Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zakaj na čoperje potem navesijo tolko kroma, itak sam maso nabijajo :lol1:

Objavljeno

Aftermarket izpuhi se nasplošno kupujejo zaradi 'image'-a in prestiža - skoraj nihče v resnici ne rabi niti ne izkoristi tistih nekaj konjev in Nm več oz. nekaj kg manj. .)

Drug razlog je seveda cena. Aftermarket izpuhi - pa tudi Akrapovič - so še vedno cenejši kot originalni (no, vsaj za moj moped), še posebej, če gledamo samo 'bolt-on' - torej samo dušilce. :BUA:

Meni osebno se Akrapovič zdi predrag, saj za manj kot pol cene NEHOMOLOGIRANEGA Akrapota dobim HOMOLOGIRAN BSM ali kak drug dušilec - ki bo moje 'potrebe' in želje enakovredno potešil. :OK:

Kar se tiče 'dirkanja' - z izboljšanjem znanja in tehnike se pridobivajo debele sekunde... Z izboljšnajem mopeda pa le stotinke, morda desetinke - če si dobolj dober, da izboljšave izkoristiš... :devil:

D.

Objavljeno

... le zakaj ima rossi termignoni?

Obojestranska korist, dve veliki firmi z veliko šodra....Najbrž celo plačajo za viden napis.

Termignoni pirrulz. B)

Objavljeno

danci1973 kapo dol za tvoj post... :OK: :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

Aftermarket izpuhi se nasplošno kupujejo zaradi 'image'-a in prestiža - skoraj nihče v resnici ne rabi niti ne izkoristi tistih nekaj konjev in Nm več oz. nekaj kg manj. .)

Drug razlog je seveda cena. Aftermarket izpuhi - pa tudi Akrapovič - so še vedno cenejši kot originalni (no, vsaj za moj moped), še posebej, če gledamo samo 'bolt-on' - torej samo dušilce. :BUA:

Meni osebno se Akrapovič zdi predrag, saj za manj kot pol cene NEHOMOLOGIRANEGA Akrapota dobim HOMOLOGIRAN BSM ali kak drug dušilec - ki bo moje 'potrebe' in želje enakovredno potešil. :OK:

Kar se tiče 'dirkanja' - z izboljšanjem znanja in tehnike se pridobivajo debele sekunde... Z izboljšnajem mopeda pa le stotinke, morda desetinke - če si dobolj dober, da izboljšave izkoristiš... :devil:

D.

Se strinjam :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Objavljeno

Aftermarket izpuhi se nasplošno kupujejo zaradi 'image'-a in prestiža - skoraj nihče v resnici ne rabi niti ne izkoristi tistih nekaj konjev in Nm več oz. nekaj kg manj. .)

Drug razlog je seveda cena. Aftermarket izpuhi - pa tudi Akrapovič - so še vedno cenejši kot originalni (no, vsaj za moj moped), še posebej, če gledamo samo 'bolt-on' - torej samo dušilce. :BUA:

Meni osebno se Akrapovič zdi predrag, saj za manj kot pol cene NEHOMOLOGIRANEGA Akrapota dobim HOMOLOGIRAN BSM ali kak drug dušilec - ki bo moje 'potrebe' in želje enakovredno potešil. :OK:

Kar se tiče 'dirkanja' - z izboljšanjem znanja in tehnike se pridobivajo debele sekunde... Z izboljšnajem mopeda pa le stotinke, morda desetinke - če si dobolj dober, da izboljšave izkoristiš... :devil:

D.

Mogoče se ti mal čudno zdi , sam ne morš verjet kolk se pozna tistih nekaj ponijev . Kako motor od spodaj hitr potegne in kolk hitrej se zavrti ! Če ne probaš ne moreš vedet. :nono:

Kar se pa tiče homologacije , je pa stvar taka , da ti homologiran izpuh ne more nudit tistega oz. istih konjev kot nehomologiran , seveda razen če vzameš dušilec ven, potem pa spet ni homologiran. :?

Objavljeno (popravljeno)

@lina: kar se gp-ja tice vem da dela za kawasaki, nekaj casa je za hondo, vendar kmalu za tem je bil na potezi polini (ce se motim, me popravi), ampak roko na srce.. v motogpju se nisem zasledil nalepke akrapovic (vsaj v letosnji sezoni ni), res se zelo veliko vozi v supermotu in motokrosu, ampak v gp-ju ocitno ni ravno 1A, vsaj zame osebno ne, pac 100 ljudi, 100 cudi :P

Se mogoče kdo spomni...pisali ste tudi u o temu ali bo -se je govorilo...da bi akrapovič prišel v F1...in ko so bili povedani zneski koliko je treba plačati...samo, da si zraven...brez da oglašuješ, da si tam...so cene vrtoglave...ja rekama se plača in ne vsakemu izplača...Zakaj več ne dela za Hondo (za Kawa. nisem vedela da je) vejo verjetno samo oni sami in ne more se primerjat neke Italjanske gigante, ki samo denferjev za skuterje prodajo na miljone samo v svoji državi...ker Akrapovič nima tako širokega spektra pop proizvodnje...dela samo najboljše za določene motorje ...in cena je temu primerna...ni razpona...malo slabše za tolko...malo boljše za toliko...tile so z napako...so toliko..je specialist, katerega je vsak komad izdelka perfekten in ima renome zaradi tehnologije in znanja, ki si ga je sam ustvaril...brez pompoznih reklam, za mladoletne oboževalce svojih moto idolov, takoj ko bo začel štancat avspuhe kot ,,ugodno,, in za vse možne tipe korejskih skirojev....bo ratalo vse skupi brezveze...

Popravljeno . Popravil lina
Objavljeno

@Bajsi je zlo lepo napisal....

@langus- Polini je (bila) redna stranka pri stricu Akrapoviču... tudi v času, ko so (ugibam) mastno plačali za svoje nalepke na HRC mopedih...razvijal (in prodajal material) pa je.....kdo že?

Stric Igor ni dobil šenkanega naziva za naj podjetnika...... :D

Navsezadnje, z nekaj popusta na Akrapoviča se lonci ostalih proizvajalcev ne zdijo ravno poceni....tudi v cenah kompletnih sistemov ni drastičnih razlik.... (Arrow, BOS, Micron, Yoshimura, Laser......)

Zaradi 20 čukov tudi v bodoče ne bom eksperimentiral :grrr ( lonec zadosti mojim potrebam ), ostajam pri domačih proizvodih :grim .

Objavljeno (popravljeno)

:grrr ( lonec zadosti mojim potrebam ), ostajam pri domačih proizvodih :grim .

glasba tvojega lonca(akrapoviča) :wub: kdor ga je že slišal peti, ve o čem govorim :whistle:

Popravljeno . Popravil Ventil
Objavljeno

Bi bilo treba videt namontirano na motorju.. Mogoče pa celo ok zgleda :)

Objavljeno (popravljeno)

le zakaj ima rossi termignoni? :grrr , najbrz zato ker je tako poceni da ga sploh kdo kupi, ane semamiz :lol1:

Ker firma Termignoni plača za to, da ima on njihov ror gor ... Akrapovič pa ne plačuje ... oz. plača za dosežek dirkačem, ki se uvrstijo na stopničke ... no, še vedno neakteri na skrivaj zaradi performans raje dajo gor Akrapovičev izdelek, reklamo pa delajo za tistga, ki jim je plačal ... tako se vsaj govori ;) jaz nisem tehničnih pregledov delal njihovim mašinam.

Mogoče se ti mal čudno zdi , sam ne morš verjet kolk se pozna tistih nekaj ponijev . Kako motor od spodaj hitr potegne in kolk hitrej se zavrti ! Če ne probaš ne moreš vedet. :nono:

tist niso poniji, tist je navor ;) (ok, sej vem, da sm neumnost napisu ;))

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup izpušnega sistema za Duka. Na netu sem dobil firmo Staintune iz Avstralije, ki izdelujejo auspuh za Duka kot je na spodnji sliki. Zanimajo me pozitivne in negativne informacije glede teh avspuhov. Cena je okrog 180.000,00 Sit brez poštnine iz Nemčije.

KTM%20DUKE.jpg

Hvala

LP Martin

Objavljeno

"kr neki"

post-1733-1131302151.jpgpost-1733-1131302180.jpg

tole je bolj za tanovo Suziko :)

Objavljeno

tole je bolj za tanovo Suziko :)

saj je vseeno - samo da je "krneki" ;)

Objavljeno

Aftermarket izpuhi se nasplošno kupujejo zaradi 'image'-a in prestiža - skoraj nihče v resnici ne rabi niti ne izkoristi tistih nekaj konjev in Nm več oz. nekaj kg manj. .)

Drug razlog je seveda cena. Aftermarket izpuhi - pa tudi Akrapovič - so še vedno cenejši kot originalni (no, vsaj za moj moped), še posebej, če gledamo samo 'bolt-on' - torej samo dušilce. :BUA:

D.

No vidis ja ne bom kupil drugega dusilca zaradi imidza ali prestiza. Enostavno je sel original avspuh po gobe in rabim novega. Original, ga seveda ne bom kupil ker je predrag :wacko: . Motosvetovec foggy mi bo prodal LeoVinceta. Sam glede na to kok ste eni proti neAkrapovic izpuhom imam ze malo pomisleke :P

Pa kaj eni tok omenjate da homologacijo. A Leo-ti pa nre morjo bit homologirani. Foggy je reku da je ze homologiran :?

Kje se pa sploh da vidt cenik Akrapota in LeoVinceta.

Hvala za linke :)

Objavljeno (popravljeno)

A Leo-ti pa nre morjo bit homologirani. Foggy je reku da je ze homologiran :?

jaz sem dobila LeoVince avspuh (lonec) za 63000 - novega, pa tut homologacijo ima . Aja ne poslušaj tistih ki govorijo bedarije glede LeoVince avspuha zarad homologacije pa to. Meni je ta avspuh čist vredu, k se ne šminkam okol z motorjem ampak se pelem :kva2:

Popravljeno . Popravil TinaRR
Objavljeno

Brez zamere, ampak zakaj si pol sploh kupla Leovince? Sej se ne fijakaš, al z originalom se ne pelje CBR?

Mal sm zmeden :?

Objavljeno (popravljeno)

brišem...se mi ne da.

Popravljeno . Popravil lina
Objavljeno

jaz sem dobila LeoVince avspuh (lonec) za 63000 - novega, pa tut homologacijo ima . Aja ne poslušaj tistih ki govorijo bedarije glede LeoVince avspuha zarad homologacije pa to. Meni je ta avspuh čist vredu, k se ne šminkam okol z motorjem ampak se pelem :kva2:

Kje se pa da kupt avspuh. Kje si ga ti kupila?

Objavljeno

www.lindempa.si - uvoznik oz. zastopnik.

Ja sem že gledu. Sam nimajo cenika na netu. Bo treba kr telefon zavrtet.

Objavljeno

CENIK - je pa teta tudi po telefonu zelo prijazna;recimo za mojega Zja stane titan ali karbon 99.000 SIT, alu pa 75.000 SIT.

lp vuk

Objavljeno

CENIK - je pa teta tudi po telefonu zelo prijazna;recimo za mojega Zja stane titan ali karbon 99.000 SIT, alu pa 75.000 SIT.

lp vuk

Hvala ti lepa :D

Objavljeno

:P zdej vem kje razlika napram akrapoviču :naughty:

akrapota se ne dobi v ALU izvedbi

:lol1:

TinaRR, pa menda nimaš alu rora :P

pa prosm, pejte smetit s takimi posti v ustrezno temo. Tukaj se zadržuje elita. :P

PS: ne me jemat resno, sam mal podžigam in provociram. Kisle kumarce pa to...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!