Borutt Objavljeno Avgust 10, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2013 Sm mal preletu temo pa nism našu,pa me zanima kak bi bla ta XTZ660 tenere za dva?Bi se kej premaknla al bi se preveč mantrala da bi blo kej? Se mi zdi tvoje vprašanje malo čudno glede na to, da imaš pod motocikel vpisano Yamaho XT660R, katera je skoraj identična Yamahi XT660Z Tenere. Vsaj mislim, da si mislil XT660Z in ne XTZ660. Preizkusi na svoji, pa boš vedel. Qay 1
CVIČKAR1 Objavljeno Avgust 10, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2013 Ja,to mam še od 2008 napisano,se pa ne spomnem XT660R pa vožnje z njo,sm pa zdj kupu BMW R1200GS,k ga trenutno moj fotr uporabla pa me pele okrog pa da ne bi kr na tega šov,rabim en vmesn motor.XTZ660tenere bi pa mel zato ker zlo rad potujem.rabim pa še zdravniški pregled nardit v SOČI,pol pa en bol švoh motor,XTZ660tenere pol pa tega BMWja.
Borutt Objavljeno Avgust 10, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2013 Za v dvoje je dovolj moči. Vendar moraš vedeti, da je nekomu ta moč preveč, nekomu drugemu pa je 200 konjev premalo. Vse je odvisno od želja, stila vožnje, po kakšnih cestah se kdo vozi, je umirjen voznik ali živčen do amena, ... Ni3ous 1
CVIČKAR1 Objavljeno Avgust 11, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2013 Za mene bo pomoje kr dost,zato ker sm mel viragota 125 za potovat,sm bil (Češka,3xBiH,cela Hrvaška->od Okučanov pa do Splita,Albanija,Črna Gora,Austrija,Italija...)več se pa ne spomnem zarad poškodbe pr 18,na Češkem sm bil pr 17 al bom pa zdj ene par ur vožnje za neomejeno pa bom mel izpit za neomejeno.
MiB Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Živjo. Mogoče mi lahko kdo pomaga s kakšnim nasvetom. V kratkem moram zamenjat pnevmatike na moji tenerejki,pa z dosedanjimi Pirelli Scorpion Trail nisem preveč zadovoljen. V oči so mi padle Metzeler Tourance,Dunlop Trailmax in Continental Conti Escape. Ali ima kdo kakšne izkušnje s temi pnevmatikami? Najbolj me zanima katera se bolje obnese na mokrem asfaltu. L.p.
THOMPSON Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Dunlop je super za asfalt. Samo požrlo ti jo bo hitro. Anakee sem zamenjal na polovici profila. Je ne maram več videt Tourance je nek kompromis-vsaj za moje potrebe. OK se obnese tudi izven ceste. Z ostalimi nimam izkušenj. lp, andrej
Borutt Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Živjo. Mogoče mi lahko kdo pomaga s kakšnim nasvetom. V kratkem moram zamenjat pnevmatike na moji tenerejki,pa z dosedanjimi Pirelli Scorpion Trail nisem preveč zadovoljen. V oči so mi padle Metzeler Tourance,Dunlop Trailmax in Continental Conti Escape. Ali ima kdo kakšne izkušnje s temi pnevmatikami? Najbolj me zanima katera se bolje obnese na mokrem asfaltu. L.p. Na moji Tenerejki so prva vgradnja pnevmatike Metzeler Tourance. Sedaj je narejenih nekaj čez 7000 km in lahko napišem, da so dobre. Držijo dobro, tudi v mokrem, čeprav sem takrat vozil bolj zadržano. Res je, da sam motor ni namenjen nekemu hitremu premikanju med ovinki, vendar so gume ostale "zalimane " na asfaltu tudi pri bolj živahni vožnji. Po prevoženih 7000 in nekaj drobiža km je na zadnji gumi po sredini še 4,5 mm, na prednji pa 4,0 mm profila. Napolnjene so vedno po navodilu proizvajalca motorja in vedno za vožnjo po asfaltu. Makadam obiščem bolj poredko.
MiB Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Dunlop je super za asfalt. Samo požrlo ti jo bo hitro. Anakee sem zamenjal na polovici profila. Je ne maram več videt Tourance je nek kompromis-vsaj za moje potrebe. OK se obnese tudi izven ceste. Z ostalimi nimam izkušenj. lp, andrej Ok,hvala Andrej.
MiB Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Na moji Tenerejki so prva vgradnja pnevmatike Metzeler Tourance. Sedaj je narejenih nekaj čez 7000 km in lahko napišem, da so dobre. Držijo dobro, tudi v mokrem, čeprav sem takrat vozil bolj zadržano. Res je, da sam motor ni namenjen nekemu hitremu premikanju med ovinki, vendar so gume ostale "zalimane " na asfaltu tudi pri bolj živahni vožnji. Po prevoženih 7000 in nekaj drobiža km je na zadnji gumi po sredini še 4,5 mm, na prednji pa 4,0 mm profila. Napolnjene so vedno po navodilu proizvajalca motorja in vedno za vožnjo po asfaltu. Makadam obiščem bolj poredko. Moja tenerejka ima ABS,tako da so prva vgradnja Pirelli. Po prevoženih 8000 km,pa jih bo treba že počasi zamenjat. Na mokrem asfaltu nisem preveč zadovoljen z njimi,ker mi je že parkrat zdrsnil zadnji del,po makadamu pa so živa groza. Zato tudi iščem pnevmatike,ki imajo malo bolj grob profil in so primernejše za makadam,vendar bi rad,da se tudi u mokrem obnašajo dobro.
Popularna objava Ni3ous Objavljeno December 1, 2013 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno December 1, 2013 (popravljeno) Ker je mrzlo svojo enduraško slo tešim v garaži okoli motorja... v delu je par malenkosti... Med drugim sledeče: Gre za prevezavo na stikalu luči na krmilu, da ob vklopu dolge luči, kratke ostanejo vklopljene. Če bi še kdo rad izboljšal svetilnost tenerejke ponoči tule prilagam link z slikami in opisom kako se to naredi. http://www.xt660.com/showthread.php?t=21448 Ravno sem pa končal z predelavo zadnjega kolesa iz 17 na 18 col. Ker so nove Excel ali DID feltne drage, sem na Ebayu kupil rabljeno 18 col DID feltno, jo speskal, prašno prebarval. Na OTR sem naročil nove špice ki so močnejše in iz rostfeja. Stare napere so bile 3,4 mm debeline, nove pa 4 mm. Štelanje naper mi vzame cca 2-3 ure. Sledi montaža nove gume. Sedaj v 18 col rangu je izbor gum precej večji. 18 col guma ima večjo naležno površino, zato je oprijem in naleganje/kopiranje terena boljše, zato tudi vožnja po slabih poteh boljša. Na novo feltno sem vgradil še RIM LOCK, tako je mogoča vožnja tudi pri tlakih pod 1,5 bar, brez straha, da bi obrnilo gumo in utrgalo ventil. Zaradi novega/večjega obsega kolesa, se spremeni tudi prestavno razmerje, v tem primeru se ga približno ulovi, če spredaj zmanjšaš za en zob ali zadaj povečaš za 3 zobe. Jasno mora bit vmes čas za kak deci domačga cvička, salamo, domači sir, domači čili in domači tabasko....prijatelje je treba mal postrečt, pa še bolj lušno je z mal družbe. Trenutno je v delu še obnova amortizerja, gre za menjavo olja in tesnil. Sicer bodo na vsakem servisu rekli, da se tega dotičnega amortizerja ne da servisirat, ampak le menjat, vendar obstajajo muhci, ki so ugotovili, da deli od WP ustrezajo original Sachu od Tenerejke, tako da bo kmal tut to poštimano in zadek bo za naslednjo sezono porihtan v nulo. Vendar je do konca še kar nekaj malenkosti za poštimat, preden bo vse spet sestavljeno. Popravljeno December 1, 2013. Popravil Ni3ous Cartman, trojan69, Guzzuki in 10 others 13
hajoktejn Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 @ ni3ous kdo ti bo pa plin nafilal?
hajoktejn Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 (popravljeno) A v klimo ? lohk tud v hladilnik zarad mene; zanimal me je za amortizer sicer. Popravljeno December 2, 2013. Popravil hajoktejn
Ni3ous Objavljeno December 2, 2013 Avtor Opozori Objavljeno December 2, 2013 Amortizer bo servisiral kolega Marko iz Stožic v celoti. Ne bom tega sam delal. Bi pa sicer plin lahko sam filal, ker je standardni ventilček, plin notri je pa CO2 - nič posebnega.
hajoktejn Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 to sm hotu vedt; hvala. jst ga bom sam zrihtal; plin pa mislim da je - dušik
THOMPSON Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 kolko pa mora biti tlak v takem amortizerju?
Ni3ous Objavljeno December 2, 2013 Avtor Opozori Objavljeno December 2, 2013 Ahh, zajebal sem, dušik je ja. Kje boš pa ustrezne dele dobil? Sem raziskoval na polno, pa nisem uspel dovolj info dobit, da bi nabavil ustrezni material in samozavestno poservisiral zadnji mortizer. Spredaj vsako zimo preventivno podrem vilce brez težav. Thompson, če se prav spomnim je tlak okoli 2,5 bar. Za Tenerejko nisem 100%, sem pa pri drugih modelih zasledil ta podatek.
Ivana Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 Zdravo! Na poti imava težave s hladilnim sistemom (Yamaha XT660Z Tenere). Iz črpalke za hladilno tekočino kaplja tekočina iz majhne odprtine na spodnji strani in motor se pregreva. A mogoče kdo ve v čem bi lahko bila težava ter kako se lotit popravila? Hvala za vsak nasvet!
THOMPSON Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 semering na gredi črpalke pušča. problem rešiš z zamenjavo semeringa, do takrat pa redno dolivaš (destilirano) vodo. razni "tesnilci" se v tem primeru ne obnesejo. In dolivaj direktno v hladilnik, ne v ekspanzijo. Verjetno se ti pregreva, ker imaš zrak v hladilniku! lp, andrej hajoktejn, Ivana in gsxf750 3
hajoktejn Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 Pritisk je v mojem wp-ju 10 bar.
Ni3ous Objavljeno December 2, 2013 Avtor Opozori Objavljeno December 2, 2013 Ahh, očitno sem se prav odločil in dal servisirat amortizer mojstru. Poročaj kako in kaj si obnovil, mogoče bom naslednjič zmogel sam. Lp, TNX
hajoktejn Objavljeno December 2, 2013 Opozori Objavljeno December 2, 2013 Will do Sej ni nben bavbav. Bom fotodokumentiral vse.
ciciban Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 @najinSvet:: Ne vem če vama tole kaj prav pride Vod. črp. ilustriran katalog: https://www.motorcyclespareparts.eu/special-pages/model.aspx?brand=4&type=13&year=360916&model=362110&part=362131 Z klikom na posamezno tesnilo (npr št 9 ) dobiš na katerih modelih je še tesnilo vgrajeno https://www.motorcyclespareparts.eu/genuine-spare-parts/yamaha11h124381000.aspx?pagesize=20 Malo poguglaj. Imajo tudi drugi težave... http://www.xt660.com/showthread.php?s=039f78bc79dd1fdaebae12fd049b4c28&t=11345 Upam, da uredita zadevo. Srečno!
kasti Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 Amortizer bo servisiral kolega Marko iz Stožic v celoti. Dečman?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se