Skoči na vsebino

Honda CB 1000 R 2018


Demon

Priporočene objave

pred eno uro, Kawalir pravi:

Ne počutim se napadanega, moje vprašanje tebi je enako (ne)smiselno, kot tvoje meni. Razen seveda, če je dovoljeno komentirati SAMO lastne izkušnje, potem je pa druga pesem. Da 80-90 KM ali 140 KM na nagcu ni isto povej @DAMI34, ki je lepo napisal, kaj in kako glede tega. Mu popolnoma zaupam, ker vem, da je vozil že vse živo. Pa tudi iz lastnih izkušenj, kolikor jim imam, se mi zdi nekako tako, kot je povedal on. 

Tudi TESTOM (ne testu, govoriva torej o množini) načeloma zaupam, ker jih k sreči ne delajo takšni, kot jaz, ampak res izkušeni, ki so prevozili toliko in s toliko različnimi, kot pol foruma tukaj skupaj. In, če večina testov o nečem pove približno enako, pač verjamem. Mimogrede, je temu tudi namenjeno novinarstvo, da se kupci lažje odločijo na osnovi testov, ne lastnih izkušenj. Vsaj pri avtomobilih je tako, pa je možno preizkusiti skoraj vsak model, ki je na trgu, pri motorjih pa še bolj, kjer žal kupuješ bolj na osnovi izkušenj drugih in lastno oko. 

V AS-u jih baje dobijo nekje aprila, toliko, da ne boš tja hodil gledat na uro. Ker pa tudi sam nisem od včeraj, mi boš glede tega nagca seveda potrdil, kar sem o njem napisal, če boš seveda pošten. :smoke:

dami je na kratko povedal, da mu je 100konjičev mal malo, zato ma nageca s 125 in mu nič ne manjka, tudi s 100 konjiče se pa da peljat fenomenalno, ampak majka se je pa usest na 175. 

Če potegnemo zaključek, konji so domena lastnika, debata tule naj pa bi bila o CB10002018. Razen izgleda, pa težko kaj komentiramo, ker je ni še nihče vozil.

ps. poskušajmo ostati v temi, vsa razglabljanja kaj bi če bi so nesmiselna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je neko pregovarjanje o okusih in filingu je itak brezpredmetno. 100 ljudi 100 čudi zato pa tud imamo tak nabor motorjev, da se za vsakega nekaj najde, mešat jabolka in hruške.. brez veze :) 

Če bi mene danes vprašal ko sm se parkrat izstrelil iz semaforja iz čiste spomladanske objestnosti bi rekel da več kot 600ccm naked ne rabim.. nikoli!! :D Zimski spanec naredi svoje in človek pozabi te sladke občutke adrenalina. No, vprašaj me to konec sezone in bi se verjetno skregal sam s sabo glede zadostne mere ccm in moči. Jst se še sam težko odločam kaj bi, ampak mi zaenkrat racionalen angelček govori da mam za cesto trenutno vse kar rabim, kaj šele da bi drugim svetoval kaj naj nabavijo.. :) 

edit: dami me je prehitel z zaključkom :)

Popravljeno . Popravil B192
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, B192 said:

Danes sem videl nekaj zelo podobnega v AMZS na tehničnem(identičen sprednji del), ampak je zadnja guma bolj spominjala na <300kubične motorje, tko da je verjetno precej manjši agregat spodaj :) Je pa gor bila nalepka AS Domžale in 100% je bla honda, tko da se verjetno tud veliki bratec kmalu pojavi v salonu(če še ni)!

Lahko, da je, ja, ker ta nov Neo Sports Cafe bo tudi v izvedbi 125 ccm, je pa tudi v 300 ccm izvedbi, ampak slednji se pri nas verjetno ne bo prodajal, vsaj v ceniku ga ni, če sem prav videl. 

2 hours ago, XTR said:

Tvoje izjave o moči ne bom nikoli potrdil, tudi jaz nisem od včeraj! Ne nameravam se prerekati glede tega, ko boš peljal cb-jko (lahko tudi stari model) pa napiši svoje mnenje. Novinarji ustvarijo neko splošno mnenje, katero vedno jemljem z rezervo. Lastna izkušnja pa je nekaj drugega, kot je že zgoraj omenjeno. 

Nisem mislil glede moči, ampak izgleda, uporabnosti in sedenja. Moči ima itak na pretek, to ni problem. Kar pa se tiče lastne izkušnje je ta skoraj vedno subjektivna oz. pristranska, tako, da tudi malo vredna. Ti mi lahko na osnovi SVOJE izkušnje rečeš, da je nek moped "super duper", ko pa sem bom sam usedel nanj, mi bo kr' neki. Te izkušnje tudi niso vse, če mene vprašaš. Saj zato, pa je forum, da si bralci ustvarijo lastno mnenje na osnovi večih izjav, takšnih in drugačnih. Gledano iz vidika kriterija lastne izkušnje imaš prav, ko mi očitaš pisanje "na pamet", sicer pa pač napišem svoje mnenje, ki je tudi pristransko in napisano iz MOJEGA zornega kota. Če recimo jaz v ovinek ne bi prigonil z več kot 100 km/h mi je 140 KM skoraj isto kot 90 KM, tebi pa ne, ker imaš drugačen stil vožnje in verjetno tudi bolje obvladaš moped, zato tebi morda 140 KM pomeni več, kot meni. Ni pa potrebe, da zato daješ drugačno mnenje v nič, sploh pa, ker si retro fan in ti je že po defaultu to všeč. :ras:

3 hours ago, izibajker said:

@Kawalir, zdi se mi, da malce preveč kompliciraš... OK, saj ni nič narobe, če te veselijo teoretično-hipotetična razmišljanja o nekaterih modelih. Ampak tule gor so nekateri soforumaši, ki so določene mopede tudi praktično sprobali,  ne samo po Jadranki. Zato si jim za njihova iskrena mnenja lahko samo hvaležen, in ni nobene potrebe, da se počutiš napadenega... 

Novega Neo Sports Cafeja ni preizkusil še nihče, razen novinarjev, tako, da tudi praktične izkušnje soforumašev trenutno niso relevantne pri tem modelu. Sem pa še kako hvaležen za njihova mnenja in jih tudi povzemam oz. spoštujem. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Kawalir pravi:

Kaj hočeš povedati s svojimi vprašanji? Da nisem kompetenten komentirati, ali kako? :twak: RES JE, nikoli nisem vozil nobenega nagca z več kot 100 KM, še manj po Jadranki, sem pa zato prebral mnenja tistih, ki so jih. :mad:

Zdaj pa vprašam tebe: kako veš, da je zemlja res okrogla? Si se prepričal SAM, da je temu res tako? Ali povzemaš po tem, kar so te učili v OŠ in so v učbenike objavili tisti, ki so bili v vesolju in si ogledali zadevo?

Kako veš, da ženska zanosi, ko jo oplodi moški in ne recimo po Sv. duhu? Si preverjal SAM, kako je s tem, ali povzemaš po tem, kar so ti povedali drugi?

Rečem ti to, kar je Jezus dejal svojim sodobnikom: "Kdor je brez greha, naj prvi vrže kamen vame!" :ras:

...ne verjemi damiju...v le redkih primerih ne velja, da od viška ne boli glava...dokler ne boš probal ne boš vedel...;-)...je pa res, da se tudi z mopedom z "manj" konji da fajn zapeljati...aja...pa lastne izkušnje so najboljše izkušnje...

p.s. s CB1000R se da brez večjih težav dnevno narediti do 750+km (tudi z visokimi povprečnimi hitrostmi)...verjamem pa, da se z eSiXom da udobneje... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, B192 said:

btw, včeraj sem videl da ima husquarna tudi nov podoben model zunaj, vitpilen 701 če koga zanima.

Po izgledu morda podobna,...po karakterju pa zelo različna motorja (693cc liquid-cooled single vs  In-line 4 cylinder 998cc).  :nono:

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, B192 said:

btw, včeraj sem videl da ima husquarna tudi nov podoben model zunaj, vitpilen 701 če koga zanima.

 

Mi je pa vseeno Honda bolj všeč. :P Husquarna me nehote spominja na motorne žage. :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 26. 3. 2018 ob 11:09, dr.looney pravi:

In glede na tehnične podatke se mi zdi absolutno predrag, ker ni nič posebnega. Pa še neprijazen za sopotnika.

Bo kar držalo - se stinjam z napisanim. Danes sem si jo na hitro ogledal na AS-u v Trzinu in je res  zelo minimalistična zadeva ... samo aregat, rezervoar in enoojna zadnja nihajna vilica ter malo "obvezne ropotije" in to je to ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4/21/2018 at 7:41 PM, Fazer03 said:

Bo kar držalo - se stinjam z napisanim. Danes sem si jo na hitro ogledal na AS-u v Trzinu in je res  zelo minimalistična zadeva ... samo aregat, rezervoar in enoojna zadnja nihajna vilica ter malo "obvezne ropotije" in to je to ....

Hmmmm, kaj pa bi naj naked še imel? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, Demon said:

Hmmmm, kaj pa bi naj naked še imel? :?

Nič, za nakeda je čisto ok. Izdelava je solidna, detajli so zanimivi, kupil pa tega motorja ne bom, verjetno tudi ne bo več Honda, ker pri njih enostavno zase ne najdem primernega modela. Na osnovi tega motorja naj naredijo en soliden sport touring stroj, primerljiv z SX-om, GSX-S 1000F- om... ali pa kaj višjega, kot S1000XR, Multistrada, Tracer 900. Zaradi mene lahko uporabijo tudi motor od stare Cb-jke, 4 valjni 1000ccm vrstni motor, 120-140 konjev, svilen tek motorja, vsekakor pa brez vtec-a, to je to, vsaj zame. Honda nima več v ponudbi takega stroja in ne vem kaj čakajo, da ne križajo novo CB-jko in staro CBF1000F, lahko pa tudi CB-jko in Crosstourer-ja. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Ob 23. 4. 2018 ob 21:53, XTR pravi:

Nič, za nakeda je čisto ok. Izdelava je solidna, detajli so zanimivi, kupil pa tega motorja ne bom, verjetno tudi ne bo več Honda, ker pri njih enostavno zase ne najdem primernega modela. Na osnovi tega motorja naj naredijo en soliden sport touring stroj, primerljiv z SX-om, GSX-S 1000F- om... ali pa kaj višjega, kot S1000XR, Multistrada, Tracer 900. Zaradi mene lahko uporabijo tudi motor od stare Cb-jke, 4 valjni 1000ccm vrstni motor, 120-140 konjev, svilen tek motorja, vsekakor pa brez vtec-a, to je to, vsaj zame. Honda nima več v ponudbi takega stroja in ne vem kaj čakajo, da ne križajo novo CB-jko in staro CBF1000F, lahko pa tudi CB-jko in Crosstourer-ja. 

Se strinjam s teboj 300 procent. Tudi sam sem tega mnenja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!