Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

Zdravo!

Na poti imava težave s hladilnim sistemom (Yamaha XT660Z Tenere).

Iz črpalke za hladilno tekočino kaplja tekočina iz majhne odprtine na spodnji strani in motor se pregreva.

A mogoče kdo ve v čem bi lahko bila težava ter kako se lotit popravila?

Hvala za vsak nasvet!

 

 

NajinSvet

V skrajnem primeru, če si v krajih, kjer je bog pozabil nate, ter nimaš druge izbire in glede na to, da si ženska, najdi med kuharskimi pripomočki malo paprike v prahu in jo natresi v hladilni sistem. To je edino učinkovito sredstvo, ki začepi lukjne. (In ne smej se. To so uporabljali že naši dedki!)

 

...ampak le do prvega servisa!! Tega ne pozabi.

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NajinSvet

 

A vesta vidva,  :hmm:  da je v poglavju On the Road & off Road tema z naslovom Na pomoč - težave na poti, ki je vsem forumašem v vsakem trenutku na očeh?! :O  :010

 

Samo v vednost!

Hoj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem menil, da je že Thompson navedel vse kar rabi za poštimat. 

 

Najin svet, javi kaj se dogaja. Kaj preverjeno bolj točno?

 

Drugače pa tudi kava zamaši manjša puščanja, samo ne preveč not natrest. Par žlic največ. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... tale tema pa počas začenja spominjat že na Temo "Jamija Oliverja"  :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... tale tema pa počas začenja spominjat že na Temo "Jamija Oliverja"  :kva2:

 

Katera pa ne? A mi lahko poveš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Na poti imava težave s hladilnim sistemom (Yamaha XT660Z Tenere).

Iz črpalke za hladilno tekočino kaplja tekočina iz majhne odprtine na spodnji strani in motor se pregreva.

A mogoče kdo ve v čem bi lahko bila težava ter kako se lotit popravila?

Hvala za vsak nasvet!

Če si upata sneti pokrov črpalke, namažita s tesnilno maso in privijta nazaj. Če ne, namažita po domače tesnilno maso enakomerno po špranji pokrova. Če sta primorana improvizirati, upoštevajta nasvete o aditivih - pozneje je priporočljivo urediti tesnilo in izprati hladilni sistem. Žal kaj več o Yamahi ne vem .....    Pa ne se preveč sekirat. saj se potem vse dobro izteče. 

(izteče ni bila ravno dobra izbira besede, ampak saj se razumemo....)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si upata sneti pokrov črpalke, namažita s tesnilno maso in privijta nazaj. Če ne, namažita po domače tesnilno maso enakomerno po špranji pokrova. Če sta primorana improvizirati, upoštevajta nasvete o aditivih - pozneje je priporočljivo urediti tesnilo in izprati hladilni sistem. Žal kaj več o Yamahi ne vem .....    Pa ne se preveč sekirat. saj se potem vse dobro izteče. 

(izteče ni bila ravno dobra izbira besede, ampak saj se razumemo... .)

dons sm jo su kupt samje majstr reku da se ne dobi v beli barvi tko da sm uzeu črno. k sm prvic vidu ta motor na netu mi je bil grozn grd kasnej mal mn v zivo je pa res hud  lep

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni, trenutno se odločam za nov motor in bi kar vas tukaj povprašal za mnenje. Odločal sem se med bolj potovalno usmerjenimi motorji ali pa mešanica naked/supermoto kot je npr. aprilia dorsoduro 750/ducati hypermotard 796. Vendar me nekako bolj vleče na stran potovalnih motorjev. Pa me zanima vaš mnenje glede sledečih motorjev, terene 660Z v primerjavi z aprilio pegaso strado in bmw g650 gs....morda še kak vaš predlog? Pogoj je da ima motor 35kw oziroma max. 70kw ter možna blokada na 35kw(zaradi izpita A2). Motor bo namenjen za ture po evropi, večinoma asfalt, kakšna zadeva tudi po makedamu, težjih terenov pa bi se verjetno izogibal ker tudi nimam pravega znanja, torej cesta/off road razmerje tam nekje 90/10. Opazil sem da imajo vsi trije motorji 35kw, v terene in pegaso je enako motor(edino v terene je morda kakšna dodelava glede na to, da jih še proizvajajo) morda kdo ve za bmw? Zanima me predvsem primernost yamahe za ture po asfaltu.....vem da tema ni ravno prava, upam da ne zamerite :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..... terene ??????   :eek:

 

.... TENERE ... :P

ups :blush::) še napisat ne znam pravilno, torej res rabim nasvete :D

Popravljeno . Popravil 46simon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo off, ampak malih oglasov itak noben ne bere....

 

prodam svojo Tenerejko, 2010, prvi lastnik, vsa možna dodatna oprema (nosilci, kovčki, sus plata, ščitniki, gretje ročk, xenon, KN, vtičnica, notranje torbe, nosilec navi, ....), 63kkm, servisna, realni km, vzdrževana, reg. 2-2015, tehnični 2-2016, brez prake, kot nova.

 

cena-sitnica :grim

 

kontakt na PM ali 041 648966

 

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo off, ampak malih oglasov itak noben ne bere....

 

prodam svojo Tenerejko, 2010, prvi lastnik, vsa možna dodatna oprema (nosilci, kovčki, sus plata, ščitniki, gretje ročk, xenon, KN, vtičnica, notranje torbe, nosilec navi, ... .), 63kkm, servisna, realni km, vzdrževana, reg. 2-2015, tehnični 2-2016, brez prake, kot nova.

 

cena-sitnica :grim

 

kontakt na PM ali 041 648966

 

lp, andrej

 tole? /_MOTO/ad.asp?ID=8059980  :)

Popravljeno . Popravil 46simon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Da opišem upgrade preteklega tedna: 

 

Gre za problem, ki se pogosto dogaja pri  tenerejkah. Najprej dobi zobnik luft zaradi izrabljenih gumi blažilcev v zobniku, potem pa je ležaj preobremenjen in počasi se uničuje ležaj. Če se ležaja pravočasno ne zamenja, se uničuje tudi pesta. Posledično je lahko škoda kar velika. 

Zato se splača preventivno preverjat zrak na zobniku in tudi stanje gumi blažilcev in ležaja. 

 

Na moji tenerejki sem ležaj na pesti zobnika dosedaj zaradi obrabe menjal vsako leto (cca na 8 - 10.000 km), medtem se je že malo tudi poškodovalo ležišče ležaja. 

Vmes  sem enkrat menjal tudi že gumi blažilce zobnika.

Da se ta napaka ne bi več ponavljala, sem šel in kupil širši ležaj za v pesto.

Dobil sem 6 mm širšega, zato je bilo potrebno ležišče ležaja poglobiti za 6 mm in skrajšati sornik peste zobnika za 6 mm. 

Ležaj sem v ležišče zalimal z namenskim lepilom za lepljenje ležajev v ležišča. 

 

 

 

upgrade-pesta-poglobitev.jpg

 

pesta-upgrade.jpg

 

 

Več info: 

http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=134369.0

Popravljeno . Popravil Ni3ous
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je nosilec zobnika, ki je očitno ulitek, tolk u nulo, da ga lahko daš direkt v drejponk ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je bil strugar mal skeptičen, ampak je šlo v redu, tko da očitno je. 

Sicer je pa v ta ulitek tudi original fabršk na ta način z drejanjem narejeno prvotno ležišče za ležaj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!