Skoči na vsebino

Vse na temo Piaggio MP3


RobMayth

Priporočene objave

A je še kakšna novost razen ABS. Vidim da bo v drugih barvah in izpuh je drugačen. Čemu pa oznaka FL?

Bi lahko Motosvet prehitel vse druge in naredil kakšen review novega MP3-ja. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem klical v PVG  Lj.. in koper če je to res,pa sta mi oba potrdila,samo ga še nimajo v trgovino lahko ga pa že naročiš,

Mislim da mi je rekel da je cena 9666€,za keš pa 9177€.

Na interneto sem ga pa iskal ,pa ga še nikjer ne najdem.

 

LP.

Imaš kar prav. Cena MP3 500LT Sport ABS FL je 9.660,00€, cena brez ABS-a pa 8.924,00 EUR.

VIR: http://www.piaggio.si/motor/mp3-500-lt-sport-fl/52 (v opisu je cena z ABS)

Ne vem pa kaj pomeni oznaka FL?!

 

Pa bom še vprašal lastnike MP3-jev, kateri alarm mi priporočate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem klical na PVG Koper pa tud sami nevedo kaj pomeni FL???

Tudi mene zanima kateri alarm priporočajo.

 

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mp3 ima že original priključek za alarm gemini

nahaja se na levi strani pod sedežem...

 

jaz osebno sem vlekel žice od drugod ker tisto kar je serijsko se hitro razve kako deaktivirati...sem pa vzem malo boljšega geminija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni! Malo se javljam spet..... prvih 5000km narejenih, vozi se več kot odlično, pravkar menjal variomat in razlika več kot očitna pri pospeških tak da to priporočam. Zanjima  me še sedež,  namreč seriski sedež na mp3 se mi zdi preveč ravn kar povzroča obremenitve hrbtenice med daljšo vožnjo sploh pri zaviranjih. Baje se da kupit boljši, bolj udoben sedež, pa me zanima, če je že kdo menjal sedež na mp3-ju za boljšega, bolj udobnega? Hvala in lp. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! Malo se javljam spet..... prvih 5000km narejenih, vozi se več kot odlično, pravkar menjal variomat in razlika več kot očitna pri pospeških tak da to priporočam. Zanjima  me še sedež,  namreč seriski sedež na mp3 se mi zdi preveč ravn kar povzroča obremenitve hrbtenice med daljšo vožnjo sploh pri zaviranjih. Baje se da kupit boljši, bolj udoben sedež, pa me zanima, če je že kdo menjal sedež na mp3-ju za boljšega, bolj udobnega? Hvala in lp. 

Hoyla praš on bo vedu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoyla praš on bo vedu

 

Pozdravljeni! Malo se javljam spet..... prvih 5000km narejenih, vozi se več kot odlično, pravkar menjal variomat in razlika več kot očitna pri pospeških tak da to priporočam. Zanjima  me še sedež,  namreč seriski sedež na mp3 se mi zdi preveč ravn kar povzroča obremenitve hrbtenice med daljšo vožnjo sploh pri zaviranjih. Baje se da kupit boljši, bolj udoben sedež, pa me zanima, če je že kdo menjal sedež na mp3-ju za boljšega, bolj udobnega? Hvala in lp. 

Sem bolj novi lastnik MP3,pa me zanima po kakšnem času se menja variomat in kolikšen je strošek.

Sedaj bom imel prvi servis ,na 1000km.

Koliko kaj plačujete servise ,meni je rekel da okoli 70€

 

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bolj novi lastnik MP3,pa me zanima po kakšnem času se menja variomat in kolikšen je strošek.

Sedaj bom imel prvi servis ,na 1000km.

Koliko kaj plačujete servise ,meni je rekel da okoli 70€

 

lp.

Prvega sem plačal nekaj čez 60€, drugega okrog 100€. Variomat pa bom verjetno menjal pri 4. servisu, oziroma na 12k km, ko se menjava jermen (torej manjši strošek), pa še garancije več ne bo takrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm z mojmu naredu 66000km pa nisem menjav variomata. Tri leta nazaj 1.servis 80€ drugi intretji 120€pol sem pa zamenjav serviserja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo kdo slučajno narobe razumel. Variomat se ne menja zaradi okvar, kake obrabljenosti ali bilo kaj, no edino če se pokvari :smoke:  kar še nisem slišal koga. Ampak menjaš ga če hočeš malo bolj "živahen" motor kar se tiče samih pospeškov, lahko pa tudi končne hitrosti odvisno kaj si želiš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo kdo slučajno narobe razumel. Variomat se ne menja zaradi okvar, kake obrabljenosti ali bilo kaj, no edino če se pokvari :smoke:  kar še nisem slišal koga. Ampak menjaš ga če hočeš malo bolj "živahen" motor kar se tiče samih pospeškov, lahko pa tudi končne hitrosti odvisno kaj si želiš. 

Aha ,torej če hočem doseči večji pospešek ,moram nabavit variomat ,temu primeren,ali kako?

Nisem vedel.

 dokler je v garanciji verjetno ,ni priporočljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha ,torej če hočem doseči večji pospešek ,moram nabavit variomat ,temu primeren,ali kako?

Nisem vedel.

 dokler je v garanciji verjetno ,ni priporočljivo.

Ja točno tako, imaš različne variomate. Ene za večji pospešek, druge za večjo končno hitrost obstajajo pa tut varijomati v katere si sam prilagajaš oz menjavaš valčke da dosežeš tisti optimum med pospeški in končno katera ti najbolj ustreza samo to je že prava študija :)

Glede garancije je tak da jaz še imam motor v garanciji in ker mi je variomat menjal pooblaščeni serviser mi jamči garancijo v celoti brez kakršnekoli omejitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! Malo se javljam spet..... prvih 5000km narejenih, vozi se več kot odlično, pravkar menjal variomat in razlika več kot očitna pri pospeških tak da to priporočam. Zanjima  me še sedež,  namreč seriski sedež na mp3 se mi zdi preveč ravn kar povzroča obremenitve hrbtenice med daljšo vožnjo sploh pri zaviranjih. Baje se da kupit boljši, bolj udoben sedež, pa me zanima, če je že kdo menjal sedež na mp3-ju za boljšega, bolj udobnega? Hvala in lp. 

 

Živjo

 

Imam MP3 500 sport, pa se že original kar dobro pelje...

 

Si ti menjal z original variomatom, ali si dal kakšnega športnega, da se toliko pozna kot praviš...

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

symdriver malo ti klamfe serješ :smoke: 

 

obstajata samo dve verziji variomatov, to se pravi serijski in kao sportni in v vseh tako v serijskih in sportnih se da delat setup z valjčki , odvistno od svojih potreb!

Variomati se ponavadi ne menjavajo, zato ker bi crknili(ob normalni uporabi in servisiranju)temveč zaradi pospeskov 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

symdriver malo ti klamfe serješ :smoke: 

 

obstajata samo dve verziji variomatov, to se pravi serijski in kao sportni in v vseh tako v serijskih in sportnih se da delat setup z valjčki , odvistno od svojih potreb!

Variomati se ponavadi ne menjavajo, zato ker bi crknili(ob normalni uporabi in servisiranju)temveč zaradi pospeskov 

 

Vedno obstajajo serijske in športne varjante oz tuning kot eni pravijo, tistih samo za v trgovino ni :D  in pri  vseh se ne da delati tega set upa z valčki  pišem ti ti z  izkušenj če ne si pa preberi malo več o tem ;) 

 

Zamenjajo ti ga na vsakem pooblaščenem servisu kjerkoli v slo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil bi stranske kovčke za mp3 500.

Tako da bi zgledalo lepo in funkcionalno,cena ni najbolj pomembna.

Nekaj sem že gledal samo,nevem kakšne nosilce rabim,prodajalci pa malo vedo.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kolega kupuje dobro ohranjen MP3.

Če ga slučajno kdo prodaja ali ve zanj, naj javi. Mora biti vozen z izpitom za avto.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes polnil gorivo šele po 266km prevoženih s sopotnico! Najnižja poraba doslej, ki znese 3,82L/100km. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa sem tudi sam postal novi lastnik MP3 400LT. Prvi rezervoar sem moral ponovno napolniti pri prevozenih 220km. Zaenkrat zelo zadovoljen, cakam le lepse vreme za kak daljsi izlet. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!