Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Škoda, da nisi že sedaj naročila eno tablico več ... ?

  • Haha 1
  • Šokiran 1
Objavljeno

...a za motor se ne da dobit tretje tablice?... pa jih imaš pol kr s sabo ...za rezervo.

 

Jaz bi dal najmanj M16 vijak, kvalitete 12.9 .... pa potem bi malo stolkel navoj, nato gor našravfal (sicer z malo truda) tahudo matico, še prej pa namazal z LockTite, čez pa potem še samovarovalno matico s kovinskim varovalom, ne s plastiko, potem pa skozi matico in vijak zvrtaš fi 3mm luknjo, skozi katero vtakneš razcepko in jo lepo zavihaš preko matice.

 

O.k. ... šalo na stran...

... za tablico pritrdit so dovolj trije M3 ali M4 vijaki, samo (kot ste že ugotovili) pravilno morajo biti razporejeni.

Sigurno kdo izmed vas pozna koga v bližini KP, ki reže materiale z laserjem ali vodnim curkom, pa ni hudič, da ne bi izrezal en lep trikonik iz 2mm jeklene pločevine, da bi ti držalo tole tablico. ...jaz ti pa narišem v acad-u, če želiš.

Tista plastika na motorju je videti dovolj močna, da lahko nanjo dvotočkovno privijačiš ta trikotnik, ki razporedi sile zaradi vibracij na tablici na večjo površino, da se le-ta ne zlomi.

..pa ne delati iz aluminija! ... aluminij se z vibracijami hitro utrudi in pride do utrujanja materiala in loma...

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

Nov zaslon, KTRC in nov styling. Škoda da mu niso dali vilic od Z1000/900RS, to bi si edino želel.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Že to da so KTRC namestili je bila nuja, saj vsak konkurenca že ima "pomoč".

Barvni zaslon je tudi nuja, verjetno tudi bluetooth povezava, pa app. 

Full LED luči, tut kul, še ceno preverimo, ker kar rastejo vsako leto :(

 

Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

Že to da so KTRC namestili je bila nuja, saj vsak konkurenca že ima "pomoč".

Barvni zaslon je tudi nuja, verjetno tudi bluetooth povezava, pa app. 

Full LED luči, tut kul, še ceno preverimo, ker kar rastejo vsako leto :(

 

Glede na to,  da si imel SX-a, če se ne motim in imaš zdaj 900-ko, kako bi kaj primerjal oba motorja? Isto vozim SX-a, ki je sicer bratov in v primeru, da ga bo kdaj hotu nazaj mal gledam te 900-ke, al pa rabljen Z1000...edino kar me malekonst odvrača so te 90`s vilice in zavore, vsaj po izgledu sodeč :) 

Objavljeno

Všeč mi je nova sprednja LED luč, všeč mi je zaslon in to da ima KTRC.. všečen... Tudi novi Z650 je kr všečen... ?

Objavljeno
pred 20 urami, Voodoo pravi:

Glede na to,  da si imel SX-a, če se ne motim in imaš zdaj 900-ko, kako bi kaj primerjal oba motorja? Isto vozim SX-a, ki je sicer bratov in v primeru, da ga bo kdaj hotu nazaj mal gledam te 900-ke, al pa rabljen Z1000...edino kar me malekonst odvrača so te 90`s vilice in zavore, vsaj po izgledu sodeč :) 

SX vs Z900

rich vs budget

potovalc vs fun

Dva popolnoma različna motorja. Karakter mislim. Z900 kar pade dol, ko spustiš gas, deluje kot 2 valc, SX ko znori znori in se mučiš pred ovinkom, da zbiješ brzino, Z900 popolnoma neuporaben za 2, asketsko primeren za enega. Agregat za solo vožnjo relativno nepomembne razlike v moči, v dvoje z900 ne pride v poštev. Nakrcan z900 ne obstaja, vzmetenje da si ga prilagodiš na težo za 2 osebi nemogoče. Ciklistika: z900 faking igrača, sx potrebuje malo več moči da ga porineš, ni tako nimble (medosna razdalja je tut faktor)

Velike brzine: Z900, kaj je to? SX kot po tračnicah, tudi 250km/h

Zavore: Z900, kdo jih sploh rabi, SX odlične (takojšen pojemek)

Poraba: 5 proti 5,5 do 5,7 v korist 900ke

Vetrna zaščita: Z900 kaj je to, SX zadovoljiva

Komoditeta sedenja: Z900 skoraj rabi comfort sedež, sx ima stock zelo in zame popolnoma dovolj udobno sedenje tudi za dolge fure

Kvaliteta izdelave: plastike, barva, skladnost itd, je en level višje SX, daleč od tega da je Z900 malomarno narejen, ampak je SX tako dobro, da prekaša tudi marsikaterega EU proizvajalca

Cena: Z900 skoraj 4-5 jurjev cenejši, sploh 2020 letnik dobi ogromno opreme in če bi se sam vozil, majkemi bi že premislil, če ni Z900 za kupit. Veliko mopeda za ta denar. Ne morem reči da pri SXu ne dobiš veliko v primerjavi s konkurenco, ampak 8,5-10 jurjev koliko bo verjetno Z900 2020 letnik, je že za premisliti. Pa super je za kako jebanje po slabšem terenu.

Tehnično gledano, popolnoma 2 različna mopeda. Mel bi oba.

Objavljeno

hahaha :) ok :)

Mislim, sem sm v zadnji sezoni 12k naredu z SX-om, tako da mi je dokaj jasno kako dela. Ja nič, misim da bom kr na Z1000/SX ostal, neglede na to, da se 99% vozim sam. Sem pa proti koncu sezone prvič 55 zadnjo gumo montiral ter nastavil vzmetenje pri čarmanu in je občutek tako kot da bi 30kg snel z motorja, tudi v ovinek pade neprimerno prej.

Edino kar bi si mogoče želel je, da bi se mal prej zavrtel v obrate...kakšen zob al pa dva večji zobnik mogoče, je probal kdo? Mislim, da ima Z1000 2 zoba več kot SX?

Kar se pa porabe tiče sem pa skoz bolj okrog 6,5-7 na SX...bolš kot pa SV650, ki sm ga težko pod 8 spravu :D

Hvala za izčrpno primerjavo iz prve roke drugače!

 

Objavljeno

Daleč od tega, da bi solil pamet, jaz sem z SXi skoraj 90kkm scepal, pa pravkar študiram, da bi novega nabavil :D ampak kuzla od Z900 je taka igrača, moraš probat. Na zaviti cesti, drugje je brezveze.

Objavljeno (popravljeno)

Prijatelj ima sx, pa sem mu nekaj govorila o tistih treh krogcih, ki kažejo kao varčno vožnjo.

Pa je rekel, da pojma nima, ker se menda njemu niso še nikoli prikazali ???.

Menda mu motor pije, kot da bi bil na Octoberfestu ???.

Drugače pa zjček v ovinkih ?????...... ni boljšega ?.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
pred 16 urami, KARMEN1 pravi:

Prijatelj ima sx, pa sem mu nekaj govorila o tistih treh krogcih, ki kažejo kao varčno vožnjo.

Pa je rekel, da pojma nima, ker se menda njemu niso še nikoli prikazali ???.

Menda mu motor pije, kot da bi bil na Octoberfestu ???.

Drugače pa zjček v ovinkih ?????...... ni boljšega ?.

sicer bi ti podatki že bolj sodili v SX temo, pa vseeno.

SX agregat ni namenjen "vrtenju v obrate". Agregat ima dovolj moči in navora, da v spodnjih in srednjih legah lepo vleče in tam je poraba primerjalno gledano napram Z900 cca 0,8 dcl razlike.

Če tišiš SXa boš preko 6 litrov

Če tišiš Z900 boš preko 5,5

Na sxu imam cca 90 jurjev na Z900 pa nekaj čez 20 jurjev in sem prepričan vanje.

Recimo Z900 imam povprečje zadnjih 10 jurjev 4,9 l/100km (po števcu), na AC in pri 130km/h zihr pije liter več tudi preverjeno.

Je precej odvisno od načina vožnje.

SDGT še najmanj pije na AC med 130-140km/h, medtem ko pokam po jadranki skozi med 3 in 4 brzino pa hitro skoči kak liter gor.

ps. pa pozimi in v mrazu gre avtomatsko poraba za 0,5 litra al pa še več gor.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima kdo na Z900 nosilec za foun, katerega? 

Objavljeno
pred 14 urami, LunaticFringe pravi:

Ima kdo na Z900 nosilec za foun, katerega? 

mam X grip od rama. Na Zju mam objemko in kuglo, na gtju mam kuglo in vijak, pa potem prenesem kamor pač rabim.

  • Hvala 1
Objavljeno

Jaz mam kitajski X-Grip, telefon pa dodatno fiksiran še z gumico pa do zdaj še ni dol padel.

  • Hvala 1
Objavljeno

sej po mojem ni neke razlike, al kitajc al ebay al original, razn v ceni.

Evo slike, itak potem obrneš kot ti paše

IMG_20170922_155656.jpg.6d4172c50b0cdef69ce050fe2903df2e.thumb.jpg.6847980c30e7b5aec888a097c1816f47.jpg

IMG_20170922_154328.jpg.e193987d5410fd38df97dc7624c34d0d.thumb.jpg.1417105268b68f78d6967d18b9d8116b.jpg

Objavljeno
pred 15 urami, LunaticFringe pravi:

9.349,00 € nov Z900

mal šminke pa 850€ gor

Objavljeno (popravljeno)

Ima tcs, izbiro moči, izbiro vožnje, bluetooth.......

Led luči, fensi šmensi števec........

Sedež za 3 cm višji (82 cm).

Pa belegaaaaaaaaaaaa imajo ?!

Čeprav je še vedno najlepši temno siv, z zelenim gruštom.

Ga boš kupil?

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Ima tcs, izbiro moči, izbiro vožnje, bluetooth.......

Led luči, fensi šmensi števec........

Sedež za 3 cm višji (82 cm).

Pa belegaaaaaaaaaaaa imajo ?!

Čeprav je še vedno najlepši temno siv, z zelenim gruštom.

Ga boš kupil?

ne, bom pa oba prodajal (prvi k gre gre, drug ostane),  kaj bom pa kupil? ne vem še al novi SX al novi H2SX al novi GT..

Lukavi so tile kawasakimani. Vse to bi lahko že lani al pa letos dali na moped, sam še ni bilo sile, sedaj pa jih je konkurenca prisilila v to.

Jim pa zamerim pri barvni televiziji in APPu Rideology, da ne preslika navigacije, oziroma jo ni. Bi prišlo prav, bolj kot to, kdo te kliče. Sicer pa  je app dokaj neuporabna zadeva.

Objavljeno
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

mal šminke pa 850€ gor

nevem no, sej ni samo šmninka

led žarometi so super, tcs, izbira moči, nov okvir.

neki novga pa je :D

pustmo bluetooth ki je usless ce ni za navigacijo

Objavljeno
pred 14 urami, Shillien pravi:

nevem no, sej ni samo šmninka

led žarometi so super, tcs, izbira moči, nov okvir.

neki novga pa je :D

pustmo bluetooth ki je usless ce ni za navigacijo

nov okvir? Mislim, da je kar enak kot prej. Sicer mu pa nič ne fali. je ravno pravi za konje, ki jih ima.

Cena? ok, se strinjam, žarometi recimo navržejo nekaj pa barvna tv, vse ostalo pa je softver, ki ga že imajo, senzorji že obstajajo, samo sile ni bilo, dokler ni konkurenca vsega tega imela. Sedaj so pa že kako leto v zamudi.

Sicer pa, če naredim primerjavo s KTM, kjer en ventil s senzorjem in montažo pride 190€ (da verjetno je zlat in okrašen s kristali swarovski) je dvig cene pri kawi opravičljiv.

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

nov okvir? Mislim, da je kar enak kot prej. Sicer mu pa nič ne fali. je ravno pravi za konje, ki jih ima.

Cena? ok, se strinjam, žarometi recimo navržejo nekaj pa barvna tv, vse ostalo pa je softver, ki ga že imajo, senzorji že obstajajo, samo sile ni bilo, dokler ni konkurenca vsega tega imela. Sedaj so pa že kako leto v zamudi.

Sicer pa, če naredim primerjavo s KTM, kjer en ventil s senzorjem in montažo pride 190€ (da verjetno je zlat in okrašen s kristali swarovski) je dvig cene pri kawi opravičljiv.

https://bikereview.com.au/model-update-2020-kawasaki-z900-eicma-2019/

https://www.roadracingworld.com/news/kawasakis-2020-z900-abs-gets-a-new-chassis-and-new-electronics/

The chassis is a new, high-tensile steel, twin-spar, trellis frame that features revisions made to add strength to the swingarm pivot area.

The frame was designed to have the fewest bends possible, allowing for a chassis that disperses stress extremely well. The frame design also keeps weight to a minimum.

Nekje sem tud zasledil da so zaradi tega malenkoat različne dimenzije (višina sedeža in medosna razdalja) pa se mi zdej neda iskat članka :)

Popravljeno . Popravil Shillien
Objavljeno

My bad...no sam cene ne spremeni, je pa res da je sedanji okvirček bil točno to kar je zmogel agregat in res nič več.

Zakaj so spremenili..hm..verjetno da uporabijo kak skupen kos od ZH2 :D šalim se, očitno so ga mal ojačali

 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

My bad...no sam cene ne spremeni, je pa res da je sedanji okvirček bil točno to kar je zmogel agregat in res nič več.

Zakaj so spremenili..hm..verjetno da uporabijo kak skupen kos od ZH2 :D

 

Ja neki sem bral da ma neke skupne tocke z zh2 sam nisem si pa zapomno kaj :)

Popravljeno . Popravil Shillien

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!