ELO Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 tale je pa res adijopamet, heh... se mi pa dopadejo tiste ultra močne led spotice... hmmmm
Ni3ous Objavljeno Maj 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Tole je tema za XT660Z, ki so od letnika 2008 naprej. Glede na letnik ki ga opisuješ, pa bi bilo bolje vprašati v temi XTZ 660, morda ima kdo kaj takega doma:
Ni3ous Objavljeno Junij 11, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 da malo razširim novico... http://www.motosvet.com/tabla/topic/31735-grand-enduro-slovenija/page__st__735#entry1931042
THOMPSON Objavljeno September 9, 2012 Opozori Objavljeno September 9, 2012 Pri 48.000km gre gor že tretja veriga. Prva je zdržala 23kkm, druga pa se je pri 25kkm dobesedno razpadla (pri 160km/h)
royal Objavljeno September 9, 2012 Opozori Objavljeno September 9, 2012 Pri 48.000km gre gor že tretja veriga. Prva je zdržala 23kkm, druga pa se je pri 25kkm dobesedno razpadla (pri 160km/h) Do zdaj še se mi nikdar zgodilo kaj podobnega, uporabiti je potrebno ustrezno kvaliteto ne samo po ceni, tudi vzdrževanje je pomembno, trenutno imam v uporabi verigo, ki ima za sabo 41tkm trajno mazana z RS oilerjem in še nič ne kaže na menjavo.
THOMPSON Objavljeno September 9, 2012 Opozori Objavljeno September 9, 2012 (popravljeno) Ja, tudi jaz nisem imel še NIKOLI prej težav z verigo. ampak na Tenerejki je stvar sledeča: -do 15-17kkm jo je treba samo 2-3x fino nastaviti, potem pa se vsaj v mojem primeru začne nastavljanje in nategovanje verige vsakih par 100km, čeprav jo redno čistim (na vsaj 2kkm z patrolejom) in redno mažem z Yamalube sprejem. Resda pa imam dnevno precej hitrih voženj in občasno precej blata/prahu, ter kar nekaj kilometrov z polno naloženim mopedom v dvoje, ter po AC. Na splošno se mi zdi, da je veriga za namen Tenerejke malo podhranjena, vsaj na XTR660 sem z prvo verigo napravil slabih 30kkm, naslednji lastnik pa baje še 10kkm. Drugače pa Tenerejke ne vozim zaradi ugodne cene, ampak zaradi zanesljivosti in enostavnosti. lp andrej Popravljeno September 9, 2012. Popravil 223223
Ni3ous Objavljeno September 10, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2012 (popravljeno) Blato in prah precej skrajšata življensko dobo verige. Če bi meni zdržala 25 000 bi bil zadovoljen, glede na to kje se vozim. Jaz sem jo menjal pri cca 15.000 km. Je pa še veliko slabše ker vmes menjam zobnike spredaj iz 15 na 13 in nazaj ipd... To je pa čisti chain killer. Popravljeno September 10, 2012. Popravil Ni3ous
LooLekSLO Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Na XTR menjal verigo pri 20 kkm, mogoče bi še malce držala, vendar bi jo potem moral nastavljati vsake par 100km, kot je napisal @223223. BTW motor nikdar ni videl blata. Tako, da to niti ni nek hud podatek Važno, da TRGA
THOMPSON Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 (popravljeno) Kaj pa čiščenje in mazanje? precej se pozna pri življenski dobi! Popravljeno September 10, 2012. Popravil 223223
LooLekSLO Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Kaj pa čiščenje in mazanje? precej se pozna pri življenski dobi! Namensko čistil samo ketno le 1x letno, mazanje na cca 1000 km.
bosa Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Na Tenerejki 25k km, veriga še prva, mazana na cca 600km, čiščena enkrat letno z namenskim čistilom. Pred 1500 km potrebno prvo nastavljanje, ki bo kot vidim potrebno vse pogosteje in do potrebne zamenjave potem ni več daleč. Motor je v glavnem vožen po asfaltu, saj je po izkušnji na prejšnji xt- jki suh, prašen makadam največji uničevalec verige. Kakšno verigo in kje se jo po izkušnjah najbolj splača nabavit? V naprej hvala za odgovor.
THOMPSON Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 original naročiš v KMC-ju. cena cca 150e za komplet.
corser Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Tale Tenerejka mi je res čist hud motor. Sem moral to napisat. Res. A se ga dobit kje za kak dan, da se malo zapeljem?
bosa Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Gre za letnik 1998.In vozim se zelo malo 2 na mesec in vsakih ko se grem peljat motor noče vžgat ker ne dobi bencina potem svečko odvijem dam notri nekaj bencina nazaj svečko in potem takoj vžge. To je tema o novem modelu Tenerejke od letnika 2008(xt660z). Mislim pa, da se je o enakih težavah enkrat že pisalo v temi o Tenerejki prejšnje generacije z vplinjači (xtz660).
krucymucy Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 Tale Tenerejka mi je res čist hud motor. Sem moral to napisat. Res. A se ga dobit kje za kak dan, da se malo zapeljem? Se spet norca delaš?
corser Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 Se spet norca delaš? Čist resno mislm.
Ni3ous Objavljeno September 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 25, 2012 Če koga zanima Yamaha Enduro zgodovina, potem je tole link za pogledat: http://www.rallye-tenere.net/Stammbaum.htm
weper Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Zanima me, ali ima kdo načrt za spodnjo zaščito motorja, ali da se jo vidi ob blizu, da bi pobral mere, ker se mi za enkrat še ne da mer direktno z motorja pobirat? Prtljažnik imam že narisan, da potem dam vse skupaj na laser rezat. LP
bosa Objavljeno November 7, 2012 Opozori Objavljeno November 7, 2012 Zamenjat bo treba verigo, pa gledam pri lojzu komplet Regina, za 100€. A mogoče kdo ve, kako je kaj s kvaliteto le-teh? Original je menda od DID-a , ima sedaj za sabo 27k km in jo je treba vsake toliko šponat. Ima kdo še kakšno dobro varianto razen originala na servisu, ki pa mogoče sploh ni napačna? Vnaprej hvala za vaš trud
Ni3ous Objavljeno November 11, 2012 Avtor Opozori Objavljeno November 11, 2012 (popravljeno) Weper če se ti ljubi pridet na dolenjsko, lahko pobereš mere od moje plate, ki zgleda tkole: XTZS, js sem kupil verigo tule in dobiš vse možne kombinacije: http://www.off-the-r...7cffe62d9daa029 . Popravljeno November 11, 2012. Popravil Ni3ous
sršenar Objavljeno November 27, 2012 Opozori Objavljeno November 27, 2012 Živjo! Zadnje čase me skoz bolj vleče nazaj na motor (tri leta motoristične abstinence mi načenja živce ). Tale yamaha mi je všeč že odkar je zunej, zanima me pa višina sedeža jst imam 176 cm in me je mal strah da mi je tale motor prevelik, kakšne so vaše izkušnje? Na žalost je še nisem imel priložnosti vozit al pa se vsedit gor (mogoče bi me potem minilo veselje :grrr ).
Janez123 Objavljeno November 27, 2012 Opozori Objavljeno November 27, 2012 Izkušnja iz prve roke (tudi jaz imam 176cm): Če stojim z obemi nogami (na prstih) na tleh imam na tleh nekako pol stopala, kar je dovolj za dober občutek pri ustavljanju. Če hočem stati stabilno na celem stopalu npr. na semaforju, pa izmaknem pol riti čez rob sedeža in stopim na tla. Višina je nekoliko moteča pri obračanju na mestu, zato je motor smiselno obrniti v smer odhoda preden ga zajahaš. Na višini se hitro navadiš in je popolnoma nemoteča, na terenu pa dobrodošla, zato bodi brez skrbi.
THOMPSON Objavljeno November 27, 2012 Opozori Objavljeno November 27, 2012 "leže" sem par cm krajši od tebe, pa nimam problemov z oddaljenostjo od tal. Vsaj zadnjih 50.000km ne :grim . Ni vse v dolžini, važna je tehnika. Moja pri podobni višini nima problemov med vožnjo, le občasne težave pri manevriranju na mestu, ali pri ustavljanju na zajebani podlagi. lp, andrej
Ni3ous Objavljeno November 27, 2012 Avtor Opozori Objavljeno November 27, 2012 223223 ti pa pridno klepaš kilometre, super! Se moramo spet na kakem piru dobit, al pa kak krog odpelat skup. Kje se kaj voziš razen okol LJ in Počka? LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se