Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Če nisi v škornjih je kar čutite vročino.

Sem upal da bom z izolacijo krivin kaj rešil pri gretju. Ne vem pa kako se je zadeva grela z original navitjem ker se že kupil motor z sežganimi navitjem.

Kot sva se pogovarjala sem tudi zmontiral voltmeter. Polni Max 13.7v kar se mi zdi malo. Je pa res da nisem preveril če voltmeter kaže točno

  • Všeč mi je 1
  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo,a je tuki kakšen mojster kateri bi mi lahko scentriral na novo pleteno feltno?Peljal sem jo že dvakrat k nekemu ˝˝mojstru˝˝ v Kamnik in se je izkazalo,da ni ravno mojster.

Objavljeno
pred 11 urami, boris štuparson pravi:

Zdravo,a je tuki kakšen mojster kateri bi mi lahko scentriral na novo pleteno feltno?Peljal sem jo že dvakrat k nekemu ˝˝mojstru˝˝ v Kamnik in se je izkazalo,da ni ravno mojster.

Zdravo.

Feltno ti lahko na novo scentriram jaz v kolikor to še potrebuješ.

Lp

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

V bližnji prihodnosti imam namen kupit BMW 800 če  komu stoji doma bi prosil za ponudbo na zs :) Možna bi bila tudi menjava za 1200 gs lp.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

IMG_20220316_103011.thumb.jpg.eb44387cd8506ba903b4963a01f7669e.jpg

 Menjam za 2 6pack 🍺.

Paše samo na F800GS (na ostalo preverjeno ne) ne sprašujte zakaj :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
On 8/4/2020 at 10:33 AM, MiNa said:

Kot sem zapisal tule me je "kljuse" s...

Ker se mi je to že dogajalo se odločim, da pogledam, kaj bi lahko bilo. Vzrokov za "cukanje" je lahko sicer več. Stikalo bočnega stojala, tipka za izklop v sili pa še bi lahko našteval. Serija F ima tank za gorivo nameščen pod sedežem takoj za motorjem, zato se ob določenih pogojih pregreva črpalka za gorivo, še posebej pri mali količini goriva v tanku.....

@MiNa gledam tale tvoj poseg, sem ze nekoc uporabil tvoja navodila, da sem zamenjal filter, zdaj pa bom verjetno se enkrat menjal oboje, filter, predvsem pa črpalko. Motor (jaz imam ostarelega G650X (XCountry), s ca. 85.000 km) in motor vcasih črkovati, ko je na stantgasu. Mehanik sumi črpalko, ni pa prepričan, ker pravi da mu tester ne bere več podatkov s tega motorja. Za G650X se tudi ne dobi več originalnih delov. Iščem ze nekaj casa, in pumpa za moj model ni vec dobavljiva nikjer.

224042.png

 

1. a ti si zamenjal z originalno črpalko? Ali imas kaj izkusenj, koliko se te črpalke razlikujejo med modeli? Nekje so mi ponujali rabljene, pa ni bili cisto jasno od katerega modela so, in koliko so stare

2. na netu se najde tudi recimo tole Quantum Fuel Pump, ali se ti to zdi primerna zamenjava?

 

 

 

 

Objavljeno
pred 3 urami, nejc74 pravi:

1. a ti si zamenjal z originalno črpalko?

Zdravo.

Jaz se vgradil "nadomestek" HOFER Delovala je BP. Motor sem letos prodal, imel pa je 52Kkm.

Cena za črpalko je bila občutno nižja od Bosch (195€), ki je original.

Tale iz povezave je povsem primerna, vendar cena tudi ni najbolj "prijazna".

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo, ima kdo kakšno idejo na koga naj se obrnem z problemom ABS. Ko startam je OK, deluje, potem pa se po parih zaviranjih prižge lučka in več ne. Zamenjal sem olje, prezračil, tudi ABS enoto, sprednji in zadnji krog, pa nič ne pomaga.

Objavljeno
pred 10 urami, MitcH' pravi:

potem pa se po parih zaviranjih prižge lučka in več ne.

Najbolje bo test z GS911 ali Motoscan.

Najprej preveri napetost akumulatorja. Pri nekaterih modelih BMW je bil lahko tudi to vzrok za nepravino delovanje kontrolne enote.

Prižig lučke lahko pomeni to, da je nekaj narobe z odčitkom senzorjev na kolesih. Poškodba enega od senzorjev (preglej priključne kable).

Eden od obeh diagnostičnih orodij ti bo v veliko pomoč.

ps, ko rešiš pa ne pozabi zapisat kaj je bilo...

 

Objavljeno

al pa je klasičen problem z modulom abs-a

 

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

al pa je klasičen problem z modulom abs-a

 

A nam prosim opišeš ta klasičen problem z ABS  modulem na gs 800🤔

Namreč ti motorji niso imeli nobenih problemov z ABS... 

Tisto kar ti misliš je bil servo na starih gs 1200 in 1150 gs. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Kmet2 pravi:

A nam prosim opišeš ta klasičen problem z ABS  modulem na gs 800🤔

Namreč ti motorji niso imeli nobenih problemov z ABS... 

Tisto kar ti misliš je bil servo na starih gs 1200 in 1150 gs. 

se opravičujem in imaš prav, F800 nima tega problema ko starejši GS i ma drugega:

https://www.advrider.com/f/threads/f800gs-abs-problem-need-help.553761/

pa hvala za opozorilo :D

 

Objavljeno

Moj zapis se je nanašal na primer, ko se je napaka pojavila "sama od sebe".

V nasprotnem, da si pravkar menjal gume vozil po brezpotjih ali karkoli delal na motorju je pa zadeva malo drugačna. Nekaj namigov je na ADV strani.

Objavljeno (popravljeno)

Ha, Motoscan pravi:

image.png.64a6ccbc6d94fbea594f6e8d7c94d803.png

 

izgleda, da bom moral poiskati kakšnega, ki bi lahko popravil. Drugače pa bo AUA po denarnici.

Sem našel na netu obrazložitev

Popravljeno . Popravil MitcH'
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Check voltage supply from vehicle electrical system to pump;
Activate pump and check voltage supply;

 

Tole naredi najprej. Tule najdeš shemo...

 

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Evo, pa sem rešil problem.

Ni bil "klasičen problem z ABS pri BMW" Najprej sem premeril komplet inštalacijo , hvala @MiNa za shemo. Vse bilo OK. Druga ni ostalo, kot da snamem modulator in vidim kaj je. Pri F800 so mu našli idealen plac :angryrant1:. Pol motorja moraš podret, da prideš do njega. Snameš rezervar in pomožni okvir, airbox. Vse skupaj je trajalo cca 3 ure, JBG sem počasen. Ko sem ga imel na panku sem ga odprl in notri našel en kup smeti. Najbrž mi je majster, ko je menjaval olje pred dvemi leti nalil neko sranje not. Delci so bili veliki 2x2mm, bilo pa jih je polno, v ventilčkih in pod federco. Vse skupaj sem fajn očistil, ventilčke spoliral z vodobrusnim papirjem granulacija 2400, spral komplet sistem cevi, razdrl čeljusti in jih očistil. Ko sem zložil vse skupaj, nalil olje in antliftal deluje vse BP. Vozil sem se cca 80km in upam da je to-to. V pomoč mi je bil MOTOSCAN.

Slik ni, ker se mi ne da. Če pa kdo rabi kak nasvet, pa me lahko komot dregne tukaj.

Zdaj pa gasaaaa... 😁

Popravljeno . Popravil MitcH'
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Imam en problem in sicer mi sveti ves čas lučka od ABS pa seveda tudi ne dela. Fino za po terenu pa rigade ma vseeno bi ga imel funkcionalnega. Ima mogoče kdo tukaj tester in bi bil pripravljen v zamenjavo za kak six pack mi zadevo priklopit pa prebrat v čemu je problem da ne kupujem in menjujem razne stvari brezveze.

Objavljeno
pred 4 urami, Pajdo pravi:

Ima mogoče kdo tukaj tester

Najbrž si opazil, da je @MitcH' zadevo reševal z Testerjem Motoscan.

Kontaktiraj ga mogoče ti pa pomaga.

Dokler sem imel "pri hiši" BMW-je se uporabljal GS911.

Za Hondo pravzaprav dve, ki jih imava trenutno nekaj podobnega še iščem...

Objavljeno
pred 14 urami, Pajdo pravi:

Imam en problem in sicer mi sveti ves čas lučka od ABS pa seveda tudi ne dela. Fino za po terenu pa rigade ma vseeno bi ga imel funkcionalnega. Ima mogoče kdo tukaj tester in bi bil pripravljen v zamenjavo za kak six pack mi zadevo priklopit pa prebrat v čemu je problem da ne kupujem in menjujem razne stvari brezveze.

Imam GS911. Oglasi se...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tale moj bivši "sivček", ki je večkrat nastopal v mojih preteklih objavah v tej temi, je že kar nekaj časa v rokah drugega lastnika.

IMG_6972.thumb.JPG.293a17cdb8430503cc1e2ec1ac9d2a58.JPG

Danes mi je poslal sliko, da mu je včeraj naložil že "16 križev".

F650GS160K.thumb.jpg.eb852820d0c24b749a2301d43b05787b.jpg

Na vprašanje kako je zadovoljen, mi je odgovoril...

"Dela k urca, leti pa k raketa" :worship:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!