Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

Tudi meni je ta motor zelo všeč :) Najverjetneje bom letos poleti menjaval motor. Ja vem, da so takrat cene višje, samo jeb*t ga, trenutno pač ni financ. Ne potrebujem konjev za dirkanje po cesti. Bi pa rad potoval po Sloveniji in okoliških državah.

Zanima me, kako se kaj obnaša ta motor pri hitrostih nad 120km/h. Recimo da skočiš na kak kos avtoceste, pa je treba tam prepotovat kakšno uro ali 2. Je zadeva udobna? Je potrebno zamenjat sprednjo šipo za kaj višjega? Kako je pri vožnji s sopotnico? Pri kakšni hitrosti postane motor nestabilen? Kako se obnaša serijsko vzmetenje pri zaviranju in vožnji skozi ovinke?


Ne mislim pa uporabljat tega motorja za vožnjo po evropskih avtocestah. Primarno po zavitih cestah na hribovitih pokrajinah, kjer je včasih treba tudi po makadamu ali gozdni potki. Vseeno pa bi rad, da je motor dober univerzalec in da se lahko z njim udobno peljem npr. na morje...

 

Namreč odločam se med XT660Z in TDM 900. S tem, da bi bil Tenere potem all-in-one motor. Pri TDM-u pa bi še najverjetneje obdržal trenutnega XT-a za makadamsko in off-road zabavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vecino casa bos prevozil po cesti in manj po makedamu. Udobnost, mirnost in vec sproscenih kmjev bosta naredila zagotovo na TDMki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš možnost obdrži XT-jko in vzem TDM. 

Tenerejka je resda univerzalna, vendar nikjer pa ne blesti. 

2 motorja v različnih segmentih bosta zagotovo bolje pokrila tvoje potrebe. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole iz prakse, do 120km/h je še neka spodobna odzivnost s sopotnikom. Po 500km avtoceste ti je vsega dovolj ne glede na moped. Tenerejka je v vseh področjih dobra, nikjer pa odlična! Je pač nek kompromis, odločitev je tvoja. Malo poglej še BMW 800GS, vsaj po moje je nek podoben razred glede kompromisa

  ^_^

Popravljeno . Popravil 223223
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete. Ja 2 motorja (ali več) bi imel, samo jih še trenutno nimam kje za pospravit. Prav tako bi me registacija drugega stala več. Zato bi najraje imel univerzalca.

Bom spremljal temo in mogoče še kaj vprašam. Mam še par mesecev da se odločim o nakupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Mene je na AC edino motil veter v vrhnji del čelade. Glih toliko da ti glavo vibrira. Po kakšni uri na AC me je začela rahlo glava boleti. Js sm velik okol 184cm. Torej če bi jo imel bi najprej menjal šipco. V dvoje se nisem veliko pelal. Sma pa z punco naredila en skok iz Polzele do Bleda in je bila navdušena. Tuhinjsko dolino je kamot prevozla z dvema gor. Drugače pa mislim da je bol motor namenjen enemu. Seveda se da tudi z dvema voziti.

Najbolš mi je, da je full visok :D

Zakon motor. Js bi ga tudi imel če bi se vozil samo po cesti :)

To je moje mnenje.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

zivjo

v roku 14 dni bom narocil nekaj delov za svoj motor z ene od teh dveh strani: http://www.kedo.com/ ali http://off-the-road.de/ in ce kdo razmislja o nakupu iz teh dveh strani pa bi si delil postnino naj sporoci. ce pa pozna kaksno stran z manj postnine naj pa tudi pove :) (kedo ma 20 offtheroad pa cca 15€) prosim ce mi napisete na zs

LP matija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Vrtinčenje vetra okoli čelade. Zanima me, kako ste rešili ta problem (če ga sploh imate) oziroma me zanimajo vaše izkušnje z nižjim ali višjim vizirjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vrtinčenje vetra okoli čelade. Zanima me, kako ste rešili ta problem (če ga sploh imate) oziroma me zanimajo vaše izkušnje z nižjim ali višjim vizirjem.

Vrtinčenje se ustvarja zaradi podtlaka med vetrobranskim vizirjem in čelado. Večji kot je "vetrobran" več bo turbulenc, bolj ti bo majalo čelado. 

Jaz sem to slučajno delno rešil z povišanjem krmila, in menjavo ogledal (Touratech). Posledično je višji tudi položaj rok, poleg novega položaja ogledal.

Deloma je to, deloma pa sem se navadil. 

Nakedi nimajo težav z turbulencami, ker nimajo vetrnega ščita, kar  pomeni nižji vizir manj težav z turbulencami, oziroma več težav z direktnim vetrom. 

Vizir lahko tudi skrajšaš. 

Sam oceni kaj ti je pomembneje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavni problem je veter izpod prednje luči. tenere nima protiveterne plošče za vilicami (kot recimo BMW), zato tudi pride do tako močne turbolence v določeni hitrosti.

Z višjim vizirjem boš odpravil le del vrtinčenja.

 

Upam, da sem ti bil v pomoč.... 

 

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavni problem je veter izpod prednje luči. tenere nima protiveterne plošče za vilicami (kot recimo BMW), zato tudi pride do tako močne turbolence v določeni hitrosti.

Z višjim vizirjem boš odpravil le del vrtinčenja.

 

Upam, da sem ti bil v pomoč.... 

 

lp, andrej

 

Za kakšno protivetrno ploščo za vilicami gre? :photo: 

Sam sem že poizkusil mašit to pot vetra izpod vilic, sicer bolj provizorično, a bistvene razlike ni bilo. Za malo daljši izlet  sem pod tisto vezno prečko na krmilu zmontiral ploščo, ki je služila za nosilec sprintanih kart poti, obenem pa naj bi preprečevala pot prepihu izpod vilic- bolj kot ne neuspešno, komaj opazna razlika.

Poizkusil sem tudi z višanjem vizirja, pa tudi nisem dosegel željenega učinka. Mislim, da bi mogel biti vizir višji in zgoraj razširjen, da bi zvrtinčen zrak (ki ga je zaradi pokončnega vizirja še toliko več, kot za bolj poševnimi vizirji) ob strani vizirja zaobšel čelado.

Zdaj sem zamenjal čelado in je dosti boljše, a še vedno ne tako, kot bi moralo biti.

Ta problem s turbolencami je vsaj pri meni praktično edina slaba stran tega motorja. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi resi montaza "spojlerja"na vetrobran vecino turbolenc, ker preusmeri tok zraka in ga "razbije"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako se mi dozdeva, da se ustvarja vrtinčenje zraka s treh strani vizirja in sicer z leve in desne ter z zgornje strani. Sem se peljal z motorjem, kateri ima veliko širši vizir in je vrtinčilo zrak na rokavih jopiča. Zaradi tega se mi dozdeva, da ni samo višina vizirja kriva za vrtinčenje zraka, temveč tudi širina. Bom poskusil dobiti kakšen manjši vizir, ker mislim, da bo višji povzročil vrtinčenje zraka za menoj in s tem težave sopotnici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj med vožnjo roko med tank in balanco, pa ti bo jasno od kod taka turbolenca. :grim

Po moje zaradi visoko postavljene luči in maske pobira precej vetra, ter ga usmeri pod čelado.

 

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vizir povzroča težave, saj pri sklonjenem ali dvignjenem položaju ni vrtinčenja zraka. Ko se dvignem, pač piha, vendar ne trese čelade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

 

Moje izkušnje:

 

Tud jaz imam probleme z vetrom (imam čelado arai tour s senčnikom), ker mi pri hitrosti nad 90 prične fino vibrirati (brenčati). Visok sem 180cm. Nabavil sem višji vetrobran GIVI in je malo bolje.

Če vozim stoje pri 100 in več, vibracij ni, ker je čelada očitno narejena v vetrovniku za naked motor.

 

Če odstranim senčnik je druga pesem in vibracij ni več pri nobeni hitrosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

 

Moje izkušnje:

 

Tud jaz imam probleme z vetrom (imam čelado arai tour s senčnikom), ker mi pri hitrosti nad 90 prične fino vibrirati (brenčati). Visok sem 180cm. Nabavil sem višji vetrobran GIVI in je malo bolje.

Če vozim stoje pri 100 in več, vibracij ni, ker je čelada očitno narejena v vetrovniku za naked motor.

 

Če odstranim senčnik je druga pesem in vibracij ni več pri nobeni hitrosti.

 

Je ta GIVI vetrobran le povišan (koliko višji od originala), ali je tudi zgoraj širši? Original je zgoraj precej zožan, ima le 18 cm. Kolikšna je širina GIVI-ja zgoraj? Bi te lepo prosil Agostini, če lahko izmeriš, ko boš imel čas. Za višino lahko rečemo od zgornjega roba žarometa do vrhnje točke vetrobrana, da ne bo kaj dvoumno. Sumim namreč, kot sem že enkrat omenil, da se turbolence pojavijo tudi ob strani in zato ne pomaga le povišat vizirja.

Me zelo zanimajo mere tega givija in bi bil zelo hvaležen (pa verjetno še kdo), če se ti ga da premerit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je ta GIVI vetrobran le povišan (koliko višji od originala), ali je tudi zgoraj širši? Original je zgoraj precej zožan, ima le 18 cm. Kolikšna je širina GIVI-ja zgoraj? Bi te lepo prosil Agostini, če lahko izmeriš, ko boš imel čas. Za višino lahko rečemo od zgornjega roba žarometa do vrhnje točke vetrobrana, da ne bo kaj dvoumno. Sumim namreč, kot sem že enkrat omenil, da se turbolence pojavijo tudi ob strani in zato ne pomaga le povišat vizirja.

Me zelo zanimajo mere tega givija in bi bil zelo hvaležen (pa verjetno še kdo), če se ti ga da premerit

 

 

Sem naročil povišan vizir od Givija. Po montaži bom lahko podal mnenje o uspehu ali neuspehu. Po lokaciji vidim, da si samo en ducat kilometrov stran od mene. Ni problema za ogled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Danes namontiral Givi vizir. Je višji in širši od originala, kar pripomore k manj vrtinčenja vetra okoli čelade. Zaenkrat zadovoljen, zato sem original vizir arhiviral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm mal preletu temo pa nism našu,pa me zanima kak bi bla ta XTZ660 tenere za dva?Bi se kej premaknla al bi se preveč mantrala da bi blo kej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!