krucymucy Objavljeno Marec 19, 2019 Opozori Objavljeno Marec 19, 2019 3 minutes ago, Snecer said: tracerka pri 115ps ima končno okoli 230 po knjigi, vendar kot vemo je zaradi slabe aerodinamike nevarna, mogoče je gtjka boljša 210 je koncna. Blokirana. Stevec kaze 226 sicer, mogoce se vec, ampak vemo kako kazejo stevci a ne. 210 pise tudi v homologaciji.
Vin Objavljeno Marec 19, 2019 Opozori Objavljeno Marec 19, 2019 (popravljeno) 4 minutes ago, Snecer said: tracerka pri 115ps ima končno okoli 230 po knjigi, vendar kot vemo je zaradi slabe aerodinamike nevarna, mogoče je gtjka boljša Nove imajo elektronsko omejeno hitrost na 210. Moj XSR ima isti motor, ampak nisem se še peljal več kot 180, pa še to samo za sekundo in pol. Ni se mi zdelo fajn. Nimam vetrne zaščite ? Hitra je ta Ninja, nimaš kaj. Popravljeno Marec 19, 2019. Popravil Vin
Snečer Objavljeno Marec 19, 2019 Opozori Objavljeno Marec 19, 2019 pred 2 minutami, krucymucy pravi: 210 je koncna. Blokirana. Stevec kaze 226 sicer, mogoce se vec, ampak vemo kako kazejo stevci a ne. 210 pise tudi v homologaciji. akrapo ima hud zvok tu je sicer model brez carbona in z grdo nalepko ta je pravi Ella 1
Ella Objavljeno Marec 19, 2019 Opozori Objavljeno Marec 19, 2019 pred 1 uro, Vin pravi: @Ella, fajn motor. A gre 200? ? Nisem še probala, ma bo šu...ziher maus 1
sesir Objavljeno Marec 19, 2019 Opozori Objavljeno Marec 19, 2019 pred 1 uro, krucymucy pravi: Vec kot moj saksofon. Caki....to je le NINJA?
Stripy66 Objavljeno Marec 20, 2019 Opozori Objavljeno Marec 20, 2019 Čestitam, užiwaj, sam gasa pa srečno, ne bo ti žal, ?, naj ti služi. Ninja power . Ella 1
Raycon125 Objavljeno Marec 26, 2019 Opozori Objavljeno Marec 26, 2019 Men vec k 200 ne gre ce se prav spomnim
dvokolesnik Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 Ob 19. marec 2019 ob 19:37, Ella pravi: Nisem še probala, ma bo šu...ziher Ne mislim, da ne bo šlo. Moja pri 182 zelo opleta. (kufr givi 47 in višji tourer - kawasaki vetrobran, tekstilna jakna). Drugač pa do 160 po AC tudi dve ure v enem kosu brez problema.
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 200 nariše števec, sicer pa itak nepomemben podatek. Tja do 150 da čimprej skoči, več je pa itak mučenje šoferja in motorja. Recimo mene gladko boli qurtz a gre moj 250, al 280 ker nikoli toliko ne grem. GTja sploh še nisem zavrtel do konca, ker nisem bil na pisti in ker ni dirkalnik. ampak da skoči do 150 čimprej je pa fajn. Ella in maus 2
Ella Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 @dvokolesnik kufer je kriv Ne, ne, malo heca...realno gledano: kje bi ga pa poleg dirkališča lahko vozila 200? Naše ceste so vse prej kot to...meni je pomembno da je motor poskočen pri hitrostih s katerimi običajno potujem. Ker sem bolj ljubiteljica ovinkov kot podiranja hitrostnih rekordov, me končna hitrost niti ne žgečka kej dosti @DAMI34 bi se moral pohvalit, da gre 250 še po ta zadnji, pol mu pa mal zmanjka, hihi maus, Rey in DAMI34 1 2
Xebec Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pol ni za jadranko al kk? novi radarji baje merjo sam do 250, jst sm do nadaljnega že odpisal jadranje, sintisajzer ni dost glasn maus, Ella in KARMEN1 3
Ella Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 @Xebec boš pred mano vozil, da bom zavetrje koristila in se malo pošlepala Xebec, maus in KARMEN1 3
Xebec Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred eno uro, Ella pravi: @Xebec boš pred mano vozil, da bom zavetrje koristila in se malo pošlepala nope, letos so dirke brez rumenega varnostnega motorja KARMEN1, maus in Ella 1 1 1
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 Dejmo se držat vsaj malo teme, ki je zapisana v naslovu. KARMEN1 in maus 1 1
dvokolesnik Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 (popravljeno) Moja izkušnja z NINJA 650 je dobra. Nabavil sem jo med prvimi v SLO. V osnovi je super motor za nabiranje motorističnih izkušenj za začetnike in za umerjene izkušene bajkerje, ki se vračajo v motosvet po letih premora. Motor je lahek, nizek in zelo lepo vodljiv. Ne poka od navora in moči. Če lepo pazljivo ravnaš z ročko za plin se ga da lepo brez tresljajev in cukanja peljati pod nizkimi obrati tudi v 5 ali 6 prestavi. Če pa je treba pa tudi skoči svojim konjem primerno. Moja ninja je iz trgovine potrebovala še roko izkušenega serviserja-motorista. Malo je naštelal ročico plina in po nekaj km še verigo, je bila absolutno preveč razštelana. Tako so bili tresljaji in cukanje, ki so značilnost dvovalnikov skoraj izničeni. Dodal sem višji potovalni vizir iz original kaw. dodatne opreme, crashpade, tank nalepko, tank torbo in zadnji kufr od givi. Sedaj je pravi mali SX. Primeren za dnevne fure, manjše izlete za eno osebo. Popravljeno Marec 27, 2019. Popravil dvokolesnik DAMI34, KARMEN1, Ella in 1 other 4
Ella Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 @dvokolesnik tresljaji in cukanje? Pri novem motorju? Govorimo o Ninji 650, l.2017? Zanimivo...moja je tko pridna, da težko verjamem. Resno, vožnja je smooth and silky as babys bottom. Tudi prej sem vozila dvovaljnika (gpz 500) pa ni bilo težav- sploh ne takih da bi rabila mehanika...malo bolj z občutkom, pa gre Višji vizir je bil del tourer opreme, zaenkrat še ne vem ali ga potrebujem - je razlika občutna? Zadnji kufri mi niso všeč zato sem vzela stranske torbe...podobne originalnim vendar lepše po priporočilu prijatelja sem vzela SW motech Blaze https://sw-motech.com/en/products/luggage/saddlebags/BLAZE/4052572048290.htm Njihova je tudi tank torba https://sw-motech.com/en/bike/KAWASAKI/N650/2016/EX650K/products/luggage/tank+bags/EVO+tank+bag/4052572042809.htm O zadovoljstvu s torbami bom govorila, ko jih začnem uporabljat. P.s.Pokaži svojo žverco, tu imamo radi slike motorjev MiNa 1
KARMEN1 Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 Nekateri motoristi cukanje dvovaljnikov zelo močno občutijo, drugi so na to imuni sesir in Ella 2
Ella Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 (popravljeno) Res je, sem že večkrat slišala da je moteče. Mogoče je razlika tudi v tem kako in kdo je motor sestavil in nastavil... Če so ga znali kasneje lepše nastavit in je vožnja zato lepša, super Popravljeno Marec 28, 2019. Popravil Ella maus 1
dvokolesnik Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 Ja, mogoče sem se pregrobo izrazil. Ko probaš štirivalnika občutiš razliko. Veriga je bila pa res težavna. Po prvih kilometrih se je čist razštelala sedaj je ok. Kolega je isti čas kupil novega versysa 650. Njegova se raztegovala kar pogosto. To je problem slabih verig in dvovalnika pod 1000 - takšna je razlaga serviserjev. Ročica je stvar okusa - jaz ne maram mrtvega hoda ročice. Ella 1
maus Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 pred 3 minutami, dvokolesnik pravi: Ročica je stvar okusa - jaz ne maram mrtvega hoda ročice. iz lastnih izkušenj ti povem, da je mrtvi hod .. vsaj 3 mm kr pametno imeti sesir, Ella, DAMI34 in 1 other 3 1
Ella Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 @dvokolesnik Eee, vidiš...tu mi pa manjkajo izkušnje...premalo motorjev sem vozila da bi lahko komentiral rzlike 2 in 4 valjnikov. Do zdej sem vozil le Hornetko 600, Mt07, Gpz-ja in sedaj Ninjo 650. Kar se verige tiče...meni jo je mehanik na težo nastavil...bom malo bolj pozorna nanjo. Me zanima kako se bo obnašala
maus Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 pred 1 minuto, Ella pravi: Kar se verige tiče...meni jo je mehanik na težo nastavil...bom malo bolj pozorna nanjo. Me zanima kako se bo obnašala na težo je napisala MiNa in Zok 2
Ella Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 (popravljeno) pred 23 minutami, maus pravi: na težo je napisala Ja...ne na krakter Sem narobe napisala...ketna je bila nastavljena, ko sem sedela na motorju Popravljeno Marec 28, 2019. Popravil Ella maus in MiNa 1 1
DAMI34 Objavljeno Marec 28, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 pred eno uro, maus pravi: iz lastnih izkušenj ti povem, da je mrtvi hod .. vsaj 3 mm kr pametno imeti sploh ko pojahaš kako lukno al pa voziš po kakem makedamu, pa hitro roka mal poskoči in obrne ročico a ne ane Men se zdi da bolj kot cukanje zna biti on off efekt, ki ga ustvari moped maus 1
Rey Objavljeno Marec 28, 2019 Opozori Objavljeno Marec 28, 2019 pred 2 urami, Ella pravi: @dvokolesnik tresljaji in cukanje? Pri novem motorju? Govorimo o Ninji 650, l.2017? Zanimivo...moja je tko pridna, da težko verjamem. Resno, vožnja je smooth and silky as babys bottom. Tudi prej sem vozila dvovaljnika (gpz 500) pa ni bilo težav- sploh ne takih da bi rabila mehanika...malo bolj z občutkom, pa gre Višji vizir je bil del tourer opreme, zaenkrat še ne vem ali ga potrebujem - je razlika občutna? Zadnji kufri mi niso všeč zato sem vzela stranske torbe...podobne originalnim vendar lepše po priporočilu prijatelja sem vzela SW motech Blaze https://sw-motech.com/en/products/luggage/saddlebags/BLAZE/4052572048290.htm Njihova je tudi tank torba https://sw-motech.com/en/bike/KAWASAKI/N650/2016/EX650K/products/luggage/tank+bags/EVO+tank+bag/4052572042809.htm O zadovoljstvu s torbami bom govorila, ko jih začnem uporabljat. P.s.Pokaži svojo žverco, tu imamo radi slike motorjev A obstajajo original stranski kovčki za Ninjo 650? Ima iste kot Versys/Z1000sx? Je pa velika prednost kovčkov napram torba to, da jih lahko zakleneš in so stvari notri relativno varne. Ella 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se