Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

 

Se pravi ta varianta Z900 je že v trgovinah, tista tazaobljena retro lepotica pa se še skriva v Kawa dizajn biroju?

Objavljeno
Pravkar, izibajker pravi:

Se pravi ta varianta Z900 je že v trgovinah, tista tazaobljena retro lepotica pa se še skriva v Kawa dizajn biroju?

to pa ne bi vedel. Z900 je pa že na policah, oziroma ga je potrebno čakati nekje do april/maj (upamdaapril)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

zanimiv test:

http://novice.najdi.si/predogled/novica/f41adb7551972a29dc4b829b8fe9d8ae/Avto-magazin/Avtomobilizem/Vozili-smo-Kawasaki-Z900-Povsem-nov-lažji-in-močnejši

vedno bolj sem prepričan, da mi bo sedel (izvleček testa):

" Torej, zvok bo v kombinaciji z močnim motorjem in odličnim menjalnikom močno pripomogel k vsakokratni vozniški izkušnji. Sam se po dnevu in pol, kolikor sem preživel za krmilom tega motocikla na zavitih cestah španske Almerie, nisem uspel naveličati divjanja. In če sodim po tem, kako so se vozili drugi iz naše skupine, nisem bil edini novinar s takšnimi občutki. "

in

"Manj je v nekaterih primerih mogoče razumeti ali dojeti kot več, za Z900 pa velja, da je manj dovolj. Je odličen, kar se tiče motorne tehnike in voznih lastnosti tudi dovršen motocikel, vendar hkrati tudi preprost. Ne bo vas razvajal z elektronskimi pripomočki, se pa odkupi z dobrim motorjem, s tem, da se dobro pelje, ter s tem, da ponuja še vedno pristno zajahaj-pelji izkušnjo.

Matjaž Tomažič"

Mislim, da je to to :D

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Motor je ravno pravšnji, 125KM, skoraj 1000 kubikov, dobra ciklistika..... pa vendarle....... vseeno ima grenak občutek, da nima KTRC.

Ne vem, zakaj hudiča ravno tukaj "varčujejo" ?   Saj konkurenca to ima.  Če že ne drugega, s tem, kar nekaj kupcev izgubijo, ravno zaradi takšne "malenkosti".  Nekdo, ki recimo razmišlja, ali bi vzel recimo dam primer, MT-09 ali Z900, pa mu vsaj "v glavi" veliko pomeni elektronika, se bo ravno zato odločil raje za MT-09.  Tudi pri Z1000 sem prepričan, da bi KTRC bil "nujen" za še uspešnejšo prodajo, saj ima mislim da vsa konkurenca to elektroniko, proti zdrsu zadnjega kolesa.

Lp

Objavljeno

Zakaj, zato da bodo čez kako leto rekli, da so refrešali model, ko mu bodo dodali KTRC. So že prebrisani.

Sicer mene ni pretirano strah, SX 2011 tudi nima KTRCja, pa se ga je dalo zlo lepo vozit, ker je agregat kultiviran in ima konstanten vlek, ta naj bi bil podoben, če ne še bolj polikan.

Se pa strinjam, da tisti, ki smo par let na trekšnu, ne znamo brez njega več vozit in bo potrebno spet paziti pri odpiranju v slabših pogojih.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

jabadabadooo

Black Kawa with oranđ intarzije :P

58c03ae99e022__57.thumb.JPG.4c31ec4509889cc5d95729e608a6cc88.JPGTK006KO_ml.thumb.jpg.1918bd4d72494d165b7a8870323208e8.jpg

 

Objavljeno
Ob 7. 3. 2017 ob 9:00, DAMI34 pravi:

Zakaj, zato da bodo čez kako leto rekli, da so refrešali model, ko mu bodo dodali KTRC. So že prebrisani.

Sicer mene ni pretirano strah, SX 2011 tudi nima KTRCja, pa se ga je dalo zlo lepo vozit, ker je agregat kultiviran in ima konstanten vlek, ta naj bi bil podoben, če ne še bolj polikan.

Se pa strinjam, da tisti, ki smo par let na trekšnu, ne znamo brez njega več vozit in bo potrebno spet paziti pri odpiranju v slabših pogojih.

No, ABS je nuja, ostalo pa je stvar vožnje, tako da se mi odsotnost pomagal za objestneže ne zdi noben minus.

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 55 minutami, Snecer pravi:

No, ABS je nuja, ostalo pa je stvar vožnje, tako da se mi odsotnost pomagal za objestneže ne zdi noben minus.

 

 

Ti dam prav. po drugi strani...pa na načelni ravni...zajebano. Če ti vsa konkurenca za 9000€ proda tudi "varnostni dodatek" proti zdrsu, se vprašaš, a ne bi blo prav da ga ma tudi moj motor?

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

To je res, da pri varnosti ni za šparat, po drugi strani pa te morda vožnja brez vseh pomagal sili v naravno varno vožnjo, ker sam spoznavaš meje, ne pa da ti jih določa elektronika.

Jaz npr. nimam ABSa in ostalega zato moram vožnjo prilagoditi tem pomanjkljivostim ali pa to nadomeščam s tehniko vožnje :) 

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

Vse se strinjam. Ni nujen za samo vožnjo, seveda odvisno od posameznika, nekateri rabijo, nekateri ne, nekateri niti nočejo.....ampak......

Če konkurenca za isti denar ponuja pomagala, pa ti nimaš, je zame minus. Če že ne zaradi drugega, boš lažje prodal motor čez nekaj let, če boš imel pomagala. Ker čez nekaj let bo to praktično na vsakem motorju. In potem ko prodajaš motor, te kupec vpraša, ali ima motor KTRC:hmm:

Lp

Objavljeno
pred 14 urami, Snecer pravi:

No, ABS je nuja, ostalo pa je stvar vožnje, tako da se mi odsotnost pomagal za objestneže ne zdi noben minus.

 

 

ti trdiš, da je za objestneže, jaz pa ne, KTRC je fajn, če kdaj pomotoma zapelješ na oljni madež, izredno spolzek in žajfast moker asfalt. Vse to se mi je večkrat zgodilo in ktrc je fino zadevo rešil.

ABS je pa zakonsko obvezen na vseh novih motorjih.

Pa ktrc je odlična zadeva za vožnjo po makedamu (turistično seveda)

ps. tut ABS je pomagalo :P

pa še nekaj, je razlika imeti KTRC na 65 konjih al pa 125tih. Po mojem vse kar je nad 100 bi po defoltu moralo imeti KTRC. Sicer se ga pa da tudi izklopit in se ravno tako lahko prilagajaš.

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

ti trdiš, da je za objestneže, jaz pa ne, KTRC je fajn, če kdaj pomotoma zapelješ na oljni madež, izredno spolzek in žajfast moker asfalt. Vse to se mi je večkrat zgodilo in ktrc je fino zadevo rešil.

ABS je pa zakonsko obvezen na vseh novih motorjih.

Pa ktrc je odlična zadeva za vožnjo po makedamu (turistično seveda)

ps. tut ABS je pomagalo :P

pa še nekaj, je razlika imeti KTRC na 65 konjih al pa 125tih. Po mojem vse kar je nad 100 bi po defoltu moralo imeti KTRC. Sicer se ga pa da tudi izklopit in se ravno tako lahko prilagajaš.

po moje boš težko prepričal Hondaše de dajo Kawasakijev ECU gor :ras:

 

drgač pa, zadnja nihajlka iz 1985, prednje čeljusti iz 1995.....ti se boš s tem oženu. kdo je tak butl de kupi tako out of date zadevo u štacuni  :ras: :ras: :ras:

tud lahi lepo o njem govorijo

http://www.moto.it/prove/kawasaki-z900-2017.html

 

 

jaz ABSja in TCja ne smatram kot pomagalo pri vožnji. Ne vem če sm na motorju kdaj užgal ABS, in sem 100% de TCja ne bi rabil za bol divje odpiranje gasa. Kdor z gasom slajda....mister, better, much much better man than I. Še zmer sm vozu po pameti, tud če je bla na trenutke bol boga. Je pa fino met varovalno mrežo, in bit up to date. Temu se ipak reče razvoj. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 31 minutami, Cartman pravi:

po moje boš težko prepričal Hondaše de dajo Kawasakijev ECU gor :ras:

 

drgač pa, zadnja nihajlka iz 1985, prednje čeljusti iz 1995.....ti se boš s tem oženu. kdo je tak butl de kupi tako out of date zadevo u štacuni  :ras: :ras: :ras:

tud lahi lepo o njem govorijo

http://www.moto.it/prove/kawasaki-z900-2017.html

 

 

jaz ABSja in TCja ne smatram kot pomagalo pri vožnji. Ne vem če sm na motorju kdaj užgal ABS, in sem 100% de TCja ne bi rabil za bol divje odpiranje gasa. Kdor z gasom slajda....mister, better, much much better man than I. Še zmer sm vozu po pameti, tud če je bla na trenutke bol boga. Je pa fino met varovalno mrežo, in bit up to date. Temu se ipak reče razvoj. 

 

Kar je dobru, nej slabu so rekli japanerji , porabli stare kose in nardil moped. :fyou:

 

če nimaš ne zlorabljaš, ko maš zlorabljaš. ti povem iz izkušenj. Odprem do konca, neglede na temperature in podlago. Lučka požmrka in to je to :P sploh pa v kakem rain programu na suhi cesti, takrat mi pa gre total na qurac, ker mi v nagibu tut gas vzame.

ABSa pa res še ni žmrkal s prednjo, razn 1x v malinah po travi, večkrat pa zadnjo pritisnem do kraja, pol pa žmrka.

Kar pa se tiče odločitve, zakaj sem ga nabavil?

Je pa zadeva takale, zase rabim en igriv mopedek, ne pretežek, z nizkim sediščem. Z800 mi je bil prešvoh, motila me je nenastavljivost vzmetenja a bil je lep. Z900 te probleme odpravlja in to je to. Za vsakodnevna drajsanja, krajša potovanja za eno osebo. In pol če bo vse po sreči bo par let mir. Prihranil bom GTja, ki je zame in mojo ultimativni potovalnik, še vedno bom pa užival na z900 ker ima dober fun factor.

še 1x pa naj ponovim, TC je ko ABS, lahko da ga 1x rabiš, a takrat reši situacijo. Ter pozabil povedati, v dežju sem neprimerno bolj suveren na prehitrevanju, ker mi ni potrebno nadzirati odpiranja gasa.

Objavljeno
pred 6 urami, Cartman pravi:

po moje boš težko prepričal Hondaše de dajo Kawasakijev ECU gor :ras:

drgač pa, zadnja nihajlka iz 1985, prednje čeljusti iz 1995.....ti se boš s tem oženu. kdo je tak butl de kupi tako out of date zadevo u štacuni  :ras: :ras: :ras:

tud lahi lepo o njem govorijo

http://www.moto.it/prove/kawasaki-z900-2017.html

jaz ABSja in TCja ne smatram kot pomagalo pri vožnji. Ne vem če sm na motorju kdaj užgal ABS, in sem 100% de TCja ne bi rabil za bol divje odpiranje gasa. Kdor z gasom slajda....mister, better, much much better man than I. Še zmer sm vozu po pameti, tud če je bla na trenutke bol boga. Je pa fino met varovalno mrežo, in bit up to date. Temu se ipak reče razvoj. 

Če pa je nekje pisalo, da so dietirali zadnjo nihajko?

Od kod ti takšni podatki?

Objavljeno
pred 4 urami, Snecer pravi:

Če pa je nekje pisalo, da so dietirali zadnjo nihajko?

Od kod ti takšni podatki?

no, ma ne vsega dobesedno jemat. Je pa nihajka na z900 videti zelo zelo osnovna. Prepričan sem, da stvar popolnoma suvereno opravi svoje delo, isto sem preprican za prednje ne-radialne celjusti. Ampak saj ves. Sodobnost pa to....  

Tak Al izdelek so delali 1984. 

Image result for goz900r swingarm

@dami34 Mal sm se hecal. Kdo ga bo kupil? marsikdo. ljubitelji znamke, pa tisti neopredeljeni, ki bi radi malo večji motor kot mt09 in močnejši od GSX S750, če se omejim na japonce. Kdor razmišlja o tuonu ali S1000R, tega ne bo gledal.  

Objavljeno
Pravkar, Cartman pravi:

 

@dami34 Mal sm se hecal. Kdo ga bo kupil? marsikdo. ljubitelji znamke, pa tisti neopredeljeni, ki bi radi malo večji motor kot mt09 in močnejši od GSX S750, če se omejim na japonce. Kdor razmišlja o tuonu ali S1000R, tega ne bo gledal.  

absolutno se strinjam. Za prvi moped ga niti pod razno ne vzamem, za zabavo pa :D

 

Objavljeno
pred 2 urami, Cartman pravi:

no, ma ne vsega dobesedno jemat. Je pa nihajka na z900 videti zelo zelo osnovna. Prepričan sem, da stvar popolnoma suvereno opravi svoje delo, isto sem preprican za prednje ne-radialne celjusti. Ampak saj ves. Sodobnost pa to....  

Tak Al izdelek so delali 1984. 

Image result for goz900r swingarm

@dami34 Mal sm se hecal. Kdo ga bo kupil? marsikdo. ljubitelji znamke, pa tisti neopredeljeni, ki bi radi malo večji motor kot mt09 in močnejši od GSX S750, če se omejim na japonce. Kdor razmišlja o tuonu ali S1000R, tega ne bo gledal.  

Po moje bo tole kupil vsak, ki bi sicer kupil z750, ker 800ka se ni prijela.

Glede zadnje nihajke, ok. Poglej pa malo okoli pri konkurenci ali celo v isti hiši, ki ima v srednjem razredu še vedno jeklene profile tračnic in za aluminij še niso slišali in vijake za nastavljat verigo iz zunanje smeri = npr. z800, da ne zahajam k drugim znamkam.

Po drugi strani pa je prav zanimivo, da ima 650ccm model od kawe eno lepših alu (banana) nihajk že od 2007 dalje.

Če pa iščem v isti hiši pa najdem podobno nihajko, ki je res "20" let stara :), tak da .... :) mogoče so res malo po hiši pobrali

58c1603e7ec62_KawasakiZX636R04.jpg.8ea413ff9593a9d0ffcec203221a1f25.jpg2017-kawasaki-z900-ab9t1096.jpg.3d58c06f0c80cb8614a4c1bac566c3ef.jpg

hm :)

 

002.jpg

03-04-bike.jpg

2017-Kawasaki-Z900-06.jpg

Objavljeno
pred 26 minutami, Snecer pravi:

Po moje bo tole kupil vsak, ki bi sicer kupil z750, ker 800ka se ni prijela.

 

 

To sem tudi jaz mislil, dokler nisem prebral kupa testov z900, kjer vsi trdijo, da je bil z800 superuspešen model po prodajnih številkah.

The Z900 is an important bike for Kawasaki because its predecessor was among the firm’s most popular models, despite being distinctly on the sturdy side itself, even topping the sales charts in some foreign markets. But there was plenty of room for improvement because, as the new bike’s project leader, Seiji Hagio, admits, owners’ feedback on the Z800 tended to describe it as “fun and exciting… but heavy”.

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

To sem tudi jaz mislil, dokler nisem prebral kupa testov z900, kjer vsi trdijo, da je bil z800 superuspešen model po prodajnih številkah.

The Z900 is an important bike for Kawasaki because its predecessor was among the firm’s most popular models, despite being distinctly on the sturdy side itself, even topping the sales charts in some foreign markets. But there was plenty of room for improvement because, as the new bike’s project leader, Seiji Hagio, admits, owners’ feedback on the Z800 tended to describe it as “fun and exciting… but heavy”.

Dobro prodajan med kawasakiji, ne na splošno (vsaj iz citiranega). Samo pripomba na citat, drugo za lastnika itak nima veze :yea2:.

Ajd!

Objavljeno
pred 34 minutami, GoBobi pravi:

Dobro prodajan med kawasakiji, ne na splošno (vsaj iz citiranega). Samo pripomba na citat, drugo za lastnika itak nima veze :yea2:.

Ajd!

hvala za prevod, sicer je eden od mnogih komentarjev, sem iskal tut številke o prodaji, ki so impresivne z ozirom, da je samo našmeksan 750. :P

polsemipanidalovečiskat

Objavljeno
pred 36 minutami, DAMI34 pravi:

polsemipanidalovečiskat...

...in prav je tako, ker nama zaradi tega podatka ne bi bil tale Z900 nič manj všeč :OK:...

Ajd!

Objavljeno

tole pišejo:

There are two standout points in the engine—the excellent bottom-end torque and the initial throttle response. A couple of times in my ride around San Diego, I pulled away from the stop sign in fourth gear. Normally a four-cylinder of this size would fall flat on its face and stall immediately, but the 948cc lump pulled away superbly smoothly, with hardly a jerk from the fueling or transmission.

Another corner Kawasaki Z900 City streets and stop signs show off just how flexible and strong that new motor is. Fourth gear pull aways from the stop signs are easy, although not entirely recommended.

The 900 is a wholly more flexible motor than the outgoing 800; the torque is more evenly spread across the rev range and even though Kawasaki has made the ratios somewhat short (except for sixth gear), I didn’t find myself jumping up and down on the gear lever too much to keep the motor in its happy zone.

Wait for the kick

But the Z900 is still a four-cylinder with roots stemming from its superbike range and as such, you get a wonderful, thunderous push at 6000rpm that’s been manufactured into its persona, much like the aforementioned induction roar which, I’m happy to say, is an absolute aural joy to the sensors. The Z900 can be as sedate as you like in the lower rev ranges, but get it moving hard above 6000rpm and she fair goes for it, lifting the front in the first three gears and generally behaving like a bit of a brat, which I absolutely love.

Objavljeno

par zanimivih šipc/vizirčkov se že najde:

original999940834-131260574166843315.thumb.jpg.a47a0c55ab75630de7b634ca5dd10ef0.jpg

nek korejc58c967070daf6__57.thumb.JPG.523ee8a77ff253be270cc97f3f7696b2.JPG

in puig58c9670a4366c_PUIG23858(1).jpg.5c7b9ead108faa122ee18ec9da77b808.jpg

Ta zadnja bo najcenej, a najbrž najslabša v smislu zaščite pred vetrčkom, mi je pa najbolj všeč. hmmmm

Objavljeno
Ob 15. 3. 2017 ob 17:09, DAMI34 pravi:

...Ta zadnja bo najcenej, a najbrž najslabša v smislu zaščite pred vetrčkom, mi je pa najbolj všeč. hmmmm

Nisem glih na tekočem,ampak vseeno ali boš menjal motor??

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!