DeReN Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 Pozdravljeni. Iščem čim več podatkov okrog novega BMW-ja F800GS, predvsem me zanima št. cilindrov, moč motorja in nosilnost. Pa tudi splošna mnenja o tem motorju so dobrodošla, hvala. [attachmentid=81457]
Killroy Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 Nekaj o mini GS-u je napisanga tukaj, pa malo še tule...pa tud tole ni švoh :) Drgač kr se karakteristik tiče - ker je motor isti v vseh 800 modelih, se najbrž spreminja samo število KM in navor, ali pa še to ne :hmm: Enivej, če bi bla finalna verzija taka kakor na slikci, bi bil kr všečn moped :D
DeReN Objavljeno September 15, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 15, 2006 Ve kdo kaj več okrog lokacije izdelave, je res da to sestavljajo italijani (aprilia)?? :BUA:
Ice Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 kolikor je meni znano sestavljajo vse BMW motocikle v berlinu. od kje dobivajo dele je druga zgodba.
Zdrawc Objavljeno Januar 5, 2007 Opozori Objavljeno Januar 5, 2007 Nekako so pri BMWju utihnili glede tega modela :hmm: odkar so lansirali trojče 650G :blink: ena narisana varijanta...
jax Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 In order to clarify the matter, BMW Motorrad SA's general manager, Lachlan Harris, confirmed that BMW is working on a GS version of the F800, but that designs are still in their early stages and that the South African public would definitely not see the bike before 2008. BMW Motorrad's special projects manager, Deon Meyer also confimed that any current 'images' of the upcoming bike are purely speculative and should not be treated as 'the real thing'. Vir: BMW News... Mi je pa tak kakršen je na zadnji zgornji slikci zelo všeč... :)
MiNa Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 ČE? bi dala Yamaha TDM-a na pdobna kolesa bi blo to skoraj to pa še najbrž kaj CENEJE - UF UF.
simonsi Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 Za moje pojme je preveč razdrobljen in nima nekih čistih linij, oblike.
Zdrawc Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 ČE? bi dala Yamaha TDM-a na pdobna kolesa bi blo to skoraj to pa še najbrž kaj CENEJE - UF UF. Yamaha bi morala obdražat/posodobit Super Tenere, tako kot pa Honda Transalpko :grim TDM-ka je preweč cestno nastrojena .) Sicer je pa meni tale všeč, vendar to še ni to, za pravega bomo morali videti še počakat eno leto :closedeyes:
SuzyRider Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 sama oblika obeta veliko. zna biti dobra konkurenca, saj bo cenejši (verjetno) od 1200 gs in tudi malo manjši. oblika ostaja funkcionalistična (zato bo večini še vedno nesimpatičen) :) največji cukerček bo sam agregat. :OK: , ki bo novost. od tdm-a mu je podoben samo na zunaj, tehnika je malce drugačna. namreč agregat ima karakteristike bokserja (zvok in navor) :OK: ponovno pa velja, da je to tipičen bmw-jev motor. .)
obad Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 ...agregat ima karakteristike bokserja ... Kolkr jz vem je v F800 vrstni motor ne pa boxer
SuzyRider Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 saj nisem rekel, da je bokser, ampak da ima enake karakteristike. :) vrstni dvovaljnik je, vendar je zasnova delovanja motorja drugačna. (kot pri boks motorju)
Kawl Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 Če dobro pogledaš sliko, hitro vidiš da gre za zelo dober photoshop. Lp Rok
simonsi Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 sivi deli res nekam fotošopovsko delujejo.
Zdrawc Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 kupim... he, he, videt sm bil pijan, da sem se takole hecal.... :whistle: sicer je pa meni takle kar všečen, sploh to, da ima feltne z naperami (špriklami) :OK:
royal Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 sama oblika obeta veliko. zna biti dobra konkurenca, saj bo cenejši (verjetno) od 1200 gs in tudi malo manjši. oblika ostaja funkcionalistična (zato bo večini še vedno nesimpatičen) :) največji cukerček bo sam agregat. :OK: , ki bo novost. od tdm-a mu je podoben samo na zunaj, tehnika je malce drugačna. namreč agregat ima karakteristike bokserja (zvok in navor) :OK: ponovno pa velja, da je to tipičen bmw-jev motor. .) pravi BMW je bokser in bo ostal ....to pa rotaxov motor :naughty:
Kawl Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 Tale rumeno črna mi je pa besna ... Cena bo pa sigurno 10k € Štala :) LP ROk
sayo Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 Upam da bo saj toliko velik kot GS 1200, ker če bo veliko manjši bo bolj za deklice :evilgrin:
Zdrawc Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 Upam da bo saj toliko velik kot GS 1200, ker če bo veliko manjši bo bolj za deklice :evilgrin: le zakaj? potem bi bilo brezveze meni je izredno všeč, je le endura (pogon veriga, spredaj 21 colsko kolo, 85 konjev, lahko bi edino imel večji tank za gorivo 16l??) je ravno nekje vmes med litrsko in 650 klaso, segment, ki so ga (žal) opustili tudi Japonci Super Tenere/Africa Twin
raza Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 le zakaj? potem bi bilo brezveze meni je izredno všeč, je le endura (pogon veriga, spredaj 21 colsko kolo, 85 konjev, lahko bi edino imel večji tank za gorivo 16l??) Če bi že sedaj v osnovi dal gor večji tank, bi jim zmanjkalo prostora za nov model Adventure
Zdrawc Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 to najbrž res, vendar je tule malo bolj zapleteno, ker ima tank pod sedežem (kot F 650GS) in ne klasično nad motorjem sicer bodo pa alternativo pravgotovo hitro ponudili tudi ostali specialisti za tovrstne predelave bomo videli....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se