

 

dscn6136.jpg

 

 

Nov obroč zraven in napeljava novih rostfrej špic - prvi set:

dscn6144.jpg

 

Drugi set že gor:

dscn6146.jpg

 

 

Pa še četrti + enakomerno napenjanje da najdeš center za pesto:

dscn6149.jpg

 

 

Centriranje vzame največ časa:

dscn6152.jpg

 

 

 

Končan izdelek.

Zdej pa sneg stalit in gas čez drn in strn:

dscn6165.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:notworthy: :notworthy: za tvoj prispevek. Takšni prispevki dvigujejo vrednost foruma.

 

Mirč

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale zadeva z centriranjem :hmm:  ,daj povej ali imaš že od prej prakso ali je kdo pomagal   vsekakor tole ni tako preprosto spravit u nulo tako da kapo dol :worship:  :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi excel se zvije, ma ne poči.... tako zlepa.

je pa vseeno najboljša izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Mavti nimam neke prakse, se sproti učim in stvar traja verjetno dlje kot pr kakem majstru.

 

--

Lani sem  namesto original papirnatega zračnega filtra namestil penasti zračni filter - oljen. 

Po enem letu praha in peska, moram povedat da se stvar super obnese. Tudi tunizijski pesek ne pride skozi, kar je pri papirnatem lahko hitro problem. 

Nakup ni najcenejši, toda varčuje se potem, ker se ga več ne menja ampak ga samo čistiš z bencinom, opereš z milom in posušiš, potem pa naoljiš in vstaviš nazaj. 

 

Opran in posušen filter (škoda ker nisem naredil kake slike preden sem ga očistil)

img20130301111201.jpg

 

 

Enostavno se ga naolji tako, da peno daš v vrečko, zliješ not olje in previdno pregneteš (stiskaš in ne zvijaš-trgaš), ko pri stiskanju priteče olje od pene, je dovolj naoljeno. 

img20130301111351.jpg

 

Takole zgleda naoljen. Potem le sestaviš in gasa

img20130301111557.jpg

 

Se mi zdi da je bolj smiselno kupit tekoče olje in ne v spreju. Spreja hitro zmanjka (pride bistveno dražje) in nikol ne veš za sigurno ali si dovolj naoljil. 

Penasti filter pride prav za vse ko se veliko vozijo po prahu in podobni umazaniji, spooh skupinska vožnja, ko prvi dviguje prah, drugi pa potem za njim to potegnejo v airbox. 

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj pa sem se poigral še z ventili, kar se po manualu spodobi na vsakih 20 000 km. 

 

Ventile se vedno štela pri ohlajeni mašini in pri sobni temperaturi. 

 

img20130301125851.jpg

 

 

Čez 5 minut že odstranjen sedež, tank, žmigavci in bočne plastike

img20130301130802.jpg

 

 

Treba naredit mal placa, da se pride do ventilov

remove-hose.jpg

 

remove-bolts-of-radiator.jpg

 

remove-hoses-conectors-f.jpg

 

open-exhaust-and-sidecov.jpg

 

open-intake-valve-cover.jpg

 

 

Odstraniš svečko in poravnaš oznake v kompresijskem hodu

align-marks-1.jpg

 

 

Potem samo še na fino poravnaš spodaj (položaj kjer so sproščeni ventili in se nato lahko štelajo)

alignmarks-2.jpg

 

 

Potrebuješ vsaj dva merilna lista

measuring-leafs.jpg

 

 

Levi na izpuhu je imel mal več lufta, tko da je blo prav, da sem odprl in šel štelat. 

measurements-exhaust.jpg

 

Sesalni so bli  ok. 

measurements-1.jpg

 

 

Tolerance:

img20130301153222.jpg

 

 

Navodila

manual-support-1.png

 

manual-support-2.jpg

 

manusl-support-3.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Ja lepo in ni kaj za dodati   vidim, da so roke spretne,da znanje je in da veselja predusem pa potrplenja  ob vzdrževanju ne manjka :worship:  .Rad pogledam takšne prispevke neglede na znamko motorja.

Še veliko delovnih uspehov želim. :OK:

ps.tistega centriranja je od časa do časa deležno moje gorsko kolo od mojih rok zato vem, da je treba potrplenja in časa da spraviš  obroče  na nivo. :grim :whistle:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo si jo porihtal. Ampak meni je bolj všeč z blatnikom na kolesu (vsak ima svoj okus). Moja je tudi modra. Vidim pa še eno belo v okolici (PO), kako veselo nabira kilometrino. Moram reči, da mi je položaj za krmilom zelo všeč. Pač se mi dopade ta enduraški občutek z visokim položajem. Pa tudi previsoka mi ni, čeprav nisem košarkaš (180 cm). Kar se tiče agregata, tukaj je pač treba skleniti kompromis, saj ni zelo zmogljiv. Je pa treba reči, da je dovolj moči, tudi v dvoje, samo ne smeš se primerjati s kakšno športivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še en frišn tenerejski pozdrav...

no morn se še js mal tule gor pohvalit o moji lanski pridobitvi tenerejke :010    

11072012347.jpg

kulker sn brau tale forum ste gor sami profecionalci... js se po lanskih 6000km (tudi off road) niti malo ne morn kosat z vami! sem pa v tej temi izvedel kar nekaj koristnih informacij kar se nadgradnj tiče.. hvala usem ko limate gor takšne inf... 

pa še par utrinkov... slike so mal slabše kvalitete ker je z starim telefonom slikan

31052012314.jpg08092012369.jpg

 

05062012317.jpg

 img9116.jpg13062012327.jpgimg9093.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wellcome to the club!

Če nimaš kakšnih seksualnih problemov (čvrstost in dolžina), te ni v mladosti pohotn sosed nadlegoval (ali ogabno grda soseda), če nisi bodibilder (ali poženščen vaški silak z tangicami)...potem ti bo teh 660ccm OK!

lp, andrej

Popravljeno . Popravil 223223
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha ha, odlično povedano.

Welcome! Me veseli da je čedalje več privržencev tenerejk.

Komaj, da res organiziramo letos pravo enduraško srečanje XT660Z Tenere!

Miha, Borut vabim vaju, da se prikljucita v temo Grand Enduro Slovenija, v kolikor še nista opazila te teme.

Tam limamo slike iz nasih enduro voženj. Veseli bomo vsake slike motorja in mal narave zraven.

Lp, pa velik novo odkritih potk vama zelim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wellcome to the club!

Če nimaš kakšnih seksualnih problemov (čvrstost in dolžina), te ni v mladosti pohotn sosed nadlegoval (ali ogabno grda soseda), če nisi bodibilder (ali poženščen vaški silak z tangicami)...potem ti bo teh 660ccm OK!

lp, andrej

hehehe...... pa tut z župnikom nisn meu težau..... tak da ja kubikov pa lipicancov ima moped dost  :D

neki je blo okol višine že enkrat omenjen.. js mam 178cm u luft pa me nič ne moti če ne morn na semaforju z obema nogama bit hkrati trdno na stopalih, pač mam eno nogo na stopalki eno pa na tleh  :) pol ko se pelješ sploh ne opaziš..

na terenu pa to sploh ni ovira... no vsaj do zaj še nisn tega pogrešo

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja za  enduraško srečanje tenerejk sm pa takoj zram no upam da bo tut moj šef za to, da mi bo fraj dau..  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste že zalaufali motorje ? Jaz bom verjetno še počakal kakšen teden ali mesec, da pridejo s plugom do mene, hahaha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha ha, odlično povedano.

Welcome! Me veseli da je čedalje več privržencev tenerejk.

Komaj, da res organiziramo letos pravo enduraško srečanje XT660Z Tenere!

Miha, Borut vabim vaju, da se prikljucita v temo Grand Enduro Slovenija, v kolikor še nista opazila te teme.

Tam limamo slike iz nasih enduro voženj. Veseli bomo vsake slike motorja in mal narave zraven.

Lp, pa velik novo odkritih potk vama zelim.

Tile vam pa lahko zavidajo. Podpisujejo celo peticijo.... jim boste pomagal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

zdravo!

Ni3ous nekaj me zanima! enkrat si objavo slike ko si naredo plato za zadek motorja...

na kak način si to pritrdil ob straneh?? sicer sam tudi delam nekaj podobnega pa mam namen navoje vrezat tam noter da bom lahk šrauf noter zašraufal... a si ti to kako drugače naredo??

post-9811-127790465427th.jpg

 

lp. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na drugo stran sem matico dal da drži. Mal težko se zraven pride ampak se da.

Sicer pa te plate ne uporabljam več, tko da če jo rabiš javi na PM. 

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na drugo stran sem matico dal da drži. Mal težko se zraven pride ampak se da.

Sicer pa te plate ne uporabljam več, tko da če jo rabiš javi na PM. 

aha, bom probo prvo še na tak način če bo šlo...

ej hvala sam taka plata ko si jo ti naredo mi ne bo kaj dost koristla, ker je enakih dimenzij kot je sam zadek od motorja... js bom naredo širšo in daljšo tak da lahk komot kj gor prpneš ne da bi kaj dol viselo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!