c00L3r Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 Tudi meni je ta motor zelo všeč Najverjetneje bom letos poleti menjaval motor. Ja vem, da so takrat cene višje, samo jeb*t ga, trenutno pač ni financ. Ne potrebujem konjev za dirkanje po cesti. Bi pa rad potoval po Sloveniji in okoliških državah. Zanima me, kako se kaj obnaša ta motor pri hitrostih nad 120km/h. Recimo da skočiš na kak kos avtoceste, pa je treba tam prepotovat kakšno uro ali 2. Je zadeva udobna? Je potrebno zamenjat sprednjo šipo za kaj višjega? Kako je pri vožnji s sopotnico? Pri kakšni hitrosti postane motor nestabilen? Kako se obnaša serijsko vzmetenje pri zaviranju in vožnji skozi ovinke? Ne mislim pa uporabljat tega motorja za vožnjo po evropskih avtocestah. Primarno po zavitih cestah na hribovitih pokrajinah, kjer je včasih treba tudi po makadamu ali gozdni potki. Vseeno pa bi rad, da je motor dober univerzalec in da se lahko z njim udobno peljem npr. na morje... Namreč odločam se med XT660Z in TDM 900. S tem, da bi bil Tenere potem all-in-one motor. Pri TDM-u pa bi še najverjetneje obdržal trenutnega XT-a za makadamsko in off-road zabavo.
urkoman Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 Vecino casa bos prevozil po cesti in manj po makedamu. Udobnost, mirnost in vec sproscenih kmjev bosta naredila zagotovo na TDMki.
Ni3ous Objavljeno Marec 25, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 Če imaš možnost obdrži XT-jko in vzem TDM. Tenerejka je resda univerzalna, vendar nikjer pa ne blesti. 2 motorja v različnih segmentih bosta zagotovo bolje pokrila tvoje potrebe. ELO 1
THOMPSON Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 (popravljeno) Takole iz prakse, do 120km/h je še neka spodobna odzivnost s sopotnikom. Po 500km avtoceste ti je vsega dovolj ne glede na moped. Tenerejka je v vseh področjih dobra, nikjer pa odlična! Je pač nek kompromis, odločitev je tvoja. Malo poglej še BMW 800GS, vsaj po moje je nek podoben razred glede kompromisa ^_^ Popravljeno Marec 25, 2013. Popravil 223223
c00L3r Objavljeno Marec 26, 2013 Opozori Objavljeno Marec 26, 2013 Hvala za nasvete. Ja 2 motorja (ali več) bi imel, samo jih še trenutno nimam kje za pospravit. Prav tako bi me registacija drugega stala več. Zato bi najraje imel univerzalca. Bom spremljal temo in mogoče še kaj vprašam. Mam še par mesecev da se odločim o nakupu.
bosa Objavljeno April 14, 2013 Opozori Objavljeno April 14, 2013 Kolikšen je predpisan navor privitja matice prednjega verižnika tenerejke? V naprej se zahvaljujem za info.
urkoman Objavljeno April 14, 2013 Opozori Objavljeno April 14, 2013 xtzs, najbolje bos naredi, ce si dolpotegnes manual, da ne bos v vsaki temi spraseval enako...ludiluka ti je odgovoril z 120NM
marcc Objavljeno Maj 4, 2013 Opozori Objavljeno Maj 4, 2013 Mene je na AC edino motil veter v vrhnji del čelade. Glih toliko da ti glavo vibrira. Po kakšni uri na AC me je začela rahlo glava boleti. Js sm velik okol 184cm. Torej če bi jo imel bi najprej menjal šipco. V dvoje se nisem veliko pelal. Sma pa z punco naredila en skok iz Polzele do Bleda in je bila navdušena. Tuhinjsko dolino je kamot prevozla z dvema gor. Drugače pa mislim da je bol motor namenjen enemu. Seveda se da tudi z dvema voziti. Najbolš mi je, da je full visok Zakon motor. Js bi ga tudi imel če bi se vozil samo po cesti To je moje mnenje. LP
matija1234 Objavljeno Junij 4, 2013 Opozori Objavljeno Junij 4, 2013 zivjo v roku 14 dni bom narocil nekaj delov za svoj motor z ene od teh dveh strani: http://www.kedo.com/ ali http://off-the-road.de/ in ce kdo razmislja o nakupu iz teh dveh strani pa bi si delil postnino naj sporoci. ce pa pozna kaksno stran z manj postnine naj pa tudi pove (kedo ma 20 offtheroad pa cca 15€) prosim ce mi napisete na zs LP matija
Borutt Objavljeno Junij 28, 2013 Opozori Objavljeno Junij 28, 2013 Vrtinčenje vetra okoli čelade. Zanima me, kako ste rešili ta problem (če ga sploh imate) oziroma me zanimajo vaše izkušnje z nižjim ali višjim vizirjem.
Ni3ous Objavljeno Junij 28, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Junij 28, 2013 Vrtinčenje vetra okoli čelade. Zanima me, kako ste rešili ta problem (če ga sploh imate) oziroma me zanimajo vaše izkušnje z nižjim ali višjim vizirjem. Vrtinčenje se ustvarja zaradi podtlaka med vetrobranskim vizirjem in čelado. Večji kot je "vetrobran" več bo turbulenc, bolj ti bo majalo čelado. Jaz sem to slučajno delno rešil z povišanjem krmila, in menjavo ogledal (Touratech). Posledično je višji tudi položaj rok, poleg novega položaja ogledal. Deloma je to, deloma pa sem se navadil. Nakedi nimajo težav z turbulencami, ker nimajo vetrnega ščita, kar pomeni nižji vizir manj težav z turbulencami, oziroma več težav z direktnim vetrom. Vizir lahko tudi skrajšaš. Sam oceni kaj ti je pomembneje.
Borutt Objavljeno Junij 29, 2013 Opozori Objavljeno Junij 29, 2013 Pričakoval sem kakšen odgovor s strani uporabnika nižjega ali višjega vizirja. Vseeno hvala.
THOMPSON Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 Glavni problem je veter izpod prednje luči. tenere nima protiveterne plošče za vilicami (kot recimo BMW), zato tudi pride do tako močne turbolence v določeni hitrosti. Z višjim vizirjem boš odpravil le del vrtinčenja. Upam, da sem ti bil v pomoč.... lp, andrej
bosa Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 Glavni problem je veter izpod prednje luči. tenere nima protiveterne plošče za vilicami (kot recimo BMW), zato tudi pride do tako močne turbolence v določeni hitrosti. Z višjim vizirjem boš odpravil le del vrtinčenja. Upam, da sem ti bil v pomoč.... lp, andrej Za kakšno protivetrno ploščo za vilicami gre? Sam sem že poizkusil mašit to pot vetra izpod vilic, sicer bolj provizorično, a bistvene razlike ni bilo. Za malo daljši izlet sem pod tisto vezno prečko na krmilu zmontiral ploščo, ki je služila za nosilec sprintanih kart poti, obenem pa naj bi preprečevala pot prepihu izpod vilic- bolj kot ne neuspešno, komaj opazna razlika. Poizkusil sem tudi z višanjem vizirja, pa tudi nisem dosegel željenega učinka. Mislim, da bi mogel biti vizir višji in zgoraj razširjen, da bi zvrtinčen zrak (ki ga je zaradi pokončnega vizirja še toliko več, kot za bolj poševnimi vizirji) ob strani vizirja zaobšel čelado. Zdaj sem zamenjal čelado in je dosti boljše, a še vedno ne tako, kot bi moralo biti. Ta problem s turbolencami je vsaj pri meni praktično edina slaba stran tega motorja. :grim
hajoktejn Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 Ponavadi resi montaza "spojlerja"na vetrobran vecino turbolenc, ker preusmeri tok zraka in ga "razbije"
Borutt Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 Nekako se mi dozdeva, da se ustvarja vrtinčenje zraka s treh strani vizirja in sicer z leve in desne ter z zgornje strani. Sem se peljal z motorjem, kateri ima veliko širši vizir in je vrtinčilo zrak na rokavih jopiča. Zaradi tega se mi dozdeva, da ni samo višina vizirja kriva za vrtinčenje zraka, temveč tudi širina. Bom poskusil dobiti kakšen manjši vizir, ker mislim, da bo višji povzročil vrtinčenje zraka za menoj in s tem težave sopotnici.
THOMPSON Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 Daj med vožnjo roko med tank in balanco, pa ti bo jasno od kod taka turbolenca. :grim Po moje zaradi visoko postavljene luči in maske pobira precej vetra, ter ga usmeri pod čelado. lp, andrej
Borutt Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 Vizir povzroča težave, saj pri sklonjenem ali dvignjenem položaju ni vrtinčenja zraka. Ko se dvignem, pač piha, vendar ne trese čelade.
Agostini Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 Zdravo Moje izkušnje: Tud jaz imam probleme z vetrom (imam čelado arai tour s senčnikom), ker mi pri hitrosti nad 90 prične fino vibrirati (brenčati). Visok sem 180cm. Nabavil sem višji vetrobran GIVI in je malo bolje. Če vozim stoje pri 100 in več, vibracij ni, ker je čelada očitno narejena v vetrovniku za naked motor. Če odstranim senčnik je druga pesem in vibracij ni več pri nobeni hitrosti.
bosa Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 Zdravo Moje izkušnje: Tud jaz imam probleme z vetrom (imam čelado arai tour s senčnikom), ker mi pri hitrosti nad 90 prične fino vibrirati (brenčati). Visok sem 180cm. Nabavil sem višji vetrobran GIVI in je malo bolje. Če vozim stoje pri 100 in več, vibracij ni, ker je čelada očitno narejena v vetrovniku za naked motor. Če odstranim senčnik je druga pesem in vibracij ni več pri nobeni hitrosti. Je ta GIVI vetrobran le povišan (koliko višji od originala), ali je tudi zgoraj širši? Original je zgoraj precej zožan, ima le 18 cm. Kolikšna je širina GIVI-ja zgoraj? Bi te lepo prosil Agostini, če lahko izmeriš, ko boš imel čas. Za višino lahko rečemo od zgornjega roba žarometa do vrhnje točke vetrobrana, da ne bo kaj dvoumno. Sumim namreč, kot sem že enkrat omenil, da se turbolence pojavijo tudi ob strani in zato ne pomaga le povišat vizirja. Me zelo zanimajo mere tega givija in bi bil zelo hvaležen (pa verjetno še kdo), če se ti ga da premerit.
Agostini Objavljeno Julij 14, 2013 Opozori Objavljeno Julij 14, 2013 Višina od zg. roba luči je 38,5 cm, širina zgoraj 27cm. Lp
Borutt Objavljeno Julij 14, 2013 Opozori Objavljeno Julij 14, 2013 Je ta GIVI vetrobran le povišan (koliko višji od originala), ali je tudi zgoraj širši? Original je zgoraj precej zožan, ima le 18 cm. Kolikšna je širina GIVI-ja zgoraj? Bi te lepo prosil Agostini, če lahko izmeriš, ko boš imel čas. Za višino lahko rečemo od zgornjega roba žarometa do vrhnje točke vetrobrana, da ne bo kaj dvoumno. Sumim namreč, kot sem že enkrat omenil, da se turbolence pojavijo tudi ob strani in zato ne pomaga le povišat vizirja. Me zelo zanimajo mere tega givija in bi bil zelo hvaležen (pa verjetno še kdo), če se ti ga da premerit Sem naročil povišan vizir od Givija. Po montaži bom lahko podal mnenje o uspehu ali neuspehu. Po lokaciji vidim, da si samo en ducat kilometrov stran od mene. Ni problema za ogled.
Borutt Objavljeno Avgust 2, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2013 Danes namontiral Givi vizir. Je višji in širši od originala, kar pripomore k manj vrtinčenja vetra okoli čelade. Zaenkrat zadovoljen, zato sem original vizir arhiviral.
CVIČKAR1 Objavljeno Avgust 10, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2013 Sm mal preletu temo pa nism našu,pa me zanima kak bi bla ta XTZ660 tenere za dva?Bi se kej premaknla al bi se preveč mantrala da bi blo kej?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se