Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DeReN

BMW F 800 GS

Recommended Posts

Mohorko

Mene pa zanima, kako je z vetrno zaščito in pokrčenostjo nog za voznika, višine 188 cm.

Prav tako me zanima, ali bi ga kdo iz okolice MB, posodil za kratko testno vožnjo, zgolj za ugotovitev ergonomije.

Na Selmar-ju v MB namreč tega ne omogočajo (=trenutno nimajo testnega modela), v Trzin pa se mi letos ne ljubi več vozickat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

Selmar je imel testenga, rumenega, vsaj sam sem ga vozil pred dobrim mesecom.

Sam sem 180 in nisem bil navdušen preveč nad vetrno zaščito, pri 188 pa si po moje že skoraj kot na nakegu. Glede na to da sem vajen na 950 advenčerja, nisem imel težav s koleni, res pa da so na mojo željo odstranili gumo iz stopalk (fusrasterjev :)) in n mojo nesrečo mislim da je enih 20 minut trajalo, da so mi spustili ročico menjalnika, ker za enduro škornje je bila enostavno prenizko, kaj šele da bi lahko stoje menjal, zgleda od lani do letos ni bilo nobegena na testu, ki bi imel primerno obutev glede na motor :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mohorko

Selmar je imel testenga, rumenega, vsaj sam sem ga vozil pred dobrim mesecom.

Sam sem 180 in nisem bil navdušen preveč nad vetrno zaščito, pri 188 pa si po moje že skoraj kot na nakegu. Glede na to da sem vajen na 950 advenčerja, nisem imel težav s koleni, res pa da so na mojo željo odstranili gumo iz stopalk (fusrasterjev :)) in n mojo nesrečo mislim da je enih 20 minut trajalo, da so mi spustili ročico menjalnika, ker za enduro škornje je bila enostavno prenizko, kaj šele da bi lahko stoje menjal, zgleda od lani do letos ni bilo nobegena na testu, ki bi imel primerno obutev glede na motor :naughty:

Hvala Electric !

Včeraj sem bil pri Selmarju in sem na info-šalteru vprašal eno lepo-mlado-deklino, če imajo kakega testnega F800GS, pa je rekla, da če ga ni v salonu, potem ga NI ...

Danes pa sem poklical še enkrat po telefonu, dobil enega prijaznega Sandija in pravi, da testni motor JE in da lahko pridem ..

Vseeno hvala še enkrat !

Share this post


Link to post
Share on other sites
E46Fahrer

Pozdravljeni,

sem že uporabil iskalnik po forumu, a nekako ni dal nobene pametne informacije, zato odpiram novo temo. Kot novopečenega lastnika F800 GS me zanima, kateri vetrobran bi dal zadostno vetrno zaščito pri mojih 185 cm višine (motor ima standardni sedež), kajti serijski mi dela neprijetne turbolence nad 80 km/h in posledično je vožnja pri višjih hitrostih neprijetna in neudobna. Predvsem me zanimajo nasveti lastnikov...

Hvala in čim več varnih kilometrov!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Pozdravljen

Nisem lastnik F800GS sem ga pa imel priložnost ene 1000km vozit,tak,da vem da je originalna vetrna zaščita bolj za silo kot za res,sem pa lastnik F650GS Twin,kar je zelo podoben motor z istim agregatom.

Na svojemu sem rešil z Givi vetrobransko šipo,ki je najvišja od ponujenih(Touratech...itd) in opravlja odlično delo za mojih 188cm in ženinih 167cm,saj ga je podedovala od mene.

Svetujem ti Givi 75€,za original BMW povišano steklo se boš takoj približal 200 evrom,upam,da sem ti kej pomagal,Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Pozdravljeni,

sem že uporabil iskalnik po forumu, a nekako ni dal nobene pametne informacije, zato odpiram novo temo. Kot novopečenega lastnika F800 GS me zanima, kateri vetrobran bi dal zadostno vetrno zaščito pri mojih 185 cm višine (motor ima standardni sedež), kajti serijski mi dela neprijetne turbolence nad 80 km/h in posledično je vožnja pri višjih hitrostih neprijetna in neudobna. Predvsem me zanimajo nasveti lastnikov...

Hvala in čim več varnih kilometrov!

Poglej si šipe od firme www. MRA.de imajo za tvoj model perfektno šippo z dodatnim vizirjem in si dodatni vizir sam nastaviš v slučaju kake turbolence !

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Tudi jaz sem na manjšem bratu 8-stotke problem "prepiha" rešil z Givi-jevo vetrobransko šipo. Pri svojih 178cm so mušice po zgornjem delu čelade po vizirju bolj malo. Pripomnim lahko, da N103 ni ravno med tihimi, tako da pri hitrostih preko 120km\h vsakem trenutku veš, da si na enduri ne pa na kakšni potovalni križarki. Rešitev je kar nekaj kot je že opisal @kmet2, še največ odgovorov boš našel tukajle.

Mrčes na vetrobranu pa izgleda takole..

ps, kaj je odločilo med 800 in 1200, preizkus ali cena?

post-7865-0-33284600-1336930931_thumb.jpg

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
E46Fahrer

Tudi jaz sem na manjšem bratu 8-stotke problem "prepiha" rešil z Givi-jevo vetrobransko šipo. Pri svojih 178cm so mušice po zgornjem delu čelade po vizirju bolj malo. Pripomnim lahko, da N103 ni ravno med tihimi, tako da pri hitrostih preko 120km\h vsakem trenutku veš, da si na enduri ne pa na kakšni potovalni križarki. Rešitev je kar nekaj kot je že opisal @kmet2, še največ odgovorov boš našel tukajle.

Mrčes na vetrobranu pa izgleda takole..

ps, kaj je odločilo med 800 in 1200, preizkus ali cena?

Hvala za info. Bom pogledal še link. Je kdo preizkusil od Touratecha tisti Desierto nastavljivi vetrobran.

Zakaj F800 GS? Več dejavnikov, od ugodne cene, dobrega, lažjega občutka za krmilom, do tega, da naslednje leto pride novi "veliki GS". Moram reči, da je bila dobra odločitev (da bo z vetrobranom "problem", pa je pisalo v številnih testih, tako da sem računal, da bo potrebna menjava oziroma iskanje neke rešitve).

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo

Če bi ga imel jaz, bi dal gor tole Turatechovo vario šipo s spodnjo črno plastiko, samo cena je pa ubijalska 500€

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Če bi ga imel jaz, bi dal gor tole Turatechovo vario šipo s spodnjo črno plastiko, samo cena je pa ubijalska 500€

Sayo kje si pa tega najdu,a je to kaka touratech predelava F800gs-a?

Share this post


Link to post
Share on other sites
E46Fahrer

Sayo kje si pa tega najdu,a je to kaka touratech predelava F800gs-a?

Ja, tole Touratech naredi iz F800 GS in mu pravi Desierto - med drugim ima kar 36 litrski rezervoar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Ja, tole Touratech naredi iz F800 GS in mu pravi Desierto - med drugim ima kar 36 litrski rezervoar.

Jebemtiš ta je pa dobr naredu,pa to ma dometa skoraj 800km :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Kaj, a ni hud

zlo dober,bi ga mel......če bi blo kej viška dinarčkov,dober stroj :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Sicer PS, vendar ideja za tiste, ki jih moti kljun :whistle: .

Ta kljun mi je bil od nekdaj grd k svina, ampak sem se ga tako navadil, da je sedaj brez njega kakor faca brez nosu... :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Vedno bolj mi je všeč BMW F 800 GS sem pa v dvomih, če se ta motor lahko primerja s kakšnim Yamahinim pri trpežnosti, porabi goriva, olja....

Če bi imel ta Bmw gor od TDM-ke motor, potem....

Pri Yamahi manjka en tak enduro, 660 se mi zdi malo švoh s tistimi 50 konji, Transalp tudi ni ravno v tem rangu....iščem pa nekaj takega za naslednji motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Vedno bolj mi je všeč BMW F 800 GS sem pa v dvomih, če se ta motor lahko primerja s kakšnim Yamahinim pri trpežnosti, porabi goriva, olja....

Če bi imel ta Bmw gor od TDM-ke motor, potem....

Pri Yamahi manjka en tak enduro, 660 se mi zdi malo švoh s tistimi 50 konji, Transalp tudi ni ravno v tem rangu....iščem pa nekaj takega za naslednji motor.

to je ziher hec a ne;)

drgač maš pa še tigra 800 na voljo..

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Tigra ne bi dal v ožji izbor ker je že bolj cestno naravnan, nižji....čeprav ima vsaj po mojem mnenju boljši motor.

Primerljiv bi bil KTM Adventure, ki mi pa tudi ni najbolj všeč, pravijo, da precej bolj trese od BMWja in porabi več goriva.

Motorja ne bi rabil le za potovanja ampak tudi za vsakodnevne opravke po vseh terenih.

Trenutno je prvi na spisku BMW 800, mogoče pa bi bila dovolj tudi Yamaha Tenere, drugega zaenkrat ne vidim tu zraven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • sesir
      By sesir
      Večkrat sem že peljal kakšen BMW...vendar je ta prvi,ki me je pozitivno presenetil
      Motor se zelo lepo pelje.Zvezno pospešuje že pod 5000obr.Pri 6000 se že dvigne na zadnjo-seveda,če ga dobro potegneš Nad 7000 pa ga je že težko dvignit Odzivnost na gas zelo dobra-sploh glede na konje!
      Bremze-brez komentarja.Res odlične!Več kot potrebuje ta motor.ABS se med samo vožnjo niti ne občuti,ko pa se pelješ 40 km/h in zablokiraš pa spusti-men še vedno ni všeč.Tako,da na spredjo ga nisem spravil-verjamem pa,da bi šlo,če bi bil moj Med normalno vožnjo lahko bremzaš tudi z enim prstom in je OK!
      Motor je izredno stabilen.In,če ga ne menjaš na polnih vrtljajih ni nobenih problemov.Pri blokadi pa ga zatrese ko prešaltaš!
      Na blokadi po števcu...
      1.prestava...95km/h
      2.prestava...135km/h
      3.prestava...170km/h
      4.prestava...200km/h slabih naprej nisem sprobal,ker sem bil na cesti.
      Vetrna zaščita je zelo solidna ko se dol vležeš,drugače pač naked
      Prevleka na sedežu iz odličnega materiala
      O kakšnem zvijanju geštela ne duha ne sluha.Je pa res,da se max.tud nisem peljal skozi ovinke,ker je le bil testni!
      Opletanje z balanco samo enkrat v drugi prestavi...stabilizator solidno opravlja svojo nalogo!
      Zanimivo,da je serijsko dost trdo nastavljen!Ima pa tudi prikaz v kateri prestavi ga imaš in ostali prikaz board kompa!
      Položaj ni tipičen naked,ampak neki vmes!Stopalke za noge lepo "visoko"postavljene!Menjalnik se lepo šalta!Si pa zelo hitro na blokadi!Je le rotax-ov motor!

      Kaj naj rečem...vse pohvale BMW!
      Moje mnenje je,da so povozili Z750,FZ,gsr in ostale nakede,vsaj katere sem jz vozil!Sploh,ker tudi cena ni pretirana!
      P.S
      @Brumer se ti smeji :naughty:
      Evo slikce takoj,ko sem ga dobil v roke



    • THOMPSON
      By THOMPSON
      A si kateri forumaš že lasti omenjeni moped? Zadeva se zdi precej zanimiva.
        
      Po detaljnem ogledu v salonu, ADV 800 ni samo nadgradnja navadnega 800gs.....
       
       
      lp, andrej
    • flero
      By flero
      ...tole so najdli strički na motostation.com...

      Half of K 1200 S for the engine, back of F 650 for the frame, these owls small road sporting should deliver at least 80 CH.

      lp flero


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!