moto rider Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 (popravljeno) Zdravo! Na poti imava težave s hladilnim sistemom (Yamaha XT660Z Tenere). Iz črpalke za hladilno tekočino kaplja tekočina iz majhne odprtine na spodnji strani in motor se pregreva. A mogoče kdo ve v čem bi lahko bila težava ter kako se lotit popravila? Hvala za vsak nasvet! NajinSvet V skrajnem primeru, če si v krajih, kjer je bog pozabil nate, ter nimaš druge izbire in glede na to, da si ženska, najdi med kuharskimi pripomočki malo paprike v prahu in jo natresi v hladilni sistem. To je edino učinkovito sredstvo, ki začepi lukjne. (In ne smej se. To so uporabljali že naši dedki!) ...ampak le do prvega servisa!! Tega ne pozabi. Popravljeno December 3, 2013. Popravil moto rider Ni3ous, pik1 in gsxf750 3
moto rider Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 NajinSvet A vesta vidva, da je v poglavju On the Road & off Road tema z naslovom Na pomoč - težave na poti, ki je vsem forumašem v vsakem trenutku na očeh?! Samo v vednost! Hoj
Ni3ous Objavljeno December 3, 2013 Avtor Opozori Objavljeno December 3, 2013 Sem menil, da je že Thompson navedel vse kar rabi za poštimat. Najin svet, javi kaj se dogaja. Kaj preverjeno bolj točno? Drugače pa tudi kava zamaši manjša puščanja, samo ne preveč not natrest. Par žlic največ.
pik1 Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 ... tale tema pa počas začenja spominjat že na Temo "Jamija Oliverja" gsxf750 in Snečer 2
Snečer Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 S tem da on uporablja koromač :-) pik1 1
semering Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 ... tale tema pa počas začenja spominjat že na Temo "Jamija Oliverja" Katera pa ne? A mi lahko poveš...
lasagna Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 Zdravo! Na poti imava težave s hladilnim sistemom (Yamaha XT660Z Tenere). Iz črpalke za hladilno tekočino kaplja tekočina iz majhne odprtine na spodnji strani in motor se pregreva. A mogoče kdo ve v čem bi lahko bila težava ter kako se lotit popravila? Hvala za vsak nasvet! Če si upata sneti pokrov črpalke, namažita s tesnilno maso in privijta nazaj. Če ne, namažita po domače tesnilno maso enakomerno po špranji pokrova. Če sta primorana improvizirati, upoštevajta nasvete o aditivih - pozneje je priporočljivo urediti tesnilo in izprati hladilni sistem. Žal kaj več o Yamahi ne vem ..... Pa ne se preveč sekirat. saj se potem vse dobro izteče. (izteče ni bila ravno dobra izbira besede, ampak saj se razumemo....)
sportnik2 Objavljeno December 4, 2013 Opozori Objavljeno December 4, 2013 Če si upata sneti pokrov črpalke, namažita s tesnilno maso in privijta nazaj. Če ne, namažita po domače tesnilno maso enakomerno po špranji pokrova. Če sta primorana improvizirati, upoštevajta nasvete o aditivih - pozneje je priporočljivo urediti tesnilo in izprati hladilni sistem. Žal kaj več o Yamahi ne vem ..... Pa ne se preveč sekirat. saj se potem vse dobro izteče. (izteče ni bila ravno dobra izbira besede, ampak saj se razumemo... .) dons sm jo su kupt samje majstr reku da se ne dobi v beli barvi tko da sm uzeu črno. k sm prvic vidu ta motor na netu mi je bil grozn grd kasnej mal mn v zivo je pa res hud lep vandrovec 1
sportnik2 Objavljeno December 4, 2013 Opozori Objavljeno December 4, 2013 dons sm jo su kupt samje majstr reku da se ne dobi v beli barvi tko da sm uzeu črno. k sm prvic vidu ta motor na netu mi je bil grozn grd kasnej mal mn v zivo je pa res hud lep ewoga https://www.youtube.com/watch?v=DuJ0rF4h3Fg vandrovec in celjan89 2
MiNa Objavljeno December 4, 2013 Opozori Objavljeno December 4, 2013 Roke so se ti pa zelo tresle . SREČNO VOŽNJO!! sportnik2 1
pik1 Objavljeno December 4, 2013 Opozori Objavljeno December 4, 2013 ewoga https://www.youtube.com/watch?v=DuJ0rF4h3Fg ... kaj pa imaš za ene gume gor .... ??? ... zadaj kar hudo zgleda .... sportnik2 1
Ni3ous Objavljeno December 5, 2013 Avtor Opozori Objavljeno December 5, 2013 Čestitke za motor! Naj ti fajn služi!
Fantocci Objavljeno December 5, 2013 Opozori Objavljeno December 5, 2013 +5 za motor -1 za slovenščino
Popularna objava Ni3ous Objavljeno December 15, 2013 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno December 15, 2013 @ NajinSvet kaka novica kako se je rešilo z okvaro hlajenja? Mogoče se še mi kaj naučimo. -- Že odkar furam motorje, jih tut rad šraufam. Ampak čepenje okol motorja ni zabavno, sploh če je kaj več dela. Zato sem vedno pogledoval po dvigalih za motor, vendar so predragi (200 - 300€+), da bi si ga kdaj kupil. Tako sem zasledil najenostavnejšo varianto, dvigala iz lesa, ki deluje, je poceni. Za izdelavo sem potreboval manj kot eno popoldne. Stroški vsega materiala 20€. Zložljive noge omogočajo shranjevanje na malem prostoru nekje ob steno, pod strop... Obenem služi kot rampa: In dvižna miza: Agostini, Janezs, pik1 in 9 others 12
vandrovec Objavljeno Januar 12, 2014 Opozori Objavljeno Januar 12, 2014 Ra pik1, suntrace14, gsxf750 in 4 others 7
46simon Objavljeno Januar 30, 2014 Opozori Objavljeno Januar 30, 2014 Pozdravljeni, trenutno se odločam za nov motor in bi kar vas tukaj povprašal za mnenje. Odločal sem se med bolj potovalno usmerjenimi motorji ali pa mešanica naked/supermoto kot je npr. aprilia dorsoduro 750/ducati hypermotard 796. Vendar me nekako bolj vleče na stran potovalnih motorjev. Pa me zanima vaš mnenje glede sledečih motorjev, terene 660Z v primerjavi z aprilio pegaso strado in bmw g650 gs....morda še kak vaš predlog? Pogoj je da ima motor 35kw oziroma max. 70kw ter možna blokada na 35kw(zaradi izpita A2). Motor bo namenjen za ture po evropi, večinoma asfalt, kakšna zadeva tudi po makedamu, težjih terenov pa bi se verjetno izogibal ker tudi nimam pravega znanja, torej cesta/off road razmerje tam nekje 90/10. Opazil sem da imajo vsi trije motorji 35kw, v terene in pegaso je enako motor(edino v terene je morda kakšna dodelava glede na to, da jih še proizvajajo) morda kdo ve za bmw? Zanima me predvsem primernost yamahe za ture po asfaltu.....vem da tema ni ravno prava, upam da ne zamerite
pik1 Objavljeno Januar 30, 2014 Opozori Objavljeno Januar 30, 2014 ..... terene ?????? .... TENERE ...
46simon Objavljeno Januar 30, 2014 Opozori Objavljeno Januar 30, 2014 (popravljeno) ..... terene ?????? .... TENERE ... ups še napisat ne znam pravilno, torej res rabim nasvete Popravljeno Januar 30, 2014. Popravil 46simon pik1 1
THOMPSON Objavljeno Januar 30, 2014 Opozori Objavljeno Januar 30, 2014 Malo off, ampak malih oglasov itak noben ne bere.... prodam svojo Tenerejko, 2010, prvi lastnik, vsa možna dodatna oprema (nosilci, kovčki, sus plata, ščitniki, gretje ročk, xenon, KN, vtičnica, notranje torbe, nosilec navi, ....), 63kkm, servisna, realni km, vzdrževana, reg. 2-2015, tehnični 2-2016, brez prake, kot nova. cena-sitnica :grim kontakt na PM ali 041 648966 lp, andrej
46simon Objavljeno Januar 30, 2014 Opozori Objavljeno Januar 30, 2014 (popravljeno) Malo off, ampak malih oglasov itak noben ne bere.... prodam svojo Tenerejko, 2010, prvi lastnik, vsa možna dodatna oprema (nosilci, kovčki, sus plata, ščitniki, gretje ročk, xenon, KN, vtičnica, notranje torbe, nosilec navi, ... .), 63kkm, servisna, realni km, vzdrževana, reg. 2-2015, tehnični 2-2016, brez prake, kot nova. cena-sitnica :grim kontakt na PM ali 041 648966 lp, andrej tole? /_MOTO/ad.asp?ID=8059980 Popravljeno Januar 30, 2014. Popravil 46simon
Ni3ous Objavljeno Marec 9, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Marec 9, 2014 (popravljeno) Da opišem upgrade preteklega tedna: Gre za problem, ki se pogosto dogaja pri tenerejkah. Najprej dobi zobnik luft zaradi izrabljenih gumi blažilcev v zobniku, potem pa je ležaj preobremenjen in počasi se uničuje ležaj. Če se ležaja pravočasno ne zamenja, se uničuje tudi pesta. Posledično je lahko škoda kar velika. Zato se splača preventivno preverjat zrak na zobniku in tudi stanje gumi blažilcev in ležaja. Na moji tenerejki sem ležaj na pesti zobnika dosedaj zaradi obrabe menjal vsako leto (cca na 8 - 10.000 km), medtem se je že malo tudi poškodovalo ležišče ležaja. Vmes sem enkrat menjal tudi že gumi blažilce zobnika. Da se ta napaka ne bi več ponavljala, sem šel in kupil širši ležaj za v pesto. Dobil sem 6 mm širšega, zato je bilo potrebno ležišče ležaja poglobiti za 6 mm in skrajšati sornik peste zobnika za 6 mm. Ležaj sem v ležišče zalimal z namenskim lepilom za lepljenje ležajev v ležišča. Več info: http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=134369.0 Popravljeno Marec 9, 2014. Popravil Ni3ous matija1234, gsxf750 in hajoktejn 3
Buschi Objavljeno Marec 9, 2014 Opozori Objavljeno Marec 9, 2014 Pa je nosilec zobnika, ki je očitno ulitek, tolk u nulo, da ga lahko daš direkt v drejponk ?
Ni3ous Objavljeno Marec 10, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Marec 10, 2014 Je bil strugar mal skeptičen, ampak je šlo v redu, tko da očitno je. Sicer je pa v ta ulitek tudi original fabršk na ta način z drejanjem narejeno prvotno ležišče za ležaj.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se