Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Se tudi nagibam k upgradu motorja na Z900, ampak če bo nov(kar bo skor moralo biti, ker ni rabljenih) mi je barva pravi misterij.....na prvo žogo zelene ne bi, čez 2 uri mi pa najboljš zgleda.......al preveč seva ven.....v živo je vse treb vidt...po fotkah je najlepši ta črn/siv z zelenim okvirjem...ampak po tej zadnji fotki pa ne.:)

Objavljeno
pred 25 minutami, Viro pravi:

Se tudi nagibam k upgradu motorja na Z900, ampak če bo nov(kar bo skor moralo biti, ker ni rabljenih) mi je barva pravi misterij.....na prvo žogo zelene ne bi, čez 2 uri mi pa najboljš zgleda.......al preveč seva ven.....v živo je vse treb vidt...po fotkah je najlepši ta črn/siv z zelenim okvirjem...ampak po tej zadnji fotki pa ne.:)

Če ti je problem barva, par plastik res ni problem prebarvat ali v folijo obleč. Poigraj se v fotošopu, maš 2 opciji okvirja, zelen ali črn.

Objavljeno
pred 26 minutami, Viro pravi:

...po fotkah je najlepši ta črn/siv z zelenim okvirjem...ampak po tej zadnji fotki pa ne.:)

Fotko (tri poste nazaj) sem škljocnil jaz. Se pa ne spomnim, če sem v tistem trenutku že imel pod kapo zadostno število štamperlov, zato je možno, da so se mi roke še kar konkretno tresle. Za morebitno škodo, ki jo je zaradi tega morda utrpela omenjena slikca ne prevzemam nobene odgovornosti. Prav tako pa tudi ne za tvojo morebitno (ne)odločitev za to barvno kombinacijo.:D

Objavljeno

Haha...ma dobr...vse bi bilo treba v živo videt, še bolj pa vozit, samo pri nas če kupuješ nov motor je to skoraj nemogoče...žal je tako.

Kakorkoli, vse kar sem prebral v tem rangu nakedov mi je vedno ven nekako padel Z 900.

Saj bo ta teden vse jasno(finančno:):)

Objavljeno

meni osebno je še najbolj všeč zelen okvir in črno sive plastike. Ta barvna kombinacija nudi tudi največ možnosti upgrejda z nalepkami, recimo široke zelene na feltne, prav tako se lahko uporabi veliko srebrne barve...

Objavljeno
pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

meni osebno je še najbolj všeč zelen okvir in črno sive plastike. Ta barvna kombinacija nudi tudi največ možnosti upgrejda z nalepkami, recimo široke zelene na feltne, prav tako se lahko uporabi veliko srebrne barve...

cagau fant nikol kawo wozu :jezik:

vse je dobr, sam da je kawasaki .. no ja .. razen versaćija :lol1: 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Je kr zelenc..ni druge..Kawa more bit taka.....in v bistvu mi je v živo bil najbolj všeč....ampak bolj je bistveno kako se voz...jao jao...preseneča.

Ubija pa to ulaufavanje mašine...a ostali ste to res u piko pazl....do 800 km 4000 obratov in do 1600km 6000 obratov...tko v knjigci piše...ne grejo tok hitr kilometri če ga ulaufavaš po vaških cestah da malo več prestavljaš.

Aja, a kdo ve servisne intervale...v štacun niso znal nič povedat...a je klasika 1000km prvi servis in potem na 6000km?

Objavljeno
pred 7 urami, Viro pravi:

Je kr zelenc..ni druge..Kawa more bit taka.....in v bistvu mi je v živo bil najbolj všeč....ampak bolj je bistveno kako se voz...jao jao...preseneča.

Ubija pa to ulaufavanje mašine...a ostali ste to res u piko pazl....do 800 km 4000 obratov in do 1600km 6000 obratov...tko v knjigci piše...ne grejo tok hitr kilometri če ga ulaufavaš po vaških cestah da malo več prestavljaš.

Aja, a kdo ve servisne intervale...v štacun niso znal nič povedat...a je klasika 1000km prvi servis in potem na 6000km?

A servisne knjige in priročnika pa nisi dobil, tam zmeraj vse piše?

Objavljeno

Je navedeno v tabeli..v bistvu je prvi servis med 1000-1500 km....pa načeloma se je kr dobr držat predpisanih obratov za začetek.

Hvala.

Objavljeno
pred 14 urami, Viro pravi:

Je kr zelenc..ni druge..Kawa more bit taka.....in v bistvu mi je v živo bil najbolj všeč....ampak bolj je bistveno kako se voz...jao jao...preseneča.

Ubija pa to ulaufavanje mašine...a ostali ste to res u piko pazl....do 800 km 4000 obratov in do 1600km 6000 obratov...tko v knjigci piše...ne grejo tok hitr kilometri če ga ulaufavaš po vaških cestah da malo več prestavljaš.

Aja, a kdo ve servisne intervale...v štacun niso znal nič povedat...a je klasika 1000km prvi servis in potem na 6000km?

Ne, vse motorje upeljujem na tak način, da je čimveč šaltanja, zavitih cest in čimmanj enakomernega gasa. Sicer pa 4000 obratov nekje 100km/h, sej ne rabiš več, če pa kdaj potegneš mal do 120 pa spet zlagoma nazaj ne bo nič škodilo.

Jaz tako vpeljujem in do sedaj se je pokazalo za v redu sistem. Sicer pa 500km, mal pazim od 500-1000, pa redno do 6000 obratov in nazaj.

Da ne bom preveč filozofiral, ena jadranka gor dol, pa je 700km :D

Servisni interval je pa butast, prvi servis je res na jurja oz jurja in pol, potem pa vsakih 6000km. Vendar, menjava olja pa vsakih 12kkm....in potem se človek vpraša zakaj tako.

Zato sem se odločil in vse kave servisiram na 10000km.  Kar je bolje, saj olje prej menjam.

 

Objavljeno

Je kdo uravnaval (šponal)zadnjo vzmet na Z900:blush:

Se mi zdi misija nemogoče ker ni nobenga prostora za šraufat

Objavljeno

Ja, sej vozim skozi po "vaških" cestah, kjer se nontop šalta, zavira, pospešuje....sem se do 700km zelo šparal....mogoče parkrat do 6k obratov....zadnjih 300km pa redno....kaj se zgodi z motorjem po teh obratih mi ni jasno, ker že zvok pri 6k je kr živalski

....za servis hvala, čudni podatki res...kako olje na 12k, servis pa na 6k, kaj pa potem naredijo...kr neki...

...v glavnem dobrih 1000 km narejenih pa še kaj o mojih vtisih....motor je narejen za ovinke, tako odprte kot zaprte, kar sam sili v njih, res ni fizičen, motor v kombinaciji z menjalnikom je res narejen za vse...lahko greš po mestu in ne veš v kateri prestavi imaš...zunaj lahko pritisneš in hitro ponori v višave...prednja zavora meni všečna, prvi pritisk ne prime na polno ampak nežno, ko pa odločno pritisneš prime dovolj za ta rang motorja, zadnja zavora je za moj občutek prešvohotna...osnovni sedež pa meni zadostuje, ker če nekaj prekolesariš na klopcah je to dovolj udobno, včeraj brez večjih problemov 370km, čeprav sem bil od začetka skeptičen kako bo to šlo...zadnji sedež tudi če ga ne bi bilo, mogoče lahko kakšno pelješ na ne preveč oddaljeno kavo...ta motor je za enega...

mogoče pa še najbolj impresionira odzivnost plina, mapping motorja...res je vse tekoče, brez trzanj in se počutiš varno in kontrolirano povsod kjer odpiraš plin...v kombinaciji z zelo dobrim mehanskim oprijemom traction controla ne pogrešam in mi je vseeno če ga ni...je pa res da čez nekaj let ko boš hotel ta motor prodati se bo zgodilo isto kot z ABS....težko boš prodal

toliko zaenkrat o vtisih...sem bolj zadovoljen kot sem bral po vseh živih testih(privat, odvisnih, neodvisnih itd)...motor je lahkoten za peljat.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 minutami, eMBe pravi:

Je kdo uravnaval (šponal)zadnjo vzmet na Z900:blush:

Se mi zdi misija nemogoče ker ni nobenga prostora za šraufat

nemogoče je, ker nimaš ključa in v navodilih piše, da pelji na servis, tule je kawa naredil zajeb. sicer moped ni namenjen za 2 osebi, vsekakor bi si pa želel, ker ima nastavljivo vzmetenje, da ga sam štelam, ampak očitno ne gre.

Sicer meni je defolt dovolj dober, se ne ziblje ne zabija, je pa res da imam 82kg

pred 11 minutami, Viro pravi:

Ja, sej vozim skozi po "vaških" cestah, kjer se nontop šalta, zavira, pospešuje....sem se do 700km zelo šparal....mogoče parkrat do 6k obratov....zadnjih 300km pa redno....kaj se zgodi z motorjem po teh obratih mi ni jasno, ker že zvok pri 6k je kr živalski

....za servis hvala, čudni podatki res...kako olje na 12k, servis pa na 6k, kaj pa potem naredijo...kr neki...

...v glavnem dobrih 1000 km narejenih pa še kaj o mojih vtisih....motor je narejen za ovinke, tako odprte kot zaprte, kar sam sili v njih, res ni fizičen, motor v kombinaciji z menjalnikom je res narejen za vse...lahko greš po mestu in ne veš v kateri prestavi imaš...zunaj lahko pritisneš in hitro ponori v višave...prednja zavora meni všečna, prvi pritisk ne prime na polno ampak nežno, ko pa odločno pritisneš prime dovolj za ta rang motorja, zadnja zavora je za moj občutek prešvohotna...osnovni sedež pa meni zadostuje, ker če nekaj prekolesariš na klopcah je to dovolj udobno, včeraj brez večjih problemov 370km, čeprav sem bil od začetka skeptičen kako bo to šlo...zadnji sedež tudi če ga ne bi bilo, mogoče lahko kakšno pelješ na ne preveč oddaljeno kavo...ta motor je za enega...

mogoče pa še najbolj impresionira odzivnost plina, mapping motorja...res je vse tekoče, brez trzanj in se počutiš varno in kontrolirano povsod kjer odpiraš plin...v kombinaciji z zelo dobrim mehanskim oprijemom traction controla ne pogrešam in mi je vseeno če ga ni...je pa res da čez nekaj let ko boš hotel ta motor prodati se bo zgodilo isto kot z ABS....težko boš prodal

toliko zaenkrat o vtisih...sem bolj zadovoljen kot sem bral po vseh živih testih(privat, odvisnih, neodvisnih itd)...motor je lahkoten za peljat.

okoli 7000jurjev se oglasi air box, baje so pri snovanju mopeda dali poseben podarek na to.

Drugače se pa kar strinjam s tvojo oceno. 

Objavljeno

Še to.....poraba.....zadnji 300km je bilo čisto dinamičnih.....ni mi jasno a je to mogoče....5,2 litra na 100....kr malo se mi zdi

Objavljeno
pred 3 minutami, Viro pravi:

Še to.....poraba.....zadnji 300km je bilo čisto dinamičnih.....ni mi jasno a je to mogoče....5,2 litra na 100....kr malo se mi zdi

še bo padla, moj, brez šparanja 4,8 :D

 

Objavljeno

Hehe...k skuter skor......aja...a ti mogoče veš kere kitajske ročke so dobre..vem da sem vidu par postov nazaja....bi dal zelene na zelenca

Objavljeno
pred 34 minutami, Viro pravi:

Hehe...k skuter skor......aja...a ti mogoče veš kere kitajske ročke so dobre..vem da sem vidu par postov nazaja....bi dal zelene na zelenca

jaz sem vzel od colortree če se ne motim iz honkonga. Sicer pa kava nima toliko komplicirano pritrditev, seveda pa kljub temu vse premeri pred montažo.

Objavljeno
pred 10 urami, DAMI34 pravi:

nemogoče je, ker nimaš ključa in v navodilih piše, da pelji na servis, tule je kawa naredil zajeb. sicer moped ni namenjen za 2 osebi, vsekakor bi si pa želel, ker ima nastavljivo vzmetenje, da ga sam štelam, ampak očitno ne gre.

Sicer meni je defolt dovolj dober, se ne ziblje ne zabija, je pa res da imam 82kg

okoli 7000jurjev se oglasi air box, baje so pri snovanju mopeda dali poseben podarek na to.

Drugače se pa kar strinjam s tvojo oceno. 

v osnovi mi ustreza vzmetenje

če pa želim koga peljat a naj letam na servis potem pa spet na servis ,da nastavi nazaj

res glupo...

Objavljeno

Pa še dodatni vtis...

...evo...odpeljanih zdej cca. 1800km....včeri 400km....uf...prov neverjetno mi je kako zadeva po 7k obratov vleče..res.....in zvok.....dere se k stekla žival...

.....ovinki čez delnice...uf...poezija za ta motor....čist lahkotno gre.....

poraba ostala kljub zelo dinamični vožnji 5,2l na 100km

Objavljeno
4 minutes ago, Viro said:

....poraba ostala kljub zelo dinamični vožnji 5,2l na 100km....

sej ne leti samo nate....

a je že kdo kupu motor na osnovi nizke porabe predstavljene tukaj  ali prospektu? ali je že kdo izračunal razliko litra ali dveh napram plačani rundi ali dveh na tej isti furi? pa jebo ga, ne se obremenjevat z bencinom, če ne bom mislu, de ste vsi poštarji oz. de je sam men motor za hobi....

Objavljeno

jest jo računam iz radovednosti...zdej k je nov motor, pol pa ne več

se pa strinjam da ni pa bistvene razlike a je 5 al 7,8..........večje porabe so pa že klasa motorjev in gonja ki ni zame....to pa vsak zase ve kaj mu paše

Objavljeno
Ob 16. 8. 2017 ob 8:15, RSTDRIVER pravi:

sej ne leti samo nate....

a je že kdo kupu motor na osnovi nizke porabe predstavljene tukaj  ali prospektu? ali je že kdo izračunal razliko litra ali dveh napram plačani rundi ali dveh na tej isti furi? pa jebo ga, ne se obremenjevat z bencinom, če ne bom mislu, de ste vsi poštarji oz. de je sam men motor za hobi....

lej, obremenjuješ se lahko če tvoj moped pije litr več kot ostalim lastnikom enakega mopeda :D

Enako velja za gume, izrabo ploščic...itd...drugače pa pije kolikor mu daš in potroši kolikor gas odpreš.

Za 950ccm in konje ki jih da od sebe, je meni zelo ugodna poraba 4,9 litra.

 

Objavljeno
pred 55 minutami, DAMI34 pravi:

lej, obremenjuješ se lahko če tvoj moped pije litr več kot ostalim lastnikom enakega mopeda

Moj ni še nikol nič pustu.:alko: Vedno do dna pozauga.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!