Skoči na vsebino

Nasveti za načrtovanje daljše poti (več kot en dan, več kot 100km, vse je ista pašta na koncu)


Priporočene objave

Objavljeno
Ob ‎26‎. ‎04‎. ‎2018 ob 14:36, DAMI34 pravi:

zelena je dovolj, prav tako osebna, vse ostalo je po želji. EU zdravstveno kartico rabiš.

Sicer je objava od Damija že "stara" a vseeno... poleg EU zdravstvene kartice, obvezno turistično zavarovanje za tujino... na temu ne šparat....

Objavljeno
pred 26 minutami, motozajebant pravi:

Sicer je objava od Damija že "stara" a vseeno... poleg EU zdravstvene kartice, obvezno turistično zavarovanje za tujino... na temu ne šparat....

to je opcijsko.

Seveda je fajn met Coris, še vedno baje najboljša usluga, ali kako drugo zavarovanje v sklopu nezgodnega, prav tako ne pozabit, v asistenci, ki jo imamo je marsikaj zajetega (predvsem prevozi poškodovanca)

Primer SAVA moto premium (cena cca 30€, ne vem več točno)1914760927_Breznaslova.thumb.jpg.6dd332a19773024bd5e295d785906072.jpg

Objavljeno

Mi lahko kdo od vas sodelujočih opredeli kaj pomeni "daljše poti" da vem, če lahko kaj pripomnim, ...

Kaj se smatra pod daljšo pot oz. potovanje........:?

 

Objavljeno
pred 21 minutami, Kmet2 pravi:

Mi lahko kdo od vas sodelujočih opredeli kaj pomeni "daljše poti" da vem, če lahko kaj pripomnim,..

Kaj se smatra pod daljšo pot oz. potovanje........:?

 

daljše poti so večdnevni izleti, potovanja pa so nad 10 dni

lahko pripomniš, zaželjeno, seveda, a brez žalitev

 

Objavljeno

daljše potovanje - to je pogojeno ali z razdaljo ali pa z neobludenostjo in nepokritostjo gsm signala.. ali z obema..

načeloma je vse , kar zajema pot , daljšo kot povprečno letno kilometrino slovenca z motorjem (cca.3200km/leto) .

daljša pot se smatra lahko enostavno tudi tista , kjer z motorjem povprečnega dosega cca.230km/tank nimaš po poti bencinske črpalke(lučka za rezervo je kot šef za hrbtom).

men se je letos na poti zgodilo :

kolegi mal potegnejo ravno takrat ko se meni prižge rezerva ..malo upočasnim - itak se ve , da se gre prvo pumpo tankat in združit. potem pa mal gužve pa mi je zmanjkalo bencina ravno na začetku izključevalnega pasu pred pumpo. po klančku dol pa ustavit 400m pred črpalko pa kantico ven pa nalit .. ni se mi dalo porivat do pumpe.. en fon prazn v drugem pa tuja kartica..zamenjat kartico pa priključit na omrežje pa potem tankat . 

2l kantica (noter je šlo 2,11l k je bila za motorko+olje :D)  je zlata vredna na daljši poti - pri meni je bilo to pri 110km/h konstantne vožnje za 40km.

Objavljeno
pred 8 minutami, motozajebant pravi:

Moj izlet v Piran :P

¸ja .. tut tak izlet se lahko zavleče na nekaj dni :P 

:lol1: 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

daljše poti so večdnevni izleti, potovanja pa so nad 10 dni

zelo odvisno od tipa motorja. zelo odvisno od izbranih podlag na cesti, tipa ceste po kateri nabiraš kilometre ,pogostosti črpalk, dometa z enim tankanjem, pogojeno s spanjem..

avgusta smo naredili pot 2360km(po gmaps - dejansko malce več) od 8h zjutraj 1.dan do 16,30h 3.dan . tukaj notri je všteta meja 3h , stanje na mestu 3h (1+1,5+0,5) ko smo iskali prenočišče , spanje in 12x tankanje  in 22x delo na cesti v skupni tako na uč hitro ocenjeni dolžini vsaj 300km.

za nekoga , ki mu motor in rit dovoljujeta 200km/dan je to potovanje.. za nas je bil samo zadnji del povratka domov.

Objavljeno
Pravkar, thumper pravi:

zelo odvisno od tipa motorja. zelo odvisno od izbranih podlag na cesti, tipa ceste po kateri nabiraš kilometre ,pogostosti črpalk, dometa z enim tankanjem, pogojeno s spanjem..

avgusta smo naredili pot 2360km(po gmaps - dejansko malce več) od 8h zjutraj 1.dan do 16,30h 3.dan . tukaj notri je všteta meja 3h , stanje na mestu 3h (1+1,5+0,5) ko smo iskali prenočišče , spanje in 12x tankanje  in 22x delo na cesti v skupni tako na uč hitro ocenjeni dolžini vsaj 300km.

za nekoga , ki mu motor in rit dovoljujeta 200km/dan je to potovanje.. za nas je bil samo zadnji del povratka domov.

sigurno, da obstaja tudi subjektivni kriterij, jaz sem dal objektivnega

in kakšne nasvete boš delil z nami? :) 

Objavljeno

Sicer pa da poenostavim nasvet za daljše potovanje:

če se nekje v tujini skantaš, ali te snamejo (spet odvisno, kje, tudi to je pomemben podatek) moraš pri potovanju poskrbeti:

-da ti krijejo razne prevoze tebe in zdravljenje na najbolši možen način(najboljše je kako dobro turistično zavarovanje, razna nezgodna in nadstandardna)

-prevoz motorja (axa asistenca)

-da dobiš odškodnino v primeru lastne krivde (AO+ zavarovanje)

 

Ekola, sem še kaj pozabil? Tehnikalije pustimo

Objavljeno
pred 13 minutami, motozajebant pravi:

zdaj pa res, dovolj :) ajd žiu (smeško za pivo)-ga ne najdem :) 

:beer2:

evo ti ... to je predpriprava za na pot :P 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 6 urami, Snečer pravi:

sigurno, da obstaja tudi subjektivni kriterij, jaz sem dal objektivnega

in kakšne nasvete boš delil z nami? :) 

ti si se odločil in tu določil kaj je izlet in kaj potovanje  po svojih osebnih pogojih.. to ne more biti merodajno za vse.

jaz sem samo negiral tvojo trditev in zraven opisal svojo izkušnjo , ki jo lahko uporabniki vzamejo kot dobronamerni nasvet.. 

Objavljeno
pred 15 minutami, thumper pravi:

ti si se odločil in tu določil kaj je izlet in kaj potovanje  po svojih osebnih pogojih.. to ne more biti merodajno za vse.

jaz sem samo negiral tvojo trditev in zraven opisal svojo izkušnjo , ki jo lahko uporabniki vzamejo kot dobronamerni nasvet.. 

Postavljeno vprašanje je bilo provokativno, dobil je pač odgovor. To si najbrž dognal...

Ta tema je namenjena daljšim potovanjem, kar objektivno pomeni, da ne "spiš" doma, v glavnem, da se pripraviš, ker greš od doma v druge države itd. In s prtljago ter opremo prideš do neke točke, ko je za še dlje vse enako.

Mislim, da ta tema ne zahteva posebne razlage, kaj je to daljše potovanje.

Ti samo napiši svoje izkušnje, kaj vlačiš poleg in kako se pripravljaš, tudi če bo za en dan, bo zagotovo komu koristilo. Vsak začne iz nule.

Objavljeno
pred 11 minutami, thumper pravi:

 

če je to zgoraj od greencaj-a provokativno vprašanje - potem mi ni jasno kaj NI provokativno vprašanje..

jaz sem mu svoje izkušnje poveda..pa potem še kaj pristavil

ti pa provociraš ..a ne - ne bom nasedel.. si pa to , kar ti misliš , da si jaz mislim sedaj o tebi pomnoži z 10 na kubik.. 

ne greencaj, kmet2 je spraševal, njemu sem odgovarjal, ti si pa to komentiral kasneje in zdaj o tem debatirava

malo si pimešal, brez nervoze, nazaj na temo

 

Objavljeno

nasvet za načrtovanje daljše (ali krajše) poti, ali kaj sem se naučil:

Nezgoda se lahko se zgodi doma, al pa 3000km stran, vedno bo ista pašta ( seveda bo zavarovalnica reagirala pod pogoji, kot je bilo sklenjeno AXA zavarovanje ali ostala zavarovanja)

1. če potujete s kolegom, mu povejte, kje so dokumenti zavarovanje, vozniška, prometno, prav tako katera zavarovalnica in kaj je zavarovano, da vam v primeru nezgode ne teži, ko ležite na cesti

2. če si sam povej domačim, vsaj osnovno telefonsko kam in kako prijaviti, če se kaj zgodi

3 imate AXA? Če je odgovor da, vedite, da vam moped lahko večkrat (vsaj 2x prepeljejo), prvič do deponije (ta ki opravlja transport) in potem, do kraja kamor se odločite, servis, domov itd..

in še par bedarij

1. zmotno je prepričanje, da je sopotnik zavarovan po AO+, namreč je po AO

2. nezgodna zavarovanja (ali na polici motorja, kar podrazumeva nesrečo z mopedom, ali 24 urno nezgodno) krijejo natančno določene nezgode, ki so opisane v pogojih zavarovanja. Večinoma se gre za izgubo udov, gibalne omejenosti itd, kar obračuna zavarovalnica na podlagi meritev poškodb, načeloma po 1 letu po nesreči.

3. AO+ je v tem primeru boljši, saj zajema tudi bolečine, bolnišnico itd..prav tako omogoča večji razpon prcanja med odvetnikom in zavarovalnico. Izplen/izkupiček je vezan samo na to, koliko je dober vaš odvetnik in koliko glume ste zmožni. :P

4. če ni vaša krivda za prometno in gre odškodnina po polici povzročitelja, se obračuna tudi smrtni strah, bolečine, izgubo plače itd...spet odvisno od odvetnika.

 

Objavljeno

matr ste se razvneli ... kot da je za potovanje pomembno samo zavarovanje .. kaj pa izpraven motor :huh:

pa gate in olagume :huh:

za vse je mastercard .. za povrnitev pa pol na zavarovalnici .. sam uporabljam celoletni Coris ... motor pa .. če mi ga ne pride zavarovalnica iskat, mam kasko ... bodo pa celega plačali :P 

Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

matr ste se razvneli ... kot da je za potovanje pomembno samo zavarovanje .. kaj pa izpraven motor :huh:

pa gate in olagume :huh:

za vse je mastercard .. za povrnitev pa pol na zavarovalnici .. sam uporabljam celoletni Coris ... motor pa .. če mi ga ne pride zavarovalnica iskat, mam kasko ... bodo pa celega plačali :P 

Coris in ostala zavarovanja ne veljajo v državah z končnico STAN......kako se pripraviš potem?

Bodo odgovorili spet tisti, ki vse vejo in znajo:kmet:

Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

Coris in ostala zavarovanja ne veljajo v državah z končnico STAN......kako se pripraviš potem?

Bodo odgovorili spet tisti, ki vse vejo in znajo:kmet:

tja me itak ne uleće :P 

nihče ni definiral, da teli nasveti veljajo samo za potovanje z končnico na STAN :P 

Objavljeno
pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

Nihče ni niti definiral, da ne veljajo ;)

Pa nekaj sem te vprašal. 

Boš počakal da odgovorijo moderatorji:)

Pa odgovori mi hitro, ker me ažurno brišejo.... a print skrini so pri meni ;)

ne vem kako se pripravim, ker se nisem pozanimal, ker me ne uleče ke .. :D

bo dovolj jasen odgovor :P 

Objavljeno
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Coris in ostala zavarovanja ne veljajo v državah z končnico STAN......kako se pripraviš potem?

Kakega jurja al pa tri rezerve poleg in še kaj doma če je kako sranje in jih rabiš za zdravljenje in transport? Ne vem, ugibam. Pomoje se da urediti tudi zavarovanje za razne *STAN zadeve, vprašanje sam kolko stanejo (v času, živcih in denarjih).

Objavljeno
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Nihče ni niti definiral, da ne veljajo ;)

Pa nekaj sem te vprašal. 

Boš počakal da odgovorijo moderatorji:)

Pa odgovori mi hitro, ker me ažurno brišejo.... a print skrini so pri meni ;)

Piši nasvetov kolikor hočeš, ne bomo se pa zapenjali, pa če imaš ali nimaš print screen.

Objavljeno
pred 5 urami, jskrablin pravi:

Kakega jurja al pa tri rezerve poleg in še kaj doma če je kako sranje in jih rabiš za zdravljenje in transport? Ne vem, ugibam. Pomoje se da urediti tudi zavarovanje za razne *STAN zadeve, vprašanje sam kolko stanejo (v času, živcih in denarjih).

Ena varijanta, druga je da na meji vplačaš zavarovanje za motor, za osebe ni mogoče. 

Za motor je bakšiš to plačilo, če ga pa nimaš, ko te ustavijo organi imaš problem. 

Jaz si krijem hrbet tudi z SPOT trackerjem, ki ima poleg sledenja še nebroj ugodnosti, če se ti kaj pripeti.

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 minutami, Kmet2 pravi:

druga je da na meji vplačaš zavarovanje za motor,

To zavarovanje plačaš zato, ker naše zavarovalnice ne pokrivajo škode, ki jo ti povzročiš (zelena karta).

Najbližja nam je tu "šiptarija".

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 1 minuto, MiNa pravi:

To zavarovanje plačaš zato, ker naše zavarovalnice ne pokrivajo škode, ki jo ti povzročiš (zelena karta).

Tako je.

  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!