Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

Kawasaki Ninja 650 (2017)

Recommended Posts

DAMI34
pred 39 minutami, Rey pravi:

A obstajajo original stranski kovčki za Ninjo 650? Ima iste kot Versys/Z1000sx? 

Je pa velika prednost kovčkov napram torba to, da jih lahko zakleneš in so stvari notri relativno varne. 

obstaja model NINĐA turer:

https://www.kawasaki.it/it/products/Supersport___Sport/2019/Ninja_650_Tourer/overview?Uid=09ACCg4ODVsKCQleUAxdXFhZXgpdDQtZC15RDQxaCw4KXFw

kar pa mi ni preveč všeč, pa še drage znajo biti torbe

bolj zanimiva je kaka aftermarket vatrianta (shad, te imam tudi jaz pa še dobra cena je, nosilec je univerzalen za moped nanj gredo različni kovčki 3P sistema)

oem-shad-sh23-side-box-for-kawasaki-ninja-650-5d1ae754-b955-4405-89ab-916abddec9f0.jpg.2fbb6fc6d143e61fe22e1602a6c1da02.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey

Sem gledal na kawasaki.com pa tam ni bilo te verzije ?

Vidim, da so torbe poltrde. Potem je vseeno, če je vzela navadne mehke torbe✌️

Edited by Rey

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 2 urami, maus pravi:

na težo je napisala :lol1: 

 

Prav imaš...pravilno je masa.

Teža je sila...enota je v Njutnih "N" ... masa pa upošteva to silo teže z gravitacijo zemlje in se meri v kilogramih " kg"

 

Edited by Zivnorc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec
pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

Prav imaš...pravilno je masa.

Teža je sila...enota je v Njutnih "N" ... masa pa upošteva to silo teže z gravitacijo zemlje in se meri v kilogramih " kg"

 

nek tle not je " yo mamma so fat" šala :lol1:

@Ellautekanje že fertik?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella

@Xebec  Utekanje bo še ta vikend... :bounce:

pred 24 minutami, Zivnorc pravi:

Prav imaš...pravilno je masa.

Teža je sila...enota je v Njutnih "N" ... masa pa upošteva to silo teže z gravitacijo zemlje in se meri v kilogramih " kg"

 

Khm...nerd...:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 4 urami, Ella pravi:

@dvokolesnik tresljaji in cukanje? Pri novem motorju?  Govorimo o Ninji 650, l.2017? Zanimivo...moja je tko pridna, da težko verjamem. Resno, vožnja je smooth and silky as babys bottom. 

Tudi prej sem vozila dvovaljnika (gpz 500) pa ni bilo težav- sploh ne takih da bi rabila mehanika...malo bolj z občutkom, pa gre :blush:

Višji vizir je bil del tourer opreme, zaenkrat še ne vem ali ga potrebujem - je razlika občutna?

Zadnji kufri mi niso všeč zato sem vzela stranske torbe...podobne originalnim vendar lepše :) po priporočilu prijatelja  sem vzela SW motech Blaze https://sw-motech.com/en/products/luggage/saddlebags/BLAZE/4052572048290.htm

Njihova je tudi tank torba https://sw-motech.com/en/bike/KAWASAKI/N650/2016/EX650K/products/luggage/tank+bags/EVO+tank+bag/4052572042809.htm 

O zadovoljstvu s torbami bom govorila, ko jih začnem uporabljat. 

P.s.Pokaži svojo žverco, tu imamo radi slike motorjev ;)

 

Tresljaji in cukanje:

Tresljajev in cukanja ne občutiš, ker štirivaljnega motorja (verjetno) še nisi peljala. Če bi bilo kontra, bi mislila, da je z motorjem nekaj narobe.

Dvovaljnika moraš v osnovi voziti na malo višjih obratih v spodnjem območju obratov kot štirivaljnika, da mašina ne cuka in ruka.... sploh v višjih prestavah (3., 4., 5. in 6. prestava), ko ni priporočljivo močneje pospeševati motorja pri obratih nižjih od 3.500 1/min.... ker zgleda, kot da hoče motor poskakovati... rukati... itd.

Vizir:

Ne rabiš. Vsi tlačijo gor "poštarske zaslone" z namenom zmanjševanja pihanja v glavo. Narobe. Večji vizir povzroča večji upor in turbolence. Uporaben je samo v zelo ozkem hitrostnem območju....vse ostalo samo močno poslabša aerodinamiko, povzroča ogromne turbolence...itd. Najbolje je, da je cela glava v neturbolentnem zračnem toku.... pa ne bo nobenega problema z butanjem vetra v čelado... .. čeprav me je nekaj forumašev "sqrcalo", da to ni res....imajo prav. Daj gor "poštarski vizir", pa boš videla...  :P 

Zadnji kufer:

...prav si se odločila. Kufer je precej nazaj čez zadnjo osjo, kar močno poslabša vozne lastnosti tako glede težišča, kot aerodinamike. Stranski torbi sta mnogo boljši. Če ti še zmanjka prostora za kako oblekco pa plesne čeveljce, je bolje dati torbo na zadnji zic, ki je v zavetrju za tvojim teleščkom....in ne moti nič. Noge pa verjetno daš dovolj narazen in visoko :P da se zavihtiš preko torbe na zicu.

Glede verige...ki je bilo tudi omenjeno v nekem drugem postu.

Nova veriga se uteče na verižnike in členki medsebojno uležejo... itd.... torej se veriga malo "raztegne", ko se ulavfa. Verigo je potrebno nategniti, ker če ima preveč povesa (zračnosti) pride do neželenega cukanja med dodajanjem in popuščanjem plina, ko se enkrat veriga napne na zgornji strani... med pojemkom pa na spodnji strani.... tista razlika me napenjanjem verige se pa čuti kot cukanje...pokanje... rukanje...itd. Napeti jo je potrebno po navodilih motorja, oz. priporočilih za cestne motorje tako, ko z dvemi prsti pritisneš verigo navzdol in navzgor, mora biti ta razdalja (razlika gor-dol) cca 2-3 cm... merjeno na sredini verige med obema verižnikoma.

Prosti hod ročice za gas:

...naj bi ga bilo od 2-3mm   ....ampak jaz ga ne maram toliko. Imam nastavljeno na cca 1mm ...ampak to je stvar okusa in navade.

 

Toliko z moje strani glede te debate. Če češ me upotevaj... če pa nočeš, pa upoštevaj nasvete ali razlage koga drugega..   :P   

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 7 minutami, Zivnorc pravi:

Toliko z moje strani glede te debate. Če češ me upotevaj... če pa nočeš, pa upoštevaj nasvete ali razlage koga drugega..   :P   

pust jo pr mir :ras:

vse ji bom js pokazu :huh: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 1 minuto, maus pravi:

pust jo pr mir :ras:

vse ji bom js pokazu :huh: 

... me zanima, kaj ji boš pokazal pod mojo 1. točko.  ... " zajahaj mojo Ninđo" ... pa se pelji do Kala pa nazaj... pa povej, kako je blo...   :lol1: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
Pravkar, Zivnorc pravi:

... me zanima, kaj ji boš pokazal pod mojo 1. točko.  ... " zajahaj mojo Ninđo" ... pa se pelji do Kala pa nazaj... pa povej, kako je blo...   :lol1: 

ne to ... ker je v soboto častila za ninđico v sneck baru v Žusterni sem ji dolžen pomoč pri ninđi 650 :P

pa skupaj parkirane ninđice so ful sexy ... pa še črne ... skratka ... erotićna erotika :inlove:

pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

 " zajahaj mojo Ninđo" ... 

 

:nono: tok pa nimam nubenga/nubeno  rt :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec
pred 8 minutami, maus pravi:

pa skupaj parkirane ninđice so ful sexy ... pa še črne ... skratka ...

 

a to mate kwaki iste fore kt čoperisti? usak se s svojmu prpele, odpelejo se pa 2up, k jih 50% ne užge več. :whistle:

pa zato tut nikamor sami ne hodjo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 40 minutami, Zivnorc pravi:

Tresljaji in cukanje:

Tresljajev in cukanja ne občutiš, ker štirivaljnega motorja (verjetno) še nisi peljala. Če bi bilo kontra, bi mislila, da je z motorjem nekaj narobe.

Dvovaljnika moraš v osnovi voziti na malo višjih obratih v spodnjem območju obratov kot štirivaljnika, da mašina ne cuka in ruka.... sploh v višjih prestavah (3., 4., 5. in 6. prestava), ko ni priporočljivo močneje pospeševati motorja pri obratih nižjih od 3.500 1/min.... ker zgleda, kot da hoče motor poskakovati... rukati... itd.

Vizir:

Ne rabiš. Vsi tlačijo gor "poštarske zaslone" z namenom zmanjševanja pihanja v glavo. Narobe. Večji vizir povzroča večji upor in turbolence. Uporaben je samo v zelo ozkem hitrostnem območju....vse ostalo samo močno poslabša aerodinamiko, povzroča ogromne turbolence...itd. Najbolje je, da je cela glava v neturbolentnem zračnem toku.... pa ne bo nobenega problema z butanjem vetra v čelado... .. čeprav me je nekaj forumašev "sqrcalo", da to ni res....imajo prav. Daj gor "poštarski vizir", pa boš videla...  :P 

Zadnji kufer:

...prav si se odločila. Kufer je precej nazaj čez zadnjo osjo, kar močno poslabša vozne lastnosti tako glede težišča, kot aerodinamike. Stranski torbi sta mnogo boljši. Če ti še zmanjka prostora za kako oblekco pa plesne čeveljce, je bolje dati torbo na zadnji zic, ki je v zavetrju za tvojim teleščkom....in ne moti nič. Noge pa verjetno daš dovolj narazen in visoko :P da se zavihtiš preko torbe na zicu.

Glede verige...ki je bilo tudi omenjeno v nekem drugem postu.

Nova veriga se uteče na verižnike in členki medsebojno uležejo... itd.... torej se veriga malo "raztegne", ko se ulavfa. Verigo je potrebno nategniti, ker če ima preveč povesa (zračnosti) pride do neželenega cukanja med dodajanjem in popuščanjem plina, ko se enkrat veriga napne na zgornji strani... med pojemkom pa na spodnji strani.... tista razlika me napenjanjem verige se pa čuti kot cukanje...pokanje... rukanje...itd. Napeti jo je potrebno po navodilih motorja, oz. priporočilih za cestne motorje tako, ko z dvemi prsti pritisneš verigo navzdol in navzgor, mora biti ta razdalja (razlika gor-dol) cca 2-3 cm... merjeno na sredini verige med obema verižnikoma.

Prosti hod ročice za gas:

...naj bi ga bilo od 2-3mm   ....ampak jaz ga ne maram toliko. Imam nastavljeno na cca 1mm ...ampak to je stvar okusa in navade.

 

Toliko z moje strani glede te debate. Če češ me upotevaj... če pa nočeš, pa upoštevaj nasvete ali razlage koga drugega..   :P   

večinoma se strinjam, je pa velikokrat pri kawi za dober cm tudi v navodili zapisana premala toleranca. Recimo z900 ima 3-4cm.(pa je 4 čist ok) SX 2-3 pa je 3 ok)

Vsekakor iz iskušenj, bolje obdržati maximalno predlagano, kot pa preveč zategovati.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella

@Zivnorc  ja hvala za tak izčrpen  spis:)

Honda Hornet je 4-valjnik, eno poletje sem jo vozila.  Se nisva najbolje razumeli, pa ne zaradi števila valjev. Enostavno nisva pasale skupaj, ves čas sem bila napeta, nesigurna, zvračala sem se non stop...matranje.

2016 sem GPZ kupila..pol se je pa začela kawa ljubezen.

Zdaj razumem kaj je mišljeno pod "rukanje in cukanje"...se spomnim, ko sem prešla na Gpz-ja. Mene ni toliko motilo, ker mi je bil motorček tok fajn, da sem se hitro navadila kako vozit, da je šlo gladko ;) 

Vizirja nisem nikoli menjala, niti čutila potrebe po višjem, mislim, da tudi zdaj ne bom. Sem pa že večkrat slišala, kot si napisal, da je bil občutek slabši, več je bilo vrtinčenja zraka in "butanja" v čelado.

S kufri se bom letos 1. vozila. Do sedaj sem potovala s tank torbo in nahrbtnikom. Je pa res , da izleti niso bili daljši od treh dni... (služba ne dovoli).

Kar se tiče verige...samo enkrat sem jo nastavljala. Osnove so mi znane, običajno piše v navodilih kolikšen naj bo odmik oz.razdalja od zg. do sp. točke ko premakneš verigo. Pri mojem je kar nalepka na ščitniku verige, tak mali plonkec :D 

Ročki za gas se pa nikol nisem posvečala...očitno je štimala in mi ustrezala, hihi :P 

Še fotka stranskih torb 20190328_163853.thumb.jpg.a802c97755f14082ec112f168de76542.jpg20190328_163922.thumb.jpg.915a78801093ea94d9d46621b87058de.jpg(maca ni vključena v paket)

 Všeč mi je da je ta črn kos plastike in še dva koviski ploščici, edino kar ostane na motorju kadar torb ne rabiš. V ta nosilček se pripnejo cevi, ki nosijo torbe. Vse je odtranljivo.

Zej pa gas v garažo montirat! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Ella pravi:

@Zivnorc  ja hvala za tak izčrpen  spis:)

Honda Hornet je 4-valjnik, eno poletje sem jo vozila.  Se nisva najbolje razumeli, pa ne zaradi števila valjev. Enostavno nisva pasale skupaj, ves čas sem bila napeta, nesigurna, zvračala sem se non stop...matranje.

2016 sem GPZ kupila..pol se je pa začela kawa ljubezen.

Zdaj razumem kaj je mišljeno pod "rukanje in cukanje"...se spomnim, ko sem prešla na Gpz-ja. Mene ni toliko motilo, ker mi je bil motorček tok fajn, da sem se hitro navadila kako vozit, da je šlo gladko ;) 

Vizirja nisem nikoli menjala, niti čutila potrebe po višjem, mislim, da tudi zdaj ne bom. Sem pa že večkrat slišala, kot si napisal, da je bil občutek slabši, več je bilo vrtinčenja zraka in "butanja" v čelado.

S kufri se bom letos 1. vozila. Do sedaj sem potovala s tank torbo in nahrbtnikom. Je pa res , da izleti niso bili daljši od treh dni... (služba ne dovoli).

Kar se tiče verige...samo enkrat sem jo nastavljala. Osnove so mi znane, običajno piše v navodilih kolikšen naj bo odmik oz.razdalja od zg. do sp. točke ko premakneš verigo. Pri mojem je kar nalepka na ščitniku verige, tak mali plonkec :D 

Ročki za gas se pa nikol nisem posvečala...očitno je štimala in mi ustrezala, hihi :P 

Še fotka stranskih torb 20190328_163853.thumb.jpg.a802c97755f14082ec112f168de76542.jpg20190328_163922.thumb.jpg.915a78801093ea94d9d46621b87058de.jpg(maca ni vključena v paket)

 Všeč mi je da je ta črn kos plastike in še dva koviski ploščici, edino kar ostane na motorju kadar torb ne rabiš. V ta nosilček se pripnejo cevi, ki nosijo torbe. Vse je odtranljivo.

Zej pa gas v garažo montirat! :D

še en nasvet. Ko pakiraš v tekstilne torbe, daš vse v najlon vrečko in eto: imaš waserdiht :P (preverjeno)

 

pred 47 minutami, Ella pravi:

@Zivnorc mam dve...preden te Dami krega, bejž v temo Domači ljubljenčki pa tam čivkaj ??:D

kaj se pa on zastopi v muce :P (isto kot jast , bolj malo, mijauuuu)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

še en nasvet. Ko pakiraš v tekstilne torbe, daš vse v najlon vrečko in eto: imaš waserdiht :P (preverjeno)

...no   tukaj imaš prav...AAAAMPAAAK...

ju3 nalimam link za tiste vaserdiht vrečke...ko jim stisneš ven zrak in zrolaš zgornji del vreče..in dobiš še ročaj...

...najboljša stvar za pakirat stvari!....pa ne samo za na motor...v ruzak..potovalke...itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella

@Zivnorc too late...to mi je pa že @mauspovedal :jezik:

Sem pa zelo vesela za vse info, mnenja, izkušnje ipd. Več kot vem, na več sem pripravljena in dogodivščine so bolj zabavne :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spasku
2 minutes ago, Ella said:

bom dala eno črno krpico

A nebi dala rajši roza :lol1:Vsaka čast če si sama vse sčravfala se priporočam za servis :bike:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella

@Spasku ja sama, kako pa :) sej so navodila zraven, s slikami. V bistvu je ml večji pa dražji kinder jajčk ?

Od servisa znam pa samo olje pa filtre menjat...ostalo se šele učim, heh :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spasku
1 minute ago, Ella said:

Od servisa znam pa samo olje pa filtre menjat.

ja saj lih to rabim druzga dela pa itak ni na Hondi:lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
14 hours ago, Ella said:

premalo motorjev sem vozila da bi lahko komentiral rzlike 2 in 4 valjnikov. 

Dvovaljniki sunejo. :whistle: 

10 hours ago, maus said:

v sneck baru v Žusterni

Zdaj sem pa lacen. :(

@Ella srecno voznjo!

Sicer pa meni osebno precej zanimiva tablica - moj prvi non-tomos moped je bila AF-1 125, kupljena v okolici Gorice. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ella
pred 24 minutami, Zok pravi:

Dvovaljniki sunejo. :whistle: 

:yea1:

Hvala!

Tablica pa... AF hja,  ang.kratica :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 14 urami, Zivnorc pravi:

...no   tukaj imaš prav...AAAAMPAAAK...

ju3 nalimam link za tiste vaserdiht vrečke...ko jim stisneš ven zrak in zrolaš zgornji del vreče..in dobiš še ročaj...

...najboljša stvar za pakirat stvari!....pa ne samo za na motor...v ruzak..potovalke...itd...

... čeprav ti to že veš. k ti je maus povedu...AAAAMMMPAAAAK... mogoče so pa moje boljše...   :P

..malo off topic.... mogoče pa komu drugemu pride prav....pa da ne bom še bolj off topic.... barva paše tudi Ninđi 650...     :P

https://www.ebay.com/itm/10-20-40-70L-Water-Resistant-Waterproof-Dry-Bag-Canoe-Rafting-Floating-Kayaking/162569619831?hash=item25d9e78977:m:mSNIoDagd-s05K5S1weI8zA

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dr.SPEED
      Najprej, se moram zahvaliti RCL Track za hitro ukrepanje, in strokovno pomoč😉kajti,prejšnjo sledilno sem vtopil😬 Danes, me je v Limi že čakala nova😁vse naloženo, samo par žic😄sem skupaj zvezal, in sem že sledljiv👍 HVALA Sandi👋👋👋  
    • Guest ZeroH
      Hvala za odgovore, zdelo se mi je da u sloveniji ni homologirana vendar nism biw prepričan
    • truckdriver
      Saj verjetno veš, da vsak gospodar svojega konja hvali. Ker pač Kawasaki zadovoljuje moje potrebe je jasno, da ga bom hvalil, kot vsak drug tisto znamko, ki zadovolji njegove potrebe, kar ni nič nenavadnega. Vsakemu svoje in vsi smo srečni.😃  Prerekanje o tem kateri motor je boljši od drugega vodi v začaran krog, ki se ne bo nikoli končal. 
    • Kugelschreiber
      Pa sej smo v temi o motorju? Valda so v temi najbol aktivni lastniki in simpatizerji tega stroja? Objektivnost? Ko jo jebe. Me pa zanima, ker motor je bil, zadnjih 20 let,  wau pr razvoju? Edini k je zadnjih 20 let stvari premaknu v konceptu, je bmw s1000rr. Do takrat, je vse ostalo variacija na temo iz 1995. Od takrat, pac variacija na temo s1000rr. Elektronika, IMU, hodxvrtina.....
    • ukica
      In to za motor ki ni noben tehnoloski visek, oziroma nekaj wau pri razvoju..  Zdej pa pluvite cez europejce.. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!