Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 8 minutami, Snecer pravi:

wilbers nabaviš, ko ima kolešček tudi za rebound pa se špilaš z roko...hm :) 

 

ne rabiš, tule oem čisto dobro špila

Objavljeno (popravljeno)
pred 22 minutami, Lipstick pravi:

V bistvu sem bila v paniki, kako bom to nastavila ?

Nobene panike 1/16 je 22,5°, 1/32° je pa 11,25°, kotomer v ročice in ......?  Drgač pa vsa čast, da se spuščaš v te stvari......take Karmelije so mokre sanje  ( skoraj ) vsacga motorista.....?... sam kva k jih lohka z baterijo pr sonc iščeš pa nauš nč najdu ☹️... ma pa en "kremšnitar"  dve hčerki .....

 

 

Verjetno se marsikomu zdi brezveze, ker to itak lahko vsak tip nastavi, brez komplicirat, ampak meni se zdi pomembneje, da jaz to vem in da lahko še komu, ki ne zna, pokažem ali pa kar nastavim :winkiss:.

Vem, da ko viha profil zadaj, je premehek, ko spredaj, pa pretrd.

Medtem, ko me je en uradni serviser debelo gledal, ko sem mu govorila o vihanju profila.......

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
pred 6 minutami, KARMEN1 pravi:

Verjetno se marsikomu zdi brezveze, ker to itak lahko vsak tip nastavi, brez komplicirat, ampak meni se zdi pomembneje, da jaz to vem in da lahko še komu, ki ne zna, pokažem ali pa kar nastavim :winkiss:.

večina tipov ve manj kot ti :D

Drugo pa je in to me boli qurtz kaj porečejo največji strokovnjaki MSja, važno je kako ti občutiš v riti in prvem delu hrbtenice, ter v odnosu na prvo kolo. Če ti je prav, potem si zadela, če je cigumigu ni prav, če je pretrdo ni prav...in potem se igraš. Vijak je narejen za igranje in nič drugega. Ja vem, moj prjatu Kruci tega ne verjame, ampak on bi dal ohlinse al pa kako drugo priznano blagovno znamko, tako da bi mel že zarad imena filing, da mu prav fedrira :D

Ampak to je KAWAsAKI potomec Ninđ in ne rabi nč boljšega :D

 

 

Objavljeno (popravljeno)
9 minutes ago, DAMI34 said:

Ja vem, moj prjatu Kruci tega ne verjame, ampak on bi dal ohlinse al pa kako drugo priznano blagovno znamko, tako da bi mel že zarad imena filing, da mu prav fedrira :D

 

tuki se šele zakomplicira .....klikanje pa to ....

Popravljeno . Popravil Lipstick
Objavljeno
Pravkar, Lipstick pravi:

tuki se šele zakomplicira .....

ne pa ne, oni ti vse nastavijo, ti daš samo dimenzije težo in potem moraš molčat, za 450 al 500€ bi jaz bil čist tiho :P

Šalo na stran, kar sem vozil motorjev z upgrejdanim vzmetenjem res deluje fantastično. Hudič je v podrobnostih, kako gre v ovinke, kako požira male in kratke grbine.

Objavljeno

Ni toliko važen izgled gume, saj to ni f1, kjer se "špara" z gumo.

Prav si nastavi pa bo prav delovalo. Prvo fedro na primerno težo, če je kolešček je še bolj natančno.

Potem pa rebound, daš na default in nato se pelješ in zavijaš ali odvijaš, če ti preveč nabijaš, greš nazaj na soft in obratno.

Samo moraš se peljat.

Jaz sem omehčal rebound in se pelje krasno (wilbers)

Pravkar, DAMI34 pravi:

ne pa ne, oni ti vse nastavijo, ti daš samo dimenzije težo in potem moraš molčat, za 450 al 500€ bi jaz bil čist tiho :P

Šalo na stran, kar sem vozil motorjev z upgrejdanim vzmetenjem res deluje fantastično. Hudič je v podrobnostih, kako gre v ovinke, kako požira male in kratke grbine.

ja, na listku je napisana nastavitev, kliki za rebound itd.

Objavljeno
pred 19 minutami, KARMEN1 pravi:

Verjetno se marsikomu zdi brezveze, ker to itak lahko vsak tip nastavi, brez komplicirat, ampak meni se zdi pomembneje, da jaz to vem in da lahko še komu, ki ne zna, pokažem ali pa kar nastavim :winkiss:.

Vem, da ko viha profil zadaj, je premehek, ko spredaj, pa pretrd.

Medtem, ko me je en uradni serviser debelo gledal, ko sem mu govorila o vihanju profila.......

Pojdi k nekomu, ki se s tem ukvarja in se res spozna na to. 

Objavljeno
5 minutes ago, DAMI34 said:

ne pa ne, oni ti vse nastavijo, ti daš samo dimenzije težo in potem moraš molčat, za 450 al 500€ bi jaz bil čist tiho :P

Šalo na stran, kar sem vozil motorjev z upgrejdanim vzmetenjem res deluje fantastično. Hudič je v podrobnostih, kako gre v ovinke, kako požira male in kratke grbine.

bo tolle bl težko, je treba še kej več povedat, sam problem je v tem, k velika večina motoristov ne zna povedat kaj bi želel met, vejo samo da ni v redu, ker so jim to drugi povedal ....

Objavljeno
pred 28 minutami, Borutt pravi:

Pojdi k nekomu, ki se s tem ukvarja in se res spozna na to. 

Že zrihtala sama, ni panike, vse je ok, motor še vedno šiba B)

Objavljeno
24 minutes ago, KARMEN1 said:

Verjetno se marsikomu zdi brezveze, ker to itak lahko vsak tip nastavi, brez komplicirat, ampak meni se zdi pomembneje, da jaz to vem in da lahko še komu, ki ne zna, pokažem ali pa kar nastavim :winkiss:.

Vem, da ko viha profil zadaj, je premehek, ko spredaj, pa pretrd.

Medtem, ko me je en uradni serviser debelo gledal, ko sem mu govorila o vihanju profila.......

Če imaš po 6k kilometrih malenkost navihane, drugače je pa guma enakomerno obrabljena, je to normalno. Potem je bolj povezano z načinom vožnje kot pa nastavitvijo rebounda. Pri zadnji gumi: Če naglo pospešuješ iz ovinka, bo vihalo profil zadaj, če zapelješ v ovinek hitro in zmanjšuješ hitrost v ovinku, pa spredaj. Če je rebound res razštelan, je poleg zavihkov tudi obraba gume zelo neenakomerna. Fleki z večjo obrabo se pojavijo pred oziroma za zavihki, guma je na videz valovita.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, Lipstick pravi:

bo tolle bl težko, je treba še kej več povedat, sam problem je v tem, k velika večina motoristov ne zna povedat kaj bi želel met, vejo samo da ni v redu, ker so jim to drugi povedal ....

ampak potemtakem, če ne veš da boli, potem ne boli? :P

Men če je kul se ne sekiram pa četudi je vse narobe :D

 

pred 1 uro, Vin pravi:

Če imaš po 6k kilometrih malenkost navihane, drugače je pa guma enakomerno obrabljena, je to normalno. Potem je bolj povezano z načinom vožnje kot pa nastavitvijo rebounda. Pri zadnji gumi: Če naglo pospešuješ iz ovinka, bo vihalo profil zadaj, če zapelješ v ovinek hitro in zmanjšuješ hitrost v ovinku, pa spredaj. Če je rebound res razštelan, je poleg zavihkov tudi obraba gume zelo neenakomerna. Fleki z večjo obrabo se pojavijo pred oziroma za zavihki, guma je na videz valovita.

Točno tako.

Objavljeno (popravljeno)

To mi je že na Elisi rekla, ker sem jih vihala tudi na Hondi.

Ampak sem jih menjavala, kot gate, zato se nisem sekirala, ker so se vedno uvihale nekje proti koncu.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno (popravljeno)

lej ce misles tk vozt, si bos mogla nick spremenit  u  navihanka1

Popravljeno . Popravil Rogerg
Objavljeno (popravljeno)

Čakaj, čakaj!

Batman se je šele dobro upeljal!

Kaj še bo :whistle:!

Naslednjič, ko bom @thumper prehitela, bo videl samo liso :lol1:

 

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
pred 20 urami, DAMI34 pravi:

Za povprečenega se šteje tudi vsaj toliko normalna teža cca 70-80kg. Ker za 110kg junca žal ne bo ok. :P

za 55kilsko junico je lahko pretrd.

pred 20 urami, KARMEN1 pravi:

Tako sem tudi jaz mislila.....

Ugotovila sem, da je pri meni bilo nastavljeno na bolj soft,

 

pred 20 urami, KARMEN1 pravi:

Ta navodila so ajd čau pamet.........

Ja, očitno je uporabno polje od 0, ki je popolnoma (hard),  pa do 1 in 4/5 (soft).  Vse ostalo je balast.

Jaz sem sedaj nastavila      Ampak prej je bilo nastavljeno na veliko bolj soft........

Če se ti da preverit pri tebi, poglej, ker glede na pozicijo zareze na tvoji sliki, tudi ti nimaš nastavljeno na tov.nastavitve (primerjam z mano, ki sem ročno zavijala in odvijala).

Malo komplicirano za napisat........pridi na Vikija z izvijačem v žepu :lol1:

 

pred 17 urami, DAMI34 pravi:

sej točno o tem je pisala, da ji je bil premehek po defoltu. Ona ma rada trde. Ktera pa nima? :P

 

pred 15 urami, KARMEN1 pravi:

V bistvu sem bila v paniki, kako bom to nastavila ?

 

pred 13 urami, KARMEN1 pravi:

Verjetno se marsikomu zdi brezveze, ker to itak lahko vsak tip nastavi, brez komplicirat, ampak meni se zdi pomembneje, da jaz to vem in da lahko še komu, ki ne zna, pokažem ali pa kar nastavim :winkiss:.

Vem, da ko viha  zadaj, je premehek, ko spredaj, pa pretrd.

Medtem, ko me je en uradni serviser debelo gledal, ko sem mu govorila o vihanju profila.......

 

pred 13 urami, DAMI34 pravi:

večina tipov ve manj kot ti :D

Drugo pa je in to me boli qurtz kaj porečejo največji strokovnjaki MSja, važno je kako ti občutiš v riti in prvem delu hrbtenice, ter v odnosu na prvo kolo. Če ti je prav, potem si zadela, če je cigumigu ni prav, če je pretrdo ni prav...in potem se igraš. Vijak je narejen za igranje in nič drugega. Ja vem, moj prjatu Kruci tega ne verjame, ampak on bi dal ohlinse al pa kako drugo priznano blagovno znamko, tako da bi mel že zarad imena filing, da mu prav fedrira :D

 

pred 12 urami, KARMEN1 pravi:

Že zrihtala sama, ni panike, vse je ok,  B)

 

pred 11 urami, DAMI34 pravi:

ampak potemtakem, če ne veš da boli, potem ne boli? :P

Men če je kul se ne sekiram pa četudi je vse narobe :D

 

pred 10 urami, KARMEN1 pravi:

To mi je že na Elisi rekla, 

Ampak sem jih menjavala, kot gate, zato se nisem sekirala, ker so se vedno uvihale nekje proti koncu.

 

pred 9 urami, KARMEN1 pravi:

Naslednjič, ko bom @thumper prehitela, bo videl samo liso :lol1:

en dan me ni pa poglejte kaj pišete... sej ni čudno , da so potem lise na gumah , ograjah,gatah.. :eek:

Objavljeno
pred 1 uro, thumper pravi:

en dan me ni pa poglejte kaj pišete... sej ni čudno , da so potem lise na gumah , ograjah,gatah.. :eek:

Klasična ženska, ki ji tut originalno odličen motor, kot je kawasaki, ne paše, ker bi ona mal drugač :huh: 

  • Haha 3
Objavljeno (popravljeno)

Rebound je bil nastavljen na preveč soft :eek:.

Mogoče so ga tako nastavili na Elisi, ker sem malo lažja..........:hmm:

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

Rebound je bil nastavljen na preveč soft :eek:.

Mogoče so ga tako nastavili na Elisi, ker sem malo lažja..........:hmm:

običajno ne nastavljajo vzmetenja novih motorjev, razen če se izrecno ne zahteva ;)

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 19 urami, Borutt pravi:

Pojdi k nekomu, ki se s tem ukvarja in se res spozna na to. 

Ne rabi prav nobenega strokovnjaka. Za večino motorjev v navodilih za uporabo je za uporabnika lepo napisano kaj pridobi, če nastavlja prednapetost in rebound. (seveda če to ima)

Tisti ki pa imajo elektronsko ali semiactive vzmetenje, pa s programom določijo kaj želijo.

Prednapetost se izbira s čelado, čelado+kovček, 2 čeladi in 2 čeladi + kovček

Samo dušenje in pa povrat pa z izbranim programom comfort, street in sport. Nič posebnega.

Če ima pa moped klasiko bo pa moral/a vse to ročno nastaviti, ali pa nastaviti neko povprečje, ki ji/mu bo ustrezalo.

pred 4 urami, KARMEN1 pravi:

Rebound je bil nastavljen na preveč soft :eek:.

Mogoče so ga tako nastavili na Elisi, ker sem malo lažja..........:hmm:

Se strinjam z Mausom, sami ne posegajo, je pa možno da je tak prišel, al pa se je kdo malo igral z mopedom.

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Ne rabi prav nobenega strokovnjaka. Za večino motorjev v navodilih za uporabo je za uporabnika lepo napisano kaj pridobi, če nastavlja prednapetost in rebound. (seveda če to ima)

Tisti ki pa imajo elektronsko ali semiactive vzmetenje, pa s programom določijo kaj želijo.

Prednapetost se izbira s čelado, čelado+kovček, 2 čeladi in 2 čeladi + kovček

Samo dušenje in pa povrat pa z izbranim programom comfort, street in sport. Nič posebnega.

Če ima pa moped klasiko bo pa moral/a vse to ročno nastaviti, ali pa nastaviti neko povprečje, ki ji/mu bo ustrezalo.

Se strinjam z Mausom, sami ne posegajo, je pa možno da je tak prišel, al pa se je kdo malo igral z mopedom.

Seveda potrebuje strokovnjaka. Ker menda imata oba enako vzmet in to ne glede na to, da nanjo pritiskata z različno obremenitvijo. Torej mora prvo nastaviti posed, da se lahko igra s povratom. 

Do takrat pa; četrt obrata levo in četrt obrata desno. 

Objavljeno
pred 32 minutami, Borutt pravi:

Seveda potrebuje strokovnjaka. Ker menda imata oba enako vzmet in to ne glede na to, da nanjo pritiskata z različno obremenitvijo. Torej mora prvo nastaviti posed, da se lahko igra s povratom. 

Do takrat pa; četrt obrata levo in četrt obrata desno. 

Ne kompliciraj. Za to maš drugo temo (tema vse o vzmetenju) tam so sami vrhunski strokovnjaki, s katerimi se lahko razpravlja do nezavesti. Tule je čist en navaden zjček, s čist navadnim fedrčkom, posed ma zihr prov, kvečjemu bi ga moral jaz zategniti (ali dvigniti), ker je defolt 70-75kg, jaz pa mal težji. (ampak mi ustreza). V dvoje se pa nihče ne vozi, ker potem je pa kr problem nastavljanja poseda.

In točno tako kot si napisal četrt levo ali četrt desno pa naj rit pove kako ji paše, sicer smo pa že zdavnaj ugotovili, da je imela preveč odprto.

 

Objavljeno

Vzmetenje ne bi spreminjala, ker mislim, da je dobro, kot je.

Imam 65 kg, vozim se sama, nobenih kovčkov, nobene dodatne teže.

Rebound pa je bil res precej zrahljan, to sem opazila, ko sem ga poskušala priviti do kraja.

No, sedaj je nastavljen na tovarniške nastavitve.

Ampak mogoče sploh ne rabim komplicirat, ker se mi profil uviha šele takrat, ko je guma za menjat.

Objavljeno
pred 12 minutami, KARMEN1 pravi:

Vzmetenje ne bi spreminjala, ker mislim, da je dobro, kot je.

Imam 65 kg, vozim se sama, nobenih kovčkov, nobene dodatne teže.

Rebound pa je bil res precej zrahljan, to sem opazila, ko sem ga poskušala priviti do kraja.

No, sedaj je nastavljen na tovarniške nastavitve.

Ampak mogoče sploh ne rabim komplicirat, ker se mi profil uviha šele takrat, ko je guma za menjat.

sej boš vidla kako se bo peljal, po mojem bolje kot prej, bolj bo stabilen, manj se bo zibal. Če te bo pa motilo, boš pa nazaj odvila. Simpl. Piše v knjigici, tudi za nas telebane :D

 

Objavljeno

Če kdo ne zna nastavit rebound, tukaj sem jaz! Obvladam zadevo u nulo :lol1:

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!